DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema - posibil aprindere, ce sa fie?

the fast and furious
post 29 Jan 2008, 23:09
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Salut am si eu o problema cu dacia din semnatura:
Astazi cand treceam din treapta a 3 a spre a 4a pe la 2300 ture s-a smucit odata ca si cum ar intrerupe scanteie sau alimentarea dupa care a mai mers 1- 2secunde si s-a oprit motoru.
A mai facut si inainte asemenea figuri insa fara a se opri motoru.
Am observat iarasi ca daca ma duc la 4000 rpm cu a 2a la revenire relantiul sta pe la 600 - 700 de ture el de obicei stand la 900- 950 cu motoru cald.
Mentionez ca am fise Tesla noi, bujiile au 2000 km ( Brisk ), carburatoru curatat si reglat la Carbotest iar acum o saptamana pus termostat Vernet de 89 C ca cel dinainte era blocat pe deschis si consuma muult.
Acum am si eu niste supozitii:
1. Aveam benzina putina in rezervor ( sa fie de la gunoaie? ).
2. Inainte am avut aprindere electromagnetica si acum se foloseste platina aia care are senzorul respectiv pe ea - platina care a fost obturata cand se folosea aprinderea electromagnetica ( aici ma gandesc sa nu interfereze cumva si sa preia vreo scanteie aiurea ).
3. Lipsa carton la radiator desi azi era in jur de 5 grade( dar facea asa si inainte cu carton la radiator ).
Mentionez ca dupa carbotest nu a mai facut asemenea probleme pt o perioada de 2 saptamani.

Astept ideii si sugestii,


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Jan 2008, 23:17
Post #2


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Verifica bobina de inductie - verifica senzorul distanta fata de varful camei sa fie intre 0.6-0.7mm bujiile la 0.8mm toate in rest verifica sa nu ai jicolorul de amestec infundat .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 30 Jan 2008, 19:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti






Ideea e ca motoru merge foarte bine la relanti, e stabil dar intrerupe doar cate o data. Aseara a fost cu oprire de motor chiar.
Jigloru de amestec o sa-l verific dar ti-am zis carbu a fost la carbotest deci curatat.
Bujiile au fost reglate de mine acum 3000km la 0.7 cred.
Acuma senzorul distanta fata de varful camei sa fie intre 0.6-0.7mm - ce inseamna asta?
Si bobina cum o verific ca n-am idee?


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Jan 2008, 23:51
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai da tu cum ai reglat senzorul ???? despre senzorul gotronic vorbesc . Sper ca nu ai reglat senzorul ficxand lera intre varful de contact de la platina.... ca asa nu ai facut nimic . Se invarte usor cu mana de motor si se aduce varful camei langa senzor se introduce lera de 0.6-0.7 intre varful camei si senzor si din surubul de la platina se ficxeaza distanta respectiva. Eu unul nu am incredere in mecanici si carbotest!!! Bujiile se regleaza chiar si la 1mm avand aprinderea gotronic at011.
montareat011sisenzorgotnl8.jpg


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 1 Feb 2008, 00:43
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti




Imag004_1_.jpg ( Size: 48.42k ) Number of downloads: 63

Ideea e ca aprinderea asta nu mai e functionala acum fiindca rola respectiva cu magneti care era pusa pe lulea am reusit la un moment dat sa o stric si de atunci n-a mai mers.
Practic acum masina merge pe platina clasica, numai ca la vremea respectiva eu n-am mai schimbat-o pe cea care ramasese pe masina si fusese obturata cat a functionat masina cu aprinderea electromagnetica ci doar am curatat-o si e in folosinta si acum.
Ideea e ca acea platina are acel senzor conectat pe ea si dupa cum spuneam ma gandeam ca acela interfereaza cumva cu scanteia care vine din capacul delcou.
Stai ca incerc sa pun si o poza...


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 3 Feb 2008, 23:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti






Ramane valabil Dl. Djasu82 chema de mai sus in cazul meu sau nu.
Eu n-am montata aprinderea de mai sus insa din cate stiu e electromagnetica.
Poate e relevant dak mai adaug poze:

4 Feb 2008, 01:31:
si asta e corpul cu magneti de pe lulea:

This post has been edited by the fast and furious: 3 Feb 2008, 23:31

Attached thumbnail(s)
aprindere.jpg ( Size: 36.89k ) Number of downloads: 35
luleaua2.jpg ( Size: 35.8k ) Number of downloads: 40


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 4 Feb 2008, 00:03
Post #7


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Domnu' verifica bujiile punandu-le la masa,apoi scanteia data de bobina(tot la fel).Eventual progresiunea dar mai putin probabil.
PS:daca ai Carfilul "de fabrica" esti convins ca a meritat Carbotestu ala?


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 5 Feb 2008, 10:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti






Stiu ca nu merita ca sa ti-l spele aia pe 70 Ron ca de reglat nu poate fi vb dar consuma mult si trebuia sa treec si peste carburator. Pana la urma sa dovedit ca dupa schimbarea termostatului consumul a scazut de la 16% la 13,8%.
Pai si pana la urma cum verific bobina?
Si cu senzoru de pe platina cum e pana la urma daca nu mai e folosit?


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:10
Forum Renault