Pierderi curent, De la alternator la baterie
![]() ![]() ![]() |
Pierderi curent, De la alternator la baterie
Ciorapel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
r
m
2
|
|||
ct-03-tvy |
![]()
Post
#2
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
afla ceva sockk....papucu ala..face figuri,..ala de conecteaza instalatia..la borna..
![]() am depistat,..asta,.. la o dacie,..dadea cheie..facea electromotoru decat clanc..si nimic,... nu primea suficient curent..contactu.. cand dadea sa cupleze..bobina,,in treapta 2.. ![]() oricum,..masina nu a avut,..muzica de care povestesti, instalatia e slab dimensionata,. alternatoru ala iti da 50 de A,...da la turatie maxima,..nu la relantiu ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Pai asta ziceam si eu, ca ala face figurile cele mai mari. Alternatorul meu din teste, imi ridica incarcarea cu toti consumatorii la 14.2v pana in 3000 rpm, deci nu-mi fac probleme.
Problema e ca nu cred ca mi se incarca bateria cum trebuie. |
--------------------
r
m
2
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci
1 la baterie la plus ai 2 fire unu mai gros si unu mai subtire , daca la firul subtire ai un papuc , elimina-l si leaga firul direct la + acel fir se duce la la alternator 2 verifica absolut toate legaturile de la alternator , masa , sa nu fie incinse slabe ATENTIE alternatorul scoate 50A adica 700W la o turatie a motorului de 3000-3500 ture , nu la relanti daca mergi putin cu masina nu se incarca bateria , doar pentri o pornire usoara (la sfert) trebuie sa mergi cel putin 20-30Km pentru a aduce bateria la parametrii dinaintea pornirii |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Bygy, cum am spus si in primul post, mie frica sa elimin papucul acela, pentru ca Doamne fereste, sa fie un scurt in masina, fugi repede sub capota, scoti papucul ala, si ai sanse sa scapi de foc; daca il elimin, mai ales ca am multe modificari la instalatie, nu prea stau cu sufletul impacat.
Chiar daca acea putere este dezvoltata la o anumita turatie a motorului, eu vreau sa elimin total orice pierdere ! Este normal, ca atunci cand am pus toti consumatorii, sa se incalzeasca papucul (care e surub) de + al alternatorului ? |
--------------------
r
m
2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:04 |