DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Baterie descarcata, am uitat farurile aprinse vro 5 zile

krapcarasu
post 25 Nov 2010, 01:05
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




eu am incarcat cu succes baterii direct la 230v printr-o dioda si un consumator serie(radiator 750-1500W) nu recomand nimanui dar e posibil
nu.JPG ( Size: 10.79k ) Number of downloads: 465


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 25 Nov 2010, 09:14
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




QUOTE(krapcarasu @ 24 Nov 2010, 23:05)
cumpara o dioda de 10A 250V,o pui pe radiator, ce tensiune scoate t de sudura? descrie ca poate e convertizor de cc reglabil, numai o rezistenta iti trebuie

<span class='edit'>25 Nov 2010, 00:10:</span>
se poate fara grija si fara t direct la 230v dar trebuie sa stii ce faci, dupa cum am spus
pt stabil777 : daca nu stii bine electricitate cumpara un redresor
*



te rog sune-mi cum se face ,stiu electricitate,am muiltimetru ,deci problema e ca nu stiu cum sa fac rost de dioda ca nu am cum sa ma deplasez momentan,fie varianta 220 fie prin secundarul de la trafu de sudura vreau sa incerc,aparatu e ca asta APARAT DE SUDURA WM-250C1

AP DE SUDURA
APARAT DE SUDURA WM-250C1
Specificatii tehnice:
Curent sudură: 60-250 A
Electrozi: 2,5-5 mm
Greutate aproximativă: 23 kg
Garantie: 12 luni.

Detalii suplimentare
Modelul include comutatoare de 220/380 V, cu sistem de compensare a fluctuațiilor de tensiune încorporat. Sistemul automat de protecție este prevăzut cu o alarmă vizuală. Circuitul de alimentare al acestor modele include sistem de răcire a transformatorului. Electrozii ușor detașabili se conectează la unealtă cu ajutorul clamelor tip baionetă cu mânere suplimentare, izolate. Caracteristicile de putere ale uneltei, ca și raportul trasmisiei de curent față de diametrul electrozilor sunt prezentate într-un tabel situat pe panoul dorsal al aparatului de sudură.


Pret: 570.00 RON
474.00 RONPret:



--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Nov 2010, 10:43
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




bun aparatul asta , masoara daca scoate alternativ sau continuu, probabil continuu, identifici plusul si minusul si in functie de cat e valoarea tensiunii s-ar putea sa legi direct plus la plus si minus la -.de exemplu conectezi la 230 dar comutatorul dai pe 400 curentul la minim, cresti pana ai vreo 2A prin circuit.


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 25 Nov 2010, 14:51
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




QUOTE(krapcarasu @ 25 Nov 2010, 10:43)
bun aparatul asta , masoara daca scoate alternativ sau continuu, probabil continuu, identifici plusul si minusul si in functie de cat e valoarea tensiunii s-ar putea sa legi direct plus la plus si minus la -.de exemplu conectezi la 230 dar comutatorul dai pe 400 curentul la minim, cresti pana ai vreo 2A prin circuit.
*



Crapcarasu ,multumesc pt informatii daca mai esti pe linie iata cum am facut pina acum ,sau daca este altcineva care ma poate indruma mai departe,

am bagat aparatu de sudura la 220v l-am lasat tot pe 220 voltideci nu l-am comutat la 400 sau 380 de volti ,apoi am legat in serie o nichelina care dupa mine sa aiba cam 3000 de wati (cu multimeterul nu m-am dumirit inca ,cum se masoara ,mi-e frica sa nu-l ard cred ca firele lui se pun inseriate pt masurare dar daca nu stiu sigur...),tot in serie am legat un voltmetru care are gradatii pina la 24 de volti.Pe aparatul de sudura am citit tensiunea secundarului este de 48 de volti dar mai da acolo si o a doua tensiune Uindice 2 care e intre 22,6 -30 volti, am uitat sa spun ca inainte de a da drumul la circuit am dat amperajul aparatului la minim, deci am cuplat si tensiunea in voltmetru cind porneste acul ajunge la cam 19 volti apoi dupa citeva secunde 3 ,4 scade la 16 sau poate 15 ,acum am incercat nichelina si am vazut ca nu se roseste sau incalzeste (bateria nu am legat-o inca in circuit), acum trebuie cred sa mai adaug la nichelina pina cind tensiunea va scadea la 12volti,cred,asa e ?
Pe urma cum fac cu amperajul asta cum il aflu ?

25 Nov 2010, 15:12:
amperajul minim e de 60 de amperi al aparatului deci mie acum imi iese din el 60 de amperi care se duc in acea nichelina , tinind cont ca ati spus ca bateria se incarca cu 10% din amperajul ei adica 6amperi inseamna ca e in regula ,aparatul produce 60 de amperi , e bine asa sau nu?Si cit timp v-a trebui s-o las la incarcat?Bineinteles voi supraveghea tensiunea sa nu depaseasca maxim 16 volti. De dioda nu a mai venit vorba asta inseamna ca are aparatul in el.

This post has been edited by stabil777: 25 Nov 2010, 15:12


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Nov 2010, 18:13
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu-i bun rationamantul cu nichelina. Ai identificat plusul si minusul?incarci lejer cu asta, e si reglabil

25 Nov 2010, 19:29:
sa nu legi bateria pana nu-l descifram, sau poate e cineva care cunoaste modelul, daca scoate alternativ trebuie dioda neaparat

This post has been edited by krapcarasu: 25 Nov 2010, 18:29


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 25 Nov 2010, 19:21
Post #126


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Nu e mai simplu sa se cumpere un redresor... se gasesc si la 100 lei...?

25 Nov 2010, 19:21:
PS: zic si eu... uneori timpul pierdut e mai scump decat banul...

This post has been edited by Alexio: 25 Nov 2010, 19:21


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Nov 2010, 19:31
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




e mai simplu, dar o dioda e max10 lei, aparat de masura si t relabil deja are


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 25 Nov 2010, 19:40
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




vad ca tensiunea ramine constanta la 13 volti desi cred ca normal era sa vfie 12, deci important e sa nu treaca de 16, am legat un bec de 21 de wati ,12 v la bornele bateriei dar se aprinde cam tare nu l-am lasat acolo sa nu cumva sa-l arda,a trecut o ora jumate pina acum de cind e la incarcat cu amperajul cred ca e problema pt ca nu stiu cit baga, oricum nu cred ca e mai mult de 2amperi caci altfel poate se incalzea rezistenta, mai e o problema ca secundaru aparatului merge acum continuu deci ca si cum ar suda,sa nu cumva sa-l ard ca am incurcat-o!O sa-l opresc citeva minute si iar dau drumul

25 Nov 2010, 19:53:
AM intrebat pe unu de la care am cumparat multimeterul are facultate omu din pacate ultimul an nu l-a terminat!A zis ca daca incerc tensiunea secundarului cu multimeterul dat pe curent alternativ al trafului, o sa-mi indice voltii ,iar daca il dau pe continuu nu o sa indice nimic si asa a fost ,deci trafu scoate curent continuu deci e bun de redresor,are diode in el,dar eu reglabil la el nu am vazut pe nicaieri ,inafara de butonul de amperaj altele nu mai sunt,am pus bateria la ora 16.10,aproape au trecut 4 ore de cind e la incarcat,m-am uitat nici urma de bulbuluci sau bule de aer pin acu, din ora in ora opresc aparatul cite un minut ,vreau sa fiu precaut sa nu se incalzeasca ,oricum vad ca nu se incalzeste ,are ventilator iar amperajul e la minim,la redresoarele mari automate incarcarea se face repede deoarece intra in baterii amperaj mare,asa a zis omu si nu au n imic ,de fiert fierb toate la un moment dat,semn ca s-a incarcat,deci timpul de redresare e in functie de citi de multi si cit de repede intra amperii.

25 Nov 2010, 20:02:
Ma bate gindul sa umblu sa dau amperaju mai mare dar mai bine as sta linistit ca cine stie....pin' acu e bine desi nu stiu dar cred ca amperaju e mic rau dar poate sa nu fie asa.
AM atins pt o fractiune de secunda cu masuratorul pe bornele bateriei pina sa o conectez si deja multimeterul arata 13 amperi si daca l-as fi lasat in pic probabil ar fi urcat la 20 sau mai bine ,dar l-as fi ars cu siguranta!Deci bateria nu s-a descarcat de tot,retine curent in ea,semn ca ar mai merge citeva luni poate.!

This post has been edited by stabil777: 25 Nov 2010, 20:02


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Nov 2010, 20:07
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sigur are diode in el? din ce spui e posibil sa fi conectat bateria la alternativ sau inversat


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 25 Nov 2010, 20:13
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Daca aveam si un ampermetru aveam redresor in toata regula,deci imi trebuie un ampermetru de cel putin 60 de amperi ca atit scrie pe baterie si din cind in cind as fi verificat amperajul pina ar fi atins 55-60 ca 60 chiar nu o mai fi retinind bateria ca nu mai e noua!.

25 Nov 2010, 20:15:
QUOTE(krapcarasu @ 25 Nov 2010, 20:07)
sigur are diode in el? din ce spui e posibil sa fi conectat bateria la alternativ sau inversat
*



adica sa nu fi pus plusu si minusul bine?Osa ma uit pe google la cele aparate de sudura tip redresoare sa vad!


This post has been edited by stabil777: 25 Nov 2010, 20:15


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Nov 2010, 20:22
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




aparatul scoate 60 A daca sudezi cu el, prin baterie trebuie sa treaca maxim 6A cum incarci tu , eu spun 2-3


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 25 Nov 2010, 21:09
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




QUOTE(krapcarasu @ 25 Nov 2010, 20:22)
aparatul scoate 60 A daca sudezi cu el, prin baterie trebuie sa treaca maxim 6A cum incarci tu , eu spun 2-3
*




Ai avut dreptate ,deci aparatu nu are dioda curentu este alternativ,am luat bateria si am dus-o pe masina si nimic nici macar un ciriit ceva semnalizatoarele merg dar restul nimic,am desfacut carcasa la aparat si nu are decit un ventilator un intrerupator cu doua pozitii iar la intrare in primar are o piesa prin care intra 220 prin doi papuci ,alea cu diode sunt de la 10 mil.in sus .
Azi am dat telefon la o firma sa-mi cumpar un battmax dar a zis ca nu are.
Ramine sa vad cumpar o dioda sau imi iau redresor desi parca ar fi mai bine sa nu mai pierd timpul si sa ma cirpesc cu improvizatii ,desi era mai economic un milion il puteam pune la alta baterie de exemplu!. Deci lipsa unei diode e o problema care te poate tine pe loc daca n-o ai!


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 11 Sep 2012, 18:02
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Am si eu o problema similara:


Avand goarna de la alarma arsa, cred ca a mers alarma vreo 3 zile in continuu (masina nu era, evident, miscata de pe loc) si a descarcat de tot bateria.

Dupa vreo saptamana am constatat si eu ca e moarta. Am masurat-o, indica 12 V si se aprind si ceva becuri prin bord, dar nu invarte electromotorul deloc.

Am pus-o vreo 2 ore la incarcat la un redresor artizanal facut de mine special pt incarcat baterii. Cred ca baga cam 2A.

Martorul de pe ar trebui sa fie verde dar nu se vede nimic pe el. E baterie Rombat.

Se mai poate recupera?



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Sep 2012, 21:52
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




trebuie curent mai mare de 2A la incarcat daca nu ai posibilitate tine-o vre-o doua zile la 2Asi tensiunea trebuie sa fie in jur de 14V


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 12 Sep 2012, 23:36
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(payty @ 11 Sep 2012, 17:02)
...

Martorul de pe ar trebui sa fie verde dar nu se vede nimic pe el...
*



Dacä nu se vede nimic e semn cä nu mai are apä . Martorul äla nu indica tensiunea ...
completezi cu apa distilata la nivel în fiecare element - dacä e posibil - daca nu , alta .

Si verifici tensiunea de incarcare , daca a pierdut apa încarcä prea mult si ti-o buleste si pe cea nouä !


Cît despre rationamentul lui stabil777 "...A zis ca daca incerc tensiunea secundarului cu multimeterul dat pe curent alternativ al trafului, o sa-mi indice voltii ,iar daca il dau pe continuu nu o sa indice nimic si asa a fost ,deci trafu scoate curent continuu deci e bun de redresor,are diode in el" - experimentul tocmai îi confirma cä ceea ce are el la iesire e alternativ ... si zicea cä stie electricitate blink.gif

Cît despre ampermetru de 60 A , orice ampermetru poate mäsura 60 - 160 A - trebuie doar sä-i pui shunt corespunzätor , chiar sunt curios pe ce scalä a mäsurat el 13 A unsure.gif "...AM atins pt o fractiune de secunda cu masuratorul pe bornele bateriei pina sa o conectez si deja multimeterul arata 13 amperi si daca l-as fi lasat in pic probabil ar fi urcat la 20 sau mai bine ..."


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 12 Sep 2012, 23:52
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




culorile sunt:
verde-baterie incarcata
negru-baterie descarcata
alb-completeaza apa distilata

13 Sep 2012, 00:53:
incarc-o fara grija la 2amperi , e chiar f bine curent mic la o baterie care a fost complet descarcata

This post has been edited by krapcarasu: 12 Sep 2012, 23:53


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:18
Forum Renault