Noul Logan 2009, poze spion
![]() ![]() ![]() |
Noul Logan 2009, poze spion
relu.ralu |
![]()
Post
#1021
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 18 December 07 From: cluj ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- xx 81 ARG
|
|||
romeodr |
![]()
Post
#1022
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
cind,am vazut,ca perioada de efectuare a reviziilor,a crescut,la 20.000 km ,pentru motoarele pe benzina,am intrebat la dealerul din localitate,curios,fiind,si anume:...daca uleiul,tine 20.000 ,uleiul din motor!!!
![]() ![]() |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
- BV 77 EME
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1023
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Vazut logan phase 2 expus in parcarea de la carrefour ploiesti. Culoarea era albastru nemetalizat, care mi se pare ca da un pic mai bine ca pe un logan normal. Fata este o combinatie reusita intre phase 1 si sandero, mie unul imi place. Masina era cu motorul 1.4 si avea 2 tetiere spate, deci probabil varianta preference. In spate nu avea bara aceea argintie de tip opel vectra, probabil de la laureate in sus. Acum, era si o lista de preturi. Din nefericire am uitat sa fac poze, si la lista si la masina, dar o sa mai trec maine sa iau dovada. Dar am retinut asa: sunt 3 versiuni de echipare:
1: Ambiance - 6400 euro. Nu specifica motorul, deci probabil doar 1.4 2: Preference - 1.4 - 1.4 GPL - 1.6 - 1.6 GPL 3: Laureate - 1.4 - 1.4 GPL -1.6 -1.6 GPL - 9300 euro. - 1.6 16v - 8900 euro. Asta e tot ce am retinut. Echiparile sunt probabil identice cu cele de pe logan. Poate or mai avea ceva optionale pe langa astea. Oricum, un Laureate 1.6 16v cu eventual un ABS pe el optional ar fi o treaba ca lumea la putin peste 9000 euro. A, sa nu uit: preturile sunt cu toate taxele incluse si fara vopsea metalizata, care costa inca 255 euro. De asemenea se ofera din start garantie 3 ani sau 100000km. Per total, intre toate 3 de acum, adica logan ph1, ph2 si sandero, as alege bucuros ph2. E cea mai masina dintre toate. This post has been edited by AmunDei: 8 Jul 2008, 20:45 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Serje |
![]()
Post
#1024
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dar exista toate aceste date pe www.dacia.ro.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1025
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Atunci imi cer scuze. Mie nu-mi merge site-ul si cum am vazut ca nu prea s-a vorbit de preturi si echipari pe aici pe forum, am zis sa detaliez si eu ce am vazut
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
wanderer |
![]()
Post
#1026
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
In alta ordine de idei, ref la pret.
Eu mi-am luat un Laureate in 2005, cu vopsea metalizata, 1.4 (Laureate Plus bineinteles ca iesit la vreo 2 luni dupa ![]() Am facut aceeasi configuratie si acum - am inclus si garantie extinsa, ca sa pastrez adaosul valoric de atunci, chiar daca acum este pe o perioada mai mare - si rezultatul: 8450EUR. Si cursul eur era cam exact la acelasi nivel ca si acum - cca 3.6. Nu stiu exact cat era in ziua platii, then again in ultimele 2-3 zile eur a scazut de la 3.65 la 3.55, deci nu este neaparat relevant cursul exact. In acelasi timp, din 2005 in 2008 pretul Logan ph1 a tot crescut, incet, dar sigur, si una dintre explicatii, oferite pe aici, era ca euro fiind in scadere, este necesara o crestere a pretului masinii in EUR, desi pretul in RON scade sau ramane constant. Si explicatia ar putea fi plauzibila (pe langa faptul ca poate s-au mai facut si mici retusuri care au cerut modificari de pret), deoarece pretul maxim in EUR a fost atunci cand cursul era pe la 3.1. Ei bine, EUR s-a intors la 3.6. Si pretul a scazut - in EUR. Daca insa facem o comparatie cu celalalt moment cand era EUR la acest nivel, vedem ca intre timp, de fapt, pretul a crescut. Scaderea este doar fata de ultimul pret Ph 1, pret stabilit atunci cand cursul era mult diferit. Concluzia? Scaderea poate fi pusa pe seama mai multor factori: modificari de curs, modificari de calitate, acoperirea costurilor de cercetare...concurenta care s-ar fi simtit tot mai mult daca ar mai fi crescut mult pretul...si poate mai sunt si altele. Dintre acestea insa, avand in vedere evolutia in timp a pretului, putem considera argumentul cursului de schimb ca fiind destul de valabil. Spor mare. Wandererul |
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|
Serje |
![]()
Post
#1027
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dar tu cam cat castigai in 2005 si cat castigi acum? Multe salarii s-au chiar dublat daca nu mai bine, oricum o crestere de 50% sigur are oricine. Sa nu vorbim de gaz, curent .. si cam orice altceva s-au scumpit.
This post has been edited by CuTzU: 9 Jul 2008, 23:43 |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#1028
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
ma gandesc serios sa achizitionez un logan phase2, avand in vedere ca de modelul sandero am fost dezamagit sunt "pornit" pe echiparea prestige, cu motorul de 105 cp.. am luat si dci-ul in calcul la un moment dat, dar am renuntat la idee.. din varii motive.. pe dacia.ro insa observ ca versiunea prestige scrie ca va fi disponibila ulterior, deci nu este inca la vanzare.. are cineva idee cand va putea fi comandata? o sa ma duc si intr-un showroom dacia, sa vad daca au modelul expus si sa fac un test drive.. si daca totul e ok o cumpar.. |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#1029
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Poti lua un Laureate cu motor 1.6 16v si iti adaugi optionalele (ABS, airbag-uri laterale, jante aluminiu). Nu vei avea volan si cap-schimbator imbracate in piele, dar le poti achizitiona de pe piata.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
wanderer |
![]()
Post
#1030
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(CuTzU @ 9 Jul 2008, 23:42) Dar tu cam cat castigai in 2005 si cat castigi acum? Multe salarii s-au chiar dublat daca nu mai bine, oricum o crestere de 50% sigur are oricine. Sa nu vorbim de gaz, curent .. si cam orice altceva s-au scumpit. Nu prea inteleg ce vrei sa spui. Daca eu castig triplu decat in 2005, ar trebui sa se mareasca pretul de 3 ori, sau ce? Pai atunci hai sa marim preturile la toate de 3 ori, sau ma rog, de 1,5 ori cum spui tu ca este sigur cresterea la toti - de la BMW pana la scobitori - ca sa-mi permit aceleasi lucruri. ![]() Asa pot fi si alte argumente in sens invers cresterii pretului. De exemplu, spre deosebire de 2005 cand abia incepusera creditele foarte convenabile pentru masini, astazi parerea mea este ca cine isi permite o masina, si-a cumparat-o deja. Sa dai 2-3-5 mil/luna pentru o masina, daca iti permiti, o faci deja. Deci plaja de castigare clienti noi (care nu au avut masina in trecut sau aveau masini mult prea vechi) este muuult mai mica astazi, decat in 2005. De aici si aparitia brusca a LOGAN-urilor in Romania pe toate strazile in 2004-2005, precum si incetinirea cresterii vanzarilor auto astazi, per ansablu. Da, se poate trece de la o marca la alta, de la ph1 la ph2...etc. Dar motive si argumente sunt in ambele directii. Parerea mea (pe care o sustineam in mesajul anterior) este ca baietii astia de la Renault au un pret relativ stabil in RON (pentru Romania), pe care il modifica in EUR periodic, in functie de evolutia cursului , tinand cont si de eventuale mici imbunatatiri aduse produsului odata cu maturizarea sa. Ar fi poate interesanta, pentru verificarea acestei afirmatii, urmarirea evolutiei pretului din Romania in paralel cu evolutia pretului din alte tari europene, pe de o parte, si cu a altor tari din afara Europei, pe de alta parte. Dar nu am aceste informatii, nu am timpul sa o fac si...pana la urma, ar fi despicarea firului de par in 'șpe parti, fara o utilitate reala. Prefer sa raman cu impresia ca Dacia-Renault incepe sa-si respecte cat de cat clientii, si...asta e. ![]() Spor mare. |
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|
Bacu |
![]()
Post
#1031
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
nu era vorba de salariul tau in special, ci de salariul mediu pe economie in general. daca acesta a crescut, teoretic ar insemna ca si salariile angajatilor renault a crescut. deci nu e normal sa creasca putin si pretul masinilor?
|
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
wanderer |
![]()
Post
#1032
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sp!ke @ 10 Jul 2008, 09:04) Poti lua un Laureate cu motor 1.6 16v si iti adaugi optionalele (ABS, airbag-uri laterale, jante aluminiu). Airbag-urile laterale sunt optionale si la Prestige. ![]() Si mai sunt si alte mici amanunte cu plus minus...geamuri electrice spate, radio cd...niste diferente in mochetari si huse care oricum sunt bune sau rele dupa gustul fiecaruia - mie oricum nu-mi spun nimic ![]() Si, si mai interesant, daca mai adaugi si airbag-uri laterale si garantie extinsa, ajungi la 10550, cam cat era Prestige ph1 cu dotarile acestea....plus vopsea metalizata. Ma intreb daca in toamna, cand va fi disponibil Prestige ph2, nu o sa mareasca pretul la acest nivel...hm... This post has been edited by wanderer: 10 Jul 2008, 10:19 |
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|
Serje |
![]()
Post
#1033
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() Au crescut salariile angajatilor Dacia, a crescut pretul gazului, a crescut pretul curentului, a crescut pretul transportului, au crescut cam toate materialele luate de la diversi furnozori, samd... deci nu ti se pare logic ca toate aceste cresteri sa aiba un efect si in pretul masinii? |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
klaus |
![]()
Post
#1034
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
OFF: din 2005 salariul mediu pe economie a crescut cu 73% RON.
Euroiul in mai 2005 era 3.6217, in mai 2008 3,6213 (medie lunara) Deci pana si in euro salariul mediu pe eonomie a crescut cu 73%. Problema e ca si preturile au crescut mai mult decat inflatia europeana, atat in euro cat si in RON |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
yoncv |
![]()
Post
#1035
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 442 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
Pentru cei care tot insista cu salariile crescute: nu sunt economist, dar din cite stiu intr-o economie de piata pretul este dictat doar de raportul cerere-oferta.
Deci e simplu: cererea de Logan a scazut (in Romania), trebuie ca si pretul sa scada. |
--------------------
VW
Jetta
2017
- dj-17-???
|
|
klaus |
![]()
Post
#1036
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
pai poate se castiga mai mult la export, si e mai profitabil sa redirectionezi productia la export,, sa vinzi mai mult afara decat in tara.
Economia e globalizata de mult. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1037
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai daca a scazut si oferta in acelasi timp, ce crezi ca s-ar fi intamplat?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
wanderer |
![]()
Post
#1038
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(CuTzU @ 10 Jul 2008, 10:19) ![]() Au crescut salariile angajatilor Dacia, a crescut pretul gazului, a crescut pretul curentului, a crescut pretul transportului, au crescut cam toate materialele luate de la diversi furnozori, samd... deci nu ti se pare logic ca toate aceste cresteri sa aiba un efect si in pretul masinii? Teoretic, e normal. Practic, piata are multe variabile. Cresterile de pret tin cont si de costuri, dar si de marja de profit. Ca sa nu mai spunem ca o crestere a volumului de productie duce la o economie de scara (si in 2005 LOGAN se vindea pe mai putine piete decat astazi), de asemenea, Renault poate merge oricand pe carca furnizorilor sa le ceara scaderi de preturi - dealtfel mai sus, in acest topic, se si aminteste de asa ceva...etc. Dupa cum mai spuneam, argumentele sunt multe. Si ale voastre sunt foarte logice dealtfel, ca motivatie. Si Klaus, exact asta spuneam si eu. Cursul intre atunci si acum este relativ egal, masina si-a crescut pretul in EUR exact in perioada in care cursul era tot mai favorabil RON, scazand acum, cand RON s-a intors la o valoare similara cu 2005...iar cresterea de cateva sute de euro dintre 2005 si acum o pot motiva foarte usor printr-un AFU in plus, prin cateva minore modificari care au ridicat calitatea produsului, discutate in diverse thread-uri ale acestui forum, samd. In nici un caz nu voiam sa spun "ce tot spuneti de scaderi de preturi, ele de fapt au crescut", asa ca nu dati atat cu pietre. ![]() Subiectiv, raman la parerea spusa cu cateva posturi mai sus: sunt placut surprins de faptul ca in loc sa creasca pretul in EUR Prestige Ph 1 apr 2008 vs. Prestige Ph2 iunie 2008, in conditiile unei perceptii (tot subiective cel putin) de crestere a calitatii ofertei. Si tot subiectiv, apreciez si faptul ca in 2005 LOGAN era o masina care inca mai trebuia sa se demonstreze a fi fiabila in fata multor persoane care spuneau " e Dacia, deci e o porcarie", in timp ce astazi raportul de aprecieri fiabil/porcarie este destul de puternic schimbat, ca perceptie, in sensul pozitiv. Iar acest fapt, repet, nu a dus la o crestere de pret, crestere care, fiind obisnuit cu stilul romanesc de a stabili preturile...nu m-ar fi surprins deloc. |
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|
daciafan |
![]()
Post
#1039
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
|
--------------------
/
/
/
|
|
b34uen |
![]()
Post
#1040
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 12 February 07 ![]() |
daca imi amintesc bine cei de la renault la privatiyare au primit niste facilitati fiscale timp de 5 ani, acesti ani se termina si probabil au marit pretul ca sa isi mentina profitul
|
--------------------
dacia
logan
2008 ambition 1,5dci
- B 92 ELL 1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura 4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3 5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu 6) Zambesti. |
|
wanderer |
![]()
Post
#1041
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
well...afirmatia aia tine de subiectivism, de perceptie...si subiectivismul este de obicei naiv.
![]() |
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|
Bacu |
![]()
Post
#1042
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
QUOTE(yoncv @ 10 Jul 2008, 10:43) Pentru cei care tot insista cu salariile crescute: nu sunt economist, dar din cite stiu intr-o economie de piata pretul este dictat doar de raportul cerere-oferta. Deci e simplu: cererea de Logan a scazut (in Romania), trebuie ca si pretul sa scada. binenteles ca pretul este determinat de cerere-oferta, insa in acelasi timp atunci cand pretul nu mai acopera costul de productie + o marja de profit care sa permita dezvoltarea in continuare, firma respectiva da faliment, nu merge in pierdere! nu prea e corect sa spui ca cererea a scazut asa, pur si simplu. cererea si oferta sunt functii de pret. adica: la pretul de 8000 cererea este de x unitati. la pretul de 6000 cererea este de x+y unitati. cheia este gasirea pretului pentru care produsul pret per unitatte * unitati vandute este maximizat, e simplu, o problema de limita matematica. This post has been edited by Bacu: 10 Jul 2008, 12:34 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
chris_t |
![]()
Post
#1043
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Am vazut/pipait si eu Logan Ph.2, si chiar sunt incantat. Daca ar fi sa-mi iau acum masina noua, ar fi clar Laureate sau Prestige 1.6 16V.
In showroom aveau Laureat 1.6 16V, e mult imbunatatita fata de varianta anterioara. Si nu ma refer la solutii tehnice sau mai stiu eu ce, doar exclusiv la feeling. Incepe sa arate din ce in ce mai mult a masina. Imi place scaunul reglabil pe inaltime, cu el lasat jos nu mai ai senzatia ca esti la volanul unei dube de marfa. Interiorul e frumusel, iar atentia la detalii e mai mare. Singurele minusuri (raportat la cat costa): -nu-mi place rasnita aia de Cd Player, nu inteleg de ce nu au lasat alea de pe Solenza/primele variante de Logan/Clio, macar aratau mai ok. -lipsa AC automat optional. -faptul ca in continuare tre sa dai la manivela ca sa porneasca stergatoarele dupa sprit. -cred ca Dacia e singura masina din Europa la care claxonul e pe maneta. Considerand ca poti trai si cu aceste mici scapari, chiar e o solutie demna de luat in calcul de catre cei ce vor sa-si cumpere masina noua. Mult mai ok decat Sandero dupa parerea mea, a carui singur avantaj ar fi caroseria hatch. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
dcn |
![]()
Post
#1044
|
![]() posesor de ingeras Group: Members Posts: 132 Joined: 28 February 07 ![]() |
Daca in categoria "masini" intra si dubele si autobuzele, atunci Loganul nu este singura masina din Europa care are claxon pe maneta. Am vazut si cateva autobuze care au asa, si renault Master la fel are.
Daca masina inseamna autoturism, atunci poate ca e singura masina cu claxon pe maneta. Era doar o observatie. Cine s-a obisnuit cu claxonul pe maneta considera ca e mai bine asa. Parerea mea. ![]() This post has been edited by dcn: 10 Jul 2008, 14:46 |
--------------------
dacia
Sandero
2014 Laureate
- AG ** *** "Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you but nobody knows how many times you were fucked."
|
|
rtBK |
![]()
Post
#1045
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
sa zicem ca eu inca mai am speranta ca airbagul nu o sa se razbune pe mine intr-o zi
![]() This post has been edited by blak2oo8: 10 Jul 2008, 14:55 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
yoncv |
![]()
Post
#1046
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 442 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
VW
Jetta
2017
- dj-17-???
|
|
Bacu |
![]()
Post
#1047
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
pai asta am zis si eu: corect este sa spui ca a scazut numarul de unitati vandute, nu cererea, care nu este un numar ci o functie.
corect si cu off topic-ul, trebuie sa ne oprim! :-) |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
fizzo |
![]()
Post
#1048
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
Eram in trafic astazi pe Dorobanti si am vazut un LOgan Ph2 parcat, nu m-am abtinut sa nu-l vad de aproape si m-am oprit sa-l studiez.
Este prima oara cand il vad pe viu si pot sa spun ca arata mult mai bine decat in poze. Era argintiu si cu bandoul acela argintiu pe portbagaj, probabil ca era Laureate. N-am prea reusit sa-l vad decat de la cativa metri fiindca era o cucoana in spate pe bancheta dar pot sa spun ca bate Sandero la design. E reusit, pe cuvant. This post has been edited by fizzo: 11 Jul 2008, 17:42 |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
salex |
![]()
Post
#1049
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 June 04 ![]() |
Salut!
Joi, 10 iulie eram pe partea sudica a Transfagarasanului. La cateva sute de metri de la iesirea din tunel am fost opriti de politie. Se fima reclama la noul Logan. Foarte spectaculos, priviti clipul facut de mine (amator, nu asteptati mare lucru). De cateva ori am avut emotii pentru elicopter... Dupa ce s-a terminat totul am coborat si am trecut chiar pe langa masina. Din pacate nu am mai avut timp sa opresc si pentru poze. Mie unul mi-a placut masina. Numai bine, Alex This post has been edited by salex: 12 Jul 2008, 08:48 |
-------------------- |
|
dan22y |
![]()
Post
#1050
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.515 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Banuiesc ca va iesi o reclama frumoasa la phase 2, insa cu elicopterul ai avut dreptate.
Am aruncat si eu o privire ieri la noul logan si mi-au placut schimbarile aparute atat la exterior cat si la interior. E bine ca se vine la intervale de timp cu idei noi, alte motorizari, etc. astfel incat sa atraga potentiali clienti. |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 10:23 |