Pedala de acceleratie., La diesel, se poate regla?
![]() ![]() ![]() |
Pedala de acceleratie., La diesel, se poate regla?
nickey |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R
2017 Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
|
|||
Ninos |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
Ma tem ca nu poti face nimic. Intirzierea in raspuns a motorului DCI este cauzata de ECU motor iar o cauza este faptul ca asa este programat ECU. Exista aceasta intirziere si la alte marci cu motoare diesel dar care prin reprogramare se poate reduce substantial. Probabil ca si la Logan se poate imbunatati raspunsul dar datorita fortelor de inertie mai mari datorate organelor mobile ale motorului (toate sint supradimensionate fata de un motor echivalent pe benzina pt a rezista solicitarilor mai mari care apar in functionarea unui diesel) in timp, aceasta poate dauna motorului prin cresterea solicitarilor de scurta durata.
Acum nu stiu cit de mare este intirzierea in raspuns a motorului la Logan(n-am condus nicio data vre unul) dar la alte TD aceasta intirziere nu este deranjanta. Raspund mai greu dar si cind se dezlantuie... Numai bine! |
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
nickey |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e foarte mare, cam 1 secunda as zice, sau poate chiar mai putin, dar pentu mine e putin deranjanta.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R
2017 Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Intarzierea e provocata de soft, si e menita sa previna emisiile de fum ce apar la reprize in cazul unui diesel. Daca resoftezi ECU si scapi de intarziere, nu va mai fi conform cu normele de poluare pentru care a fost omologat si ar putea pica chiar proba de fum la ITP. "Chip tunerii" vor sustine ca nu e asa, dar nu ei se duc cu masina la ITP!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Voi nu cumva va referiti la turbo-lag?
|
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
nickey |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Bucuresti ![]() |
In concluzie trebuie sa accept asta asa cum e. Oricum e ceva cu care se poate trai si nu regret ca am diesel.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R
2017 Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
eu cred ca e vorba de turbo-lag... tu dai talpa, ecu cere o anumita presiune in turbina dar acea presiune trebuie "built-up", nu apare instant. In acele momente, daca se injecteaza prea multa motorina (cata ar fi nevoie daca ar fi in turbina presiunea ceruta de ecu) ar rezulta fum... ca atare e posibil sa fie si o optimizare din soft astfel incat sa mai scoata din fumul care apare la prima talpa... Cat despre plecarea de pe loc, calca acceleratia un pic mai devreme si da drumu dup-aia la ambreiaj ca sa fie deja turata un pic.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
alin_fanta |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 November 06 From: Iasi ![]() |
nickey se refera numai la plecarea de pe loc, treapta 1, unde masina se accelereaza singura si exista o portiune unde apesi acceleratia un pic in gol... asa face diesel-ul, trebuie gandita treaba ca acceleratia e electrica. nu cablu gen altele. chiar si cu cip tot face
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.5dci
2007 sedan manager
- B-69-GFI dci pana la moarte
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Redeschid acest topic , in ideea cautarii unei solutii pentru demarajul dCi-ului .
Am mers cu un Ford Fiesta 1.4 diesel 69 cp ...... nu se compara cu 1.5-ul 70 cp de la Dacia . La Ford daca apesi pedala te baga in scaun , la Dacia abia imi permit sa depasesc un TIR , pur si simplu ma uit la turmetru cum creste incet incet pana ajunge la 3000 - 3500 rt/min ( unde cat de cat imi iau un avant ) . So se poate face ceva in contextul asta ? ma refer doar pentru acceleratie nu Tuning de marire a CP ![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#11
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Da se poate ... schimba undeva pe la 4200-4500Rpm, in depasiri, ca la 4000Rpm ai puterea maxima.
This post has been edited by AR-18-MOS: 28 Feb 2008, 15:53 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vadim_braia |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
ideea e ca pana ajung eu acolo .... ca sa ma pot incadra in depasire dureaza mult , daca apas la maxim pe pedala motorul abia creste in turatii
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vadim_braia @ 28 Feb 2008, 15:44) Ford Fiesta 1.4 diesel 69 cp ...... nu se compara cu 1.5-ul 70 cp de la Dacia Comparatia ta este beton! |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#14
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Pai, retrogradeaza inainte de a apasa pedala ... ca degeaba la 90Km/h in treapta a-V-a, bagi pedala in podea ca e normal sa nu urce rapid in turatii. De exemplu, la 80Km/h pentru o depasire rapida, retrogradezi in treapta a-III-a si calci pedala pana la podea ca sa ai putere.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vadim_braia |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
ok ....... compar cu Fiat Doblo 1.3 Multijet .... la fel .. ala se simte ca se infige .. la logan nimic
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
TIulian |
![]()
Post
#16
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(vadim_braia @ 28 Feb 2008, 16:57) ideea e ca pana ajung eu acolo .... ca sa ma pot incadra in depasire dureaza mult , daca apas la maxim pe pedala motorul abia creste in turatii A mea merge beton, trage foarte bine, dar in nici un caz la 2000rpm.. incearca de la 2500 incolo, si tine-o la fund pana sare de 3500 (bineinteles corelat cu treapta corespunzatoare); daca nici asa nu trege, inseamna ca ori vrei ferrari, ori are o problema.. si ar mai fi ceva : mersul cu schimbat numai in 2000-2500rpm in oras nu face prea bine la motor; eu ii dau destul de des chiar si pana in 4000 treptele 2/3/4, si la aproape 30.000km in nici un an, masina trage excelent, fata de inca 3 dci-uri de-o seama cu a mea, cu care s-a mers cu precadere in oras, batraneste, pana in 2500rpm, si care nu au nici macar 20.000km (trecute de prima revizie), dar care prezinta exact aceleasi simptome : "trage din ce in ce mai greu"; ca sa vezi daca ai o problema la motor, verifica cu viteza maxima; asa ca idee, a mea urca pana la 180km/h (indicatia pe bord, iar turometrul intre 4000 si 4500rpm) - deci daca nu ajungi la un minim 170km/h indicati (ca a ta e MCV, si e mai grea) > problem.. |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
A mea merge pana la 160 pe bord nu vrea mai mult . A luat o singura data 180 dar nu in tara si era la vale
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#18
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Cam mult 170Km/h pentru un dCi ...
On-Topic Incearca sa schimbi motorina ... Pune de calitate superioara (Recomand OMV). |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vadim_braia |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Motorina pun de la Mol
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#20
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Atunci, daca crezi ca nu are destula putere, incearca un Flash-Tuning, care iti v-a da in jur de 90Cp si un cuplu mai mare. Poate te v-a satisface ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vadim_braia |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de sfat
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai ... problema este de la acceleratie
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
adiya |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai ai depasit viteza maxima care la emceveu tau este de 150 km/h. Vrei mai mult? Te asteapta doctorasul...Nu dispare lagul dar sa diminueaza (parca:D).
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(vadim_braia @ 29 Feb 2008, 07:13) Come on... ![]() P.S. Daca e vorba de reactia intarziata dupa apasarea pedalei de acceleratie, este vorba de fenomenul turbo-lag, nu are nicio legatura cu pedala de acceleratie in sine. In turbina nu exista presiune, tu dai talpa, se deschid vanele, se trimit tot mai multe gaze inspre turbina. Aici presiunea creste tot mai mult pana la valoarea ceruta de ECU. Aceasta intarziere este specifica motoarelor turbo. This post has been edited by Ice_2k: 29 Feb 2008, 14:35 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
vadim_braia |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 February 07 From: Bucuresti ![]() |
ok , am inteles
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2007 1.5 DCI VAN & MCV LAUREATE Volvo 850 2500cmc , Rover 600 1800cmc 16 V , Toyota Previa 2.2D
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#27
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Dar poate sa se micsoreze acel lag, printr-un Flash-Tuning.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#28
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Turbolagul nu are nimic de a face cu intarzierea de care vorbesc eu, intarziere in raspuns valabil si la motoare natural aspirate.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:49 |