DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motor turat SN, nu f urgent dar..

MariusG2001
post 24 Jan 2008, 11:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 24 January 08




Am devenit si eu proprietar de SuperNova sh cu 140.000 km la bord. Am mers vreo 2000 de km si singura problema ar fi faptul ca mototrul ramane cateodata turat la 1500 - 1600 de rotatii cand o scot din viteza dupa un drum mai lung sau cand este mai frig afara. Este normal?


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Renault - VN.04.MGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 24 Jan 2008, 13:01
Post #2


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Nu = motorașul pas-cu-pas = boală veche la SN = da' nu-i grav, trece repede.


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bilstan
post 25 Jan 2008, 12:07
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 10 July 05
From: Bucuresti




Parerea mea :trage aer fals...vezi sub filtrul de aer sunt doua garnituri.rotunde una e sub corp clapeta...


--------------------
Renault clio 1.4 16v-oct 2008 - b-93-KMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 25 Jan 2008, 15:35
Post #4


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Parerea mea: cablul de acceleratie. Cand iti face, baga piciorul sub pedala de acceleratie si incearca sa o ridici. Daca se misca pedala si scade turatia, e de la cablu; daca nu...e altceva.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 25 Jan 2008, 16:17
Post #5


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Eu zic sa cureti motorasul pas cu pas si corpul clapeta.

Gasesti explicatii detaliate atat pe aici cat si in sectiunea SLZ.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_eon
post 25 Jan 2008, 21:52
Post #6


Mihai


Group: Members
Posts: 364
Joined: 9 January 08
From: Bucuresti




exact asa mi sa intp shi mie ,trebubuie curatat corpul clapeta ,eu am fot azi lam curatat shi parca e alta masina se infige shi mai bine ,prbl e ca la un moment dat trebuie schimb pt ca exista uzura la el


--------------------
Chevrolet Lacetti 2008 1.6 benzina + gpl
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeatMAN
post 2 Feb 2008, 13:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 9 December 07
From: Tarnaveni




Si eu am avut de curand problema asta(adica acum 2 zile a inceput) si se tura in gol pana la 3500 de ture.Am dus-o la tester si mi-a confirmat problema cu motorasul pa-cu-pas.La magazinul de piese auto nu am gasit motoras separat dar aveau pe stoc corp clapeta complet cu 250 RON.L-am schimbat integral si acum parca merge mai bine pe langa faptul ca la relanti sta la turatia normala.


--------------------
Dacia Super Nova 2002 Rapsodie - MS 84 MES
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slayer77
post 2 Feb 2008, 14:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 19 June 07




Corp clapeta la 250 ron?Poate facut pe vapor!Eu am gasit cu 1000 ron original...Si bineinteles ca am luat doar mototas pas cu pas(contrafacut),care intr-o saptamana s-a stricat din nou mad.gif mad.gif


--------------------
dacia supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu35
post 2 Feb 2008, 19:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 24 November 07
From: Constanța




Când e frig afară de cele mai multe ori sta turata (chiar si spre 2000) pana intra motorul într-un regim normal de funcționare, apoi se reduce turatia singura sub 1000. După un drum mai lung nu ar trebui să mai ai motorul turat dar... SN mai face așa ceva ( mai ales la 140.000 km). In rest vezi si celelalte raspunsuri de mai sus.


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeatMAN
post 2 Feb 2008, 21:42
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 9 December 07
From: Tarnaveni




Pe bune,a fost doar 250 si era de origine.Vanzatorul este un prieten bun de-al meu. Si eu am fost putin surprins la pret, dar am fost asugurat ca iau o piesa buna. Eu iau piese numai de la el pentru ca am incredere.Am zis ca imi e prieten bun si de multe ori el imi recomanda piesa cea mai buna. Deci, am fost putin norocos pt ca aveau 2 buc pe stoc de mult timp si credeau ca nu le cumpara nimeni. Poate daca ceream sa comande ajungeam la un pret XXL.


--------------------
Dacia Super Nova 2002 Rapsodie - MS 84 MES
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slayer77
post 7 Feb 2008, 01:24
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 19 June 07




Tocmai am remediat problema descrisa mai sus.Concluzia?Aer fals pe la garnitura de sub corpul-clapeta si pe la garnitura de etansare a motorasului pas-cu-pas!Atentie,aerul asta fals influenteaza mult consumul masinii,demarajul,etc.


--------------------
dacia supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi 2007
post 7 Feb 2008, 15:24
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 22 June 07




reparatia ai facut-o tu sau mecanicul?spune-ne mai multe despre ce si cum trebuie facut?


--------------------
dacia solenza scala 2003/scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 17:00
Forum Renault