vibratii filtru aer logan dci
![]() ![]() ![]() |
vibratii filtru aer logan dci
bogdan1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 11 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia logan
1.5 dci
2007
|
|||
magelan_explorer |
![]()
Post
#2
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
e "normal' adica e o defectiune de fabrica ! se ard garniturile de cauciuc de la suruburile de prindere...calitate prosta a cauciucului....
|
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
bogdan1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 11 September 07 ![]() |
si dak e defectiune de fabrica de ce ma pun pe mine sa platesc manopera?:)nu e vb de pret ci de gest adik ma duc cu o problema si nu numai ca nu o rezolv mai dau si bani pe nimik
|
--------------------
dacia logan
1.5 dci
2007
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#4
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Manopera pentru ce ai platit? nu mai esti in garantie? doar ca s-au uitat la masina.
This post has been edited by bobo77: 16 Jan 2008, 18:48 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(magelan_explorer @ 16 Jan 2008, 16:44) e "normal' adica e o defectiune de fabrica ! se ard garniturile de cauciuc de la suruburile de prindere...calitate prosta a cauciucului.... Mestere, matale confunzi filtru de aer de la benzina cu ala de la diesel! |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bogdan1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 11 September 07 ![]() |
![]() This post has been edited by bogdan1: 16 Jan 2008, 19:41 |
--------------------
dacia logan
1.5 dci
2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Informativ: treaba cu prinderile filtrului de aer de la diesel se cunostea la Dacia inainte de lansarea dieselului si nu reusisera sa rezolve la data lansarii.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdan1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 11 September 07 ![]() |
bobo77 ..sun in garantie dar mi-au zis ca lor le deconteaza doar defectiunile de fabrica si ei nu au constat nici o defectiune..sunt scarbit"dak e diesel inseamna ca tre sa paraie sa vibreze si sa trosneasca din toate incheieturile??"
|
--------------------
dacia logan
1.5 dci
2007
|
|
denwer |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Bogdan1 verifica fixarea tubului de captare a aerului in locasul lui de langa farul din stanga;daca este iesit din acel locas se aud niste lovituri infundate.
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
bogdan1 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 11 September 07 ![]() |
denwer acolo vibreaza , am depistat si eu si mecanicu care mi-a spus ca nu e nici un defect..
|
--------------------
dacia logan
1.5 dci
2007
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#11
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
La mine atingea capacul motorului de tubulatura de la filtru de aer si am pus un fel de burete intre si gata cu zgomotul.
Verifica si treaba asta. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
bogdan1 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 11 September 07 ![]() |
de treaba asta cu buretele mi-a spus si "mecanicu" dar tot el a zis ca nu are rost pt. ca e pericol sa ia foc:)! poti sami dai detalii ce fel de burete ai folosit?
|
--------------------
dacia logan
1.5 dci
2007
|
|
denwer |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Daca crezi ca ajuta,foloseste niste bureti inox de spalat vase,amplasati in 3-4 puncte.
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#14
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Este un fel de burete nu chiar burete in adevaratul sens al cuvantului.
Te duci intr-un service auto si le ceri baietilor protectia de pe marginea parbrizelor. Aceste vin ambalate intr-un plastic iar pe margine au o protectie albastra ca sa nu se ciobeasca la transport. Este cam acelasi material pe care il are si capacul motorului (cel diesel) pe spate dc il scoti il vei vedea si il pui acolo intre capacul motorului si tubulatura filtrului de aer si nu mai ai zgomot. This post has been edited by B-53-SDP: 19 Jan 2008, 01:39 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
bogdan1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 11 September 07 ![]() |
B-53-SDP multumesc pentru detalii;)!
|
--------------------
dacia logan
1.5 dci
2007
|
|
vali2 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 1 March 06 From: Iasi ![]() |
eu am folosit cu succes o bucata de cheder de portiera de dacia 1300.
intra perfect pe muchia capacului de pe motor si amortizeaza vibratiile dintre capac si tubulatura filtrului de aer. |
--------------------
Nissan
Qashqai 1.3 DIG-T 140 cp - Tekna+P2-magnetic red
2019 "Exista o lume mai buna........ dar este foarte scumpa."
|
|
undemerg |
![]()
Post
#17
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
La mine problema e, se pare, alta, ca acel capac nu face mai mult zgomot, desi se misca foarte tare. Cu capacul scos, e acelasi zgomot, poate un pic mai puternic, dar zic ca e normal, ca mai amortizeaza si el cate ceva.
Problema mea e urmatoarea: Carcasa filtrului de aer, pe langa ca nu e inchisa bine (are 3-4 mm la jumatate, in partea de jos, ii banuiesc pe cei din service ca au facut o mica mantuiala la revizie si nu l-au strans bine sau nu au potrivit filtrul cum trebuie, si pe graba au inchis capacul si asa, "ca n-are nimic"), este deplasata spre dreapta, cum privesti din fata, si un pic spre habitaclu. In felul asta, acele mansoane de cauciuc in care e prinsa carcasa respectiva nu isi mai au rostul, pentru ca oricum se sprijina puternic pe metal. De aici un zgomot infundat foarte deranjant, care se aude din habitaclu destul de tare (un prieten s-a suit in masina, fara sa aiba vre-o cunostinta despre vre-o problema si mi-a spus ca suna "suspect" motorul). Cum pot face sa refac pozitia flitrului, adica sa stea centrat pe mansoanele alea de cauciuc? Daca trag cu mana de el un pic nu se mai aude, deci de acolo e zgomotul cu siguranta. Ar putea fi din cauza ca, cu ocazia unui tub spart la turbina, cei din service sa fi introdus unul din furtune mai adanc decat trebuia si de aici si diferenta de pozitie? Daca incerc sa mai misc acel tub, prins cu colier, imediat dupa iesirea din filtrul de aer risc ceva? Aa, si inca ceva, pentru ca care nu cred ca mai are rost sa deschid un nou topic: Pe acel furtun, care iese din filtrul de aer si merge spre turbina (de fapt spre dreapta, urmand sa coteasca jos, poate gresesc eu ca se duce spre turbina) este si un senzor (banuiesc, de fapt se vede un contactor). Pe langa acel contactor, este o mica pata de ceva lichid, nu cat sa se scurga mai jos, ci doar in jurul lui. Are cineva ideea ce ar fi? This post has been edited by undemerg: 29 Mar 2008, 00:06 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
valispeed04 |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 March 08 ![]() |
Acelasi zgomot l-am avut si eu si la fel "marii experti" de la dacia nu au gasit solutia .Am depistat singur ....zgomotul era produs de gura de captare aerului de langa farul din stanga.Daca apesi pe ea o sa vezi ca nu mai face.....eu insa am reusit sa o intepenesc cu niste mastic...ATENTIE NU SILICON ca e coroziv.....
Au mai crescut in ochii mei cei de la "reprezentanta Dacia" ....mari specialisti in zdrancanituri in special |
--------------------
dacia
logan
preferance 2007
|
|
undemerg |
![]()
Post
#19
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
nu e de la gura, din pacate. ma rog, e si de la gura, dar face si cutia aia de plastic mai puternic. nu stie nimeni daca risc ceva mutand teava aia un pic ma departe, ca sa nu mai stea cutia filtrului de aer tensionata?
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
vezi ca mai e un colier la furtunul ala gros care iese din filtrul de aer... eu l-am gasit slab dupa ce am fost la revizie.
|
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
undemerg |
![]()
Post
#21
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
da, exact la ala ma refeream, la mine e strans, doar ca am senzatia ca e bagat prea adanc tubul ala si imi tine cutia filtrului tensionata. deci daca tu ai mers cu el slabit, inseamna ca nu risc mare lucru daca testez cum merge cu el departat un pic. Si inca o intrebare: Cutia filtrului trebuie sa se inchida etans, nu? adica sa nu fie spatiu de cativa mm pe unde se inchide, corect?
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
valispeed04 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 March 08 ![]() |
nu cred ca risti nimik.......sa nu te superi daca nu ti-au strans toate suruburile mie nici macar nu mi le-au mai pus pe toate
![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
preferance 2007
|
|
undemerg |
![]()
Post
#23
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
mda, "asa face toti"
![]() |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
Costelingho |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 August 08 ![]() |
Incearca sa scoti capacul de la filtru de aer, cel pe care scrie ,,1.5 dci,, iar filtrul de aer (carcasa in care sta acesta) sta in 3 puncte de prindere din cauciuc, doua in fata (cum te uiti la el) unu in spate, daca scoti filtru vei vedea o gaura ca si cea de care se prinde motorul pentru a fi scos de pe masina, acolo tre sa aiba un cauciuc rotund in care intra un tamburusi din filtrul de aer.
Daca nu ai cauciucul acolo este bataia, am patito si eu. |
--------------------
Logan
Laureate
2006/1.5 dci
- B10SOV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:07 |