Ce combinatie de jicloare sa aleg?, carb 1.4
![]() ![]() ![]() |
Ce combinatie de jicloare sa aleg?, carb 1.4
alin_xyk |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|||
mishujkl |
![]()
Post
#2
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
era pe undeva pe forum cum se calculeaza dimensiunea jicloarelor. search!
ioti ca gasii: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1637918 si-nca unu': http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1481998 This post has been edited by mishujkl: 11 Feb 2009, 13:25 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#3
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Ms fain.
11 Feb 2009, 15:05: Si de unde pot lua eu jicloare cu dimensiunile date din calcul? Stiti cumva? This post has been edited by alin_xyk: 11 Feb 2009, 14:05 |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#4
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
fie d l drujbe, fie l strung se fac fie cauti spirale cat mai apropriate, cositoresti jigl si redai gaura.
combinatia care mi-e mi-a dat roade f bune: Benz 135 Aer 140 pt ca am jiglerul ala de emulsie F20. cu emulsorul F6 cred ca merge si 170 la aer. Jigler de relanti cat mai mic posibil plutitor alama cnc 7 si 12 clapeta acc. pilita putin , subtiata in dreptul gaurilor de progresiune pt a intra mai repede progresiunea la acc. functioneaza ireprosabil |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Jicloarele pe care le ai, le poti micsora cat vrei , tesind gaurile cu un ciocanel, dupa care le calibrezi cu sarme oteloase de la arcuri, polizate in trei laturi. Le masori cu un subler bun sau micrometru.Daca e prea groasa, o prinzi in mandrina, si mai iei cu smirghel de 240 , din ea. Pentru un rezultat corect, trebuie facute numai pe masina ta, nu din calcule, ca nu se potriveste una cu alta.
Jiclorul de relanti, ca sa vezi cum e (mare sau mic), cu motorul cald, mergand (surubul de reglaj al clapetei de acceleratie la minim si cel de amestec la turatie optima), slabesti de jiclorul de relanti, si daca se tureaza mai tare, inseamna ca e prea mic. Daca se reduce din turatie, sau chiar se opreste, e cel mult bun sau mare. Nu bagati garnituri sau seibi sub surubul suport, ca nu va mai ajunge sa se aseze pe scaunul lui, si va juca in suport, mai ales cele slabe. Daca cineva i-a pus in ideea de atine ralantiul, inseamna ca are jiclor prea mic. Il scoti de 4-5 ori majorandu-i gaura, pana cand la slabirea lui, se reduce turatia. Cel de franare (aer) de la emulsor, ar fi corect de 1,70 pentru toate motoarele, dar poate ajunge si la 2,2 la un motor bun. Cel principal, e strict dependent de marimea celui de mai sus. Pentru reducerea consumului, ori micsorezi principalul, ori maresti pe cel de aer de la emulsor, pana cand motorul nu mai permite o accelerare liniara de la zoro la maxim, avand moment de ezitare la inceputul curse, asta insemnand un amestec mai sarac de cet minimul admis de motor. Revi asupra unuia din jicloare, recalibrandu-l pana se elimina total momentul de pauza la accelerare. Mai e destul de spus, dar nu e prima data, asa ca le puteti gasi pe undeva printr-o pagina. Sunt studii facute pe viu, pe foarte multe motoare, testate ani, fara radicali si epsiloni, si v-am spus ca , cel mai mic consum ( Ploiesti -Constanta, Pl-Slanic moldova, Pl- Sighisoare ) 5,3 pe o cutie in 4 (p-atunci), fara sa scada performantele nominale. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2025 - 11:21 |