DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrare in tr II a

Mihaitzu
post 17 Feb 2008, 15:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 11 November 07




Salut , de la un timp am observat ca la solenza mea cand introduc in tr a II a de viteza din a I a direct fara sa trec prin punctu mort se simte ca si cum as atinge de ceva pe peretele ala , parca loveste in ceva si apoi intra ,iar daca schimb trecand prin punctu mort intra bine . Ce parere aveti? Voi cum schimbati din tr I in II direct sau o treceti prin punctu mort..? sleep.gif ....

multam

This post has been edited by Mihaitzu: 17 Feb 2008, 20:54


--------------------
Dacia Solenza confort 2005 - AG-18-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anto
post 18 Feb 2008, 10:13
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 21 February 05




Pai ti-ai dat singur raspunsul. Desi suna urat, e mai bine sa treci prin punctul mort... wink.gif


--------------------
Dacia Logan 2009 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 18 Feb 2008, 10:25
Post #3


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Vezi ca s-a mai discutat...suntem multi care ne plangem ca a inceput sa "agate" la a II-a.
Referitor la cauza...parerile sunt impartite, dar ca idee daca ai constatat ca intra fara probleme trecand prin punctul mort...asa sa faci. (cand plec de la munca incerc si eu blush.gif )


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihaitzu
post 18 Feb 2008, 21:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 11 November 07




Alte pareri? A mai patit cineva?


--------------------
Dacia Solenza confort 2005 - AG-18-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 18 Feb 2008, 21:24
Post #5


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




aceasi problme am vazuto si la un logan. cel mai bine treci prin punctul mort si nu mai apar probleme.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 19 Feb 2008, 10:04
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Dupa ce o sa se termine cu frigul asta de afara, o sa vezi ca iti intra mult mai usor intr-a doua...a crescut vascozitatea uleiului din cutie prea mult de la frig...


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 19 Feb 2008, 11:00
Post #7


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Prin trecerea manetei prin punctul mort, degetul cautator (nu conteaza ce-i ala, luati-o ca atare !) se muta dintr-o furca in alta dupa ce furcile s-au aliniat. Voi incercati sa faceti trecerea dintr-o furca in alta inainte de alinierea lor, luind-o pe scurtatura si degetul agata furca din care tocmai incercati sa-l scoateti. Pai daca s-ar fi putut trece direct, mai era nevoie de punctul mort? Lasati sa fie mort numai "punctul", nu incercati sa omoriti si restul cutiei !

This post has been edited by corbex: 19 Feb 2008, 11:04


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihaitzu
post 19 Feb 2008, 15:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 11 November 07




Cati dintre voi schimba in tr a II trecand prin punctul mort? Eu unul nu fac asa mi se pare ca dureaza cam mult timp...


--------------------
Dacia Solenza confort 2005 - AG-18-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 19 Feb 2008, 19:43
Post #9


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Don' sofer ! Cind schimbi dintr-a-ntiia intr-a doua, muti, cu ajutorul aceleiasi furci, un balador de la un pinion la altul. La fel la vitezele III-IV. Inainte de a cupla treapta a doua, ai decuplat treapta intiia. Exact in acel moment te afli in punctul mort, cind toate furcile sint aliniate si degetul cautator poate fi mutat pe oricare dintre ele. Voi confundati pozitia din mijloc a manetei schimbatorului cu punctul mort. Maneta schimbatorului se afla in puntul mort ori de cite ori nu e cuplata nici o treapta de viteza. In nici un moment maneta schimbatorului (mai exact degetul cautator) nu e in afara furcilor. Daca ar ajunge in afara furcilor, ar insemna ca ati blocat cutia si v-ati dezvata sa schimbati pe asa zisa scurtatura. Schimbarea "scurta" forteaza degetul sa patrunda printre furci. Noroc ca intre ele nu se mai lasa spatiile de altadata...Cei mai insistenti si mai "norocosi" dintre voi ar putea reusi si performanta asta.
La urma urmei, pe banii vostrii puteti face orice !

This post has been edited by corbex: 19 Feb 2008, 19:49


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihaitzu
post 19 Feb 2008, 19:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 11 November 07




bla bla bla

19 Feb 2008, 20:49:
Cati dintre voi schimba in tr a II trecand prin punctul mort? Eu unul nu fac asa mi se pare ca dureaza cam mult timp...

This post has been edited by Mihaitzu: 19 Feb 2008, 19:49


--------------------
Dacia Solenza confort 2005 - AG-18-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 19 Feb 2008, 20:21
Post #11


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Nu cred ca este bla,bla,bla.....Corbex are dreptate privind principiul de functionare a acestei cutii!


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 19 Feb 2008, 20:39
Post #12


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Mihaitzu-le da cat timp iti trebe` frate sa treci prin "0" ?! Ai scris de 3 ori "alte pareri, cine a mai patit, cum se face etc". Dl. corbex (respect) a explicat mai mult de cat suficient pentru a intelege si unu de clasa a II a dar vad ca tu nu ai inteles... Deci cand dai din I in II treci prin 0. O sa iti ia ceva timp pana te obisnuiesti dar daca ti la masina vei reusii.

Off-topic: Apropo` de schimbarea vitezelor, instructorul cu care am facut scoala de soferii imi zicea in felul urmator: "ba schimbarea vitezelor e ca si cum ai face dragoste cu o femeie, tre` sa o iei cu preludiu alea alea... daca o bagi tare, te doare si pe tine, ii intorci si ei p1$&@ pe dos asa ca o bagi usor sa alunece , asa si cand bagi in viteza, nu smucesti, sa alunece singura si o mai si scoti afara sa respire". Asa ca mare grije la schimbarea treptelor si la trecerea prin 0 " sa mai respire" smile.gif).

Sper sa nu imi i-au bobarnace ... Toate bune all !

This post has been edited by bolidu: 19 Feb 2008, 20:41


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 19 Feb 2008, 22:39
Post #13


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Eu zic ca toti soferii cand schimba din a-I-a in a-II-a trec prin punctul mort. Probabil, posesorii de permis de conducere (cei ca tine @Mihaitzu) schimba direct, ca ei e mai "jmekeri".

This post has been edited by AR-18-MOS: 19 Feb 2008, 22:40


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 19 Feb 2008, 22:51
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Cand se trece din II in III, din IV in V se trece automat prin punctul mort.. vrand-nevrand! wink.gif Astea iti intra bine, Mihaitu?


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 20 Feb 2008, 12:26
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




la trecerea din treapta I in treapta II "cautatorul" nu schimba "furca". E aceeasi. De fapt e o tija care culiseaza longitudinal schimband pinioanele


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 20 Feb 2008, 12:32
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(Mihaitzu @ 19 Feb 2008, 20:49)
bla bla bla

<span class='edit'>19 Feb 2008, 20:49:</span>
Cati dintre voi schimba in tr a II trecand prin punctul mort? Eu unul nu fac asa mi se pare ca dureaza cam mult timp...


Esti cumva la raliu de te grabesti asa tare sa schimbi I-II?


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihaitzu
post 20 Feb 2008, 21:24
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 11 November 07




Ok multumesc pentru raspunsuri si daca am deranjat pe cineva cu intrebarile mele scuze blush.gif


--------------------
Dacia Solenza confort 2005 - AG-18-CLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 21 Feb 2008, 11:18
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Sa nu crezi ca te-am luat la misto, dar daca fortezi cutia de viteze e posibil sa te trezesti ca-ti crapa. Adica treptele au si ele timingul lor, ca de aia la masinile de curse CV e asa de scumpa.. smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 21 Feb 2008, 18:11
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




A mea are 85000 si doar dupa primele shimburi din 1 in 2 agata,apoi merge direct fara probleme,cauza fiind uleiul mai gros.Mentionez ca si eu o fortez cu schimbare directa in a 2-a doar la semafor cand e coloana langa mine in rest merg lejer[pt.consum ca imi ia mult daca merg "sport"]


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 20:31
Forum Renault