imping socu de tot da in nas cand plec de pe loc
![]() ![]() ![]() |
imping socu de tot da in nas cand plec de pe loc
Stalin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|||
iza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 November 07 ![]() |
asa am luat si eu o Dacie sport din 89.am schimbat delcoul,si i-am pus aprinderee lectronica,de atunci merge normal.DAR,la dvs problema poate sa fie cauzat de pozitia incorecta a clapetei din carburator care dirijeaza cantitatea de aer care intra.Simptomul inseamna ca intra prea mult aer,si revine atunci cand "benzina ajunge din urma"
|
--------------------
Dacia
sport
1989
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#3
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
nivel CNC, 7 si 13 mm
2, nu ai apa in benzina? daa-ti trage apa in pompa de sprit merge ok pe loc, la accelerare insa da in nas si se opreste... desfa putin suruburile de la pompa si vezi cum e lichidul care curge pe tavita. daca ai bule, aia e apa.... curata si filtrul decantor daca ai. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Stalin |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
iza chestia e ca acea clapeta a avut de-a lungul anilor diferite pozitii reglata asa de diferiti "meseriasi" si indiferent de cum statea tot asa facea, tzepesch cnc reglat aproape perfect apa in benzina din cate stiu eu nu am, am curatat acel filtru de nenumarate ori si nu am gasit apa, SebyAvrig cu motorul cald ma refer ca face asa am asteptat special sa se incalzeasca incat sa pot impinge socul de tot. Am mai verificat pt linistea mea pompa de sprit si acel jiclor cu biluta sa vad daca scuipa benzina pe clapeta cand accelerez si garniturile acelea mititele de la el (daca etanseaza cum trebuie) mi-a mai zis cineva sa verific pozitia rotitei zimtate de la avansul vacuumatic. Are vreo legatura cu problema mea si daca aveti idee cam in ce pozitie ar trebui sa stea normal ?
|
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#5
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Cred ca la tine problema este de la jiglerul cu cioc. Are gaura prea mica. Poti sa-i maresti gaura cu un ac mai gros polizat in trei laturi.
O alta problema ar fi uzura parghiilor care actioneaza pompa de repriza, ceea ce face sa actioneze mai tarziu decat clapeta de acceleratie. Multa bafta! |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Stalin |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
Cred ca am descoperit problema, trage aer fals (sau asa se pare) pe la garniturile acelea circulare de la ax. Cand o accelerez se aude un sunet ascutit in corpul carburatorului care dispare daca misc putin pozitia axului (are un mic joc longitudinal) acel sunet cred ca este de la aerul care se strecoara cumva pe langa garnituri. Am sa schimb axul, clapeta si garniturile, sper ca aceasta este cauza.
|
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Stalin @ 25 Feb 2008, 02:14) Nu cred ca ar trebui sa schimbi axul si clapeta , eventual axul daca are o uzura pronuntata ,rezuma-te doar la schimbarea garniturilor ,si eu aveam la fel probleme ,s-a rezolvat doar cu schimbarea garniturilor |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
geopsi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
da cu motorul cald dupa ce mergi putin cu el(cu socul tras) mai da in nas? e normal ca sa dea o data cand pleci de pe loc mai ales iarna chiar daca o incalzesti. eu iarna/vara dau la cheie, trag socul cat sa seta relantiul la 1000 si am plecat, pe parcurs ce turatia urca reduc socul si apoi merge fara soc.
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
Stalin |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
Cu socul tras nu da in nas deloc indiferent ca o accelerez brusc in mers sau ca plec de pe loc ca la curse dar in momentul in care imping socul de tot cu motorul cald face ca toti dracii, chestia ciudata e ca daca trag putin de soc atat cat sa nu ridice acceleratia doar cat sa miste putin clapeta de soc si sa acopere jiclorul difuzor nu mai face asa. Asta ma face sa cred ca trage aer fals pe undeva amestecul devine prea sarac motorul da sa se opreasca dar isi revine cand benzina ajunge din urma de unde acea bruscare urmata de acceleratie puternica daca nu iau piciorul de pe pedala.
|
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|
Gaby_19_4you |
![]()
Post
#10
|
![]() The Red Fury / YGY Group: Members Posts: 100 Joined: 3 March 08 From: bucuresti - militari ![]() |
am patit lafel, cum ai impingeam socul nici nu pleca dupa loc, daca il trageam mergea mai mult decat perfect, masina este dereglata din avans, delcou si jiglorul de aer, iar cand are socul tras numai tine cont de nici un reglaj... merge fara probleme! a mea cam merge si in 3 pistoane, dar problema e de la avans si jiglorul de aer!
|
--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT
1410/1310/SYMBOL 1.4 16V
1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL
- 77-KIS/54-YGY/93-SNC
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Off-topic: Chiar e asa interesant de folosit numele unui criminal crud si paranoic, al unuia care a ucis cu sange rece si cu un zambet de gheata pe buze, milioane de oameni???
![]() Oare nu putem gasi "nicknames" interesante dar fara conotatii malefice? Daca influenta malefica a facut vreodata pe cineva mai demn, mai vrednic, mai nobil, mai virtuos, informati-ma si pe mine, va rog! Multumesc anticipat... On-topic: Stalin-e, verificarea etanseitatii admisiei se face foarte simplu: - cumperi un "spray de pornire" (in magazine de piese auto, benzinarii), sau un banal spray de curatat carburatoare, sau chiar un WD40 - incalzesti bine motorul - la ralanti strangi un pic de surubul de amestec pana mersul devine neregulat - dai cu spray cate putin, analitic, prin orice loc pe unde suspectezi neetanseitatea; dai cu spray si astepti un pic sa vezi daca motorul reactioneaza, apoi dai in alt loc, s.a.m.d. - daca motorul accelereaza un pic dupa o pulverizare inseamna ca pe acolo intra aer fals si necesita masuri de etansare in acel loc, schimbarea acelei garnituri, etc. - dupa ce ai descoperit si remediat neetanseitatea, reglezi din nou ralantiul la cald; - atentie la pericolul de incendiu/explozie; nu uita ca lucrezi cu motor cald, galerie de evacuare incinsa! Manifestarea amintita de tine a aparut brusc sau treptat? Cum se comporta masina daca accelerezi cu mana lent si progresiv, cu motorul cald? Merge continuu sau apare o intrerupere, o ezitare la un moment dat? Verifica si da-ne de stire. Succes. This post has been edited by Kinetix: 4 Mar 2008, 17:26 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
S-ar parea ca si eu am aceiasi problema de vro saptamina incoace adica chiar daca o las sa se incalzeasca bine -80gr si inping socul de tot cind plec da in nas si motorul da sa moara tremura ,face urit de parca ar merge in 3 asta pret de 2-3 secunde ca dupaia sa plece ca din pusca chiar azi am patit intro intersectie faza asta dupa vro 20 de minute de mers prin oras o dat in nas si in secunda urmatoare a plecat cu scirtiieli
ma enerveaza faza asta de mor ; daca trag socul vro 2 mm nu mai face deloc si merge f bine fara sa dea in nas dar creste turatia la relenti cu vro 100 adica pe la 1000-rot/min Toata treaba se intimpla de sinbata trecuta de cind am schimbat releul de incarcare ;aveam dala fara fir de referinta si iam pus cu fir de ref in mommentul in care am legat firul respectiv la + de la alternator a crescut considerabil turatia vro 250 si am trecut la micsorarea ei 1 din surubul de la clapeta de acceleratie 2 oleca invitrit de delcou in sensul acelor de ceas acu imi sta la 900 cu motorul cald Pareri???? This post has been edited by mitu2002: 7 Mar 2008, 13:14 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Baieti, ia faceti voi verificarea urmatoare:
- motor cald, la ralanti - accelerati usor, continuu si progresiv, pe toata cursa. Ce observati? - motorul isi creste turatia lin, progresiv, corespunzator dinamicii miscarii clapetei sau - motorul accelereaza lin initial pana pe la 2000-3000 rot/min, are loc o ezitare, balbaire, apoi turatia creste brusc pe masura ce continuati deschiderea clapetei. Daca e varianta a doua, inseamna: - aveti neetanseitati (aer fals) sau - jiclorul de benzina de ralanti este prea mic (doar orificiul din capatul jiclorului) - canalizatia de ralanti si/sau gauri de progresiune infundate partial - gaurile superioare ale tubului emulsor sunt prea mari. Sugestiile de mai sus se bazeaza pe presupunerea ca sistemul de imbogatire (supape cu bila, pompa de accelerare, ajutajul de descarcare), sistemul de aprindere (platina, bobina, fise, capac si rotor delcou, bujii) sunt integre si reglate corect. Mult succes si accelerari line! This post has been edited by Kinetix: 7 Mar 2008, 19:31 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Stalin |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
Off-topic: Kinetix prietene e doar un nickname ce naiba. On-topic: daca accelerez lent si progresiv cu motorul cald nu da nici un semn ca ar avea vreo problema (accelereaza frumos fara intreruperi pe toata cursa) nu se gatuie nici daca accelerez mai brusc, problema mentionata apare doar in sarcina. Din cate imi amintesc eu masina a facut asa din totdeauna, neetanseitati zic eu ca nu exista, am schimbat de-a lungul anilor cam toate garniturile si tot asa facea. Am observat totusi o imbunatatire de cand am schimbat axul si clapeta dar din pacate este nesemnificativa. Se pare ca masina asta nu vrea sa fie reparata
![]() This post has been edited by Stalin: 8 Mar 2008, 13:52 |
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Off-topic: Stalin-e, nu am intentionat sa te jignesc.
On-topic: verifica functionarea avansului vacuumatic si fixeaza avansul static la semn +1-2grade. Ce jicloare ai in carburator? De cat e difuzorul (e stantat pe partea laterala a carburatorului, intr-un cerculet), jiclorul principal de benzina si cel de franare aer(scrie pe ele)? La cat e nivelul in CNC? This post has been edited by Kinetix: 8 Mar 2008, 15:53 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Stalin |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
Avans static reglat dupa metoda volanta la semn, fisa principala la masa si rotit de delcou pana da scanteie, am incercat sa dau avans mai mare dar nu mai urca la fel de bine in viteze (in a 5-a ma rugam de ea) deci l-am lasat la 0 RAC. Avansul vacuumatic functioneaza dar nu stiu cat de bine e reglat, ma tot uitam la rotita aia zimtata care regleaza av. vac. din delcou si la pozitia in care sta, habar n-am cum sa-l reglez, ai cumva idee cum ar trebui sa stea ? stiu ca se regleaza cu stroboscopul dar n-am asa ceva. Toate jicloarele sunt pt 1.4 (27 scris in cerculetu ala pe carburator) CNC la 7 mm, bobina de inductie noua, bujiile la fel, carburatorul curatat si reglat, platina 0.4, culbutori tot.
|
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
eu iam dat de cap era jigleru cu bila din CNC infundat partial cu o bucatica de atza
![]() poate de la cirpa cu care am curatat tot atunci CNC desi cirpa era neagra iar atza alba ![]() This post has been edited by mitu2002: 9 Mar 2008, 15:16 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Imi cer scuze initiatorului topicului ,dar pt a nu mai deschide un alt post voi posta si eu tot aici.
Am adaptat un carfil la un Ford Fiesta mk1 de 957cc..Si am aceiasi problema adica nu se accelereaza bine decat cu socul un pic tras.Daca trag socul putin functioneaza perfect in sarcina.Avand aceiasi banuiala ca ar trage aer fals pe undeva am demontat galeria de admisie.Degeaba. Daca accelerez progresiv si lent se accelereaza bine.Carburatorul e curatat de curand si reglat,aprinderea la fel.Tind sa cred ca e o problema de alimentare mai degraba ,daca in momentul in care ii mai luam din aer functioneaza bine.Atasez si o poza cu socul tras,ca sa mearga bine.Nu mai stiu ce sa ii fac am schimbat mai multe randuri de jigloare. Attached thumbnail(s) 20122007_001_.jpg ( Size: 493.18k ) Number of downloads: 398 20122007_002_.jpg ( Size: 473.44k ) Number of downloads: 395 |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Pai problema e din jigleru de aer.Lasa motorul sa se incalzeasca dupa care strange jiglerul chiar daca o sa inceap sa se balbaie motoru, dupa care il desfaci pana cand motorul incepe sa mearga uniform. Altii strang jiglerul de tot si il desfac 3 ture, dar mie de ex imi merge bine cu jiglerul desfiletat aproape de tot depinde de fiecare masina in parte.
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
"Dragi tovarasi si pretini!
Invatati, invatati si iar invatati!" ![]() Carburatorul Carfil nu are "jigler" si nu e nici un surub "de aer" propriu-zis. Surubul din alama situat orizontal in partea inferioara a carburatorului se numeste surub reglare amestec ralanti, iar cel din otel, cu un arculet pe el, situat oblic, deasupra primului, se numeste surub reglare pozitie clapeta acceleratie. freeman30, indemnul de la inceput e valabil... Nu era cazul sa desfaci galeria ca sa depistezi eventuale neetanseitati. Am scris despre asta AICI. Ce difuzor si ce jicloare ai in carburatorul adaptat? This post has been edited by Kinetix: 14 Mar 2008, 10:20 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
fiind motorul de 957cc ,a cautat ceva apropiat .Am pus un carburator de 1300 ,cu fifuzorul de 3.5 parca scrie pe el si jicolare de 1300.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
freeman30, ma refeream la difuzorul principal al carburatorului. Dimensiunea lui e stantata pe laterala carburatorului ca un numar (25.5 sau 27) intr-un cerculet. Cel de 3.5 e difuzorul mic (secundar) care e la fel la ambele modele de Carfil.
Oricum, probabil ca ai difuzorul de 25.5mm. S-ar putea sa fie un pic prea mare camera de amestec (respectiv diametrul clapetei de acceleratie) pentru motorul de Ford. Am facut si eu un experiment cu motorul de Tico. Citeste AICI, poate te ajuta. Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
pai cred ca mi-ai mai raspuns intr-un site.da e 3.5.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Hm, tot ce se poate... Inseamna ca problema ta e mai veche si inca nu s-a rezolvat. Imi pare rau.
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
acum am luat carburatorul in casa,sa il verific,ma bate gandul ca ar fi si de la pompa de repriza.Mai exact arcul acela interior ,din corpul membranei ,care mi se pare prea moale,si nu opune rezistenta necesara la apasarea brusca a acceleratiei.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa rezolvat ,
pompa de repriza avea arcul (cel din corpul membranei) prea moale si la apasarea brusca,se apasa in gol.Era prea ciudat schimbasem acea membrana de la un alt carburator pe care il credeam infundat dar de fapt acea membrana era proasta.Si era noua. Drept urmare am blocat definitiv acel arc si se accelereaza perfect. Singura nedumerire o am cu bujiile nu merg reglate decat la 0.5. Daca le pun ca in manualul masini pt 957cc adica la 0.75 imi scoate fum cu tote reglajele pe care le fac.Daca le pun pe 0.5 nu scoate pic de fum.Si parca merge si mai bineCe ciudatenie o fi asta?Folosesc niste bujii de solenza. |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Foarte probabil ca sistemul de aprindere are performante slabe:
- fisele (sau capacul delcoului, rotorul lui) scapa curent pe undeva - bobina de inductie are izolatia slaba in secundar - bujiile alea sa aiba defecte de fabricatie. Ai putea sa verifici scaparile de curent noaptea, pe intuneric, cu motorul pornit, la ralanti. Izolatia bobinei se verifica masurand lungimea maxima a unei descarcari intre fisa centrala si masa. Ar trebui sa fie cel putin 15mm pentru o bobina buna. O alta posibilitate ar fi ca jiclorul de aer sa fie prea mic. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Myhay1 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 24 October 07 From: Iasi ![]() |
Salut . Am si eu aceeasi problema ca si cei de mai sus , crek daciile astea is reglate la anumite anotimpuri sa faca probleme toate in acelasi timp
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Myhay1: 16 Mar 2008, 23:27 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#29
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
este carburatorul de vina, asa imi facea si inca imi face si mie, am pus deproba alt carburator de pe masina la un prieten pe ea si mergea ceas fara sa umblu la aprindere
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Kinetix, scuze am uitat sa precizez ca am incercat si cu un set de bujii aproape noi ,deci cu 2 seturi si face la fel ,fise siliconice noi ,cu alta bobina ,cu un alt capac de delcou si alta pipa dar face la fel.In plus am montat o apridere rosie gotronic.Scanteia am verificat-o si e destul de puternica.Ma gandesc ca nu or fi bujiile adecvate tipului de motor.Sau cum bine ai zis jigler de aer mic.Am sa mai incerc ceva variante de jiglere modificate cu ai povestit tu in topicul acela cu tico.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:44 |