Schimbare garnituri etrier, Cum se face
![]() ![]() ![]() |
Schimbare garnituri etrier, Cum se face
augustin87r |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#62
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
rulmentu face zgomot la rulare,cu cat creste viteza de deplasare cu atat creste si zgomotu,
incingerea ,,,rotilor,, este cauzata de blocarea pistonasului etrier,placute blocate in suport,etrier blocat pe pene de blocare(la dacia)sau culise(la logan) |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ce am zis eu mai sus cum sa bagi garnitura si pistonasu,pariu fac ca nu ai facut asa,ai impins cu mana pistonasu,a prins garnitura intre pistonas si corpu etrier si de aici blocaju,ridica masina pe crik si vezi poti sa invarti de roata?daca nu merge dai 2 ciocane usor in etriet sa vezi isi da drumu,rezolvarea ?dai jos si o iei de la capat si acuma sigur o sa montezi cum trebuie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Inca nu am desfacut etrierul de pe masina. Imi puneam problema asa teoretic. O sa ma uit atent si la garnitura sa vad care e partea cu diametru mai mic...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#65
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
garnitura de etansare etrier nu are nici o margine mai mica,daca tai gatnitura,pe sectiune,vei vedea ca este in patrat
etrieru din constructie este facut sa tina garnitura intro parte,pentru o etansare corecta |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
sobru |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 March 14 ![]() |
salutare, am luat si eu doi etrieri de la remat...as vrea sa scot pistonu din amandoi si sa le schimb garniturile sa fie pregatiti pt ori ce eventualitate. cum fac?
am incercat treaba cu aer comprimat si nu merge |
--------------------
Dacia
1410 SPORT
1990
- incursdeimatriculare
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa iasa , si la pompa de picior , cea de umflat rotile , aia sunt intepeniti chiar bine de tot , apuca cu un patent si baga aer ,
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
tinker |
![]()
Post
#68
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
gaura aia corespunde etrierilor sau pistonasilor de frana de la rotile spate?ca pierd tot lichidu pe acolo
This post has been edited by tinker: 16 May 2014, 09:34 Attached thumbnail(s) pompa_frana_19d_icp_7757096.jpg ( Size: 64.45k ) Number of downloads: 286 |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Nu am inteles prea bine intrebarea... Dar pe acol iti intra lichidul la pistonasul care se ocupa cu franarea rotilor fata, daca iti curge pe acolo unde ai incercuit si nu gasesti garnituri sa le schimbi incearca sa legi o faseta (colier de plastic) sa iti tina rezervorul de lichid mai apasat pe pompa de frana.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
tinker |
![]()
Post
#70
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
asta ma interesa,sa stiu unde pleaca lichidu din pahar prin gaura aia,o sa pun niste banda de teflon doar ca nu cred ca curge doar pe la pahar
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
crizarachetelordincuba |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 December 12 ![]() |
Salutare. As vrea sa stiu si eu cat mai costa niste etrieri noi si ce recomandati din experientele voastre.Care sunt mai buni si care se uzeaza mai greu.
![]() PS: am conducte noi, racorduri bune, nu pierd lichid deloc, pompa frana noua. Si totusi.... franele fata nu merg bine. Pe actualii etrieri ii am montati de noi pe masina de 6 ani. Cand am aerisit franele am scos sonda de la pompa ca cica asa se face. Pompa e cu dublu circuit. Mai multe informatii nu mai am ![]() This post has been edited by crizarachetelordincuba: 24 Jun 2014, 13:26 |
--------------------
DACIA
1310
1999 L "Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
|
|
corbex |
![]()
Post
#72
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sa dai o cautare pe goagal te dor destele? Ala stie cit costa, noi nu.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
BuggyDacia |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 18 April 14 ![]() |
Dacă nu este rugină pe suprafața pe care culisează garnitura, nu are rost să dai banii pe alții. S-ar putea să ai mai multe probleme cu cei noi decât cu cei vechi. Unii producători fac piesele în bătaie de joc... Când am schimbat tot sistemul de frânare, din 7 etriere pe care le avea la magazin pe stoc doar două etanșau. Unele scăpau pe la aerisitor, altele pe la conductă. După ce m-am întors cu primele două înapoi la magazin, le-am probat pe celelalte făcând vid prin furtun, așa am reușit să găsesc 2 bune... Pentru mai multă siguranță, am înlocuit garniturile din etrierul nou cu un set de garnituri cumpărate cu ani în urmă când piesele erau mai bune. Garniturile pe care le fac ăștia acum nu rezistă nici un an, în special cele din cilindrii de pe spate. Cauciucul e prost, nu rezistă la contactul îndelungat cu lichidul de frână.
Mai bine caută niște plăcuțe de frând ceva mai moi și discuri de frână la fel. Dacă materialul din care sunt făcute plăcuțele de frână este foarte rigid, frâna nu este eficentă, forța de frecare este prea mică și trebuie compensată cu creșterea presiunii lichidului pentru a putea bloca roată la frânare. |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1985
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 12:52 |