rateuri
![]() ![]() ![]() |
rateuri
quinn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 2 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
berlina
1973
|
|||
ceaki |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
aprindere dereglata, supape care nu inchid sau benzina nearsa in evacuare
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
quinn |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 2 August 07 ![]() |
De unde benzina nearsa in evacuare ?
|
--------------------
Dacia 1300
berlina
1973
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Adica benzina in loc sa fie arsa in camera de ardere e evacuata afara din cilindtu prin piston iar celelate gaze arse si evacuate apare in calea lor acest surplus be benzina si o aprinde asa rezulta explozia mai bine spus. Rateurile pot aparea datorita reglajului prost a avansului din delco adica avans mare rateuri mari si multe la rand zici ca parca ai tractor nu motor in 4 timpi. Redu avansul din delco dand usor spre stanga pina cand dispar cand accelerezi motorul . Poti regla asa tinind motorul constant la 3200 de ture si cautand o pozitie a delcoului in asa fel in cat rateurile nu vor aparea iar turatia creste putin si motorul toarce.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sau de la ratare scintei (platina proasta, bobina proasta, fire intrerupte).
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gogoasa |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 18 January 06 ![]() |
daca ai rateuri in tobe mai mult ca sigur bobina de inductie este defecta, incearca daca in timp relativ scurt frige cind pui mina pe ea. dupa cum s-a spus si mai sus trebuie verificata tota aprinderea, lipsa unei scintei necesare face ca evacuare (gazelor) sa fie bogata in vapori de benzina care ajunse in toba, incinsa, detoneze
|
--------------------
dacia
nova
- b-57-roz
|
|
quinn |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 2 August 07 ![]() |
am apridere cu senzor gotronic/nu cred ca s-a defectat asa repede
bobina am mai pus mana pe ea si parca nu frigea.. detonatiile astea au fost sporadice 3-4 am fost la un electrician cu organolepticul bun si mi-a mai luat din avans. This post has been edited by quinn: 31 Jan 2008, 18:11 |
--------------------
Dacia 1300
berlina
1973
|
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Si mie imi mai da cate un rateu greu sesizabil o data la vreo 20 de secunde si am aprindere AT 011 si senzor ,indiferent de vreme imi porneste la sfert ,nici nu apuc sa invart cheia in contact si porneste ,daca ii mai iau din avans ,mai scade din turatie ,rateurile dispar complet dar pornirea nu mai se face la sfert ,dureaza cam cu vreo 2 secunde mai mult !!
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Stai sa ne intelegem, acele rapaituri la toba usoare sint de la avans mare. rateul care sa rupa toba in doua e din acumulare de gaze, alta mincare de peste.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Total de acord !!!
Dar acele gaze se acumuleaza unde ??? si ce factori sunt responsabili pt acele acumulari in afara de avans ?? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
quinn |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 2 August 07 ![]() |
???
This post has been edited by quinn: 1 Feb 2008, 18:21 |
--------------------
Dacia 1300
berlina
1973
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Minel @ 1 Feb 2008, 12:55) Total de acord !!! Dar acele gaze se acumuleaza unde ??? si ce factori sunt responsabili pt acele acumulari in afara de avans ?? 1. Gazele neaprinse (recte amestec proaspat) sint evacuate in toba ca si cele arse, din cauza ciclului motor. 2. Am scris mai sus de ce apar: platina nu deschide bine si rateaza o scinteie, amestecul iese in toba, scinteia urmatoare poate apare, arde amestecul, iese in toba unde gaseste amestec proaspat (cel "ratat") pe care-l aprinde. Efectul e explozie violenta, cu spargerea tobei uneori. 3. de la avans apar acele mici rateuri in toba care se reduc prin micsorarea la normal al avansului static/dinamic. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca nu lucreaza o bujie gazele pleaca nearse. deci verifica bujiile
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
quinn |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 2 August 07 ![]() |
Revin cu pb asta ca inca nu mi-a disparut:uneori ,la o anumita rotatie(n-am torometru) cam 70-80 viteza parca as lua piciorul brusc de pe acceleratie si daca apas mai tare acceleratia atunci explodeza . Ce ziceti?
This post has been edited by quinn: 9 Feb 2008, 22:10 |
--------------------
Dacia 1300
berlina
1973
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#15
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Cristi explica-mi si mie,daca supapele inchid in timp real cum iti iese amestecul pe evacuare?
LE:Daca amestecul nu e ars are efecte negative asupra functionarii motorului si asupra bujiei.Tu vrei sa zici ca prin nearderea corespunzatoare a amestecului se produce deflagratia?astept o lamurire Bafta This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 9 Feb 2008, 21:38 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(quinn @ 9 Feb 2008, 22:19) Revin cu pb asta ca inca nu mi-a disparut:uneori ,la o anumita rotatie(n-am torometru) cam 70-80 viteza parca as lua piciorul brusc de pe acceleratie si daca apas mai tare acceleratia atunci explodeza . Ce ziceti? Verifica in primul rand culbutori s-ar putea sa-i ai dereglati dupa aceea avansul si carburatia . Daca arderea nu e completa sau e evacuat amestecul din cauza ca bujia nu a dat scantee , amestecul evacuat plus gazele evacuate de la cei lalti cilindri provoaca autoaprinderea din cauza gazelor cu temperatura foarte inalta . Asadar rezulta bau explozi. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 08:16 |