DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme!, Mers cu intreruperi....

Minel
post 14 Feb 2008, 09:24
Post #31


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ANTIdacie @ 14 Feb 2008, 09:07)
[attachmentid=1627433512][attachmentid=1627433513]
Am facut si o prostie ca atunci cand am bagat carburatorul in decarbusolv 2 zile am bagat si jicloare-le!Sper sa nu le fi stricat!

*




Jicoarele se curata doar suflandu-le cu aer,in caz ca sunt decalibrate set de jicloare nou dar atentie ce cumperi excl.gif ,iar capacul acela trebuie schimbat neaparat
La carburator, ai verificat planeitatea corpurilor carburatorului ???
Posibil si aer fals pe la clapeta de acceleratie sau talpa carburatorului !!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 14 Feb 2008, 09:25
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




urat capac smile.gif si al meu a crapat cand era cald motorul si apoi sa racit.

o problema cu raspunderea intarziata la masina e membrana la pompa de sprit.
din cate observ, membranele de la srl-uri sunt mult mai mici fata de cele de la dacii mai vechi.

in sensul ca , mult mai multa benzina(ca volum) dadeau membranele vechi.
verifica daca atunci cand calci acceleratia, ar trebuie sa bage benzina pe "ciocul de papagal".

trebuie sa fie concordanta asta, altfel masina e puturoasa si ai senzatia ca se ineaca.

ai suflat carburatorul dupa ce l-ai bagat in decarburol?ai scos membrana la pompa de sprit, pentru ca decarburolul o dizolva?sita din carburator tot de plastic e?

schimba-le sau verifica-le sa nu fie mancate.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 14 Feb 2008, 09:44
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




minel capacul l-am schimbat!
La carburator din pacate nu a mai avut timp sa verific nimic atat datorita mie ca nu prea ma pricep cat si unui "prieten"care a venit sa ma ajute mi-a adus 4 garnituri 3 pt talpa carburatorului pe care le-am schimbat si una pt capac!Dupa ce am scos capacul din decarburol m-am dus cu el la un service unde l-am suflat si pe el si pe jicloare si tot acolo mi l-a si montat un baiat!
Membrana aceea si sita am scos-o inainte sa bag capacul in decarburol si nu arata asa de rau!As schimba-o daca voi credeti ca de la acea membrana poate fi!


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 14 Feb 2008, 09:55
Post #34


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ANTIdacie @ 14 Feb 2008, 09:44)
Dupa ce am scos capacul din decarburol m-am dus cu el la un service unde l-am suflat si pe el si pe jicloare si tot acolo mi l-a si montat un baiat!
*




Din cate stiu eu ,in momentul in care l-ai scos trebuia suflat cu aer imediat asa incat depunerile care au fost in stare de suspensie sa nu apuce sa se solidifice din nou , daca nu o sa mearga iri sugerez sa repeti operatia dar cand il scoti sa il sufli imediat ,o sa te miri ce poate sa iasa daca nu a mai fost curatat de mult timp !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 14 Feb 2008, 09:55
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




atunci trage de acceleratie si uitat-te in carburator.daca imediat cum ai tras nu vine benzina pe acel "cioc de papagal" imediat ci vine putin mai tarziu(cand deja tu ai tras si mai mult de acceleratie), eu zic ca ar fi membrana.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 14 Feb 2008, 14:19
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




Stie cineva unde e centrul ala de reglat si reparat carburatoare in Bucuresti?Stiu ca scria undeva pe forum dar nu mai gasesc!


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 14 Feb 2008, 15:45
Post #37


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




Pantelimon, la automarcus, e un nene acolo...70ron, cica lucreaza bine, personal nu l-am reparat dar cand am fost zicea un tip ca mereu il face acolo si 10.000km nare probleme..asa o fi? ohmy.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neuron
post 14 Feb 2008, 17:57
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 January 07




aceeasi problema o am si eu...zdruncina rau...bine ca nu vine peste mine...daca reusesti sa o faci anunta si tu...


--------------------
dacia 1310 '99 - berlina
ex. 1310 - 99
ex. Logan 1.6 - 05
Duster - 18
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 14 Feb 2008, 22:07
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




eu cred ca masina mai trage si aer fals!Cam ce ar trebui sa verific in aceste conditii?


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 14 Feb 2008, 22:19
Post #40


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Daca vrei sa verifici aerul fals, dupa ce s-a incalzit motorul, la drum intins cu cca 80 Km/ora (atat cat sa nu apesi prea mult acceleratia) tragi usor socul din mers (incet din ce in ce mai mult). Daca simti o imbunatatire in functionarea motorului inseamna ca amestecul este prea sarac (aer fals). Asa am patit eu la Oltcit cu garniturile de la chiuloasa si galeria de admisie, cat si cu planeitatea CALE-I (cea din ebonita, care nu vine plana din fabricatie, trebuie luata la smirgher pe "sticla", adica suprafata plana) . Ulterior i-am facut si garnituri din prespan, si nu am mai avut probleme.!!!

This post has been edited by gotronic: 14 Feb 2008, 22:32

Attached thumbnail(s)
scarerun.gif ( Size: 3.79k ) Number of downloads: 261


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neuron
post 15 Feb 2008, 15:28
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 January 07




dupa cum am spus acum am aceeasi problema...ma zdruncina...
inainte de a incepe sa faca asa urat am facut cu ea un drum pana la tara si pe a1 nu am reusit sa ii dau mai mult de 110....nu avea viata..acum imi ia juma de ora sa ajung la 80 km/h...ma omor


--------------------
dacia 1310 '99 - berlina
ex. 1310 - 99
ex. Logan 1.6 - 05
Duster - 18
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 16 Feb 2008, 12:07
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




deci cand accelerez bad ca vine imediat benzina dar parca se ineaca, nu accelereaza imediat!
Si inca o problema ar fi ca imi orneste foarte greu dupa ce o las si o zi!La a treia cheie!E posibil sa nu fie montat senzorul cum trebuie?


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd September 2024 - 21:34
Forum Renault