aer conditionat, teava rupta
![]() ![]() ![]() |
aer conditionat, teava rupta
e.so!id |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
|
||
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.388 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai conducta rupta de obicei e de la agresiune exterioara, ori din service, ori cu vreo pitara naravasa care a ajuns pe acolo. O fisura/neetanseitate le-o poti imputa, insa nu conducta rupta cu totul....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
e.so!id, pune o poza sa vedem si noi cum arata ruptura?
This post has been edited by IRONICK: 4 Feb 2008, 13:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si preferabil si o poza cu o parte mai mare din conducta, sa vedem daca nu sunt urme de actiune mecanica asupra ei (lovituri, d-astea)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
teava_rupta_1.jpg ( Size: 21.73k )
Number of downloads: 463
teava_rupta_2.jpg ( Size: 31.61k ) Number of downloads: 471 teava_rupta_3.jpg ( Size: 25.9k ) Number of downloads: 468 [atta chmentid=1627431701]teava_rupta_5.jpg ( Size: 36.86k ) Number of downloads: 814 Pozele sunt facute cu camera VGA. Imi pare rau pentru claritate. Eventual fac altele mai "expresive" Attached thumbnail(s) teava_rupta_4.jpg ( Size: 25.66k ) Number of downloads: 487 |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Teava aia e rupta sau e iesita din brida?
Recomandarea mea: sa-l iei in brate pe "teava nu prezinta nici un fel de urme de lovituri/actiuni mecanice, deci nu e din cauza externe, a fost prost prinsa ea", ca altfel nu iti schimba pe garantie teava + reumplut instalatia cu freon |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Am stat cam 2 minute cu mecanicul si ne-am dat cu parerea. Concluzia la care s-a ajuns e ca e rupta. Cel mai bine se vede, si imi pare rau ca nu si in poza, ca prezinta 1 sau 2 aschii... daca nu ar fi rupta, ar insemna ca respectivul capat al tevii ar trebui sa fie finisat: aici, nici vorba.
Un alt argument e ca nu intra la loc. Oricum, este cert ca e rupta, ca trebuie inlocuita (fie doar capatul de teava, fie cu tot cu furtun), trebuie umplut cu ulei + freon,si ce o mai fi, si toate astea pe garantie extinsa. In al doilea rand, daca se poate, v-as fi recunoscator daca ati citi topicul de mai jos, dechis de mine sambata, si sa vedeti daca e vreo legatura; (titlul e "directie" / descrierea: "la viteze mari, masina trage stanga/dreapta") Multumesc |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Tu ai apucat se verifici de ce dupa ce ti-a montat greutatea tacanea mai tare?
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=940363 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Stai ca nu mai inteleg. Ce sa tacane?
Am citit posturile din link-ul tau, si acolo era vorba ca rezona ceva in bord, la o anumita turatie. Cu bordul m-am lamurit. Cat e rece, plasticul e contractat, si pana isi revine, mai face zgomote. Singura mea explicatie, dupa parerea mea de NESPECIALIST, e ca din cauza vibratiilor marite ale conductei de a-c induse de masa acustica, aceasta (conducta) a cedat; posibil ca exact respectiva incheietura era cea mai vulnerabila, in sensul in care compresorul e un corp mai rigid, iar toate vibratiile se duceau pana in el; In al doilea rand, presupun, teava a intrat usor in compresor, in momentul construirii, iar apoi pentru etanseizare, au strans imbinarea. Astfel, s-a exercitat presiune asupra tevii, poate si o usoara deformare. Cred ca din alta parte, nici nu avea de unde sa se rupa. |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Tu cu cuvintele tale ai spus ca a aparut dupa.
QUOTE Se aude si la mine un zgomot... undeva in partea centrala a bordului (dupa ce mi-au montat cei de la dacia "bara acustica"), la stat pe loc, motor la relanti. Am descoperit ca daca decuplez ambreajul, si imping levierul schimbatorului inainte (treapta 1-3-5), zgomotul dispare. Aveti idee ce ar putea fi? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Pai asta am inteles. Dar ce legatura are cu faptul ca s-a rupt teava?
|
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai are ca s-ar putea ca la tine problema sa fie altundeva pe teava (o prindere slabita de exemplu) care a agravat situatia dupa eliminarea partiala a ruperii lantului de transmisie a vibratiilor induse de furtunul de cauciuc dintre tevile fixe (pe care s-a montat greutatea resepectiva.
Nu stiu daca m-m exprimat foarte clar, dar pe acolo ar trebui sa fie treaba. Deci verifica si celelalte fixari ale tevilor. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Klaus, lasa-l mai in pace. Nu vezi ca nu are importanta?
PS. La cei cu ac, a verificat cineva de curiozitate clema de prindere a conductei pe oala amortizorului din dreapta? Eu zic ca la unii teava joaca in clema. This post has been edited by IRONICK: 4 Feb 2008, 20:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
|
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#15
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
1.Nu posturile mele trebuia sa le citesti, ci pe ale tale. Ca tu ai ajuns la concluzie atunci ca tacanea dupa ce ti-au pus masa acustica.
2. Vibratile nu se transmit din teava in compresor. Invers ... 3. Verifica clema de care am amintit eu mai sus si vezi la ce concluzie ajungi. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Pai ti-am zis, rezona ceva in bord. Dupa o perioada nu s-a mai auzit.
In al doilea rand, parerea mea, si s-ar putea SA MA INSEL, vibratiile conductei ( formata din furtun, teava, masa acustica) sunt mai mari decat ale compresorului, iar din aceasta cauza ma gandeam ca sensul de transmitere a vibratiilor (daca poate fi vorba de asa ceva) e inspre compresor. Sau cu alte cuvinte, acolo s-ar exercita unele presiuni / forte. Repet, recunosc, nu detin adevarul absolut. E doar o teorie. Oricum, la drept vorbind, in masina in general, si in compartimentul motor in special, e o "adunatura" de vibratii: motorul vibreaza, compresorul vibraza, alte conducte vibreaza, GMV-ul vibreaza si el "tehnologic", ca sa nu mai zic de vibratiile cauzate de mersurile pe drumurile patriei... toate adunate e posibil sa fi slabit respectiva teava, si in cele din urma sa se fi rupt. Ma duc pana la masina, si ma uit la respectiva clema. Sper sa vad ceva. |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#17
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
De vazut nu se vede nimic. Se simte cand misti de conducta pe verticala exact unde este greutatea pus pe ea.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Din cauza intunericului, nu prea am vazut mare lucru.
Am vazut o clema, pe partea dinspre motor a oalei amortizorului; e un soi de clema dubla.. care prinde cele 2 tevi ale circuitului de a-c. Inca o clema asemanatoare se gaseste pe aripa. Toate sunt fixe.. au intre partea de fier a clemei si teava un tampon de cauciuc... |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu sunt cleme duble, una-i mai mare pentru teva mai groasa si alta-i mai subtire .... prinse ambele de acelasi surub. Clema de pe aripa nu se largeste, dar cea de pe oala da. Eu am observat la mai multe persoane cum joaca teava in clema.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
La asta m-am referit si eu cand am numit-o clema dubla
![]() In schimb, pareau fixe tevile. O sa verific maine cu mai multa atentie. La ora 13:00 am programare in service, iar apoi postez rezolvarea. 10q all!! 5 Feb 2008, 13:01: Cei din service au dat comanda de teava, pt ca nu o aveau pe stoc. Urmeaza sa ma sune, si sa imi zica daca se poate inlocui pe garantie. Au facut o copie la factura unde aparea interventia service-ului ce a montat masa acustica, si eu zis ca ei "niciodata nu ar fi montat contragreutate pe componeta de cauciuc, care se imbina apoi intr-o teava de aluminiu". Astept cu interes telefonul lor. This post has been edited by e.so!id: 5 Feb 2008, 15:01 |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Tocmai m-au sunat cei de la service. Uzina accepta schimbarea tevii de a-c pe garantie extinsa. In cateva zile va ajuge si piesa, apoi o voi monta.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Teava a ajuns (noroc ca am trecut pe la service sa ii intreb si nu am asteptat telefonul lor).
Partea proasta este ca voi plati freonul (40 lei)....Argumentarea lor a fost: "nemultumitului i se ia darul" ![]() GATA. In sfarsit am inlocuit teava, adica cele doua parti metalice + furtun; Mai spun doar ca era montata din uzina acea contragreutate pe noua teava; Compresorul porneste, vine aer rece, dar deocamdata nu imi pot da seama cat de mult raceste deoarece este foarte rece afara. Sper sa nu mai apara vreo problema vreodata. Va multumesc tutuor pentru sfaturi! This post has been edited by e.so!id: 15 Feb 2008, 11:45 |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:32 |