Moare CAND accelerez !, 1310 break
![]() ![]() ![]() |
Moare CAND accelerez !, 1310 break
indifly |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 11 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1999 - Break
|
|||
BlueSoulFusion |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 2 November 07 From: Galati, Romania ![]() |
Uita-te la platina, la bujii, la delco. Ceva e in neregula cu aprinderea. Curata/schimba bujiile, ia platina la smirgheluit, daca e impuscata (si daca mai ai ce smirghelui din ea).
|
--------------------
Dacia
1300
1977 Berlina, 810/99* There are no perfect men in this world, only the perfect car: the Honda Accord.
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cu ocazia asta ,dupa ce ai montat platina la 0,4 ,obligatoriu se reface avansul , verifica capacul delco de crapaturi ,si starea ploturilor capacului de delcou , starea fiselor ,le poti masura si nu in ultimul rand poti schimba condensatorul , nu ar strica sa verifici si culbutorii !!
Bafta !!! This post has been edited by Minel: 11 Jan 2008, 14:23 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ceribros |
![]()
Post
#4
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
Avansu, sau poate sa fie si de la condensatorul de langa delcou, sau chiar capacul
![]() This post has been edited by ceribros: 11 Jan 2008, 14:30 |
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#5
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Daca ai facut tot ce ti-au spus colegii mai sus nici un efect atunci
SCHIMBA CONDENSATORUL DE LA DELCOU ![]() PS: M-as uita si la nivelul din CNC sau chiar un control la jiglere daca as fi in locul tau. This post has been edited by ionut.tanase: 11 Jan 2008, 14:43 |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
msanyix |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
platina la 0,4 si verifica capsula de vacum tragand aer prin furtun. Vezi dac se misca platina sau nu.
Eu am patit tot asa ca am facut ceva experimente cu platina (i-am dat deschidere foarte mica) si asta a fost fenomenul si la mine. |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(indifly @ 11 Jan 2008, 12:56) Citesc de mult ce se scrie pe aici si de cele mai multe ori am gasit raspunsuri, dar nu si pentru asta! Daca accelerez urca un pic si moare imediat si nu trage de loc tot cand accelerez se aud mici explozii... banuiesc ca nu am aprindere si ca se mai aprinde benzina in galerie. Orice sugestie ii bine venita! Merci msanyix daca i-ai dat deschidere mica credeai ca o pacalesti ![]() ![]() indifly te rog sa verifici pentru inceput tot sistemul ce tine de pompa de sprit fiindca aici ai o probleme , dai jos carbul si desfaci pompa de sptit si te uiti la membrana cum arata daca e slaba sau gaurita alta e in jur de 8 lei. Dupa aceea jiglorul de inchidere are o bila vezi daca e infundat ai grije sa nu sara bila dupa aceea ciocul de papagal il verifici sufli prin el daca e infundat il ti in spirt si dupa aceea la aer comprimat il sufli verifici si supapa care prinde ciocul de papaga ![]() Daca e in regula verifici circuitul de progresiune si relantii poate ai doua orifici infundate se poate se afla dupa clapeta de acceleratie sufli cu aer comprimat sau cu un sprey de carburator care curata impuritatile. Dupa aceea verifici capsula vacumatica daca lucreaza desfaci capacul de delco sa ai vizibilitate la platina scoti furtunul care vine de la carburator la capsula si tragi aer pe el observi la platina daca se deplaseaza in sus si dupa aceea in jos verifici daca are orificu capsula vacumatica daca are sub stut si e infundata o desfunzi cu un ac . Dupa aceea verifici din nou pui degetul pe orificiu si tragi iar aer trebuie neaparat sa se deplaseze platina daca nu se deplaseaza ai probleme dupa ce nu mai tragi aer observi daca revine in pozitia initiala daca nu cumperi alta 12 lei. Vezi daca ai avansul mare apar rateurile si la relantii si la turatie mare intre limitele 1800 -3500 de ture. Il poti regla usor incazind bine motorul ridicand turatia la 3200- 3500 de ture si o menti stabil si dai de delco spre stanga sau spre dreapta pina cand acele rateuri ati dispar si motorul toarce frumos . Dupa aceea verifici bujiile ,e ficxezi la 0.7mm pe toate cu lera , obligatoriu platina la 0.4mm (tragi de curea si observi cum pintenul de textolit de la platina urca pe varful camei te opresti si desfaci surubul si reglezi platina la 0.4mm cu lera). Fisele de preferat ar fi bune cele tesla se gasesc la 25 de lei setul sunt de 100 de ori mai bune decat cele de urziceni . Culbutori trebuie sa le dai o importanta si lor ca altfel trage prost motorul in diferite regimuri de turatie . Pompa de benzina daca nu baga dupa ce ai pornit motorul verifici si turul si returul si dupa aceea si pe ea . In rest sa spunem ca stai bine si nivelul din camera de nivel constant e norlmal. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
indifly |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 11 January 08 ![]() |
Multumesc mult pt toate sfaturile!
-Platina era dusa ... am pus una noua, am schimbat si bujiile pt ca erau varza! -nu stiu ce este un condensator si ce face el ... o sa intreb pe parcurs si de restul chiestiilor care nu le-am inteles, le luam pe rand -fise noi si alte mici reparatii urmeaza, p.s. mama ei de dacie ... intru-un fel ii bine ca invat mecanica ... daca nu aveam dacia stiam ca tre sa invarti de cheie ca sa porneasca si pe pedale ca sa mearga ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1999 - Break
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Condensatorul e acel tubulet care e prins de delco cu suportul din metal si are un fir prins de borna de iesire de la delco care are contact si cu platina si cu boboina de inductie printr-un fir
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 11:51 |