Problema La Motor 1300, HELP!!
![]() ![]() ![]() |
Problema La Motor 1300, HELP!!
s3v3r |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Probabil e din carburator ..
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#3
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Deobicei rateurile sunt cauzate de aprindere.Verifica culbutorii,platina,bujiile si regleza avansul.
Bafta. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Cea mai probabila cauza a rateurilor din carburator este functionarea cu amestec sarac. Apoi ne gandim la aprindere.
s3v3r, se prea poate sa se fi infundat partial jiclorul de ralanti si/sau progresiune, sau sa fi folosit o benzina cu cine stie ce suspensii in ea, care s-au depus prin carburatorul tau (mie mi s-a intamplat). Desfa carburatorul, vezi ce e infundat pe acolo si curata-l. Nu e greu. Verifica si ce culoare au bujiile (demonteaza si analizeaza ciocul izolatorului). O reglare a jocului culbutorilor, cum spunea si Tiberiu-Andrei, este binevenita. Nu in ultimul rand, o benzina proasta poate sa produca simptome de motor stricat, dereglat, etc, dar situatia se remediaza dupa schimbarea benzinei. Succes. This post has been edited by Kinetix: 8 Mar 2008, 17:05 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
tin sa spun ca am si gpl pe masina si la fel face si pe gaz.
si eu ma gandeam ca e infundat carburatorul si vroiam de vreo luna sa il curat, dar nu am avut timp; am reglat colbutorii chiar acum vreo luna (de nevoie) aia sunt chiar ok mai ales ca i-am si verificat azi. erau "in norme" la distanta. Si la aprindere era ok platina delcou + bujii... erau 2 negre dar le-am schimbat, am pus 2 noi azi si tot asa. avansul era reglat la 1000 rpm pr gpl. o sa scot carburatorul si o sa il spal maine. mersi. Alte sugestii?? PS benzina am pus numai de la Rompetrol de 95 premium; pana acum nu am avut probleme. |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
baranga |
![]()
Post
#6
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
problema ta pare a fi condensatorul.verifica platina sa fie pusa cum trebuie,o distanta de 0.4 ,schimba condensatorul,si fa distanta la bujii 0.7 sau 0.8+reglat avansul.daca nu stii nu te bagi la avans!!!!.inca o data :schimba condensatorul!!!
P.S. Verifica acu dupa ce il schimbi cu motorul pornit daca fura curent pe la vreo fisa!!! Mult succes!!!!!! !!!!verifica si daca ai pus fisele bine!!! This post has been edited by baranga: 8 Mar 2008, 18:48 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
deci aprinderea e ok bujii fise delcou
am montat " amplificator de scanteie" ma gandesc sa nu fie ala... imi puteti spune si mie cum trebuie sa leg in modul clasic prin condensator??? multumesc mult |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
baranga |
![]()
Post
#8
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
ca sa ne facem intelesi!!!ai aprindere electronica???
daca da renunta pt moment la ea si trece pe modul clasic repunand in functie condensatorul,si verifica si capacul ruptorului-distribuitor(capacul de la delco) sa nu fie fisurat. |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
capacu nu e fisurat. cum trec pe modul clasic cum ar trebui sa aratate.
Nu am facut eu trecerea pe aia "electronica". Cum o trec pe modul clasic?? |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
baranga |
![]()
Post
#10
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
pe delco ai un surub mic(6 la cheie piulita).acest surub prinde firul conductorului de platina mobila! de acest surub legi firul condensatorului!
nu ar fi rau sa verifici si bobina! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
maine pe lumina o sa cobor jos si ma apuc de treaba.
mai astept idei ![]() |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
baranga |
![]()
Post
#12
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
sa ai parte de succes!!!!!!!!
e bine sa mai ai si pe cineva care se pricepe pe langa tine. spor la treaba si cheltuiala minima!!!! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
renotgo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Dupa cum am vazut ,tu ai inlocuit surubul...cu acel surub se regleaza distanta dintre culbutor si coada supapei...ai facut-o?Daca nu ...rateuri...si risti sa arzi supapa .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
Am reglat distanta.Normal. Pai altfel nici nu dadeam la cheie. Treaba e ca scoate prin carburator gazele care trebuiesc scoase pe evacuare . din cand in cand... si nu stiu de ce cand e la relanti 900 rpm da rateu la circa 1-2 sec....
|
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
renotgo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pai cauzele ar fi :jiclor principal infundat,alimentare insuficienta,culbutor gripat,supapa de admisie gripata,tija incovoiata,aer fals,scantei slabe la bujii...mai poate fi bobina defecta ,avans prea mic si cel mai simplu ar fi...apa in benzina .Elimina pe rand cauzele ! Spor la treaba !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
supapa de admisie gripata cum pot sa depistez daca e gripata?? tijele m-am uitat la ele nu is indoite
|
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
renotgo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Daca-i gripata, nu urca ...nu coboara ...cand invarti cu cheia motorul .E simplu !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
nU SUNT GRIPATE . urca si coboara toate le-am verificat sa functioneze da nu stiam cum se numeste exact def care am verificat-o. Ramane sa curat carburatorul si sa trec aprinderea pe modul clasic ... daca o sa ma descurc.
o intrebare : Firul care vine de la delcou la bobina il pun pe minus la bobina sau pe plus???? |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#19
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
pe minus
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
revin. Am inlocuit pompa de vid, spalat carburatorul , verificat supape, colbutori.
la supape am dubii asupra unei se misca sensibil mai greu decat celelate restul sunt ok. acum merge la relanti dar tot asa cu rateuri. Am facut si un film cu sintomele daciei. pt cei interesati pm me. mersi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Posibil ca supapele de evacuare sa nu mai etanseze bine in scaun , daca lucreaza putin mai greu nu este o problema , macar stii ca ghidul acelei supape este bun
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
Ce sa fac cu dacia asta sa mearga???
|
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
renotgo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
O sa mearga ,stai linistit ,dar pentru asta trebuie sa vada putin service-ul !GPL-ul omoara supapele ,sa stii !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
aham adica sa ma duc sa imi iau set nou de supape... nasol moment plus ca azi dimineata am gasit-o lovita in parcare....
are cineva idee cum schimb supapele??? ca o sa o fac si pe asta..... 10 Mar 2008, 15:22: care e din cta si imi recomanda si mie un service bun pe aici??... plss This post has been edited by s3v3r: 10 Mar 2008, 15:22 |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
renotgo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Supapele nu poti sa le schimbi singur ,ai nevoie de multe cunostinte in domeniu.Trebuie sa treci pe la service pentru verificare si apoi reparatie.Toata problema ta se poate rezolva in cateva ore si nu costa prea mult .Daca supapele sint de vina ,ai grija pe viitor cum mergi pe GPL ...evita turatiile mari ...Dupa mine ,GPL-ul este o afacere paguboasa pentru cei ce au DACII...motoarele sint proiectate in 1943 (dupa cate stiu eu ) ... mai devreme sau mai tarziu GPL-ul le omoara asa ca economia facuta la benzina ai s-o dai pe reparatie ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
Merci de sfat ... Pfff o idee de service in constanta???
Mecanici ceva cineva??? plssss mersi This post has been edited by s3v3r: 10 Mar 2008, 15:53 |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Eu zic sa nu te grabesti sa spui mecanicilor ca vrei sa iti schimbe supapele.
Daca nu ai compresie in cilindri, sau e prea mica, poti suspecta si supapele. Fa un test de compresie. Pe mine m-a costat 25RONI anul trecut si dureaza 10-15minute. Se face cu motorul cald, filtrul de aer scos (sau racordul de la filtru scos de pe carburator), ambreiajul apasat, fisa centrala a bobinei si bujiile scoase. Trebuie sa tina demarorul in actiune minim 3-4 secunde pe fiecare cilindru. Daca nu obtii valori normale (ai grija sa notezi valorile obtinute pe fiecare cilindru), atunci te gandesti la segmenti, supape, garnitura de chiulasa. Succes! This post has been edited by Kinetix: 10 Mar 2008, 20:59 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
motor cald... ce vremuri..... nu ma risc sa il mai incalzesc deoarece nu prea mai pot... face f urat..... maine ma duc cu masina la reparatie.....
|
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
Gaby_19_4you |
![]()
Post
#29
|
![]() The Red Fury / YGY Group: Members Posts: 100 Joined: 3 March 08 From: bucuresti - militari ![]() |
salut, daca troscane, si face cate o bubuitura cand scoate fum pe carburator probabil este din culbutor, eu am surubul de la un culbutor rupt si tot asa face, bubuie si da cu fum pe carburator! bafta!
P.S. iti tremura urat motorul ??? daca da nu merge in toate pistoanele, 3 celmai probail iti merg! This post has been edited by Gaby_19_4you: 10 Mar 2008, 23:55 |
--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT
1410/1310/SYMBOL 1.4 16V
1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL
- 77-KIS/54-YGY/93-SNC
|
|
s3v3r |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 22 March 06 ![]() |
Va zic deseara ce are masina
![]() 11 Mar 2008, 13:09: Gata am rezolvat masina; am refacut distributia si aprinderea; desfacut carburatorul si reglat ; merge ceas acum. Acum trebuie sa mai repar usa din dreapta spate. This post has been edited by s3v3r: 11 Mar 2008, 13:09 |
--------------------
dacia /Fiat
1310 lx break/G.Punto
1991/ 2008 1,4 77cp
- br-11-nyc/ ct 43 BUB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 16:01 |