Test :cat rezista un motor de dacie fara schimb de
![]() ![]() ![]() |
Test :cat rezista un motor de dacie fara schimb de
nvp_playboy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 06 From: Roman ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
1410
- nt 03 wuv Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Frate...hai sa-ti zic o faza...cu uleiu 10W40 distrugi masina. Am faut-o eu. Daca mergi cu viteza maxima...ii dai cat poate, apa se incalzeste prea tare, nu mai face fata sistemul de racire...iar atunci faci pe el de 10W40...care nu rezista la temperaturi mari, ca un 20W50...
Asta vara i-am dat toata autostrada Soarelui numai maxim...si n-avea nici pe dracu...dar aveam 20W50...acum am pus 10W40 pentru frig...si s-a ales prafu . Deci motoru tau mai tine cu orice ulei...in functie de stilul de mers. Eu l-am crapat pe al meu, care avea 5000 km si ulei Aral 10W40 This post has been edited by andu911: 25 Jan 2006, 23:17 |
--------------------
-
-
-
|
|
ATM |
![]()
Post
#3
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ahem...Sa repet (cred ca n-am inteles bine)...
Ai 160.000 (o suta saizeci de mii ) km cu masina si in timpul asta NU ai facut niciodata schimbul de ulei? ![]() Desigur, mai este varianta in care motorul iti consuma ulei si ii adaugi periodic in completare. N se cheama schimb propriu-zis, dar in cateva mii de km , poti sa zici ca ai facut schimbul de ulei...Asta e faza? |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 25 Jan 2006, 23:09) Frate...hai sa-ti zic o faza...cu uleiu 10W40 distrugi masina. Am faut-o eu. Daca mergi cu viteza maxima...ii dai cat poate, apa se incalzeste prea tare, nu mai face fata sistemul de racire...iar atunci faci pe el de 10W40...care nu rezista la temperaturi mari, ca un 20W50... Asta vara i-am dat toata autostrada Soarelui numai maxim...si n-avea nici pe dracu...dar aveam 20W50...acum am pus 10W40 pentru frig...si s-a ales prafu . Frate, tine-ti "fazele" pentru tine si nu mai vorbi prostii!! Oricum tot topicul asta e o prostie, da voi ii dati apa la moara This post has been edited by argon: 26 Jan 2006, 07:38 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nvp_playboy @ 25 Jan 2006, 22:58) Hai sa facem un test...cat rezista un motor de dacie fara schimb de ulei.....eu pun masina la bataie.....voi...uleiul ars.... Am deja 160 000 cu ea, fara schimb de ulei...mai tine? Trimiteti-mi uleiul vostru ars....si va tin la curent cu zgomotele suspecte....!!! Da' nu vrei sa-ti trimit eu niste ulei floriol ars? Iaca ca-l pun deoparte dupa fiecare prajalnita si ti-l trimit pachet... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Devils |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
poate are ulei de Formula 1
![]() |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
afh |
![]()
Post
#8
|
![]() !!!! Group: Members Posts: 142 Joined: 11 November 04 ![]() |
un an tot te ține. am un prieten care a făcut treaba asta vreo 9 luni, pentru că vrea să își ia altă mașină. împrospătarea uleiului se făcea prin completare. mașina era atât de terminată că nu avea curaj să iasă cu ea din bucurești
|
--------------------
toyota
corolla sedan
2010 nu face niciodată ceva pentru prima oară!
|
|
sddragos |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Voi schimbati uleiul in functie de nr. km parcursi sau de perioada trecuta de la schimbul anterior. Adica, pur teoretic, daca unul face 5000 km in 3 ani, il schimba dupa 3 ani?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Jan 2006, 07:35) Frate, tine-ti "fazele" pentru tine si nu mai vorbi prostii!! Oricum tot topicul asta e o prostie, da voi ii dati apa la moara argon scuteste-ma cu replici de-astea de 2 lei...vino si tu cu date nu cu vrajeli De cate ori in viata ta ai mers cu masina in blana in cat sa ajunga apa pe rosu si sa se topeasca pistonu ? Vino la bucuresti sa-ti arat piston topit. Uleiul era uscat...se facuse ca noroio... Normal ca daca mergi pensionar...in viata ta n-o sa patesti asa ceva...si pentru tine e bun si 10W30...dar cu cat temperatura creste e nevoie ca al doilea numar sa fie mare... Asa ca daca aveam 20W50, erau sanse ca motorul sa nu se duca dracu. Oricum nu stiu de ce stau sa-ti explic...considera ca ce-am scris mai sus, nu era pentru tine... |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 26 Jan 2006, 09:15) argon scuteste-ma cu replici de-astea de 2 lei...vino si tu cu date nu cu vrajeli De cate ori in viata ta ai mers cu masina in blana in cat sa ajunga apa pe rosu si sa se topeasca pistonu ? Vino la bucuresti sa-ti arat piston topit. Uleiul era uscat...se facuse ca noroio... Normal ca daca mergi pensionar...in viata ta n-o sa patesti asa ceva...si pentru tine e bun si 10W30...dar cu cat temperatura creste e nevoie ca al doilea numar sa fie mare... Asa ca daca aveam 20W50, erau sanse ca motorul sa nu se duca dracu. Oricum nu stiu de ce stau sa-ti explic...considera ca ce-am scris mai sus, nu era pentru tine... Uleiul 10w40 e semisintetic, 20w50 e mineral, la temperaturi ridicate uleiul semi isi pastreaza proprietatile mult mai bine ca unul mineral, astfel incat un 10w40 e mai vascos la temperaturi extreme ca un 20w50 mineral, dar scuza-ma, la tine totul e posibil, doar merci cu Dacia cu 160 km/h, poate esti mesteru surubel Undercover, poate faceti o intrecere care ajunge primu' la 170km/h cu 1310...cunoscatorii stiu de ce ![]() ![]() Si chiar te rog sa nu te mai chinui sa explici, oricum sunt cam fanteziste explicatiile, sa nu le zic altfel This post has been edited by argon: 26 Jan 2006, 09:20 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Jan 2006, 09:18) Si chiar te rog sa nu te mai chinui sa explici, oricum sunt cam fanteziste explicatiile, sa nu le zic altfel Bai nene...eu nu inteleg ce vrei...nu te mai baga in seama sa dai reply din posturile mele...si gata...vezi-ti de treburile tale si nu mai comenta ce zic eu. Invata si tu mai intai lucruri elementare, citeste si tu cate ceva...si dupa aia apuca-te sa imi aberezi. Pana atunci, daca mai comentezi vreo prostie la adresa mea, ai ignore. Eu nu stau sa-ti demonstrez tie nimic, ca degeaba o fac. Asa ca nu te mai chinui sa ma enervezi, ca oricum tie nu ti mai explic nimic. This post has been edited by andu911: 26 Jan 2006, 09:36 |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 26 Jan 2006, 09:33) Bai nene...eu nu inteleg ce vrei...nu te mai baga in seama sa dai reply din posturile mele...si gata...vezi-ti de treburile tale si nu mai comenta ce zic eu. Invata si tu mai intai lucruri elementare, citeste si tu cate ceva...si dupa aia apuca-te sa imi aberezi. Pana atunci, daca mai comentezi vreo prostie la adresa mea, ai ignore. Eu nu stau sa-ti demonstrez tie nimic, ca degeaba o fac. Asa ca nu te mai chinui sa ma enervezi, ca oricum tie nu ti mai explic nimic. VAi nu, nu-mi da ignore, te rooog frumooos, really acum, daca nu spuneai prostii nu ma luam de posturile tale, dar de acum te las sa spui, nu te mai contrazic,las sa ai tu dreptate ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Asta e ce am scos eu din motor. Pentru curiosi.
Attached thumbnail(s) piston.JPG ( Size: 46.48k ) Number of downloads: 319 |
--------------------
-
-
-
|
|
Devils |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
pare ciupit ... nu topit
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
Un link foarte util(in english) de unde se pot invata unele chestii elementare. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
"Eu l-am crapat pe al meu, care avea 5000 km si ulei Aral 10W40"
"Asa ca daca aveam 20W50, erau sanse ca motorul sa nu se duca dracu" "Uleiul 10w40 e semisintetic, 20w50 e mineral" voi aveti habar despre ce vorbiti? 10 posturi degeaba.... motorul l-ai crapat tocmai pentru ca aveai Aral, care e un rahat de ulei, uscat, jumate pamant...dc aveai aral de la mama lui..mai ziceam, da ai ai avut de aici...adica de la turcia stii ce-s cifrele alea, ce-i ala ulei sintetic si semisintetic, si mineral, si esteric? te documentezi inainte sa posteti cu atata convingere? daca iti aduc eu ulei 20w50 care nu e mineral ce-mi dai? a mai fost p-aici un thread de uleiuri...ideea era folosirea unui ulei bun, de calitate, care sa fim siguri ca e ce scrie pe el on topic:da, este posibil ca un motor sa faca si 100000km cu acelasi ulei( neschimbat prin completare), totul e regimul de mers..sunt dacii cu peste 400000 de km fara reparatii capitale la motor, da bosorogii stiu ceva de shell pe vremea lu raposatu si masinile alea nu vedeau mai mult de90 la vale, iarna incalzite inainte de plecare uleiul incepe sa-si piarda din proprietati, se uzeaza, la solicitare..dar deja la 160k incep sa0-mi pun intrebari...ce ulei ai avut in ea? un singur ulei stiu sa reziste asa, si ala e esteric ( de aviatie, eventual shell) |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
amc |
![]()
Post
#18
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
din link ul lui argon am extras graficul.
Si reiese ca 10W 40 nu e bun la temperaturi inalte! |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
Muttley |
![]()
Post
#19
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
andu911 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(Bytzu @ 26 Jan 2006, 10:10) "Eu l-am crapat pe al meu, care avea 5000 km si ulei Aral 10W40" "Asa ca daca aveam 20W50, erau sanse ca motorul sa nu se duca dracu" "Uleiul 10w40 e semisintetic, 20w50 e mineral" voi aveti habar despre ce vorbiti? 10 posturi degeaba.... motorul l-ai crapat tocmai pentru ca aveai Aral, care e un rahat de ulei, uscat, jumate pamant...dc aveai aral de la mama lui..mai ziceam, da ai ai avut de aici...adica de la turcia stii ce-s cifrele alea, ce-i ala ulei sintetic si semisintetic, si mineral, si esteric? te documentezi inainte sa posteti cu atata convingere? daca iti aduc eu ulei 20w50 care nu e mineral ce-mi dai? a mai fost p-aici un thread de uleiuri...ideea era folosirea unui ulei bun, de calitate, care sa fim siguri ca e ce scrie pe el on topic:da, este posibil ca un motor sa faca si 100000km cu acelasi ulei( neschimbat prin completare), totul e regimul de mers..sunt dacii cu peste 400000 de km fara reparatii capitale la motor, da bosorogii stiu ceva de shell pe vremea lu raposatu si masinile alea nu vedeau mai mult de90 la vale, iarna incalzite inainte de plecare uleiul incepe sa-si piarda din proprietati, se uzeaza, la solicitare..dar deja la 160k incep sa0-mi pun intrebari...ce ulei ai avut in ea? un singur ulei stiu sa reziste asa, si ala e esteric ( de aviatie, eventual shell) Frate...acum ai si tu dreptate...nu stiu ce sa zic...Aral'ul ala avea timbru rar pe el...si costa peste 200 k litrul...am zis ca e bun...ce era sa bag in dacie...? Castrol de 800 k litrul... ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
corect, eu spre exemplu folosesc motul 15w40 turbolight, sunt extrem de multumit de el, dar graficul ala e putin depasit...au aparut 10w60, 20w60..
oricum pentru motoarele astea de conceptie veche cu tolerante mari nu prea sunt indicate uleiurile cu 10, 5, 0 in fata...la solicitari normale un ulei bun, mineral 20w50 ( nu pamant), isi face treaba mai mult decat suficient, ba e chiar prea bun... |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#23
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
ce era sa bag in dacie...? Castrol de 800 k litrul... "
nu, nu pretul face neaparat un ulei, ci certitudinea sa stii ca e un ulei adevarat, din vest d-asta eu folosesc ce folosesc, nu fac reclama, da stiu sigur ca e de la mama lui, alte fabrici nu exista! si l-am testat nenorocitii adcu la noi tot felul de rahaturi de prin grecia si turcia, BP, aral, chiar si castrol, mobil, elf, facute pe vapor, jumate pamant de flori cu pipi de maimuta..sa ne unga noua motoarele valvoline e bun, liqui molye iar bun..si ar mai fi..da nu preas stiu cat se gasesc la noi..quakerstate, pennzoil, motul, repsol.. |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
"te ajut eu , am ulei de palmier profi pentru prajit . te si trimit la firma care comercializeaza "
plusez si eu cu niste ulei de palmier OBI 10, de divizor ( adica de mecanisme f fine, comestibil) This post has been edited by Bytzu: 26 Jan 2006, 10:38 |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#26
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nvp_playboy @ 25 Jan 2006, 22:58) Hai sa facem un test...cat rezista un motor de dacie fara schimb de ulei.....eu pun masina la bataie.....voi...uleiul ars.... Am deja 160 000 cu ea, fara schimb de ulei...mai tine? Trimiteti-mi uleiul vostru ars....si va tin la curent cu zgomotele suspecte....!!! Omul a fost destul de clar. Are o dacie cu 160 000 km si de acum incolo nu mai vrea sa schimbe uleiul decat cu altul ars de la alte masini. Tinand cont ca multi schimbul de ulei il fac inainte de a deveni total inutilizabil, ideea nu e rea. Cu un schimb d-asta de ulei, mai poti merge 500-1000 de km. In concluzie omu' isi va face ungerea pe gratis ![]() In alta ordine de idei, dupa mai multe experimente nefericite, inclusiv cu Castrol racing sintetic, am ajuns la concluzia ca cel mai bun ulei pt. dacie, este cel recomandat si anume, ulei mineral 20w40 vara si 15w40 iarna. Nu ma mai obosesc sa scriu de ce. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
amc |
![]()
Post
#27
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
sau 10W 30 iarna, tot recomandat manual Dacia 1300
This post has been edited by amc: 26 Jan 2006, 11:04 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#28
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
QUOTE(andu911 @ 25 Jan 2006, 23:09) Frate...hai sa-ti zic o faza...cu uleiu 10W40 distrugi masina. Am faut-o eu. Daca mergi cu viteza maxima...ii dai cat poate, apa se incalzeste prea tare, nu mai face fata sistemul de racire...iar atunci faci pe el de 10W40...care nu rezista la temperaturi mari, ca un 20W50... Asta vara i-am dat toata autostrada Soarelui numai maxim...si n-avea nici pe dracu...dar aveam 20W50...acum am pus 10W40 pentru frig...si s-a ales prafu . Deci motoru tau mai tine cu orice ulei...in functie de stilul de mers. Eu l-am crapat pe al meu, care avea 5000 km si ulei Aral 10W40 ![]() ![]() bai ,nu cred asa ceva!!! de ce?pt ca asa fac si eu.dar nu ar enimica masina.evident daca este "meltean"si mergi cu ea talpa 80 de km.daca ai piatra in sistemul de racire,aprindere nepusa la punct......eu nu cred acuma am 10 w60.pistonu ala parca e de motor in 2 timpi.de trabi.cat ulei consuma ? This post has been edited by ydaniel: 26 Jan 2006, 12:11 |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#29
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.624 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut motor de kart lipit: adica piston topit si sudat de cilindru. Dar asta se intampla cand amestecul e SARAC si deci pistonul nu avea cum sa fie negru. Pistonul din poza patise cateva arderi detonante ca sa ajunga asa, ca daca era topit, cu fierastraul il demontai de pe camasa.
Buna ideea cu unsul pe gratis al masinii, dar nu as face asa ceva. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
andu911 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 20:05 |