DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

56 Pages « < 49 50 51 52 53 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Logan 2009, poze spion

Oltean_Alexander
post 7 Aug 2010, 00:36
Post #1501


58525896


Group: Members
Posts: 104
Joined: 8 May 09
From: 125455




Dacia va fi ca si inainte.De la 1300 pana la 1410,schimbam bordul,farurile,usile,si spatele daca se poate.Si avem o noua Dacia Logan...Uraaa....motorul tot ala tampit de mananca benzina cu butoiul,ma mir ca nu e rusine,mai ales pe injectie,ca mai putin ia Berlina pe injectie de 1.4,si loganul ia cu 2-3 litri in plus.In fine,romanul e pe conceptia aia,`` e masina noua dom`le `` Poate fi,tot asa calitate,la tot acelasi pret.Ca ii Logan 1,Logan 2,Jeep,TIR,Avion.Tot motor dinala puscat,pe sasiu de Renault 19,ca doar Loganul dupa ala o fost facut,se putea dacia sa nu fie facuta dupa Renault 10,sau R12?...Dece acuma nu ar face-o la fel,ca doar romanu`ce stie el saracu...Mai avem mult pana sa cunoastem,si multumim ca exista DaciaClub sa mai aflam si noi de la altii care au patit,si ce inseamna Dacia.The best car ever!O iei,o tii,nu te lasa in drum,te asculta,ti-e credincioasa,si apoi 166.gif o ucizi pt un rahat nemtesc 166.gif

This post has been edited by Oltean_Alexander: 7 Aug 2010, 00:42


--------------------
6842654 8745874 698426985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 7 Aug 2010, 08:59
Post #1502


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(vijelie @ 6 Aug 2010, 12:30)
Aia cu credit auto la oferta, pe 7-8 ani, sigur o sa o tina.
*



Uite ca eu nu am luat-o cu credit auto la oferta, dar vreau sa o tin. Asa, de curiozitate, sa vad cat de mult rezista o masina pe care o intretii cum scrie la carte. Si asta fara menajamente, ca atunci cand e nevoie ii dau in gura la motorul ala de 1.4 fara resentimente, pana-n limitare daca trebuie.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 7 Aug 2010, 09:43
Post #1503


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Oltean_Alexander @ 7 Aug 2010, 01:36)
Dacia va fi ca si inainte.De la 1300 pana la 1410,schimbam bordul,farurile,usile,si spatele daca se poate.Si avem o noua Dacia Logan...Uraaa....motorul tot ala tampit de mananca benzina cu butoiul,ma mir ca nu e rusine,mai ales pe injectie,ca mai putin ia Berlina pe injectie de 1.4,si loganul ia cu 2-3 litri in plus.In fine,romanul e pe conceptia aia,`` e masina noua dom`le `` Poate fi,tot asa calitate,la tot acelasi pret.Ca ii Logan 1,Logan 2,Jeep,TIR,Avion.Tot motor dinala puscat,pe sasiu de Renault 19,ca doar Loganul dupa ala o fost facut,se putea dacia sa nu fie facuta dupa Renault 10,sau R12?...Dece acuma nu ar face-o la fel,ca doar romanu`ce stie el saracu...Mai avem mult pana sa cunoastem,si multumim ca exista DaciaClub sa mai aflam si noi de la altii care au patit,si ce inseamna Dacia.The best car ever!O iei,o tii,nu te lasa in drum,te asculta,ti-e credincioasa,si apoi 166.gif  o ucizi pt un rahat nemtesc 166.gif
*



Care e Loganul ala care consuma mai mult ca berlina 1,4? radmasa.gif Care ar fi motorul ala "tampit" si "puscat" care mananca benzina cu butoiul? radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 7 Aug 2010, 11:23
Post #1504


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Las ca oricum putea loganul sa consume si mai putin ...

QUOTE(marksman @ 7 Aug 2010, 07:59)
Uite ca eu nu am luat-o cu credit auto la oferta, dar vreau sa o tin. Asa, de curiozitate, sa vad cat de mult rezista o masina pe care o intretii cum scrie la carte. Si asta fara menajamente, ca atunci cand e nevoie ii dau in gura la motorul ala de 1.4 fara resentimente, pana-n limitare daca trebuie.
*



Stii care e treaba,eu de ex nu am unde sa tin animalul, ca deh trebuie conditii - un garaj ceva, dar as vrea sa cumpar o dacie frantuzoaica pana in 1978. Culmea ca mult hulita dacie 1300 a reusit sa treaca proba timpului si sa ajunga pana in deceniul nostru. M-as bucura sa cred ca si loganul va fi un clasic la vremea lui dar in 2040 imi e greu sa cred ca va mai exista urma de el ...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 7 Aug 2010, 11:57
Post #1505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(minny @ 7 Aug 2010, 12:23)
Las ca oricum putea loganul sa consume si mai putin ...
*



Corect.. Pe mine ma distra comparatia in sine..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 7 Aug 2010, 12:16
Post #1506


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(marksman @ 7 Aug 2010, 09:59)
Uite ca eu nu am luat-o cu credit auto la oferta, dar vreau sa o tin. Asa, de curiozitate, sa vad cat de mult rezista o masina pe care o intretii cum scrie la carte. Si asta fara menajamente, ca atunci cand e nevoie ii dau in gura la motorul ala de 1.4 fara resentimente, pana-n limitare daca trebuie.
*




La logan ce intretinere ca la carte sa-i faci ca sa nu-l ia rugina?


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 7 Aug 2010, 12:17
Post #1507


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Cum a reusit dacia 1310 sa reziste proba timpului? ca nu i s-a dezintegrat sasiul dupa 20 de ani? Pai probabil ca asa o sa reziste si logan 20-de ani.

Ca in rest ai schimbat fiecare componenta de caroserie de 10 ori de la rugina, motorul de vreo 5 ori revopsita de vreo 4 ori bordu schimbat de vreo 2-3 si tot asa....a rezistat si 1310.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 7 Aug 2010, 14:48
Post #1508


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(minny @ 7 Aug 2010, 11:23)
Las ca oricum putea loganul sa consume si mai putin ...
Stii care e treaba,eu de ex nu am unde sa tin animalul, ca deh trebuie conditii - un garaj ceva, dar as vrea sa cumpar o dacie frantuzoaica  pana in 1978. Culmea ca mult hulita dacie 1300 a reusit sa treaca proba timpului si sa ajunga pana in deceniul nostru. M-as bucura sa cred ca si loganul va fi un clasic la vremea lui dar in 2040 imi e greu sa cred ca va mai exista urma de el ...
*


eu cred ca loganul va rezista mai bine ca dacia 1310. La proba timpului


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wanderer
post 18 Aug 2010, 01:35
Post #1509


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 October 05
From: Bucuresti




inchide granitele, alunga-i pe francezi, baga ratie drastica de benzina si circulatie cu/fara sot (nu mai freca masina pana la piata si pana la serviciu zilnic, in ambuteiaje si gropi), produ numai logan-ul 20 de ani de aci incolo si nu mai permite nici un import si nici o lansare de generatii noi de masini, si o sa vezi ca rezista si el cel putin la fel ca Dacia straveche.
Asta cel putin in conditiile descrise de Arhimede...

daca ai de unde sa iei, uita-te pe un film facut pe la Universitate sau Unirii chiar din anii 90-95, nu mai spun de anii 80, si o sa vezi ce pustii sunt soselele. Atunci o sa intelegi diferenta dintre cat se freaca un Logan (sau orice alta marca) astazi vs cat se freca o Dacie din aia care a tinut 20 de ani...

inca imi mai aduc aminte cu amuzament intrebarile clasice anterioare lui 89: "a prins mah tactu suta de km la ora?" biggrin.gif

unii mai au masini de la 1900 prin "curte"...d-aia de ce nu vrei sa-ti iei? smile.gif

<span class='edit'>18 Aug 2010, 01:56:</span>
QUOTE(Arhimede @ 5 Aug 2010, 23:57)
Acu intreb si eu o chestie. In 2005 cand am cumparat masina din semnatura treaba a costat 8200euro(36.000 parca euroiu). Azi in 2010, un logan asemanator costa 9500 de euro daca nu ma insel(42.500euroiu).
[...]
Cum justifica dacia diferenta asta?

*



in dec 2005, un Laureate 1.4 fara ABS, cu vopsea metalizata si garantie 3 ani, costa 8080 EUR.

Astazi, un Laureate in aceleasi conditii plus ABS si AFU costa 8716 eur (mai sunt si alte modificari pe acolo, mici, dar majoritatea in bine, si nu ma refer doar la niste grame de vopsea in plus).
E drept ca da, 1 eur era mai ieftin atunci - 3,65.

Cum justifica? Simplu: in 2005 Logan-ul inca mai trebuia sa se demonstreze a fi fiabil si ca se potriveste si pietelor vestice fara sa moara de rusine.
In 2010 deja mare parte din productie este la export, si vestul este deja foarte constient de existenta Logan-ului. Si in UE se vinde in EUR, deci cursul RON-EUR este neimportant deja (pt Renault).

Ma rog, nu comentez restul mesajului, daca ma bucura diferenta de pret sau daca ai dreptate cand faci comparatii cu alte oferte.
Dar, ca intotdeauna, prost nu e cine cere. Atata timp cat tin productia la max pt ca au vanzare, opere de caritate nu o sa faca.
Atunci cand o sa inceapa sa stea cu masinile in curtea fabricii, o sa inceapa sa urle ca au super oferte (reale, nu ca acum). Asta e...

sper din toata inima ca masinuta aia ieftina promisa de Ford sa fie un concurent real, pentru ca din asta am avea de castigat cu siguranta.

This post has been edited by wanderer: 18 Aug 2010, 02:01


--------------------
Logan Laureate 1.4MPI - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 18 Aug 2010, 06:04
Post #1510


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(Arhimede @ 7 Aug 2010, 12:17)
Cum a reusit dacia 1310 sa reziste proba timpului? ca nu i s-a dezintegrat sasiul dupa 20 de ani? Pai probabil ca asa o sa reziste si logan 20-de ani.

Ca in rest ai schimbat fiecare componenta de caroserie de 10 ori de la rugina, motorul de vreo 5 ori revopsita de vreo 4 ori bordu schimbat de vreo 2-3 si tot asa....a rezistat si 1310.
*



Dupa 26 de ani, cand a ajuns la Remat, singurele elemente de caroserie neoriginale de pe 1300-le lui tata au fost:

- aripa stanga-fata, reparata la misto de un "mester" si ciuruita apoi de rugina (busita de unul care-a tras frana de mana cand a vazut ca nevasta-sa intra in depasire, urmarea a fost ca s-a rasucit de-a lungul masinii noastre)

- aripa dreapta-fata (busita iremediabil de unul care n-a vazut cedeaza trecerea, a crezut ca e cu "de dreapta")

- usa dreapta-spate (busita iremediabil de tata, ca n-a vazut masina vecinului parcata amboulea si s-a dus pe langa coltul blocului cum stia el)

A fost revopsita de 3 ori, prima data din cauza ca se matuise vopseaua, a doua oara din cauza ca s-a exfoliat prima vopsea, a treia oara din cauza ca a doua a fost data in batjocura, necesitand revopsirea capotei, apoi a portbagajului, apoi a plafonului, apoi tata s-a suparat si a dus-o la altii care in sfarsit au vopsit-o cum trebuia.

Masina mai putea trai fara probleme, daca i s-ar fi schimbat motorul, segmentat la 120.000 km, dupa ce a mers pe vremea impuscatului cu tot soiul de prostii: diluant, toluen, benzina de extractie, DCP, iar ultimii 8 ani cu GPL.
Cand a ajuns la Remat, kilometrajul adunat era de ~240.000 km. Cutia de viteze a vazut numai completari cu ulei in toti cei 26 de ani, in ultima vreme nu mai vroia sa intre in marsarier si viteza a 3-a. Ce l-a suparat pe tata a fost insa motorul, care nu mai vroia sa porneasca nici pe benzina si nici pe GPL, iar picatura care a umplut paharul a fost ruperea lantului de distributie. Oricum, tata se cam saturase sa fie singurul cu Dacia 1300 in familie si in parcare si in ultimul an doar a mentinut-o pe linia de plutire.

Deci se poate ca o masina corect intretinuta sa reziste mult si bine.



--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musso
post 15 Sep 2010, 14:14
Post #1511


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 June 09




Urmatoarea generatie a Logan, aflata deja in dezvoltare, va fi mai ieftina decat actualul model, a declarat miercduri pentru 0-100.ro directorul programului Logan, Gerard Detourbet. Oficialul francez a afirmat ca acest lucru este determinat de faptul ca Renault a castigat experienta vasta in fabricarea masinilor low cost. Detourbet nu a dorit sa precizeze cu cat va fi mai ieftin viitorul Logan.

“De la demararea proiectului Logan, in 2004, si pana acum, am acumulat foarte multe cunostinte in materie de fabricatie a automobilelor low cost. Logan si masinile construite pe platforma Logan (denumita tehnic B0 – n.r.) au acum acoperire globala si asta ne permite sa negociem cu multi furnizori. Astfel putem achizitiona componente la preturi foarte avantajoase si asta ne va permite ca urmatorul Logan sa fie chiar mai ieftin decat actualul”, a declarat Gerard Detourbet.

Oficialul Renault a adaugat ca noul Logan va fi un raspuns pentru competitia care se anunta puternica in urmatorii ani pe segmentul low cost si ca noul model va pastra atuurile actualului Logan, mentionand aici pretul competitiv, spatiul generos si intretinerea ieftina. Masina va avea insa un design mai modern si anumite aspecte tehnice, cum ar fi zgomotul in rulare, vor fi imbunatatite.

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-7791...ualul-model.htm

This post has been edited by musso: 15 Sep 2010, 14:19


--------------------
Hyundai Accent 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 15 Sep 2010, 20:56
Post #1512


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Mai ieftina pentru ei de produs, nu pentru clienti sunt sigur de asta, dar vom traii si vom vedea.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 15 Sep 2010, 21:53
Post #1513


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Mai era un topic.

“In toata aceasta perioada am ascultat criticile si pot spune ca ne aflam in faza de dezvoltare a unui produs clar superior”

Ma intreb unde le-a ascultat.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 16 Sep 2010, 08:35
Post #1514


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




eu cred ca il vor lansa cel tarziu in 2011 pentru ca din cate citisem in alta stire cele 4 modele logan reprezinta un procent foarte mic din masinile produse pentru simplul fapt ca nu mai au comenzi, banuiesc. Sa nu mai vorbim ca s-a cam saturat romanu de logan si vrea ceva nou, iar firmele concurente au inceput sa ofere masini tentante foarte apropiate ca si pret de un logan aproape full ( stiu ca suna amuzant full ) tongue.gif

This post has been edited by rtBK: 16 Sep 2010, 08:36


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Sep 2010, 09:55
Post #1515


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Au observta din 2004 pana acum ca au construit o masina mult prea fiabila. Din 2006, de cand au lansat acel mic face-lift si pana acum au incercat necontenit sa monteze pe masina diferite solutii din ce in ce mai ieftin si mai putin fiabile, pentru ca daca troaca nu se strica, moare de foame serviciul Post-Vanzare. Asa ca noul model va fi mai ieftin pt ei de produs, poate usor mai ieftin la cumparare, dar cu siguranta mai putin fiabil. Parerea mea...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Sep 2010, 10:02
Post #1516


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.387
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(bobo77 @ 15 Sep 2010, 21:56)
Mai ieftina pentru ei de produs, nu pentru clienti sunt sigur de asta, dar vom traii si vom vedea.
*


Pretul il face intalnirea cererii cu oferta, nu costul de productie. Nimeni nu vinde ieftin ceva ce poate vinde scump (adica exista cerere cat sa acopere productia).
Dsign, da, dar un cost in garantie mic asigura si un pret de cumparare a masinii mai mic. Si la capitolul asta Loganu era campion prin 2005-2006.

This post has been edited by einstein1984: 16 Sep 2010, 10:04


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 16 Sep 2010, 10:22
Post #1517


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 16 Sep 2010, 10:02)
Dsign, da, dar un cost in garantie mic asigura si un pret de cumparare a masinii mai mic.
*



Sau o marja de profit mai mare pentru producator.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 16 Sep 2010, 10:54
Post #1518


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




QUOTE(Dsign @ 16 Sep 2010, 09:55)
Au observta din 2004 pana acum ca au construit o masina mult prea fiabila. Din 2006, de cand au lansat acel mic face-lift si pana acum au incercat necontenit sa monteze pe masina diferite solutii din ce in ce mai ieftin si mai putin fiabile, pentru ca daca troaca nu se strica, moare de foame serviciul Post-Vanzare. Asa ca noul model va fi mai ieftin pt ei de produs, poate usor mai ieftin la cumparare, dar cu siguranta mai putin fiabil. Parerea mea...
*




Asta suna a teoria conspiratiei. Nu cred ca face cineva masini cu gandu sa aibe serviciul post vanzare de munca.

QUOTE(einstein1984 @ 16 Sep 2010, 10:02)
Pretul il face intalnirea cererii cu oferta, nu costul de productie. Nimeni nu vinde ieftin ceva ce poate vinde scump (adica exista cerere cat sa acopere productia).
*




Pretul il face renault, dupa analize si estimari. Ca doar nu e targ.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 16 Sep 2010, 11:03
Post #1519


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Si eu care credeam ca urmatoarea Dacie va fi facuta plecand de la Clio 3, la fel cum au facut si cu Loganul de la Clio2

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 16 Sep 2010, 11:03


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Sep 2010, 11:05
Post #1520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu nu prea cred ca noul Logan va fi mai ieftin .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Sep 2010, 11:05
Post #1521


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




@Arhimede, cam suna a teoria conspiratiei, adevarat, insa cum iti explici aceste modificari? Sunt minore ce-i drept : lipsa un antifon ici, surub mai mic colo, suruburi mai putine incolo, etc. Am auzit chstii din sectia de motoare, din sectia de cutii de viteze, nu le pot lua in seama chiar pe toate insa ele vin de la oameni seriosi...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 16 Sep 2010, 11:19
Post #1522


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Ma gandesc ca poate Logan 2 va fi mai misto si vor face Logan 1 mai ieftin.
Adica redusa gama la Logan 1 la doua variante:
varianta 1 zisa si cheliosul la 5000 EURoi fara nimic
varianta 2 zisa si cheliosul cu 2 geamuri electrice si AC la 6000 EURoi.

This post has been edited by dizzy: 16 Sep 2010, 11:23


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3x3
post 16 Sep 2010, 11:44
Post #1523


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 4 June 08




DACA se va produce Logan 2 in 2011 poate, (nu stiu ce capacitate de productie este in Romania si nici un ce procent este ea utilizata) se vor produce in paralel dar, crezi ca vor pune ESP pe Logan 1 din 2012 (din ce am citit eu toate masinile noi construite vor fi cu ESP - cel putin in UE)?


--------------------
Ford Focus Mk 2.5 (2008)
----
Ex Renault 19 1.8 RT (1993)

.. .- -- - .... . ... - .. --.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 16 Sep 2010, 11:52
Post #1524


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Cred ca se refera la modele noi introduse pe piata, nu neaparat toate masinile noi. Pe banda actuala se produceau atat Solenza cat si Logan deci se poate.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Sep 2010, 11:52
Post #1525


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.387
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Arhimede @ 16 Sep 2010, 11:54)
Asta suna a teoria conspiratiei. Nu cred ca face cineva masini cu gandu sa aibe serviciul post vanzare de munca.
Pretul il face renault, dupa analize si estimari. Ca doar nu e targ.
*


Si daca din analiza reiese ca poti vinde cu 10 000 de euro toata productia, el costa 6000, te apuci sa-l vinzi cu 8000 doar ca sa te aprecieze lumea? Daca vezi insa ca nu ar da lumea pe el mai mult de 7000, mai reduci si tu din pret si profit.
Dsign, antifonarile in minus nu fac masina mai putin fiabila, insa reduc costul de productie. La fel si restul modificarilor de care ai auzit tu. Toata lumea are target de economii de realizat.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Sep 2010, 12:14
Post #1526


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




exista, stii bine, chestiuni de mecanica, importante de altfel in discutia noastra cu fiabilitatea care au fost revizuite dpdv al modului de fabricatie.


Cat despre reducerea costului de productie, am ramas prost cand am vazut prin 2007 si 2008, la faza 1, ca lipseau cate 2 suruburi cu clemele aferente de la tabloul de bord. La fel am ramas si cand am comparat suruburile de la capacul de chiulasa la mine si la un model din astea (faza 1 2007 si 2008), zici ca erau cumparate la kilogram din bazar.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Sep 2010, 12:16
Post #1527


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.387
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Una e scopul modificarii, alta e consecinta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 16 Sep 2010, 12:44
Post #1528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Cam ce moaca va avea masina asta ''noua''.Am vazut o poza in presa doar ca na presa preseaza..... si arata cam ca Laguna 2 cel putin partea din spate.Asa este?


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Sep 2010, 13:07
Post #1529


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Rahat, mai taiem de-aici un pic, mai scoatem de-acolo mai mult, sa fie mai ieftin... Si asa au fost pre fiabile...

Cam asta e gandirea de fond.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 16 Sep 2010, 13:14
Post #1530


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




QUOTE(Dsign @ 16 Sep 2010, 11:05)
@Arhimede, cam suna a teoria conspiratiei, adevarat, insa cum iti explici aceste modificari? Sunt minore ce-i drept : lipsa un antifon ici, surub mai mic colo, suruburi mai putine incolo, etc.  Am auzit chstii din sectia de motoare, din sectia de cutii de viteze, nu le pot lua in seama chiar pe toate insa ele vin de la oameni seriosi...
*




Pai un surub mai mare decat un surub care isi face datoria poti sa spui ca e over engineering nu?

Ca au facut-o mai prastie, sunt de acord. Dar nu ca au făcut-o mai prastie ca sa poata sa suga bani dupa ce o vand prin reparatii.

Dar se poate mai putin antifonata? ca plecand de la nimic nu poti sa mai scazi.

Atata timp cat pentru un pret echivalent reusesc s-o faca mai economica, mai perfomarnta ca dinamica, mai placuta e ok. Dar tare mi-e teama ca cel mai notabil pas sa fie doar zgomotul la rulare imbunatatit, dupa cum a spus nena ala, ca daca erau si altele nu cred ca ezita sa spuna.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
56 Pages « < 49 50 51 52 53 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 10:52
Forum Renault