DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> FRANA DEFECTA SAU ARE TOANE, FRANA CU TOANE

kindeeru56
post 18 Feb 2008, 21:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




Salut de cateva zile am caonstatat ca atunci cand este motoru rece adica zilele astea, pedala de frana tine foarte sus si frana pot sa spun ca este perfecta (ca la un straina ) cand se incalzeste tine la jumatate sau sub jumatate cu putin(pompa de frana R18 trei conducte dublu circuit "tandem") foarte rar tine la fel de bine cand motorul este cald (temp de lucru)

garnituri schimbate
nu pierde lichid
conducte noi
repartitor nou
placute noi
lichid de frana dot 5(curat ca lacrima)

Astept parerile voastre
Defectiune sau asta este dacia??
Multumesc


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GSP
post 18 Feb 2008, 22:06
Post #2


You're not alive unless you're living!


Group: Members
Posts: 22
Joined: 30 December 06
From: Brasov/Onesti




vezi poate trage aer fals pe undeva!poate ar trebui sa verifici supapa de la butelia de servo!

"cand se incalzeste motorul " - doar cu motorul la relanti face pedala asa, sau in mers, in sarcina???

poate cineva are se pricepe mai bine iti va da o idee mai pertinenta!


--------------------
DACIA 1300 1978
Dacia...conditio sine qua non,experientia docet :)
Et si omnes, sed non ego!
Ex nihilo nihil!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobytzul
post 18 Feb 2008, 22:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 14 April 06




Stai sa ne pricepem pompa este de R18 si are cam 20 ani lejer deci chestia cu asa e dacia nu merge ca pompa nu e de Dacie .
-Citisem pe forum ca dot 3 ar fi cel mai bun pentru Dacia (cu rezerve la dot 4) dar sa nu fie fabricat de guzu&fii
-Garniturile de la etriere si de la pistoane spate de rolast ?
- Limitatorul de presiune (pe la partea din spate a masinii legat cu un furtun de repartitor)in ce stare este si mai are pe el tija?
-Servo este tot de R18? ca stiu ca e mai mare ca cel de Dacie si mai eficienta
-Din cite mai stiam trebuie sa existe si o cursa libera adica capul de la servo sa nu stea apasat sau lipit de pistonul pompei ca risti sa ramina incarcata si sa bloch rotile stiam ceva de ordinul mm vezi ca servo are in cap un surub reglabil .
-Poti sa ii mai tragi o aerisire la roti incepind cu cele din spate
-sa aerisesti si pompa
-Si daca nu trage aer pe nicaieri ar trebui sa te scoata prin geam pe drum uscat .
-Are pahar cu 2 corpuri ?
-Cind ai scos pistoanele ai scos inainte 2 sigurante ca niste tevi crestate in lung cu o gaura la partea de sus
-cum ai montat sigurantele ?


--------------------
Dacia 1310 Breack 1986 TX - B-27-TJE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 19 Feb 2008, 00:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




garnituri de rolast.
limitatoru este ok am facut RAR acum o saptamana pe bune.
servo dacie.
cursa exixta este 1.5mm.
am erisito curand 1L recuperat.
pompa decat pe la condcte.
eaer nu trage.
da are doua corpuri.
da splinturile sunt ok nu conteaa pozitia in care sunt montate sunt identice ca lungime.



rferitor la relanti tine forte bine si la relanti cu motoru rece.
o chestie ciudata este ca daca o duc pe la 3500RPM as putea sa zic ca se "intareste "si mai bine.

daca o duc pe la 3500RPM as putea sa zic ca se "intareste "si mai bine si atunci can este motoru la temperatura optima de lucru.

Buclucase pompa valuri.gif


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 19 Feb 2008, 19:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

nu, nu este defecta, asa este ea. forta cu care servo impinge in pistonasul pompei de frana depinde de vacuum, vacuum care este mai puternic (presiune mai mica) la mersul cu socul sau motor rece. la fel mi se intampla si mie la masina mea din 2000 cu soc automat. nu am o explicatie de ce este vacumul mai puternic la un motor rece, insa banuiesc ca este legat de turatia mai ridicata la o deschidere relativ mica a clapetei de admisie peste cea de ralanti + soc (asta creaza cu siguranta vacuum suplimentar).

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 19 Feb 2008, 20:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




chestia este ca eu nu am nevoie sa folosesc socu pentru pornire,porneste fara probleme si cu el netras deloc
Mai este o scmecherie care am observato atunci cand tine forte sus cum este normal si franarea este mai eficienta 100%(motor rece ) cand tine mai jos (motor la temp de lucru)frana are eficienta 50%

Oare acest vacuum sa influenteze si eficienta franari???

20 Feb 2008, 19:36:
nu a mai patit nimeni chestia asta>??????

This post has been edited by kindeeru56: 20 Feb 2008, 19:36


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobytzul
post 20 Feb 2008, 21:13
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 14 April 06




blink.gif Stai sa pricep si eu ?
-Ex o Dacie cu pompa simplu circuit fara servo daca pompa e buna frineaza normal fie rece fie cald .
-Ii pun servo pe pompa ei simplu circuit .ar trebui sa frineze la fel de bine dar efortul meu la pedala ar fi muuult mai mic
-Acum revenind la cazul tau scoti servo si o pui in debara si prinzi pompa de caroserie ca pe vremuri
a)Motor rece tine frina beton dar apesi pe pedala greu blink.gif
cool.gif Motor cald eficienta frina 50% sad.gif
c) Servo sa fie de vina ? nu ce este scoasa
-Deci revenind la pompele noastre
-Incearca o aerisire
-Reconditionatul pompei (inloc garnituri) a fost facut de......
-Pompa are in ea 2 pistoane in interiorul pistonului este o amaraciune de pistonas care cind iei piciorul din pedala ,pistonul revine impins de arcuri iar acel pistonas mititel se propteste cu coada in siguranta (si se egaleaza presiunile) siguranta care la montaj se punea cu crestatura spre servo sa nu loveasca amaraciunea aia de coada in crestatura
-Poti sa mai ai sansa sa fie si corpul ovalizat ca are 20 de anisori si vintura si el lichidul pe acolo


--------------------
Dacia 1310 Breack 1986 TX - B-27-TJE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 00:55
Forum Renault