Noul Logan 2009, poze spion
![]() ![]() ![]() |
Noul Logan 2009, poze spion
Arhimede |
![]()
Post
#1591
|
||
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|||
minny |
![]()
Post
#1592
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Următoarea generație a modelului Logan va fi proiectată integral în România, de către inginerii din cadrul Renault Technologie Roumanie, și va costa mai puțin, anunță Philippe Prevel, directorul programului Logan la nivel global
Viitorul Logan, la care inginerii români lucrează deja și care va fi lansat pe piață peste doi-trei ani, va putea fi cumpărat la un preț mai bun decât în prezent. "Viitorul Logan va fi mai ieftin. Vom căuta cele mai simple soluții și vom echipa mașina cu exact ce are nevoie clientul, nimic mai mult. Nu putem implementa tehnologie de dragul tehnologiei", spune Philippe Prevel, fostul director general al Renault Technologie Roumanie, care acum ocupă funcția de director al programului Logan la nivel global. Lansat în 2004 ca un model low-cost, destinat piețelor emergente, proiectul "X90" sau Logan, a reprezentat o surpriză chiar și pentru grupul francez, în condițiile în care de la o singură versiune s-a ajuns în șase ani la șase modele, alte două urmând a fi lansate în anii următori. "În 2006 doar ne-am imaginat succesul modelelor Dacia, dar nu eram siguri. Acum suntem siguri. Dacă top-managementul Renault a decis să construiască acest centru în România, s-a estimat succesul. Iar acum este realitate", afirmă Prevel. Piața mașinilor low-cost crește mai rapid decât piața auto totală la nivel mondial, pe măsură ce țări precum Brazilia, Rusia, India sau China se dezvoltă. Pe această piață auto, care potrivit Daimler AG va crește cu încă 900 mil. mașini în următorii 25 de ani, vor concura viitoarele generații ale modelelor din gama Logan, care vor avea un preț mai mic. Loganul 100% românesc Noul Logan va fi mai ieftin. Dacia: „Nu implementăm tehnologie de dragul tehnologiei” Următoarea generație a modelului Logan va fi proiectată integral în România, de către inginerii din cadrul Renault Technologie Roumanie, și va costa mai puțin, anunță Philippe Prevel, directorul programului Logan la nivel global Înainte de a preda complet mandatul de director general al Renault Technologie Roumanie către Sorin Bușe, Philippe Prevel anunță rezultatele celor patru ani în care s-a construit de la zero RTR - inginerii români lucrează deja la viitorul Logan, ce va fi lansat pe piață peste doi sau trei ani. Iar dacă prima generație a fost concepută integral de francezi, cea de-a doua reprezintă conceptul românilor. Ar putea fi pentru prima dată când proiectarea unui model Dacia va fi coordonată 100% din România. "Generația următoare a Logan va fi lansată sub responsabilitatea Renault Technologie Roumanie. Acesta va fi următorul pas. Nu este 100% decis, dar este foarte posibil. Până acum ne-am asumat progresiv responsabilități din ce în ce mai mari", a spus Philippe Prevel. Din modelele lansate până acum, cel mai mare aport al RTR se regăsește în cazul Duster, mai mult de jumătate fiind proiectat în România. Prevel a condus și supravegheat construcția Renault Technologie Roumanie, cel de-al doilea centru tehnologic al constructorului francez ca mărime după cel de la Paris, din 2006 până la finele lunii septembrie, când a predat ștafeta inginerului Sorin Bușe, primul român care preia o funcție de director general în cadrul Group Renault România. De la 1 octombrie, Prevel coordonează programul Logan de la centrul tehnologic din Franța, fiind responsabil atât pentru activitatea din România, cât și de cea din America de Sud, Rusia sau India, unde Renault mai deține fabrici și centre tehnologice locale. O mașină de oraș mai mică decât Sandero Următoarele două modele ale Dacia, care potrivit presei internaționale vor fi un model de oraș mai mic decât Sandero și un monovolum cu șapte locuri mai mare decât Logan MCV, au fost proiectate ca și modelele din gama actuală în Franța. "Pentru modelele ce vor fi produse la Tanger, în Maroc, responsabilitatea este în Franța, dar există și ingineri de aici implicați în program. S-a luat această decizie deoarece noi nu aveam resurse suficiente aici pentru a face întreg proiectul. Dezvoltarea acestor modele a început cu mai mult de doi ani în urmă, iar la acea vreme RTR era prea mic pentru a prelua aceste responsabilități. Nu am încercat să preluăm aceste modele, ci doar responsabilități care puteau fi asumate", a spus fostul șef la RTR. Prevel a subliniat că deși inițial aceste mașini par proiectate pentru piața vest-europeană, unde există o cerere ridicată pentru automobile mici și monovolume, acestea sunt proiectate pentru a fi comercializate inclusiv în Europa de Est, Rusia, Brazilia și India. Prioritatea pentru Renault Techno-logie Roumanie este în momentul de față gama "M0", adică întreaga gamă Logan și viitoarele generații. Activitatea pentru Twingo nu este o prioritate pentru RTR, în opinia lui Philippe Prevel. El consideră că dacă în viitor activitatea pentru gama M0 va crește, centrul din România poate ceda proiectul Twingo către un alt centru al grupului francez. Sursa This post has been edited by minny: 19 Oct 2010, 21:55 |
--------------------
------
------
------
|
|
Mrija |
![]()
Post
#1593
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
De aia a declarat bossu mare intr-un alt interviu ca Dacia va fi mai ieftina
|
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#1594
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
fansuv |
![]()
Post
#1595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
CORECT. FARA FITZE- dar foarte eficient si f. bine la vanzari.
VOLVO a fost cu fitze si a ajuns la chinezi- doamne fereste! Dacia face masini cam invechite- dar nu le putem face la vanzari- ziceau cei de la vw! Ce atata tehnologie- faruri xenon, scaune cu piele, super-computere de bord, super motoare gurmande... la preturi care te fac rob! This post has been edited by fansuv: 20 Oct 2010, 22:10 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
fizzo |
![]()
Post
#1596
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
Daca umbla la caroserie, sa n-o mai ia rugina atat de repede, daca mai umbla un pic la antifonare eu zic ca are toate sansele sa fie un succes.
|
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#1597
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Si sa mentina macar pretul actual nu sa-l mai micsoreze, cu toate astea pentru unii nu cred ca ar fi de ajuns din cauza comportamentului Dacia fata de clienti de care efectiv isi bate joc.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#1598
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Daca tu vrei logan 2 cu aceleasi preturi inseamna ca dacia e varza si nu isi bate joc destul de clienti pe cat ar putea.
Am mai discutat de diferenta de curs dintre momentul in care a aparut logan in 2004 si cea de azi. Unde mai pui ca si in conditiile astea chiar si pretul in euro e crescut pt echipari echivalente. Eu stiu ce masina am luat cu 8200euro, si vreau de la dacia ca sa imi ofere prin logan 2 NORMAL, ceva in plus, ca doar au trecut 7-8 ani, si tehnologia zic eu ca a devenit mai accesibila. In banii astia vreau cel putin un 1.6 16v, 4 airbaguri(2 front,2 laterale) Ac, geamuri electrice,un astepect mai modern in exterior si interior, o masina mai performanta per total si mai rafinata. NU la nivelul masinilor de 15.000 dar oricum. Sau sa ofere o masina usor imbunatatita dar la preturi mult mai mici. Altfel de ce naiba o mai scoate? Voi nu vreti nici sa scada pretul, nici mai performanta, nici mai buna nici mai de toate... Daca o imbraca altfel si pune un 10% pret in plus romanii o sa fie la fel de mandrii de super produsul dacia. This post has been edited by Arhimede: 21 Oct 2010, 11:43 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1599
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Arhimede @ 21 Oct 2010, 12:41) In banii astia vreau cel putin un 1.6 16v, 4 airbaguri(2 front,2 laterale) Ac, geamuri electrice,un astepect mai modern in exterior si interior, o masina mai performanta per total si mai rafinata. NU la nivelul masinilor de 15.000 dar oricum. Adica vrei sa zici un sasiu mai rigid, o suspensie mai moderna, ac automat, tempomat, insonorizare, o directie mai buna, un confort interior sporit, o ergonomie mai buna, si nu in ultimul rnad o aerodinamica cu 0.8 puncte mai buna. Inclusiv o reducere de greutate prin folosirea materialelor plastice. Nimicuri de genul suport pentru piciorul stang (ca doar nu ii costa mare lucru sa il faca din polistirenul existent), un volan mai ergonomic care sa aiba macar santuri pentru degetul mare ... Aspectul modern este praf in ochi la fel ca si ornamentele cromate de pe volan/portbagaj/grila si jante. Voi in loc sa platiti lucrul necesar, va place sa dati banii pe lucuri care scoate in evidenta snobismul. Scaune cu sezut mai lung si spatar cu suport lateral de ce nu adaugi? Matale esti mai obiectiv de obicei. This post has been edited by IRONICK: 21 Oct 2010, 12:03 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#1600
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Eh m-am grabit. N-avem chef sa indrug 1000 de chestii care s-ar putea imbunatatii. Eu unu am o problema cu orice reper. Aspectul in general e strans legat de functie. Designul implica forma pt functie. Nu ma refeream doar la aspect.
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
Garett |
![]()
Post
#1601
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Pai tot ce ati spus voi doi acolo nu se leaga cu afirmatia "va fi mai ieftin" din articol!
Eu unul nu-mi fac sperante prea mari, trebuie sa se mentina sub Renault ori asta implica destul de putin spatiu de manevra, si dpdv al preturilor si dpdv al dotarilor. This post has been edited by Garett: 21 Oct 2010, 12:11 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1602
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce am spus eu acolo implica intradevar costuri mai mari. Dar au de unde sa scada, marja pe care o au acum este de-a dreptul nesimtita. Nimeni nu cere plastic moale si cauciucat impregant cu "parfum" sa nu miroasa urat in timp.
This post has been edited by IRONICK: 21 Oct 2010, 12:24 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#1603
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
@Garett:Asta-i vrajala. Si toata lumea a inghitit. Adica le e frica sa nu plece lumea de langa logan si sa cumpere megane, daca de la 8000 euro adauga 1000 de euro din care 70% sunt costuri de prod adaugate si restul profit. Si ce fac? O scumpesc cu 1000 si nu fac nici o modificare. Asa nu le mai e frica.
Intre un ambition din 2004-2005 de 8200 si un Laureate de 9500 din 2010 e o diferenta de 1300 de euro.E justificata diferenta asta de facelift? Asta fara sa mai iau in calcul diferenta de curs. This post has been edited by Arhimede: 21 Oct 2010, 12:29 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
klaus |
![]()
Post
#1604
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 21 Oct 2010, 13:01) Adica vrei sa zici un sasiu mai rigid, o suspensie mai moderna, ac automat, tempomat, insonorizare, o directie mai buna, un confort interior sporit, o ergonomie mai buna, si nu in ultimul rnad o aerodinamica cu 0.8 puncte mai buna. Inclusiv o reducere de greutate prin folosirea materialelor plastice. Nimicuri de genul suport pentru piciorul stang (ca doar nu ii costa mare lucru sa il faca din polistirenul existent), un volan mai ergonomic care sa aiba macar santuri pentru degetul mare ... Ce dracu de suspensie mai moderna? Ca nu prea-s multe noutati la suspensii ieftine in ultimii vreo 50 de ani. E, una mai corespunzator facuta, cu prinderile unde trebuie si cu ce trebuie, aia e altceva. Oricum suspensia nu e o problema reala la logan daca il lasi cu bara stabilizatoare. In ce priveste directia, io zic ca e suficienta pentru pretentiile masinii. La partea cu ergonomia sunt de acord, ar merge niste imbunatatiri de scaune si pozitii la volan/pedalier. In rest, alea-s deja pentru nivelul 2, pt masini gen clio, care si ele trebuie sa se vanda. Loganul nu trebuie sa fie la nivelul ala, ca altfel canibalizeaza gama. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1605
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Adica tu printr-o bascula cu alte prinderi ce intelegi? Sau alta flansa? Nu am zis o tehnologie mai noua. Si nici clima nu am zis, ci doar automat. Si de ce nu au pus dracu 4 butoane in plus si au activat tempomatul ala? Abia au pus satelitul ala pentru radio.
Ca la diesel era simplu sa nu mai zic de benzina noua. Si de ce trebuie sa ma intereseze pe mine canibalizarea lui Clio2? This post has been edited by IRONICK: 21 Oct 2010, 12:51 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#1606
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Eu nu inteleg cateva chestii. Daca ala spune ca nu se stie sigur nici unde o sa fie dezvoltat noul logan, inseamna ca de fapt proiectul e foarte foarte tanar. Mai spunea unu ca ei asteapta ca piata sa-si revina, deci poate ca asteapta sa se limpezeasca treburile ca sa stie in ce directii o iau cu dezvoltarea masinii.
QUOTE Diferentele intre noul si vechiul Logan vor fi in principal legate de stil. Acum aceasta masina se vinde peste tot in lume si trebuie sa fie mai curata ca design. In acelasi timp incercam sa reducem pretul de vanzare pentru noul model si sa rezolvam anumite probleme cum ar fi zgomotul. Concluzia: Mai aratos, mai ieftin si mai putin zgomot. Pana apare logan 2 probabil o sa mai vedem niste facelift-uri, cu siguranta pe la Sandero. This post has been edited by Arhimede: 21 Oct 2010, 13:23 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
Garett |
![]()
Post
#1607
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(Arhimede @ 21 Oct 2010, 12:29) @Garett:Asta-i vrajala. Si toata lumea a inghitit. Adica le e frica sa nu plece lumea de langa logan si sa cumpere megane, daca de la 8000 euro adauga 1000 de euro din care 70% sunt costuri de prod adaugate si restul profit. Si ce fac? O scumpesc cu 1000 si nu fac nici o modificare. Asa nu le mai e frica. Intre un ambition din 2004-2005 de 8200 si un Laureate de 9500 din 2010 e o diferenta de 1300 de euro.E justificata diferenta asta de facelift? Asta fara sa mai iau in calcul diferenta de curs. Eu cred ca este de fapt invers, le e frica sa nu se cumpere Logan-ul cu mai multe imbunatatiri in detrimentul megane-ului! Un fel de "efect Skoda" daca vrei. Si atunci vor avea grija sa faca Logan-ul cat mai spartan cu putinta. |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#1608
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(Arhimede @ 21 Oct 2010, 12:41) Daca tu vrei logan 2 cu aceleasi preturi inseamna ca dacia e varza si nu isi bate joc destul de clienti pe cat ar putea. Mai eu am spus macar la acelasi pret, ei au spus pret mai mic si mai imbunatatit...si ce tampenii a mai declarat acel oficial dacia in articol. This post has been edited by bobo77: 21 Oct 2010, 21:06 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
user123 |
![]()
Post
#1609
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
http://www.tribuna.ro/stiri/actualitate/da...2012-53979.html
Stiu ca e vechi insa cred ca ar fi un subiect bun de discutie - poate cineva important de la Dacia ne citeste parerile ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#1610
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Pentru mine e suficient de lat iar garda la sol este numai buna pentru drumurile noastre .Eu nu vreau alta generatie chiar si actuala dar cu mai putini greieri , mai bine insonorizat ,o caroserie mai rezistenta la impact si la rugina, Esp macar optional pe toate versiunile , sa inlocuiasca butonul ala de deschidere al porbagajului la berlina cu ceva mai practic , geamuri electrice secventiale , scaun sofer reglabil pe inaltime in standard , o vopsea mai rezistenta la zgaraieturi si cred ca ar mai fi cateva "nimicuri" practice pe care le-am scapat din vedere.
|
--------------------
-
-
-
|
|
user123 |
![]() ![]()
Post
#1611
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
De acord cu tine - gusturile nu se discuta ! depinde foarte mult de ce anume isi doreste fiecare .....cred ca o sa fie greu sa multumeasca pt ca ei l-au gandit ca low cost si cred ca vror sa-si mentina tendinta; intradevar poate si eu sunt un pic carcotas- am 3 astfel de masini (una chiar de la inceputul productiei ) si nu am absolut nimic de care sa ma plang ( si-au scos banii- investitie buna ); sigur cea mai veche are acei greierasi ( uneori mai des alteori mai rar
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
bobo77 |
![]()
Post
#1612
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Ce dracu pachet de drumuri grele, majoritatea masinilor cu acest pdg nu sunt ca loganul,daca nici loganul nu are pdg...
Puteai sa spui ca voiai o versiune mai sport si una cum este acum, exprimarea este cam ambigua, dar am inteles la ce te referi pana la urma. This post has been edited by bobo77: 23 Oct 2010, 11:15 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
dsi |
![]()
Post
#1613
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 3 April 07 ![]() |
Mie mi-ar placea un logan in 5 usi, nu neaparat hatchback, poate sa fie si ca octavia, e mai practic decat sedan, bancheta rabatabila, poti baga in portbagaj si chestii mai voluminoase.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS Plus 1.6 2007
|
|
user123 |
![]()
Post
#1614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Da insa versiunea actuala nui multumeste pe unii care vror mai mult comfort ( de ex colegul CGDBZ
![]() Referitor la pachetul drumuri grele lucrurile nu sunt chiar asa - dacia este un compromis fericit ( o suspensie cat de cat robusta care rezista alaturi de o garda la sol considerabila facute sa multumeasca atat pe un drum bun cat si pe unul cu denivelari) insa pdg (ar) presupune mai multe lucruri ca dotari si comporatment ( nu se compara suspensia pdg sau cea a modelelor sport cu cea de la echiparile obisnuite ca si comportament , piese etc .......iar in final poate chiar un 4x4 -evident unii o sa zica Duster insa ...... ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1615
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana nu apar noi vesti despre viitorul model, aici e o discutie de tipul: cum ai vrea sa fie noul Logan". Dar nu stiu cat de utila e, ca multi voriau multe de la duster, si in afara de 6 trepte, ESP si 4x4 nu au primit.
This post has been edited by einstein1984: 23 Oct 2010, 18:04 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#1616
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Dacă tot vorbim de ESP la Logan, sper ca acest post să nu se considere prea mult off-topic.
Cum sa NU ai nevoie de ESP? Dacă mergi încet, nu-și face simțită prezența, dacă mergi prea tare, te ține pe șosea ... P.S.: discuția poate continua aici. O seară bună! L.E.: singurul lucru pe care l-aș vrea pe Logan (deși nu dețin așa ceva) ar fi să adauge în ofertă cutia automată ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 23 Oct 2010, 19:51 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#1617
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
@user123
Tu esti perfect multumit cu masina, iti ajunge si daca e un motor cu caroserie si ac. Dar vrei tce de 130 si poate si 4X4 .Nici fluence nu are( nu ca stii sigur)..dar tu il vrei, nu pt tine, pt altii desi nu prea cumpara lumea, dar macar optional( nu standard) Ti-e indiferent cum arata, dar vrei sa-l faca mai nu stiu cum. Castiga mult daca il fac hatch, desi ei vor sa-l faca tot berlina. Hello!!! Sandero iti spune ceva??? "au castigat fiabilitate si costuri reduse prin dotari relativ minime" Ce ironie, cu cat pui mai putine cu atat e mai fiabila masina si mai ieftina. Concluzia, tu le spui astora de la dacia cam ce vrei tu, nu pt tine, ca tu te multumesti cu putin, pt ceilalti, desi stii ca nu cumpara nimeni, si nici ei nu o sa faca asta. Parca esti clona lu fansuv.usernameul e graitor. This post has been edited by Arhimede: 24 Oct 2010, 15:01 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
user123 |
![]()
Post
#1618
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Cu siguranta ca , daca ar pune TCE sau chiar RS F1 l-as cumpara ....la fel cum de fiecare data am luat numai "varful" dpdv al motorizarilor la toate masinile pe care le am ( nu numai logan ) - deci il vreau pt mine si pot sa-l iau , insa multi nu-l vror din motive variate; mi-ar fi placut sa fie macar optional - m-ai inteles gresit ......
Am zis clar ca aspectul estetic al masinii nu ma intereseaza - arata-mi unde am comentat ceva despre estetica masinii- singurele lucruri la care am facut referire au fost garda la sol si latimea masinii , daca consideri ca tin de estetica atunci imi recunosc vina Sandero este hatch insa chiar si asa e mai mic decat logan; nu cred ca era rau sa fie si logan hatch ( la fel cum , de ex , este octavia hatch ) era mai mult loc ( doar o parere ); de ce asa? devine un pic mai practic ......in plus ca tot ai zis de sandero/logan uite gandeste-te la urmatoarele : skoda are fabia ( pe care o poti asemana cu sandero ) si octavia ( similara loganului ) ambele modele si cu variante hatch , de ce nu si la logan? ( o simpla parere, nimic mai mult ) Da , cu cat pui mai putine pe masina ea devine mai ieftina si uneori si mai fiabila ......la pret e usor de inteles iar la fiabilitate o sa-ti dau un exemplu tot de la skoda ( daca tot am inceput cu ea ) unde o masina cu o varianta de echipare medie ( sa zicem ) are cu pana la 50 % mai putina "parte electrica" ( adica senzori relee sigurante etc etc ) comparativ cu omologul de la VW - reduc totul la minimul necesar in asa fel incat sa fie cat mai putine piese care sa se poata defecta ( este unul din motivele pt care si-au si ales motto-ul - simply clever ) ...... Cu siguranta ca nu le-am zis niciodata celor de la Dacia ce vreau ;eu nu ma multumesc cu putin , ma multumesc cu "bine" (adica cat am si cat imi pot permite , nu vreau mai mult -vreau sa-mi pot mentine ce am ); am zis de celelalte dotari pt ca sunt persoane care poate vror mai mult decat imi doresc eu ( si chiar mai sus un coleg spunea ceva de comfort , in alta parte citesc cum unii isi pun xenon , altii pun o suspensie sport , altii resofteaza etc - de ce sa nu acopere prin optionale aceste lucruri Dacia?).....daca la putere e adevarat ca o sa fie mai putini amatori ( desi apar dupa aceea aici sau in alta parte si se plang ca "nu trage" de parca ar fi numai vina masinii ) insa la comfort cred ca ar fi mai multi clienti ..... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1619
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sandero si Logan sunt bazate pe acelasi model. Octavia e altceva decat Fabia.
Sandero e fabia hatch si Logan e fabia sedan (in cazul primei generatii). Un hatch in 2 volume si jumatate e inutil in gama alaturi de o berlina 3 volume si un hatch in 2 volume. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
user123 |
![]()
Post
#1620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Corect insa poti sa incerci sa impaci capra cu varza ....nu?
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 23:47 |