DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Teapa pe fata, Despre cei cu intentii necurate

autom
post 29 Nov 2006, 10:38
Post #1


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Stimati colegi forumisti........

Sa va spun ce am patit.......

Acum vre-o doua saptamani am cautat pe Google oferte de munca. Am gasit o firma de intermedieri din Rm Valcea. http://www.intactgrup.ro/index.htm

Toate bune si frumoase........site cu muzica, imagini luxuriante, un paradis. Ofertele lor de munca nu sunt pentru domneiul meu. Eu sunt inginer si ei cauta culegatori de portocale.......

Am completat un formular, online , pentru a trimite acasa......informatii......se vede in poza.

Nicaieri nu scrie ca sunt contracost.

Azi......dupa doua saptamani......a venit plicul la posta.........Binenteles ca nu stiam ca ,contine aceste faimoase informatii..

Eu primesc des pachete , de obicei de carti comandate pe internet, caci sunt mai ieftine.

Am scos banii, am platit, si dupa asta mi-a intins plicul.

Binenteles ca mi-am dat seama de teapa. Lucratoarea, cu toate insistentele , nu a vrut sa anuleze tranzactia, binenteles.....doar au comision........

Asa.......am dat 600 000 lei.......pe nimic......plicul este foarte subtire.

Inca nu l-am deschsi si nici nu voi face asta.

Am dat telefon la ei si le-am spus ca am primit oferta lor, binenteles contarcost.

I-am rugat sa ma ajute sa imi recuperez banii caci nu mai sunt interesat de acest colet. Brusc , tipul de la tel, a inceput sa se ratoiasca la mine .........a ramas in coada de peste.......

Vreau sa ma duc la Polite sa depun plangere si chiar la OPC.
Stiam ca se pot trimite inapoi aceste produse comaandate pe interne in termen de 15 zile.

Cum sa procedez?

Stie cineva regulamantul acestor trimiteri prin posta? Va rog sa ma ajutati!!!!!!!