DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Porsche 911 a fost declarat, cel mai bun automobil din lume

os
post 10 Feb 2008, 21:24
Post #31


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Arhimede,

o masina e o masina si nimic altceva. Nu-i un obiect de arta, nu-i vreo zeitate.

Din punctul meu de vedere, la o masina "vorbeste" cifrele - si nu, cum ar vrea specialistii in marketing sa ne faca sa credem, fiorul - ala vine din condus, adica din cifre.

Ca tu vrei sa decretezi cu argumente "limpezi" cine baga pe cine in lagare (n-ar strica sa te uiti si la relatiile: SUA/Vietnam; URSS/Afganistan; Franta/Algeria; Italia/Tunisia, Anglia/India si din pacate lista poate continua) e dreptul, si e treaba ta.

Dar pina reusesti sa definesti limpede ce-i aia pasiune, da-mi voie sa masor calitatea unui automobil dupa cifre - da, asa, fara pasiune.
------------------------
Adip:
NBA e desigur un campionat tare, asa ca cine cistiga are dreptul sa se amestece in elita.

La fel, 911 este in elita. Ca o fi, sau nu, cea mai buna - aia depinde de cum iti pui tinta. Sa judecam insa un automobil in functie de politica din trecut a tarii din care acest automobil provine mi se pare cel putin de rea credinta.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Feb 2008, 21:44
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ArtVandelay @ 10 Feb 2008, 13:56)
o fac cum vreau eu, e parerea mea si nu trebuie sa iti placa tie
o masina cu un portbagaj de 50 de litri nu prea-mi pare o masina buna de everyday use..de-aia am zis ca prefer un rs4
portagaj cat la o limuzina,4 usi,confort mai mare, performante dinamice asemanatoare
cand am facut-o broscuta m-am referit la forma masinii care nu imi place de nicio culoare
*



Pentru tine s-a inventat Logan MCV


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 10 Feb 2008, 21:46
Post #33


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(os @ 10 Feb 2008, 21:24)
Sa judecam insa un automobil in functie de politica din trecut a tarii din care acest automobil provine mi se pare cel putin de rea credinta.
Mai bine nu ma bagam, ca oricum vad ca fiecare intelege ce vrea.
Oameni buni, eu am adus in discutie cele 2 razboaie DOAR pentru a-i atrage atentia lui laguna_2_interceptor sa fie mai prudent cand afirma ca latinii sunt nationalisti iar nemtii nu. ATAT si NIMIC MAI MULT! Nu am nimic cu nemtii, cum nu am nici cu japonezii, romanii, mongolii, tuaregii, si ce mai vreti voi.

This post has been edited by adip: 10 Feb 2008, 21:47


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 10 Feb 2008, 21:48
Post #34


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(anda911)
Pentru tine s-a inventat Logan MCV


ce imi place de voi ca stiti sa cititi printre randuri ...smile.gif ramaneti in continuare sa va udati la poze cu 911..ca e cel mai tare super car, merge si ca everyday use daca esti paris hilton...ah..si loganul e cea mai fiabila masina din franta,sa nu uitam..

This post has been edited by ArtVandelay: 10 Feb 2008, 21:50


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Feb 2008, 21:52
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Pai daca tu compari RS4 cu Porsche si zici ca Porsche are portbagajul mic... e clar ca nu intelegi nimic din masina asta. De-aia nici nu iti place.

Nu esti singurul, in general toata lumea cand vorbeste despre o masina intreaba "Cati cai are". Restu...nu mai conteaza. Poate sa aiba si frane de Dacia 1300 si amortizoare de Trabant...cai sa aiba.

This post has been edited by andu911: 10 Feb 2008, 21:56


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 10 Feb 2008, 21:59
Post #36


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(andu911 @ 10 Feb 2008, 21:52)
Pai daca tu compari RS4 cu Porsche si zici ca Porsche are portbagajul mic... e clar ca nu intelegi nimic din masina asta. De-aia nici nu iti place.
*



nu voi o ridicati in slavi ca e masina buna de everyday use? imi spui si mie ce faci tu cu o masina ca asta , asa everyday? nu am comparat in special cu rs4,ala a fost doar un exemplu amarat
ce voiam sa spun ca pretul un 911 sunt masini sport mai bune si mai practice ca everyday use..

This post has been edited by ArtVandelay: 10 Feb 2008, 21:59


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Feb 2008, 22:03
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Cine a zis ca un Porsche de 200.000 euro e masina de everyday use ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 10 Feb 2008, 22:06
Post #38


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Cel mai bun automobil din lume e ala pe care-l conduc, care ma duce unde vreau si care nu ma lasa in mijlocul drumului. Pentru altii o fi ala la care viseaza noaptea.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Feb 2008, 22:12
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Bine, la munca poti merge cu orice.
Uita-te la romani si o sa vezi ca ei merg cu orice la munca.

Spre exemplu un ceafa lata sau o blonda la volanul unui ML sau Lincoln Navigator, prin Bucuresti, in miezul zilei.
Daca te uiti la specimenele astea....normal ca un 911 se incadreaza foarte bine in every-day use.

Eu unu n-as merge cu 911 la munca. Ce sa fac cu el ? Sa ii dau talpa cand plec de la semafor si sa apas frana peste 50 metri.

QUOTE(Bliss @ 10 Feb 2008, 22:06)
Cel mai bun automobil din lume e ala pe care-l conduc, care ma duce unde vreau si care nu ma lasa in mijlocul drumului. Pentru altii o fi ala la care viseaza noaptea.
*



Sincer, nu cred ca ai incercat S-klasse cu sofer. Nici ala nu te lasa. Si poti sa si bei cateva beri.

This post has been edited by andu911: 10 Feb 2008, 22:16


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 10 Feb 2008, 22:28
Post #40


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Sincer, nu cred ca ai citit ce-am scris.
QUOTE
Cel mai bun automobil din lume e ala pe care-l conduc

QUOTE
Sincer, nu cred ca ai incercat S-klasse cu sofer


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Feb 2008, 09:23
Post #41


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cel mai bun automobil din lume ar fi ala pe care ti-l doresti, pe care l-ai lua daca ai avea banii. Si nu cred ca-si "doreste" cineva un logan sau Laguna 3, ci mai degraba "se multumeste" cu ele. Asa ca din punctul asta de vedere, nu e asa greu de crezut ca 911 ar fi cel mai dorit (de catre o majoritate de utilizatori de automobile).
Un 911 turbo tiptronic ar fi ultima masina pe care as cumapara-o.....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 11 Feb 2008, 09:35
Post #42


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Porsche este o marca controversata, multi nu o plac din cauza designului, iar multi o plac tocmai pentru design si pentru faptul ca acest design inseamna traditie. Eu personal as lua oricand un Porsche pe langa un Ferrari sau Lamborghini. Numai prin faptul ca masina are motorul unde nu trebuie si ca dealungul anilor au facut ce au facut sa nu mai conteze acest lucru, ba chiar masina se misca din ce in ce mai bine, ma face sa imi doresc una. Ca fiabilitate nu cred ca e nimic de comentat.

This post has been edited by 2dor: 11 Feb 2008, 09:35


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 11 Feb 2008, 09:43
Post #43


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 11 February 04




O mecanica proiectata cu simt de raspundere, rafinata in 40 de ani de productie, un design devenit clasic, o fiabilitate necontestabila, performante ametitoare la preturi omenesti.
Asta a dus la acest premiu.
Si daaaaaa, motorul e in partea nerecomandabila a masinii.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 11 Feb 2008, 09:50
Post #44


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Domnilor,

Pentru caracteristicile dinamice, probabil "motor central" (adica in fata puntii spate) ar fi fost inca si mai favorabil. Dar amplasarea motorului in partea din spate a masinii are avantaje certe in ce priveste tractiunea, caci incarca puntea motoare, Variantele de 911 cu tractiune integrala (exceptie 959 care a fost o constructie speciala) au numai o mica parte a puterii (dupa cite imi amintesc intre 5 si 10% pe puntea fata.

Una peste alta: cu motorul amplasat gresit sau nu, rezultatul e cel care conteaza.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 11 Feb 2008, 10:02
Post #45


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Corect os, rezultatul e cel care ma incanta la Porsche.

This post has been edited by 2dor: 11 Feb 2008, 10:02


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 11 Feb 2008, 10:27
Post #46


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(os @ 11 Feb 2008, 09:50)
Dar amplasarea motorului in partea din spate a masinii are avantaje certe in ce priveste tractiunea, caci incarca puntea motoare
*

Da, dar o descarca pe fata, afectand directia... cred ca si d-aia au apelat la tractiunea integrala (pe unele modele), sa mai traga de rotile fata pe curbe...
Oricum sunt fan Porsche din toate punctele de vedere. greet009.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 11 Feb 2008, 10:30
Post #47


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Tradiție, calitate.....aș fi votat porsche cu siguranță.

Off: nu mai e nimeni fan dacia? blink.gif tongue.gif

This post has been edited by Lostboy: 11 Feb 2008, 10:30


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Feb 2008, 10:31
Post #48


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Teoretic vorbind, motorul amplasat in consola spate ar fi perfect pentru o cursa de acceleratie in linie dreapta... Si pentru puterea afisata, 911 au printre cei mai buni timpi de acceleratie si repriza. Si zecile de exemplare ajunse pe podium in clasa lod la Le Mans si FIA Gt cred ca demonstreaza ca "slow in, fast out" e de ajuns si pe viraje.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 11 Feb 2008, 10:33
Post #49


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Au apelat la tractiunea integrala ca sa contracareze tendinta masinii de a deveni brusc subviratoare la eliberarea rapida a pedalei de acceleratie in curba. Acest fenomen se manifesta in special la modelele cu multa putere.

Eu nu sunt fan Porsche (si nu-s fan al nici unei marci), dar acolo unde rezultatele se vad, sunt de parere ca trebuiesc recunoscute.

Restul (in afara de rezultat) este - sa ma iertati - vorba goala.
------
Adaugare: caci tendinta de care am spus mai sus (de schimbare a caracterului masinii din supra- in subviratoare) deranja conducatorii "normali" - adica oameni cu bani, dar care nu-s piloti de curse.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 11 Feb 2008, 11:26
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




O masina de nota 11.
Am sa incerc sa impartasesc cateva experiente cu un asemenea exemplar care am avut placerea sa-l conduc peste 1.000km si sa punctez ce cred eu ca i-a determinat sa o numeasca cea mai buna.
Masina a fost condusa si pe afara si pe acilea pe meleagurile noastre, inclusiv Bucuresti. Am sa incerc sa fac o paralela cu masina de suflet, un Ferrari F430 Spider, care din pacate nu am apucat sa o conduc decat vreo 20 km pe afara.

Astfel:
Ferrari ca putere, frumusete (parere personala), suspensii, raspunsul masinii la acceleratie/viraje/franare sta peste Porsche, insa la soundul motorului, pret, manevrabilitate, precum si la stabilitate in acceleratie/viraje/franare Porschele sta mai bine... Nu cu mult, dar mai bine. Nici nu am putut testa stabilitatea in viraje la Ferrari dar la Porsche sta chiar bine.
Ambele au avut cutie automata cu posibilitatea de a schimba vitezele manual, care la Porsche sunt in fata volanului si e posibil sa nu o nimeresti din prima sau sa alunece degetele daca vrei sa faci un sprint, pe cand clapetele din spate de la Ferrari te face sa conduci preponderent manual.
Ambele masini pot fi every day car foarte usor, dar in mod normal nu sunt folosite astfel, insa in rromania noastra.... totusi ptr. romani nu conteaza ca masinile astea in oras inebunesc singure... sa auzi soundul motorului si sa tii caii in grajd fara sa-i lasi sa zburde e pacat..... Ambele masini sunt de autostrada si atat. Totusi parca un Porsche merge mai bine sa te invarti zilnic, ptr. ca e o masina low-profile, pe cand un Ferrari nu prea.

DAR...Ce il face pe Porsche sa fie o masina iubita sunt legate de costuri.
-Pretul de achizitie al unui Porsche e la jumate cel putin fata de un Ferrari
-Costul reviziilor la Porsche e mult mai mic ca la Ferrari (de ex. la Porsche o revizie normala e pe la 300-400 euro, pe cand la Ferrari F430 e pe la 1500-2000 -nu stiu cu exactitate)
-Pretul pieselor la Porsche e nu scazut..INFIM fata de alte marci... Ex. un set rulmenti fata, 170 lei! Senzor dupa catalizator 310 lei... Parbriz 1500 lei....etc...

Toate astea fac din Porsche o masina relativ usor de intretinut si usor sa devina every day car, chiar daca e de viteza.
E foarte greu de comparat insa asa cum Loganul e masina low-cost comparativ cu megane care amandoua fac acelasi lucru si destinate aceleiasi clase mijlocii, Porschele e masina low-cost comparativ cu Ferrari de ex. care amandoua stiu la fel si destinate oamenilor cu bani..
Daca intrebati de ce zic asa, e ca feelingul de mai masina e in Ferrari fata de Porsche, echivalent cu feelingul de mai masina de la volanul unui megane fata de logan.

Concluzie, era de asteptat si bravo lor ca au scos o masina cu multi ani in urma care are traditie cu performante de super-car la costuri reduse.


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 11 Feb 2008, 20:38
Post #51


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Ce model de Porsche a fost?
911 a devenit o legenda tocmai din cauza amplasarii motorului in spate, Porsche 911 ofera alt gen de senzatii fata de modelele cu care concureaza, probabil asta l-a facut sa fie cel mai bun in acest top si ar mai fi.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 11 Feb 2008, 20:41
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




QUOTE(Arhimede @ 10 Feb 2008, 21:52)
...

Asa si Hitler avea pasiunile lui
*



Si uite ca rezultatul palpabil al acestor pasiuni sunt autostrazile germane (atat de dorite si pe la noi) si VW. Poate ca si Porsche 356 este tot o urmare a pasiunilor lui ca doar VW "broscuta" care i-a servit drept baza a fost opera la cerere (formulata de catre Hitler) a lui Ferdinand Porsche.

Si cred ca oricare dintre noi, in adancul sufletului lui de iubitor de masini, si-ar dori un 911.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 11 Feb 2008, 20:51
Post #53


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(2dor @ 11 Feb 2008, 10:02)
Corect os, rezultatul e cel care ma incanta la Porsche.
*



Pe mine rezultatul financiar ma incanta cel mai mult. Sunt geniali baietii. Dar atunci, cand te gandesti ca tocmai ai cumparat o masina la care producatorul are cel mai mare castig procentual ... Practic dai mai multi bani nemtilor decat pe masina ... icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 11 Feb 2008, 23:03
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




era bun un sondaj la inceputul topicului. e cea mai buna sau nu e.
mi-a placut porsche de cand ma stiu. cel mai mult.
silviu, daca la porsche e mult profit, la ferrari crezi ca platesti numai costurile de productie?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 11 Feb 2008, 23:13
Post #55


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Aia de la Ferrari sunt niste fraieri ca se opintesc intr-o traditie de trei lei si nu mai scot odata SUV-ul ala. Porsche a facut bani grei cu Cayenne. Sunt fanul firmelor care fac profit. E cel mai bun criteriu de evaluare a unei marci. Asadar, sunt fan Porsche. biggrin.gif Respect. cool.gif

This post has been edited by ssilviu: 11 Feb 2008, 23:15


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 11 Feb 2008, 23:24
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Aoleu mai fratilor cata incrancenare!Credeti ca nemtii n-o sa se "umple de besici" cand francezii vor declara una de-a lor(si aici nu ma refer doar la Renault!) "cea mai tare din parcare"?Eu zic ca este foarte normal ca fiecare producator/tara sa-si "traga traga spuza pe turta proprie" deoarece in primul rand(zic eu) aceste masini trebuiesc VANDUTE!Ori e clar ca pentru acest lucru ficare va face uz de toate mijlocele de reclama posibile!Eu zic sava relaxati si sa urmariti cu mai multa detasare acest gen de dispute!Ciao!M. smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 12 Feb 2008, 10:24
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




@Europe_ ... Un Carrera 2 coupe cabriolet, 911, caroserie 996

Ferrari nu o sa scoata un suv ptr. simplul fapt ca sunt foarte putine masini care se respecta si nu isi schimba orientarea...aici e si Lamborghini...etc

Porsche a mers pe ideea de masina ieftina, usor de intretinut, cu performante apropiate de concurenta. Nu pot spune ca as alege Porsche daca cineva ma pune sa aleg intre Ferrari si Porsche... Ferrari e Ferrari, stiu ce vorbesc ca am pus mana si talpa...
Daca cineva ar pune pe unul dintre noi sa aleaga intre Logan si Megane....sigur alege Megane...asa si cu Porsche-Ferrari...

Tot respectul ptr. Porsche ca au reusit ceva frumos cu bani putini...

Dupa cum s-a spus si pe acilea, fiecara tara spune ca masina lui e cea mai tare din parcare... Daca pui un Porsche langa un Audi R8, un BMW M3 si un mercedes CLK...clar Porsche iese castigator, chiar numai daca te gandesti ca Porsche vinde masini sport nu toata gama de masini...stiti voi...lucru amestecat miroase a ....
Daca pui Porschele lana un Enzo, Gallardo, Zonda....nu prea mai are muschi...

Astfel ca "stirea" intra la categoria bravo lor, dar cam mult subiectivism...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 Feb 2008, 10:37
Post #58


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(dantes @ 12 Feb 2008, 10:24)
Ferrari nu o sa scoata un suv ptr. simplul fapt ca sunt foarte putine masini care se respecta si nu isi schimba orientarea...aici e si Lamborghini...etc
*

Ma scuzati...
1986_lamborghini_lm002-1.jpg

This post has been edited by vis-a-vis: 12 Feb 2008, 10:38


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 12 Feb 2008, 11:01
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Bine dom'le...scoatem pe Lamborghini tongue.gif ramane Ferrari singura supravietuitoare cu masini pur-sange sport si concentrata doar productiei de masini sport...

Ptr. a explica poza e a unui Lamborghini V12 1986–1992 capacitate cilindrica 5,167 cc Vmax=210 km/h (130 mph)
Asa pot spune ca a scos si un tractor...dar Ferrucio Lamborghini a vandut sectia de tractoare prin 1972-3, nu mai stiu, grupului Fiat...cred ca se mai vand si azi..

Lamboghini_traktor.jpg ( Size: 68.31k ) Number of downloads: 24



--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 12 Feb 2008, 11:10
Post #60


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Poate nu ai auzit de Porsche Carrera GT care se batea direct cu Enzo si Zonda. Gallardo nu are ce cauta intre alea, poate un Murcielago LP 640.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:24
Forum Renault