bataie de avans?, se aude si in gol?
![]() ![]() ![]() |
bataie de avans?, se aude si in gol?
brigada_diverse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Grijă la tramvai! Ce-s alea trepte de turație? Trepte mici, sau turație mică? Să fie de la ulei?
This post has been edited by MAERSK: 25 May 2008, 08:16 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
bataia de avans se aude in sarcina, in gol mai mult "tuseste" in toba. Degeaba il pui la 0 daca e decalat cu un dinte..de exemplu...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Hacker |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Avansul tacane nu bate. Se aude nu mai in sarcina, greu sa il auzi pe liber.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#5
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
se aude in special la accelerare brusca in treptele superioare
apropo de avans,am impresia ca se aud niste rateuri in toba cand stau pe loc cu ea pe la 2500-3000, am avansul prea mare sau prea mic ? |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 25 May 2008, 11:09) se aude in special la accelerare brusca in treptele superioare apropo de avans,am impresia ca se aud niste rateuri in toba cand stau pe loc cu ea pe la 2500-3000, am avansul prea mare sau prea mic ? Doar impresia sau chiar se aud si daca se aud ,avans marit , pune-l la zero si vezi cum se comporta ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#7
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
pai nu prea stiu sa "aud" rateurile..dar asa mi se parea ca se auzea ceva suspect de la toba..de cand zic ca reglez avansul..dar e lenea mare
![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
La mine am pus avansul la cota 0 cu smenul de pe volanta si dupa aceea am vizualizat cu stroboscopul la 850 de ture avans total ( vacumatic plus centrifugal) =22 de grade accelerat scade fiindca se depresurizeaza capsula vacumatica si aveam 20 de grade 2300 de ture .Urcat usor in trepte urca avansul total pana la 37 de grade 3200 . Daca doriti un afans mult mai mic cu arcul vechi de la capsula vacumatica mai strangeti cativa dinti asa nu se v-a mai deplasa total platina sau senzorul gotronic.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
am si eu o intrebare legata de delcou???
Ce e ala avans vacumetric si cum se regleaza???.... |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
varule, motorultermic al lui reno 12 sau dacia 13xx are 2 tipuri de avans care variaza:
avansul vacuumatic care isi face simtita prezenta la turatiile joase, se bazeaza pe depresiunea din galeria de admisie si avansulcentrifugal, asta apare dupa 2000 de ture pe minut mai semnificativ. Darpentru ca tu ai intrebat de vacuumatic: la relanti, adica mersul in gol mareste putin turatia motorului si vei avea o crestere de cuplu, la plecarea de pe loc, sau cand schimbi treptele de viteza, in mersul normal. Ai observat ca de pe carburator pana la delcou este un furtun. Ala se ocupa de avansul asta vacuumatic. PE delcou ai o capsula de vacuum, ideea este ca se creeaza o diferenta de presiune intre galeria de sub carb urator si atmosfera care se resimte in capsula aia vacuumatica, care la randul ei misca platanulplatinei mobile in delcou marind putin avansul. Reglaul se face din saiba aia dintata din delcou. De reglat se regleaza cam greu, cred ca bine se poate regla doar la un service dacia care dispune de toate sculele si aparatele de masura necesare. Asa, in regim de amator poti incerca ceva de genul sa urci o bordura, frnezi in fata ei si tot mijti de rotita aia dintata pana o urci calcand cel mai putin de acceleratie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
in seara asta am schimbat delcoul.
la delcoul vechi cand scoteam vaculmul afara din delcou mergea foarte urat......dar cand il puneam la loc mergea foarte silentios si bn. la delcoul nou cand scot afara vacumul nu prea se intampla nimic......adica foarte putin influenteaza mersul motoruli la relati. Tu zici ca daca puna masina intr-o bordura si reglez de la prostia aia cu dinti ......care misca parghia aia care intra in capacul ala din care iese vacumul ( unde este gaurica aia mica )......sa reglez din aproape in aproape pana in punctul in care cu cea mai mica turatie sa urc bordura si e bn ??? Am un frate care este momentan plecat din tara. este foarte priceput dar de cand e plecat trebue sa madescurc singur. am vb cu el la tel si mia explicat cum sa reglez motorul: - din surubul care actioneaza parghia din carburator sa o dau aproape de maxim .....sa tea motorul tura. - acuma sa misc delcoul pana in punctul in care motorul este cel mai turat. - jiglerul de aer strans pana aproape se opreste motoru.......dupa care sa ii dau dreum 2 ture jumate inapoi......si sa il mai misc oleaca daca e necesar dupa ureche sa se auda motoru bn. Este buna metoda de reglat motorul???( lund in considerare nile benzina de la cui pontou bun, platina reglata bn ) Mc ptr raspuns. |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Le-ai cam incurcat. Intrebi de una, si povestesti alta. Mai simplu, nu strangi surubul cum ti-a zis frate-tu , sa-l mai dereglezi si p-ala. Baga o surubelnita intre capatul acelui surub, si pintenul de la clapeta, pentru a mentine o turatie constanta, in jur de 3000, si roteste de delcou pana ai turatie maxima si mers finut. Daca ai acel surub strans, vaacumul nu are efect, pentru ca ai clapeta de acceleratie deschisa, ai relantiul din clapeta, nu din jiclorul de ralanti. Slabeste-l pana la vreo 500 de ture, si maresti turatia din cel de amestec, iar reduci din cel de la clapeta, maresti din cel de combustie, pana nu se mai poate reduce de la clapeta, si ai stabilit cele 8-900 de ture. Ce ti-a spus el, l-ai laudat degeaba. Lasa vrajeala cu doua ture... ca nu esti la dans. In felul asta vei avea clapeta total inchisa si vei simti efectul vaacumului (daca restul e corect)
Cristi, ma surprinde intrebarea ta, ai dat atatea sfaturi bune, si nu sti cum bate avansul. O clantaneala de pistoane, care daca le fortezi un pic mai mult, tind sa se faca cioburi pe fundul baii. Avansul bate cand e prea mare, benzina proasta(gazolina), centrifugele cu arcuri slabe sau rupte, calamina groasa pe capul pistoanelor, benzina cu motorina-n ea, motor supraincalzit. Mai ziceti si voi. Da cu o lingura intr-un ciocan, si vei auzi bataia asemanatoare cu cea de avans. Ciocanu' ala cu care se scot pivotii. Nu altu'. 25 May 2009, 23:29: Daca-ti bate numai la turatie mare, mai intareste arcurile de la centrifuge. Tocmai, ca acolo nu ar trebui sa bata. Cine stie ca nu-i asa, sa vina cu argumentul ( exclus cei mai prosti ca mine, nu cei care nu stiu si-ar vrea sa faca treaba buna). This post has been edited by PH-06-BOA: 25 May 2009, 23:29 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#14
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
hai sa continui si eu cu bataia de avans...
datele problemei, se da un motor 102-13 nou....[set motor, arbore ST, cuzineti biela, palier noi, axiali, distributie noua, ax cu came de dacie (scrie pe el 270), pompa ulei noua] si nu in ultimul rand o chiulasa care a fost la un moment dat rectificata - nu de mine, pana la inaltimea de 72,9 (deci minimul pentru 1300). Raportul de comprimare al motorului ar fi undeva pe la 9,5:1 din calculele si explicatiile date de Muttley inainte sa ma apuc de motor. Acum problema, dupa repetate incercari de reglare a avansului, persista o bataie in accelerare (brusca mai ales), pe care nu o pot scoate. Cu avansul pe 0 bataia e mare, deranjanta chiar in timpul mersului si se lasa cu rateuri in toba; in momentul de fata merg cu avansul sub 0 (reglat la simt) si totusi la peste 2500 de ture in sarcina bate destul - mai mic nu l-as da din motive cunoscute de cei care astept sa-mi raspunda Inainte sa schimb chiulasa care ma gandesc ca-i principala vinovata, va rog da-ti-va si voi cu parerea. - Apropo, benzina de 98 am incercat....inafara ca-i cu 50 de bani/litru mai scumpa ca ailalta mare diferenta nu se vede la statia de unde alimentez, aia de 99 din petrom cred ca-i trasa cu vidanja din pamant si vanduta la pompa; - Am incercat deasemenea un al 2-lea delcou primit cadou de la colegu argon ![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
eu am motorul de 1590 , iar carburatorul este de 1400 si intimpin des aceasta problema. am incercat sa fac regalaje insa ma-m lasat pagubas pentru ca trebuie sa faci in cazul meu un compromis - consumul contra viteza,insa am observat ca depinde de locul (benzina) de unde alimentezi . Incearca sa reglezi amestecul carburant (mai bogat) si ai sa vezii ca bataia dispare.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
baranga |
![]()
Post
#16
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:08 |