intrare in tr II a
![]() ![]() ![]() |
intrare in tr II a
Mihaitzu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 11 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- AG-18-CLA
|
|||
Anto |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 21 February 05 ![]() |
Pai ti-ai dat singur raspunsul. Desi suna urat, e mai bine sa treci prin punctul mort...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2009 Preference
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#3
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Vezi ca s-a mai discutat...suntem multi care ne plangem ca a inceput sa "agate" la a II-a.
Referitor la cauza...parerile sunt impartite, dar ca idee daca ai constatat ca intra fara probleme trecand prin punctul mort...asa sa faci. (cand plec de la munca incerc si eu ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
Mihaitzu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 11 November 07 ![]() |
Alte pareri? A mai patit cineva?
|
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- AG-18-CLA
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#5
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
aceasi problme am vazuto si la un logan. cel mai bine treci prin punctul mort si nu mai apar probleme.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Dupa ce o sa se termine cu frigul asta de afara, o sa vezi ca iti intra mult mai usor intr-a doua...a crescut vascozitatea uleiului din cutie prea mult de la frig...
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
corbex |
![]()
Post
#7
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Prin trecerea manetei prin punctul mort, degetul cautator (nu conteaza ce-i ala, luati-o ca atare !) se muta dintr-o furca in alta dupa ce furcile s-au aliniat. Voi incercati sa faceti trecerea dintr-o furca in alta inainte de alinierea lor, luind-o pe scurtatura si degetul agata furca din care tocmai incercati sa-l scoateti. Pai daca s-ar fi putut trece direct, mai era nevoie de punctul mort? Lasati sa fie mort numai "punctul", nu incercati sa omoriti si restul cutiei !
This post has been edited by corbex: 19 Feb 2008, 11:04 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Mihaitzu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 11 November 07 ![]() |
Cati dintre voi schimba in tr a II trecand prin punctul mort? Eu unul nu fac asa mi se pare ca dureaza cam mult timp...
|
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- AG-18-CLA
|
|
corbex |
![]()
Post
#9
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Don' sofer ! Cind schimbi dintr-a-ntiia intr-a doua, muti, cu ajutorul aceleiasi furci, un balador de la un pinion la altul. La fel la vitezele III-IV. Inainte de a cupla treapta a doua, ai decuplat treapta intiia. Exact in acel moment te afli in punctul mort, cind toate furcile sint aliniate si degetul cautator poate fi mutat pe oricare dintre ele. Voi confundati pozitia din mijloc a manetei schimbatorului cu punctul mort. Maneta schimbatorului se afla in puntul mort ori de cite ori nu e cuplata nici o treapta de viteza. In nici un moment maneta schimbatorului (mai exact degetul cautator) nu e in afara furcilor. Daca ar ajunge in afara furcilor, ar insemna ca ati blocat cutia si v-ati dezvata sa schimbati pe asa zisa scurtatura. Schimbarea "scurta" forteaza degetul sa patrunda printre furci. Noroc ca intre ele nu se mai lasa spatiile de altadata...Cei mai insistenti si mai "norocosi" dintre voi ar putea reusi si performanta asta.
La urma urmei, pe banii vostrii puteti face orice ! This post has been edited by corbex: 19 Feb 2008, 19:49 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Mihaitzu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 11 November 07 ![]() |
bla bla bla
19 Feb 2008, 20:49: Cati dintre voi schimba in tr a II trecand prin punctul mort? Eu unul nu fac asa mi se pare ca dureaza cam mult timp... This post has been edited by Mihaitzu: 19 Feb 2008, 19:49 |
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- AG-18-CLA
|
|
Brambus |
![]()
Post
#11
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca este bla,bla,bla.....Corbex are dreptate privind principiul de functionare a acestei cutii!
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
bolidu |
![]()
Post
#12
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Mihaitzu-le da cat timp iti trebe` frate sa treci prin "0" ?! Ai scris de 3 ori "alte pareri, cine a mai patit, cum se face etc". Dl. corbex (respect) a explicat mai mult de cat suficient pentru a intelege si unu de clasa a II a dar vad ca tu nu ai inteles... Deci cand dai din I in II treci prin 0. O sa iti ia ceva timp pana te obisnuiesti dar daca ti la masina vei reusii.
Off-topic: Apropo` de schimbarea vitezelor, instructorul cu care am facut scoala de soferii imi zicea in felul urmator: "ba schimbarea vitezelor e ca si cum ai face dragoste cu o femeie, tre` sa o iei cu preludiu alea alea... daca o bagi tare, te doare si pe tine, ii intorci si ei p1$&@ pe dos asa ca o bagi usor sa alunece , asa si cand bagi in viteza, nu smucesti, sa alunece singura si o mai si scoti afara sa respire". Asa ca mare grije la schimbarea treptelor si la trecerea prin 0 " sa mai respire" ![]() Sper sa nu imi i-au bobarnace ... Toate bune all ! This post has been edited by bolidu: 19 Feb 2008, 20:41 |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#13
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Eu zic ca toti soferii cand schimba din a-I-a in a-II-a trec prin punctul mort. Probabil, posesorii de permis de conducere (cei ca tine @Mihaitzu) schimba direct, ca ei e mai "jmekeri".
This post has been edited by AR-18-MOS: 19 Feb 2008, 22:40 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Cand se trece din II in III, din IV in V se trece automat prin punctul mort.. vrand-nevrand!
![]() |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
OAP |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
la trecerea din treapta I in treapta II "cautatorul" nu schimba "furca". E aceeasi. De fapt e o tija care culiseaza longitudinal schimband pinioanele
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(Mihaitzu @ 19 Feb 2008, 20:49) bla bla bla <span class='edit'>19 Feb 2008, 20:49:</span> Cati dintre voi schimba in tr a II trecand prin punctul mort? Eu unul nu fac asa mi se pare ca dureaza cam mult timp... Esti cumva la raliu de te grabesti asa tare sa schimbi I-II? |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Mihaitzu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 11 November 07 ![]() |
Ok multumesc pentru raspunsuri si daca am deranjat pe cineva cu intrebarile mele scuze
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- AG-18-CLA
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Sa nu crezi ca te-am luat la misto, dar daca fortezi cutia de viteze e posibil sa te trezesti ca-ti crapa. Adica treptele au si ele timingul lor, ca de aia la masinile de curse CV e asa de scumpa..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
reddacy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 18 January 08 From: In inima Ardealului ![]() |
A mea are 85000 si doar dupa primele shimburi din 1 in 2 agata,apoi merge direct fara probleme,cauza fiind uleiul mai gros.Mentionez ca si eu o fortez cu schimbare directa in a 2-a doar la semafor cand e coloana langa mine in rest merg lejer[pt.consum ca imi ia mult daca merg "sport"]
|
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
- AB-29-RAZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 20:31 |