carburator
![]() ![]() ![]() |
carburator
kalyyyyyy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
1200 - 1800rmp in teapta a IV-a suna cam a... frana de motor! Cred ca defectul este la stilul de condus.
Parerea mea. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#3
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Schimba si tu vitezele la 2500 de ture nu sub 1800-1200 de ture .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Normal ca schimb vitezele la 2500-3000,problema e in oras,daca vrei sa folosesti treapta a 4-a ai pana in 60 si ceva sub 2000.Problema e cand schimb treapta a 4-a in oras,unde nu ai nici unde sa te duci dar nici sa mergi cu a 3-a tot timpul nu cred cae bine.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Posibil avans incorect reglat sau jiclorul de ralanti si progresiune subdimensionat.
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Jigloarele de relanti stiu ca sunt toate la fel(poate doar o greseala de fabrica),cel de progresiune care este?(banuiesc ca cel cu bila,din camera)
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Pentru "progresiune" sunt cele 3 gaurele din peretele carburatorului de deasupra orificiului pentru mers in gol iar amestecul se prepara in aceeasi bucatarie cu cel de relanti. Cred ca Kinetix se referea la ajutajul de descarcare al pompei de repriza (jiclorul cu cioc). Jiclorul cu bila de care spui este supapa de aspiratie a pompei de repriza (sprit).
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Nu, ma refeream la ce am spus.
Asa cum spuneai, vi_escu, jiclorul de ralanti si progresiune este cel ce dozeaza amestecul atat pentru ralanti cat si pentru progresiune. Adica pana pe la 2000rot/min, poate 2500rot/min. Dupa aceasta turatie (aproximativ) se amorseaza circuitul principal al carburatorului (compus din jiclorul principal, tubul emulsor, jiclorul de franare aer si centratorul de amestec). Jicloarele alea par "toate la fel" dar nu sunt. Am intalnit astfel de diferente ale orificiului calibrat care erau vizibile cu ochiul, la inspectare cu atentie. Datorita faptului ca orificiul este foarte mic, o variatie cu cateva sutimi conteaza. Iata de ce spun ca trebuie verificata functionarea carburatorului pe masina si facute ajustarile necesare motorului dat. Orice variatie a diametrului si pozitionarii unei gauri de progresiune, de ex., necesita redimensionarea jiclorului de ralanti. Dar despre asta s-a mai scris mult. Trebuie rasfoit. Succese! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Kinetix bine spus cu amorsarea circuitului principal peste 2000-2500 de ture mi-ai loat vorba din gura asa se manifesta . La drum lung am observat ca consumul scade si mai mult daca se mentine constant intre 2300-2600 de ture.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
In legatura cu jiglorul de relanti,in ce poata sa constea diferentele?in dimensiunea gaurii din el sau in cum se pozitioneaza gaira dupa ce este infiletat?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:10 |