problema ciudata
![]() ![]() ![]() |
problema ciudata
ramses86 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|||
alinushy |
![]()
Post
#2
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
bobina? incearca cu alta de la un prieten
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ramses86 @ 18 Feb 2008, 11:20) ! Dupa ce se incalzeste motorul, si totul ar trebui sa mearga bine, ince niste probleme de genul: sub 2000 rot/min in orice viteza masina sacadeaza( mai ca nu dau cu capul de parbriz din cauza balansului...e de la motor), iar uneori cand scot la liber chiar se opreste motorul! Care ar putea fi problema? Daca motorul iti face acea pasta alba in capacul de la culbutori sigur iti va ajunge si in carburator si mai ales in diuza calibrata din furtunul de la galerie la "T"-ul din carburator .Asa se intampla daca acesta diuza se infunda !! De verificat si bobina neaparat ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
renotgo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Minel are dreptate !Spuma aceea alba iti infunda si jiclorul de ralanti si de aici "problema".Chestia asta-i frecventa la Dacie .Curata jiclorul si nu vei avea probleme (pentru o oarecare perioada ).Daca asta-i problema se poate rezolva foarte usor !
18 Feb 2008, 15:22: Printr-o improvizatie,bineinteles ... ![]() This post has been edited by renotgo: 18 Feb 2008, 14:22 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#5
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
De cand are jiclorul de relanti treaba cu "spuma alba" tovarase?
Poti incerca si varianta cu astupatu gurii carburatorului in scopu de a "trage" mucii din diuza.Totusi recomand de curatat manual diuza si eventualele depuneri din furtun. Bafta. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
ramses86 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
carburatorul l-am curatat...jicloarele le-am schimbat...probllema a aparut dupa aceste operatii
|
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
alinushy |
![]()
Post
#7
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
dar boboina ????
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
renotgo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Tovarase TIBERIU daca nu stii care-i problema stai cumintel si mai studiaza !Dupa ce termini studiul ,da-ti cu parerea, nu te baga ca spuma in jiclorul de ralanti !Eu nu scriu aici din auzite mai ,TOVARASE !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Tiberiu are dreptate, de unde pana unde se infunda jiclorul de ralanti cu spuma, n-are nici o treaba, spuma infunda numai circuitul de recuperare, mai bine spus pe temperaturile astea ingheata si la ralanti nu mai asigura necesarul de aer, dar nu asta-i problema dureroasa, incearca sa refaci reglajele carburatorului, mai ales ca spui ca ai schimbat unele piese, sigur jicloarele sunt pentru tipul de carb de pe masina ta? Verifica bobina si platina sau chiar intreg delcoul, verifica avansul, posibil sa ai si amestec prea bogat si sa-ti ude bujiile si atunci sa nu mai ai scanteie buna sau deloc.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ramses86 @ 18 Feb 2008, 21:32) Daca dupa ce ai facut aceste operatii a aparut problema ,probabil iti trage aer fals pe undeva , jigloarele ma gandesc ca ai pus de care trebuie (nu de la vreun S.R.L. din colt )!!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Lasati atacul la persoana, am cadorisit doi "tovarasi".
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ramses86 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
da...jicloarele sunt ok...probabil mai trebuie sa reglam ceva...mai am o intrebare....ce se intampla daca pun benzina fara plumb? merge mai bine/ mai prost masina?
This post has been edited by ramses86: 19 Feb 2008, 22:48 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#13
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Pai benzina cu plumb oricum numai exista,
![]() Bafta. |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pe vremuri se aditiva cu TEP - tetraetil de plumb contra detonatiilor. Plumbul e toxic, s-a renuntat la el. Cea "cu plumb" s-a transformat in "cu mangan", intrucit aditivul nou e pe baza de compusi de mangan. Se povestea ca prin ardere se descompune TEP in Pb si alte alea, Pb depunindu-se pe camasi, etc, asigurind oarecare lubrefiere. Personal cred ca efectul era insignifiant. In schimb, amestecat in cantitati mai mari (benzinele COR75 sau COR 98 aditivate acasa de diversi cu TEP dupa ureche) determinau depuneri de Pb intre electrozii bujiilor, aparind punti galbui, generind scurtcircuitarea bujiei.
Benzina fara plumb (in speta "neaditivata" cu compusi de Pb sau Mn) are din fabricatie in compozitie o cantitate de apa reziduala mai mare. Care se compenseaza cu alcooli. Care cresc rezistenta la detonatie (recte COR) dar, in acelasi timp, au o putere calorifica mai MICA decit a benzinelor. Ca urmare, motorul va fi mai "puturos" in aceleasi conditii (avans, debit, etc.), lucru scris de multi "motoristi". Avantajul este altul: benzina "COR 95 FP" fata de "COR 95 aditivata" e folosita cu precadere la masinile noi, pe injectie. Cea aditivata mai e folosita doar pe "carburate"; ca urmare tentatia unora din distribuitori de a adauga apa e mare la tipul de benzine amintit. Vrei sa n-ai surprize? alimenteaza 95 fara plumb care nu difera asa mult de 95 aditivata, spre deosebire de 99+ (cazul Petrom) care este in mod vizibil mai "puturoasa" (motorul trage mai slab). Am constatat-o pe propria-mi piele, admite avansuri mari dar nu are "zvic", decit in amestec de maxim 7-8 litri 99= la un plin de 95 aditivata. Cit despre ardere uscata si umeda, s-a tot scris: e o utopie. Benzinele fara plumb, din cauza puterii calorifice mai mici, genereaza un transfer Wcaloric/Wmecanic mai mic, motorul incalzindu-se local mai tare. De aici acea parere ca "arde supapele". daca materialul supapelor e corect ales si motorul reglat bine, nu se arde nimic. Personal merg cu "95FP" sau "Efix" din cauza acelui fenomen nedorit de "apa in benzina" This post has been edited by diaconuliviu: 20 Feb 2008, 15:05 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Exista in comert un aditiv pe baza de plumb, care se pune la masinile vechi , in tarile civilizate nu se mai gaseste demult decat fp, nici macar ecopremiumul de la noi, dar eu merg de ani de zile cu fp, nu din cauza ca nu s-ar gasi ecopremium, ci ca e mai buna calitativ, fara nici un aditiv, si nu am observat nici o problema.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Care dumnezeu e aditivul ala CU PLUMB? Stiu ca exista aditivi in comert care cica cresc COR, dar ma indoiesc de faptul ca ar avea TEP.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asta e boala grea cu ''apa in benzina''.dar la unele masini merg de ani de zile cu ecopremium(benzina s-a lansat in oct'04) si n-au nimica iar altele sunt '' sensibile''.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 20 Feb 2008, 15:44) Care dumnezeu e aditivul ala CU PLUMB? Stiu ca exista aditivi in comert care cica cresc COR, dar ma indoiesc de faptul ca ar avea TEP. Mai bine zis existau, nu m-am mai interesat de cativa ani subiectul, o sa caut prin garaj, cred ca mai am o sticluta, si fix aia continea TEP, si avertizari de toxic. Daca au interzis benzina cu plumb, probabil au interzis si aditivii astia, s-a mai intamplat si la ferodourile ce contin azbest...acum sunt ecologice cica. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:34 |