DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Radiator, cum se lipeste cu pilitura de metale?

Bochi
post 7 Dec 2004, 21:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 January 04
From: Bucuresti




Am si eu o problema. Din vara a inceput sa imi curga radiatorul. Am tot completat cu apa dar a venit iarna si a trebuit sa ii pun antigel.O data la 1-2 sapt scade de la max la min. Nu este o pierdere enorma dar ma deranjeaja. Mentionez ca are caloriferul original din fabrica adica cel cu lateralele din plastic si stiu ca asta nu se lipeste . Nu vreau sa ma gandesc sa dau 1.300.000 pe unul nou. Am auzit de acel tubulet cu pilitura de metale care se depune exact pe unde curge dar am auzit ca exista posibilitatea sa se infunde caloriferrul de caldura si nu radiatorul, asa e?

Va rog sa imi spuneti si mie pe unde se pun ac prafuri si cat trebuie pus pt a evita problemele care decurg de aici?

Va multumesc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Dec 2004, 22:16
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




In mod normal torni in vasul de expansiune o portie din tubul respectiv si lasi masina la relanti 10 minute (ar trebui sa scrie detaliat pe prospect).
Esti sigur ca iti curge prin radiator? Poate ai ceva coliere nestranse... verifica-le.
Si mie imi arata la rece pe nivel minim, iar la cald, trece de maxim.
Ce masina ai?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 8 Dec 2004, 00:41
Post #3


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Si eu am radiatorul fisurat. Am rezolvat cu o jumatate de tub de pilitura mecanica. E vreo 50 k tubul. Unii spun ca e total contraindicata pilitura dar stai linistit. O jumatate e de ajuns si nici nu o sa-ti infunde nimic (cel putin la mine). Pui pilitura in radiator,nu in vasul de expansiune, si contrar cu ce a spus RIon, nu la relanti, ci te plimbi vreo 10 minute (sau o tii turata) chiar daca si pe eticheta zice relanti-o sa se astupe doar daca circula apa mai puternic. Cand a inceput frigul, am schimbat lichiul de racire, pus antigel, aerisire etc. Dupa toate astea a inceput iar sa curga caci se spalase circuitul de pilitura. Am mai pus cam un sfert de tub si din nou nu mai pierde nici o picatura.

This post has been edited by Al Cap0nE: 8 Dec 2004, 00:44


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MH16GMT
post 8 Dec 2004, 10:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 26 January 04
From: Timisoara




Incearca cu poxipol, eu am acelasi tip de radiator, e lipit de 4 ani si tine si acum!!!!


--------------------
Dacia 1410_1995 - MH16GMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Dec 2004, 10:21
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ma abtin cu privire la pilitura, mie mi-a infundat la 1300 radiatoru' de nu m-am vazut, dar cred ca am pus eu cam multa 04.gif

deocamdata, topicul asta merge la prob tehnice


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 8 Dec 2004, 10:22
Post #6


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




AL CAPONE, nu contrar la ceea ce am spus eu, am avut in mana un tub din acela, si scria exact ce am postat mai sus, exista mai multe variante.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bdaniy
post 8 Dec 2004, 16:12
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 5 November 04
From: tg-mures




Apropo de pilitura, am vrut sa-mi infund si eu gaurile din radiator si am sfarsit prin a-mi busi pompa de apa (care era noua de altfel).
Am luat un radiator de la dezmembrari si un capac de pompa de apa nou,
deci ma cam abtin sa mai bag pilitura in circuitul de racire....


--------------------
-mercedes -w 123 1980 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:40
Forum Renault