pompa sau carburatorul?, scoasa din turatie scade la 500 rpm
![]() ![]() ![]() |
pompa sau carburatorul?, scoasa din turatie scade la 500 rpm
adrianne |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Pai si cand e la 0(zero) ce faci ... Nu s-a oprit motorul?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
adrianne |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
bag in viteza si merg mai departe, doar ca e enervant, nemaivorbind de frana...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
softboy bad |
![]()
Post
#4
|
![]() posesor de dacie Group: Members Posts: 20 Joined: 3 August 07 From: din Bucuresti ![]() |
si eu am o problema asemanatoare...cand schimb vitezele relanti-ul coboara la 500 cred ...la mine se aprind si beculetele de la ulei si apa ca si cand motorul ar vrea sa se opreasca...sa vedem poate ne ajuta cineva cu o solutie
|
--------------------
dacia
1310
1991 berlina
- B 47 MDF
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sa-ti reglezi cum trebuie avansul, nu dupa ureche, eventual +2, 3 grade, ca nu strica, asta in primul rand, apoi mergi putin in frana de motor sa se desfunde duza si furtunele de reaspirare a gazelor, pe vreme umeda si rece se mai infunda cu "muci". Avansul vacumati de asemenea e bine de verificat, daca face cursa si revine la pozitia initiala platoul mobil cand tragi cu gura.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adrianne |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc, next week reglez avansul, iar maine ii fac desfundarea "cu palma" si-i trag si o frana de motor. Adevarul e ca rar folosesc frana de motor. Revin cu detalii.
off-topic: adevarul e ca asteptam sa intre un "greu" pe forum, ca altfel am avut 80-100 vizitari si nici un sfat pertinent. ![]() This post has been edited by adrianne: 1 Mar 2008, 21:47 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
adrianne, nu dispretui ajutorul, indiferent cine ti-l da.
Daca spui ca ai rotit de delcou spre stanga (sens antiorar), mi se pare ca ai marit avansul initial la aprindere. Asta poate avea ca efect ca masina este vioaie (mai ales daca motorul este putin mai uzat si are compresie scazuta), dar apare mersul neregulat la ralanti, iar in timp motorul se uzeaza. Nu umbla decat la sistemele pe care le cunosti bine, sau umbla dupa ce te informezi in prealabil. Asigura-te ca avansul initial este fixat la semnul de pe carcasa ambreiajului, eventual cu 1-2 grade mai mare, dar nu mai mult. Daca nu stii cum se face asta, poti intreba, eventual citesti pe forum ca scrie destul. Verifica si celelalte elemente ale sistemului de aprindere (platini, fise, bujii, capac si rotor delcou), regleaza si spune-ne cum a mers. Succes! This post has been edited by Kinetix: 3 Mar 2008, 20:27 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Gaby_19_4you |
![]()
Post
#8
|
![]() The Red Fury / YGY Group: Members Posts: 100 Joined: 3 March 08 From: bucuresti - militari ![]() |
daca ai carburator, verifica si curata jiglorul ala de benzina! eu asa am patit si nu imi statea la relanti!
sa nu ai probloeme cu pinionul care invarte delcoul in motor |
--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT
1410/1310/SYMBOL 1.4 16V
1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL
- 77-KIS/54-YGY/93-SNC
|
|
adrianne |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kinetix @ 3 Mar 2008, 20:26) adrianne, nu dispretui ajutorul, indiferent cine ti-l da. Daca spui ca ai rotit de delcou spre stanga (sens antiorar), mi se pare ca ai marit avansul initial la aprindere. ... Salut, tocmai ca nu aveam sfaturi, desi aveam vizitari pe pagina. Se pare ca au venit de la "greii" de pe forum. Am facut frana de motor si e mai bine. Zilele astea ii fac avansul pe aparat. Nu incerc sa fiu altceva decat ceea ce sunt. Multumesc, revin dupa reglajul avansului. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
msanyix |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
in legatura cu relentiul de 500, eu am avut una sau doua bujii bulite care ultima data se manifesta in felul urmator:
- imi acelera (mai avea din cand in cand unele intreruperi), mergea 5 secunde la relanti de 800-1000 si dupa brusc scadea la 400-500 - am inlocuit bujiile si merge brici Apropo am intrebat de cel putin 10 ori pe forum de ce-mi buleste bujiile intre 100-500 km dar nimeni nici macar o sugestie nu mi-a dat. Mentionez ca am o chestie din aceea rosie cu led pe bobina. Eu cand alimentez un rezervor de benzina trebuie sa cumpar si un set de bujii. Ultima data am pus un set de BRISK nou nout m-a tinut cca 150 km. Care rezista mai mult este BOSCH-ul . |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#11
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
QUOTE(msanyix @ 4 Mar 2008, 08:41) in legatura cu relentiul de 500, eu am avut una sau doua bujii bulite care ultima data se manifesta in felul urmator: - imi acelera (mai avea din cand in cand unele intreruperi), mergea 5 secunde la relanti de 800-1000 si dupa brusc scadea la 400-500 - am inlocuit bujiile si merge brici Eu cand alimentez un rezervor de benzina trebuie sa cumpar si un set de bujii. Ultima data am pus un set de BRISK nou nout m-a tinut cca 150 km. Care rezista mai mult este BOSCH-ul . aceleasi probleme le aveam/am si eu. se buleste bujia de pe cil3. am citit pe un topic unde cineva avea o problema asemanatoare si zicea ca a marit durata de viata a bujiei montand un amplificator de scanteie pe bujia respectiva. am schimbat recent bobina, am pus at011, fise noi si si acu merg cu 3 bujii bosch si una brisk. cand se buleste brisk-ul pun alta. la fiecare set de bujii schimbate anterior am 3 dintre ele bune:))). acu astept sa ajung la 200 km ![]() This post has been edited by mishujkl: 4 Mar 2008, 13:32 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Baieti, poate este necesar sa definiti "bulirea" bujiilor, sau ce trebuie sa intelegem cand spuneti ca se "bulesc"...
![]() adrianne, daca ai delcoul cat de cat functional, e suficient sa fixezi avansul initial (static) al aprinderii, iar asta nu dureaza mai mult de 15minute si nu iti trebuie nici macar un bec... This post has been edited by Kinetix: 4 Mar 2008, 17:02 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#13
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
la mine bujia "bulita" nu mai da scanteia intre electrodul pozitiv si cel neg. ci intre electrodul poz si izolator, sau in interiorul bujiei intre filet si izolator.
This post has been edited by mishujkl: 4 Mar 2008, 18:28 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Nu cumva asta se intampla pentru ca bujia "se uda"?
Daca asa e, atunci problema e destul de simpla: - amestec prea bogat - scanteie slaba (bobina cu izolatia slaba, contacte imperfecte la bornele ei, scurgeri de curent pe la cabluri, fise, capac delcou) - distanta prea mare la electrozii bujiei. Vezi daca se potriveste ceva si verifica puterea de descarcare a bobinei. Dupa ce bujia devine nefunctionala si o schimbi, daca o probezi a doua zi tot asa face? |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#15
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
Bujia nu se uda. Cand o inlocuiam o probam si pe urma o aruncam. Posibil sa fie de la bobina care dadea scanteia portocalie desi dupa masuratori era in parametri (3.6ohmi in primar si 7.ceva kohmi in secundar).
Am schimbat capacul delco cu unul bosch, fise noi, am inlocuit bobina cu una mai veche dar care are scanteia alb-albastruie de 1cm cu toate ca valorile erau mai mici decat ale celeilalte(3.2ohmi in primar, 6.5kohmi in sec.). Deocamdata merge mai bine si nu mai am probleme cu bujia respectiva, dar mai astept. Totusi de ce doar bujia de la cil 3 se strica? Ceva pe la supape, culbutori?(se si afuma rareori). This post has been edited by mishujkl: 5 Mar 2008, 10:29 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Minel |
![]()
Post
#16
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
E cam putin 1cm lungimea scanteii... Bobina poate ca functioneaza, dar e slaba, izolatia secundarului e compromisa. Vorbim de "bobina buna" de la 1.5cm in sus.
Faptul ca ciocul izolatorului acelei bujii se afuma, inseamna ca amestecul e prea bogat, scanteia e prea slaba, sau, cum sugera si Minel, jocul supapelor pe acel cilindru nu e corespunzator. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#18
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
multumesc baieti, am sa cumpar o bobina noua si cred ca am sa refac si jocul culbutorilor.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
adrianne |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianne @ 28 Feb 2008, 22:28) Va salut, iata situatia: -urcam in sarcina pana la 3-4000 rpm, scoteam la punctul mort, relantiul era 900; -mai apoi, dau de delco invers acelor de ceas, iar masina devine mai vioaie; -urc in sarcina pana la 3-4000 rpm, scot la punctul mort, relantiul cade la 500, e instabil, uneori devine 0, alteori revine la 900. Cand accelerez nu am gatuiri, sta bine in sarcina pe toata plaja, cand decelerez la fel, dar cu avansul astfel reglat nu-mi sta ok relantiul. Culmea, accelerata in gol se comporta ok. Sfaturi? rezolvat prin: -reglat avans -desfundat carburici LE: multumesc pentru sfaturi This post has been edited by adrianne: 7 Mar 2008, 18:15 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
pcostica |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
intrebare: in legatura cu 'bulirea' bujiilor,a-ti facut un test de presiune la cilindrii respectivi.O presiune scazuta la sfarsitul compresiei afuma bujiile.
Bafta. |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 15:25 |