DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Test :cat rezista un motor de dacie fara schimb de

nvp_playboy
post 25 Jan 2006, 22:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




Hai sa facem un test...cat rezista un motor de dacie fara schimb de ulei.....eu pun masina la bataie.....voi...uleiul ars....
Am deja 160 000 cu ea, fara schimb de ulei...mai tine?
Trimiteti-mi uleiul vostru ars....si va tin la curent cu zgomotele suspecte....!!!


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 25 Jan 2006, 23:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Frate...hai sa-ti zic o faza...cu uleiu 10W40 distrugi masina. Am faut-o eu. Daca mergi cu viteza maxima...ii dai cat poate, apa se incalzeste prea tare, nu mai face fata sistemul de racire...iar atunci faci pe el de 10W40...care nu rezista la temperaturi mari, ca un 20W50...

Asta vara i-am dat toata autostrada Soarelui numai maxim...si n-avea nici pe dracu...dar aveam 20W50...acum am pus 10W40 pentru frig...si s-a ales prafu .

Deci motoru tau mai tine cu orice ulei...in functie de stilul de mers.

Eu l-am crapat pe al meu, care avea 5000 km si ulei Aral 10W40

This post has been edited by andu911: 25 Jan 2006, 23:17


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 26 Jan 2006, 01:39
Post #3


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Ahem...Sa repet (cred ca n-am inteles bine)...
Ai 160.000 (o suta saizeci de mii ) km cu masina si in timpul asta NU ai facut niciodata schimbul de ulei? 173.gif Dar ce ulei ai in motor? Zi si mie, sa stiu sa imi pun tot de-ala...
Desigur, mai este varianta in care motorul iti consuma ulei si ii adaugi periodic in completare. N se cheama schimb propriu-zis, dar in cateva mii de km , poti sa zici ca ai facut schimbul de ulei...Asta e faza?


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 07:35
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 25 Jan 2006, 23:09)
Frate...hai sa-ti zic o faza...cu uleiu 10W40 distrugi masina. Am faut-o eu. Daca mergi cu viteza maxima...ii dai cat poate, apa se incalzeste prea tare, nu mai face fata sistemul de racire...iar atunci faci pe el de 10W40...care nu rezista la temperaturi mari, ca un 20W50...

Asta vara i-am dat toata autostrada Soarelui numai maxim...si n-avea nici pe dracu...dar aveam 20W50...acum am pus 10W40 pentru frig...si s-a ales prafu .


*




Frate, tine-ti "fazele" pentru tine si nu mai vorbi prostii!!
Oricum tot topicul asta e o prostie, da voi ii dati apa la moara

This post has been edited by argon: 26 Jan 2006, 07:38


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Jan 2006, 08:31
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(nvp_playboy @ 25 Jan 2006, 22:58)
Hai sa facem un test...cat rezista un motor de dacie fara schimb de ulei.....eu pun masina la bataie.....voi...uleiul ars....
Am deja 160 000 cu ea, fara schimb de ulei...mai tine?
Trimiteti-mi uleiul vostru ars....si va tin la curent cu  zgomotele suspecte....!!!
*


Da' nu vrei sa-ti trimit eu niste ulei floriol ars?
Iaca ca-l pun deoparte dupa fiecare prajalnita si ti-l trimit pachet...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Jan 2006, 08:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




poate are ulei de Formula 1 smile.gif)


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 08:55
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Devils @ 26 Jan 2006, 08:40)
poate are ulei de Formula 1 smile.gif)
*




Unii nu schimba uleiul niciodata, poate are dreptate, se completeaza, deci se improspateaza prin completare, pune cam un litru la 500 de km de exemplu, si nu are rost sa schimbe uleiul...asta e singura explicatie


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 26 Jan 2006, 09:06
Post #8


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




un an tot te ține. am un prieten care a făcut treaba asta vreo 9 luni, pentru că vrea să își ia altă mașină. împrospătarea uleiului se făcea prin completare. mașina era atât de terminată că nu avea curaj să iasă cu ea din bucurești


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 26 Jan 2006, 09:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Voi schimbati uleiul in functie de nr. km parcursi sau de perioada trecuta de la schimbul anterior. Adica, pur teoretic, daca unul face 5000 km in 3 ani, il schimba dupa 3 ani?


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 Jan 2006, 09:15
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(argon @ 26 Jan 2006, 07:35)
Frate, tine-ti "fazele" pentru tine si nu mai vorbi prostii!!
Oricum tot topicul asta e o prostie, da voi ii dati apa la moara
*



argon scuteste-ma cu replici de-astea de 2 lei...vino si tu cu date nu cu vrajeli

De cate ori in viata ta ai mers cu masina in blana in cat sa ajunga apa pe rosu si sa se topeasca pistonu ? Vino la bucuresti sa-ti arat piston topit. Uleiul era uscat...se facuse ca noroio...

Normal ca daca mergi pensionar...in viata ta n-o sa patesti asa ceva...si pentru tine e bun si 10W30...dar cu cat temperatura creste e nevoie ca al doilea numar sa fie mare... Asa ca daca aveam 20W50, erau sanse ca motorul sa nu se duca dracu.

Oricum nu stiu de ce stau sa-ti explic...considera ca ce-am scris mai sus, nu era pentru tine...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 09:18
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 26 Jan 2006, 09:15)
argon scuteste-ma cu replici de-astea de 2 lei...vino si tu cu date nu cu vrajeli

De cate ori in viata ta ai mers cu masina in blana in cat sa ajunga apa pe rosu si sa se topeasca pistonu ? Vino la bucuresti sa-ti arat piston topit. Uleiul era uscat...se facuse ca noroio...

Normal ca daca mergi pensionar...in viata ta n-o sa patesti asa ceva...si pentru tine e bun si 10W30...dar cu cat temperatura creste e nevoie ca al doilea numar sa fie mare... Asa ca daca aveam 20W50, erau sanse ca motorul sa nu se duca dracu.

Oricum nu stiu de ce stau sa-ti explic...considera ca ce-am scris mai sus, nu era pentru tine...
*



Uleiul 10w40 e semisintetic, 20w50 e mineral, la temperaturi ridicate uleiul semi isi pastreaza proprietatile mult mai bine ca unul mineral, astfel incat un 10w40 e mai vascos la temperaturi extreme ca un 20w50 mineral, dar scuza-ma, la tine totul e posibil, doar merci cu Dacia cu 160 km/h, poate esti mesteru surubel Undercover, poate faceti o intrecere care ajunge primu' la 170km/h cu 1310...cunoscatorii stiu de ce radmasa.gif wink.gif

Si chiar te rog sa nu te mai chinui sa explici, oricum sunt cam fanteziste explicatiile, sa nu le zic altfel

This post has been edited by argon: 26 Jan 2006, 09:20


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 Jan 2006, 09:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(argon @ 26 Jan 2006, 09:18)
Si chiar te rog sa nu te mai chinui sa explici, oricum sunt cam fanteziste explicatiile, sa nu le zic altfel
*



Bai nene...eu nu inteleg ce vrei...nu te mai baga in seama sa dai reply din posturile mele...si gata...vezi-ti de treburile tale si nu mai comenta ce zic eu. Invata si tu mai intai lucruri elementare, citeste si tu cate ceva...si dupa aia apuca-te sa imi aberezi. Pana atunci, daca mai comentezi vreo prostie la adresa mea, ai ignore.
Eu nu stau sa-ti demonstrez tie nimic, ca degeaba o fac. Asa ca nu te mai chinui sa ma enervezi, ca oricum tie nu ti mai explic nimic.

This post has been edited by andu911: 26 Jan 2006, 09:36


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 09:38
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 26 Jan 2006, 09:33)
Bai nene...eu nu inteleg ce vrei...nu te mai baga in seama sa dai reply din posturile mele...si gata...vezi-ti de treburile tale si nu mai comenta ce zic eu. Invata si tu mai intai lucruri elementare, citeste si tu cate ceva...si dupa aia apuca-te sa imi aberezi. Pana atunci, daca mai comentezi vreo prostie la adresa mea, ai ignore.
Eu nu stau sa-ti demonstrez tie nimic, ca degeaba o fac. Asa ca nu te mai chinui sa ma enervezi, ca oricum tie nu ti mai explic nimic.
*



VAi nu, nu-mi da ignore, te rooog frumooos, really acum, daca nu spuneai prostii nu ma luam de posturile tale, dar de acum te las sa spui, nu te mai contrazic,las sa ai tu dreptate tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 Jan 2006, 09:50
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Asta e ce am scos eu din motor. Pentru curiosi.

Attached thumbnail(s)
piston.JPG ( Size: 46.48k ) Number of downloads: 319


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Jan 2006, 09:51
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




pare ciupit ... nu topit


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 09:52
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
Un link foarte util(in english) de unde se pot invata unele chestii elementare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 26 Jan 2006, 10:10
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




"Eu l-am crapat pe al meu, care avea 5000 km si ulei Aral 10W40"
"Asa ca daca aveam 20W50, erau sanse ca motorul sa nu se duca dracu"
"Uleiul 10w40 e semisintetic, 20w50 e mineral"

voi aveti habar despre ce vorbiti? 10 posturi degeaba....
motorul l-ai crapat tocmai pentru ca aveai Aral, care e un rahat de ulei, uscat, jumate pamant...dc aveai aral de la mama lui..mai ziceam, da ai ai avut de aici...adica de la turcia
stii ce-s cifrele alea, ce-i ala ulei sintetic si semisintetic, si mineral, si esteric? te documentezi inainte sa posteti cu atata convingere? daca iti aduc eu ulei 20w50 care nu e mineral ce-mi dai?

a mai fost p-aici un thread de uleiuri...ideea era folosirea unui ulei bun, de calitate, care sa fim siguri ca e ce scrie pe el

on topic:da, este posibil ca un motor sa faca si 100000km cu acelasi ulei( neschimbat prin completare), totul e regimul de mers..sunt dacii cu peste 400000 de km fara reparatii capitale la motor, da bosorogii stiu ceva de shell pe vremea lu raposatu si masinile alea nu vedeau mai mult de90 la vale, iarna incalzite inainte de plecare

uleiul incepe sa-si piarda din proprietati, se uzeaza, la solicitare..dar deja la 160k incep sa0-mi pun intrebari...ce ulei ai avut in ea? un singur ulei stiu sa reziste asa, si ala e esteric ( de aviatie, eventual shell)


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 26 Jan 2006, 10:14
Post #18


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




din link ul lui argon am extras graficul.
Si reiese ca 10W 40 nu e bun la temperaturi inalte!


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Jan 2006, 10:21
Post #19


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(andu911 @ 26 Jan 2006, 09:50)
Asta e ce am scos eu din motor. Pentru curiosi.
*



Ce ai scos tu acolo eu as pune mai degraba pe seama unor arderi anapoda, detonante. Ca dac-ar fi fost uleiul aiurea, eu cred ca inaintea pistonului s-ar fi topit cuzinetii. Parerea mea...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 Jan 2006, 10:22
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Bytzu @ 26 Jan 2006, 10:10)
"Eu l-am crapat pe al meu, care avea 5000 km si ulei Aral 10W40"
"Asa ca daca aveam 20W50, erau sanse ca motorul sa nu se duca dracu"
"Uleiul 10w40 e semisintetic, 20w50 e mineral"

voi aveti habar despre ce vorbiti? 10 posturi degeaba....
motorul l-ai crapat tocmai pentru ca aveai Aral, care e un rahat de ulei, uscat, jumate pamant...dc aveai aral de la mama lui..mai ziceam, da ai ai avut de aici...adica de la turcia
stii ce-s cifrele alea, ce-i ala ulei sintetic si semisintetic, si mineral, si esteric? te documentezi inainte sa posteti cu atata convingere? daca iti aduc eu ulei 20w50 care nu e mineral ce-mi dai?

a mai fost p-aici un thread de uleiuri...ideea era folosirea unui ulei bun, de calitate, care sa fim siguri ca e ce scrie pe el

on topic:da, este posibil ca un motor sa faca si 100000km cu acelasi ulei( neschimbat prin completare), totul e regimul de mers..sunt dacii cu peste 400000 de km fara reparatii capitale la motor, da bosorogii stiu ceva de shell pe vremea lu raposatu si masinile alea nu vedeau mai mult de90 la vale, iarna incalzite inainte de plecare

uleiul incepe sa-si piarda din proprietati, se uzeaza, la solicitare..dar deja la 160k incep sa0-mi pun intrebari...ce ulei ai avut in ea? un singur ulei stiu sa reziste asa, si ala e esteric (  de aviatie, eventual shell)
*



Frate...acum ai si tu dreptate...nu stiu ce sa zic...Aral'ul ala avea timbru rar pe el...si costa peste 200 k litrul...am zis ca e bun...ce era sa bag in dacie...? Castrol de 800 k litrul... blink.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 26 Jan 2006, 10:23
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




corect, eu spre exemplu folosesc motul 15w40 turbolight, sunt extrem de multumit de el, dar graficul ala e putin depasit...au aparut 10w60, 20w60..

oricum pentru motoarele astea de conceptie veche cu tolerante mari nu prea sunt indicate uleiurile cu 10, 5, 0 in fata...la solicitari normale un ulei bun, mineral 20w50 ( nu pamant), isi face treaba mai mult decat suficient, ba e chiar prea bun...


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 26 Jan 2006, 10:24
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




QUOTE(Bytzu @ 26 Jan 2006, 10:10)
..dar deja la 160k incep sa0-mi pun intrebari...ce ulei ai avut in ea?...
*


Oare sa fi fost rodat inainte de utilizare? blink.gif


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 26 Jan 2006, 10:26
Post #23


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 26 Jan 2006, 08:31)
Da' nu vrei sa-ti trimit eu niste ulei floriol ars?
Iaca ca-l pun deoparte dupa fiecare prajalnita si ti-l trimit pachet...
*




te ajut eu , am ulei de palmier profi pentru prajit . te si trimit la firma care comercializeaza biggrin.gif te-ai scos :|


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 26 Jan 2006, 10:29
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




ce era sa bag in dacie...? Castrol de 800 k litrul... "

nu, nu pretul face neaparat un ulei, ci certitudinea sa stii ca e un ulei adevarat, din vest
d-asta eu folosesc ce folosesc, nu fac reclama, da stiu sigur ca e de la mama lui, alte fabrici nu exista! si l-am testat

nenorocitii adcu la noi tot felul de rahaturi de prin grecia si turcia, BP, aral, chiar si castrol, mobil, elf, facute pe vapor, jumate pamant de flori cu pipi de maimuta..sa ne unga noua motoarele

valvoline e bun, liqui molye iar bun..si ar mai fi..da nu preas stiu cat se gasesc la noi..quakerstate, pennzoil, motul, repsol..


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 26 Jan 2006, 10:34
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




"te ajut eu , am ulei de palmier profi pentru prajit . te si trimit la firma care comercializeaza "

plusez si eu cu niste ulei de palmier OBI 10, de divizor ( adica de mecanisme f fine, comestibil)

This post has been edited by Bytzu: 26 Jan 2006, 10:38


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 26 Jan 2006, 10:53
Post #26


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(nvp_playboy @ 25 Jan 2006, 22:58)
Hai sa facem un test...cat rezista un motor de dacie fara schimb de ulei.....eu pun masina la bataie.....voi...uleiul ars....
Am deja 160 000 cu ea, fara schimb de ulei...mai tine?
Trimiteti-mi uleiul vostru ars....si va tin la curent cu  zgomotele suspecte....!!!
*



Omul a fost destul de clar. Are o dacie cu 160 000 km si de acum incolo nu mai vrea sa schimbe uleiul decat cu altul ars de la alte masini.
Tinand cont ca multi schimbul de ulei il fac inainte de a deveni total inutilizabil, ideea nu e rea. Cu un schimb d-asta de ulei, mai poti merge 500-1000 de km. In concluzie omu' isi va face ungerea pe gratis biggrin.gif

In alta ordine de idei, dupa mai multe experimente nefericite, inclusiv cu Castrol racing sintetic, am ajuns la concluzia ca cel mai bun ulei pt. dacie, este cel recomandat si anume, ulei mineral 20w40 vara si 15w40 iarna. Nu ma mai obosesc sa scriu de ce.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 26 Jan 2006, 11:04
Post #27


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




sau 10W 30 iarna, tot recomandat manual Dacia 1300

This post has been edited by amc: 26 Jan 2006, 11:04


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Jan 2006, 11:52
Post #28


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(andu911 @ 25 Jan 2006, 23:09)
Frate...hai sa-ti zic o faza...cu uleiu 10W40 distrugi masina. Am faut-o eu. Daca mergi cu viteza maxima...ii dai cat poate, apa se incalzeste prea tare, nu mai face fata sistemul de racire...iar atunci faci pe el de 10W40...care nu rezista la temperaturi mari, ca un 20W50...

Asta vara i-am dat toata autostrada Soarelui numai maxim...si n-avea nici pe dracu...dar aveam 20W50...acum am pus 10W40 pentru frig...si s-a ales prafu .

Deci motoru tau mai tine cu orice ulei...in functie de stilul de mers.

Eu l-am crapat pe al meu, care avea 5000 km si ulei Aral 10W40
*


blink.gif blink.gif
bai ,nu cred asa ceva!!! de ce?pt ca asa fac si eu.dar nu ar enimica masina.evident daca este "meltean"si mergi cu ea talpa 80 de km.daca ai piatra in sistemul de racire,aprindere nepusa la punct......eu nu cred
acuma am 10 w60.pistonu ala parca e de motor in 2 timpi.de trabi.cat ulei consuma ?

This post has been edited by ydaniel: 26 Jan 2006, 12:11


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Jan 2006, 12:38
Post #29


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.624
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Am vazut motor de kart lipit: adica piston topit si sudat de cilindru. Dar asta se intampla cand amestecul e SARAC si deci pistonul nu avea cum sa fie negru. Pistonul din poza patise cateva arderi detonante ca sa ajunga asa, ca daca era topit, cu fierastraul il demontai de pe camasa.
Buna ideea cu unsul pe gratis al masinii, dar nu as face asa ceva.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 Jan 2006, 21:53
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Temperaturile uleiurilor.

Attached thumbnail(s)
lubrif1.gif ( Size: 4.71k ) Number of downloads: 44


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 20:05
Forum Renault