DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cine vrea un 12G, Grabiti-va

vis-a-vis
post 20 Feb 2008, 11:18
Post #31


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Nu multi ar da cateva milioane pe o sticla de vin vechi, cand pot sa ia cateva navete de bere de banii aia. Pana la urma tot alcool e si tot acolo ajungi.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Feb 2008, 11:55
Post #32


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu ma gandeam la spirt din ala ieftin, cu o asistenta pe nume Mona pe eticheta,
QUOTE(P0IS0N @ 20 Feb 2008, 12:17)
Prostie pentru tine, gust pentru altii. Pentru mine comfortul nu e cel mai important lucru. Plus ca nu e mare lucru sa iti iei si niste scaune. Daca prefer un corvette decat un mercedes la aceiasi bani, tot prostie e?
Si daca e vorba de cheltuiala rationala, de ce sa dai 15000 de euro pe un Gordini?

Si cine te pune sa ii pui un motor antic si de demult (banuiesc ca la asta te-ai referit cu R5-ul turbo) cand au fost scoase atatea mai bune de atunci?
*


Lasa corvette-ul si mercedesul, eu zic ca trebuie sa fii prost sa-ti iei caruta facuta pe genunchi in spatele blocului cand poti folosi o masina. Si daca dupa tine un scaun e diferenta intre un Golf IV si dacia 1310...., sa fii sanatos ca discut degeaba cu tine.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 20 Feb 2008, 11:56
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Eu cred ca problema e in felul urmator, corectati-ma daca gresesc.

Cati bani ar trebui sa mai avem pe langa acei 15k EUR, ca sa platim atata pentru in R12.

As face credit la banca pentru masina asta ? Clar nu. Mi-as permite sa-mi fac un cadou de 15k pe an si m-as gandi ce sa fac anul asta cu ei ? As lua-o fara indoiala.


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P0IS0N
post 20 Feb 2008, 12:00
Post #34


pe "Invisible"


Group: Members
Posts: 88
Joined: 12 November 07
From: Ploiesti




QUOTE(einstein1984 @ 20 Feb 2008, 12:55)
sa fii sanatos ca discut degeaba cu tine.
*


In sfarsit ai ajuns la concluzia la care am ajuns si eu. Nu stiu cat de incapatanat trebuie sa fii sa nu intelegi ca poti face cu 15000 de euro dintr-o dacie o masina care sa bata gordini-ul la orice. Si ca nu e nici o tragedie, nici un sacrilegiu si nici o prostie daca pui pe dacie un motor care sa rupa, nu vechituri ca cel de R5, doar pentru ca tu vrei o dacie rapida si nu altceva de banii aia. Cearta-te cu SGM, din partea mea.


--------------------
Dodge Challenger 2009 SRT8 Manual Transmission - PH-66-SIX
amice știm și noi că politica i-o curvă. eu tot ce vreau să demonstrez e că e una proastă
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Feb 2008, 12:10
Post #35


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




M-am certat. Stii, ca inginer urasc risipa, si sa pui un motor de pe o masina mai buna pe o caroserie de Dacia e o risipa. Si cu 15 000 faci o masina care bate Gordini la orice, dar pe rand (ori ia viraje mai bine, ori accelereaza mai bine, ori are viteza maxima mai bine). Pachetul in sine.
Kruger, merci de punctul pe I.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Feb 2008, 14:47
Post #36


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Cu 15000EUR iti iei un Porsche 911 in stare decenta si sigur e mai tare decat un R12Gordini.
E in primul rand un Prosche clasic.
E mai rapid, e mai frumos, e mai valoros


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 20 Feb 2008, 15:49
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Da, cred ca se poate renunta. In momentul in care ajungem sa discutam iarasi cite masini sunt mai tari decit altele, e clar ca discutia trebuie mutata cel putin.

Ramine din pacate impresia ca mai trebuie sa se maturizeze un pic publicul pentru ca discutia sa aiba rost. Chiar in contextul tuning-ului nu cred ca este acceptabil transplatnul de motoare. In fond esenta tuningului este sa dovedesti ca poti scoate ceva mai mult decit fabrica dintr-o anume masina, nu sa iei motorul sa-l arunci si sa pui altul facut de alta firma pentru alta masina. Firmele mari de tuning asta si fac, iau motorul de la firma constructoare, il imbunatatesc si il pun intr-o editie speciala a masinii cu pricina nu in alta masina la alegere. Suspensia, transmisia si celelalte la fel. Transplantul de motoare este un fel de tabu pentru ca denota lipsa de inventivitate, un fel de imaginatie lipsita de inspiratie daca vreti.

iar cei care cred ca se poate face din Dacie ceva mai bun decit 12G n-au decit sa dovedeasca cu fapt. Manusa a fost aruncata. Mingea e in terenul lor. Vorbe s-au spus destule.

O contributie buna la discutie insa e intrebarea pusa mai sus, anume citi bani iti mai trebuie dupa ce ai cumparat masina, ca sa ai grija de ea. Asta intr-adevar e o intrebare de care probabil ca se lovesc cei care se incurca cu masini valoroase (nu neaparat scumpe) in Ro, si probabil motivul pentru care multi prefera sa nu le cumpere. Tuturor acestora nu putem decit sa le multumim pentru ca eu consider asta o atitudine responsabila. Decit sa vad un R12G putrezind prin Ferentari degeaba, prefer sa-l stiu intr-un garaj bine inchis in Franta. De altfel sunt sigur ca piata de masini istorice nu va exista in Ro pina nu vor exista conditii corecpunzatoare sa le pastrezi. Atuncea probabil ca vor iesi la iveala si cine stie ce ascunse comori care zac prin garaje pitite in Ro (sper din toata inima ca exista).

Cit despre pretul masinilor cu istorie competitionala documentata, atuncea pretul e cu mult mai mare, si poate fi practic oricit. Aia e intr-adevar o piesa istorica. Pretul de 15keuro e normal pentru un 12G in stare buna. Pentru comparatie doar, uitati-va la R8G si sa vedeti exemplele bune stau pe la 20-25k Euro. Asta reflecta insa si relativa lor raritate precum si dificultatea de a gasi unele piese care au fost saltate de pe ele si folosite la restaurarea Alpinelor A110, in special cutia 353 (5 viteze). Iar daca va uitati la Alpine A110 S unul bun cam pe la 20-25k Euro, o masina cu istorie competitionala confirmata sare cam la 100k euro (date din Classic&Sports Car), asa ca vedeti, nu se poate da un pret. De altfel, sunt atit de putine masini care apar pe piata ca nu e nimica batut in cuie. La un singur vinzator ajunge sa ai un singur cumparator si cit da el, atita e pretul!

This post has been edited by Gheorghedracu: 21 Feb 2008, 02:40


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Feb 2008, 20:44
Post #38


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eh, sa nu fim chiar stricti, ca motorul lui R12 G era de pe Renault 16... Si hamman au facut un 318i compact cu motor de.... Porsche turbo.
Dar mai bine sa stea R12 in graj climatizat in Franta decat la liniute in Romania.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 21 Feb 2008, 00:07
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Cu tot respectul dar sa fim seriosi un pic, e o prostie ca atunci, masina usinei (12gor) este cel mai bun ce se poate, si un motor (si nu numai) mai performant nu are nici un rost in daice...

Acuma sa vorbim de masina de curse, nu de cele pentru strada ca diferenta este mare intre cele 2.
In 12Gor de aia era pus 1.6 ca asa era omologat masina, cu acel motor era vandut multe 12 in canada (5000 buc. era limuita de omologare a masinii atunci). In vremea aia nu erau telescoape cu gaz reglabile, frane cu 4 pistoane, jenti de aliaj pe 15", uniball la suspensie, motor cu 4 supape pe cilindru (ce este mult mai buna decat ce avea gordini, pana la 20% mai bun) la fel injectie electronica inca un plus. La fel in ultimile 40 de ani au evoluat multe in privinta asta.

Ce e drept, de geaba faci orice fenomen din dacie, noci o data nu o sa fie Gordini. Cum spune Gheorghedracu, de asta si din cauza ca pastreaza valarea (poti considera investie, nu numai placere) merita mai mult un 12G, dar nu din cauza performantelor.

Despre faptul ca se schimba sau nu motorul sau altele...tuning inseamna a face mai bine ceva, reglare...nu restaurare sau chinuire cu ce nu prea are sens. Si eu la fel inginer, consider ca pentru performanta merita sa faci ori ce, nu merita sa ramai la un design invechit, este cea mai mare prostie ce un inginer ar putea face...noi tot timpul invatam din ce este deja facut si inercam sa face mai bun din cel mai bun se poate, deci furam idei de la cei mai buni actial...nu ce era acu 20-30 de ani... ce era atunce era foarte bun, dar acuma e mult incevhit si costa cam la fel daca vrei sa modifici foarte mult.

Despre piese...daca faci o dacie dupa ideile tale vei face din piese relativ noi, deci piese ai cu cilogramul. in schimb daca cumperi un 12G ai piese din franta, aproape tot se gasesc.


Cu respect
Hexer


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 2 Mar 2008, 22:35
Post #40


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ca sa iti cumperi un Gordini si sa alergi cu el iti trebuie pe langa pasiune foarte multi bani !

Din punct de vedere tehnic este o aberatie sa iei un motor de 5 gtt si sa il pui pe dacie . Insa la semafor sau pe autostrada senzatia e super ! icon_mrgreen.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 2 Mar 2008, 23:30
Post #41


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Tot respectul pentru masina dar nici suma nu este prea mica mai ales ca la noi inmatricularea ei mai aduce niste costuri de la sine...dar cred ca mai simplu o faci decia inlocuind cu talent umarul de la amortizor cu unul de dacia 1300 alba ca asa ar fi mai simplu ( dar numai ca si asta costa un pic )


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_
post 3 Mar 2008, 00:16
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 6 August 07
From: ARAD




pretul il poate aprecia doar un om pasionat de aceste masini cei care vor golf 4 sa isi cumpere ca pretu ii la fel, dar proprietaru de renault gordini se poate lauda ca are o masina "de epoca" care a facut istorie in raliuri

sa va mai prezint cateva masini gasie pr mobile.de http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...e&pageNumber=10
sau asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=2
mai ii si Lancia Strtos da aia ii la 400 de mii de euro


--------------------
Mercedes-Benz c200 1995 - /////AMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P0IS0N
post 3 Mar 2008, 10:12
Post #43


pe "Invisible"


Group: Members
Posts: 88
Joined: 12 November 07
From: Ploiesti




Lancia Stratos chiar e un simbol. Ca asa ajungi la Shelby Cobra Daytona Coupe, care nu am idee la cat a ajuns sa coste pe la licitatii, sigur peste 1 mil, asta e clar. Dar sa fim seriosi nu se compara. Eu R12 Gordini, ca si R8 Gordini il consider echivalentul Renault la primul Golf GTI. Practic au luat o masina de strada si au pus pe ea un motor performant (si nu numai). Totusi nu a scris atata istorie cat o Lancia Delta Integrale sau Audi Quattro.


--------------------
Dodge Challenger 2009 SRT8 Manual Transmission - PH-66-SIX
amice știm și noi că politica i-o curvă. eu tot ce vreau să demonstrez e că e una proastă
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Mar 2008, 10:14
Post #44


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




super audi-u 630cp....


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabytu_gabitu
post 2 Apr 2008, 03:50
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 April 08




cine are idee de unde imi pot lua si io niste jante de 14'' 3 prezoane ?? sad.gif


--------------------
Dacia 1310 2001 - b63abi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Apr 2008, 09:57
Post #46


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




ia-ti de dacia papuc radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 2 Apr 2008, 10:02
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Pe 30 Martie a fost aniversarea lui

gordinifi1.jpg


Amedee Gordini


--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:04
Forum Renault