benzina in carburator ...galgaie, ce sa fac
![]() ![]() ![]() |
benzina in carburator ...galgaie, ce sa fac
dreher |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Attached thumbnail(s) 2.JPG ( Size: 83.89k ) Number of downloads: 185 |
||
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|||
victor_badoiu |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 8 January 08 ![]() |
poate fi si de la pompa de benzina... are o membrana . Poate o fi intepata.
|
--------------------
Dacia
Berlina 1400 tlx/Logan Laureate 1.2 16 V
1988/2009
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Deschiderea aia pe unde ai notat ca intra benzina in carburator este pentru aerisirea camerei de nivel constant si pentru egalizarea presiunii cu cea atmosferica. Vaporii de benzina din CNC se ridica pe acolo (mai ales cand motorul este cald) si intra in gura de admisie a carburatorului.
Daca pe acolo ai vazut ridicandu-se benzina, inseamna ca: - cuiul poantou nu inchide - returul e infundat (orificiul de retur al pompei si/sau furtunul/conducta de retur). This post has been edited by Kinetix: 12 Jan 2008, 10:37 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
autom |
![]()
Post
#4
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Ce carburator e asta? De carfil sau chinezesc?
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
autom |
![]()
Post
#6
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Pai e simplu: am vazut in targ in vitan cateva ,,copii,, de carburatoare. Seamana extrem de bine dar nu sunt facut e de Carfil. Nu mi-o luati in nume de rau. l-am vazut mai auriu decat e in magazin!
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
dreher |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
Deci:
poza este luata de aici de pe forum (sper sa nu cereti drepturi de autor ca mai mult de o bere nu dau ![]() deoarece se accelera aiurea am crezut ca ,cuiul poantou nu inchide bine si am incercat eu sa reglez plutitorul(mare gresala) binenteles ca mai rau l-am dereglat pentru cei care incearca cu adevarat sa ma ajute si nu sa faca misto le multumesc anticipat! This post has been edited by dreher: 12 Jan 2008, 11:48 |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si eu am vazut in trag carburatoare turnate si sunt tinute si la pret cica 200 lei.
nivelcncqz3.jpg Sper sa te ajute ... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dreher |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
de la inceput
am facut tot ce se putea ...verificat retur Ok..nivel de 7 mm la plutitor Ok ,mai putin nu am reusit sa fac reglajul de 13mm dar mi-a spus cineva ca nu este critic,am schimbat tot ansamblu cui poantou..degeaba ,tot la fel..pana la urma am schimbat capacul carburatorului cu altul si surprizaaaa..nu mai curge pe acolo.. acum insa nus ce are da nu mai are putere (motorul) dar ma rog asta este alta poveste Multumesc pentru ajutor! This post has been edited by dreher: 12 Jan 2008, 20:01 |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Bravooo! De acum vei polua mai putin!
![]() Ei, glumeam. Sigur ca acum e nevoie de alte reglaje la carburatie si avans, daca initial le aveai facute pentru a compensa "galgaiala". |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Fise noi bujii curatate si reglate la 0.7mm platina 0.4mm reglezi avansul si gata . Si nu reglezi avansul cu becul
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dreher |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
am aprindere gotronic (cu led)
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ledul e doar de control avansul nu il poti pune perfect la punct static fiindca masina nu sta cu motorul oprit ci mecanismele care angreneaza motorul mai decaleaza cu putin mai mult avansul. De aceea se face cu regula spus de Dorin si sustinuta de mine cu tarie . Turezi motorul la cald la 3500 si dai de delco spre dreapta sau spre stanga pina cand dispar rateurile
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dreher |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 September 07 From: Oltenita ,Calarasi ![]() |
corect ai dreptate djasu82.dar ca punct de plecare cred ca este bine sa fac intai avansul static si dupa aceea cel de care mi-ai zis tu (corect si eu cred ca este mai bine asa) ca sa pot avea un punct de plecare ..ce zici?
|
--------------------
Dacia
1300/Supernova
1982/2002
- CL-02-CLW/CL-40-ALZ Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Il faci de geaba modifica delcoul cu capsula vacumatica sa aiba orificul ei indreptat spre aripa din stanga iar daca porneste greu dai delcoul spre dreapta usor. Dupa ce s-a incalzit treci la modificarea avansului dinamic numai dupa ce te-ai asigurat ca e pus caburatorul la punct 800-850 de ture la cald . Sau daca nu regleazal cu becu cum face si argon
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#16
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
si eu il reglez cu becul si culmea... functioneaza bine mersi fara probleme. am putere si la demaraj si la turatii mari... oare de ce?! mai explic o data... turand la 3500 RPM nu reusesti decat sa-i reglezi avansul pt turatii mari, deci va merge bine pe la >2500RPM.
si in plus. djasu82, tu ai aprindere cdi(si alte modificari), la tine e si normal sa functioneze motorul binisor la turatii joase. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Tgg2k uite masina a stat o luna de zile afara in curte la service in zapada si spre surprinderea tuturor motorul a pronit la sfert de cheie , dar dupa alta baterie fiindca a mea era moarta ochiul magic era negru asadar nu a mai fost pornita masina pe timp rece . Spre surprinderea tuturor si a mea masina a pronit la sfert de cheie pe clasic fiindca asa am duso la service asa cum a iesit din fabrica nu cu cdi si alte chesti eletronice. Problema e alta acuma mi s-a blocat cutia de viteza
![]() This post has been edited by djasu82: 15 Jan 2008, 20:19 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
msanyix |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
In legatura cu reglarea avansului in turatie.
La 3000 de ture da rateuri numai daca ajungi undeva spre extrema stanga sau dreapta cu rotitul delcoului. Eu de exemplu o pot invarti un sfert din cursa fara se aiba vre-o variatie la 3000 de ture asa ca la mine de exemplu nu functioneaza aceasta metoda. Ca concluzie reglajul depinde EXTREM de mult de starea motorului explicit a culbutorilor, a lantului de distributi, starea morcovului, arborelui cu came ....... Un motor BUN este usor de reglat dar unul uzat, harbalit mai greu eu zic sa-l reglati cu metoda lampi de control si dupa sa rectificati dupa ce probati cum se comporta la acelerare si in turatie. |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:25 |