help, frane
![]() ![]() ![]() |
help, frane
7blue7boy7 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990
- AR 06 VZI
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Pai, costurile depinde de reparatie, si de mecanic, de pisele care trebuie schimbate etc. Daca ne-ai spune exact care e problema care v-a fi rezolvata in service, s-ar putea spune un pret estimativ.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
7blue7boy7 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 January 08 ![]() |
Pai chestia e ca nu stiu exact ce are. Banuiesc sabotii sau pompa , poate si vreo spartura pe conducte
22 Feb 2008, 18:12: Care ar fi cel mai nasol (costisitor) lucru care ar putea fi stricat? Am inteles ca pot fi multe cand e vorba de frane This post has been edited by 7blue7boy7: 22 Feb 2008, 18:12 |
--------------------
dacia
1310
1990
- AR 06 VZI
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#4
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Discurile, pompa de frana ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
radu_ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
ai grija cu mecanicii ca s-ar putea sa te coste mai mult, depinde ce mai strica pe la ea, mai rupe un aerisitor, etc
il pui sa verifice toata instalatia si incepe cu schimbatu garniturilor din pompa care mai mult ca sigur is de vina, daca nu pierde lichid, il scuipa inapoi in rezervor |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
oriunde te-ai duce tot te va costa mult;) mai bine faci acasa;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Bine ai venit pe forum
![]() Pai ... depinde ce ai defect. Uite niste preturi cu aproximatie. Teava cupru (vine pe sub masina) - 40 ron Repartitor frana 30 lei Racord frana - 15 lei Garnituri - 10 lei depinde de unde sunt schimbate. Manopera - peste 80 lei maxim 1,5 mil. Roaga-te sa nu fie servofrana defecta, ca aia e o caruta de bani ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Costurile,cum ti s-a spus mai sus ,depind de cine,ce si cum face.Sa o luam pe rand:
-daca iti pierde lichid(tu zici ca nu dar e posibil sa piarda putin si sa nu fie observabil) -garnituri etrier - 10 lei -pistonase spate-50 lei(nu stiu exact) -racoarde flexibile - 3*17 lei -conducte(pot avea piulita din capat dusa) - 20 lei bucata -repartitor - 40 lei -servofrina - 90 lei -daca nu iti pierde deloc lichid -garnituri pompa de frina - 10 ron(trebuie sa gasesti pe cineva dispus sa le schimbe,deobicei la serviceurile mai mari schimba pompa cu totul - 80 de ron) -daca ai pompa simplu circuit este o posibilitate sa scapi usor,doar cu pistonasele din spate Preturile sunt aproximative si deobicei exagerate.Manopera te duce dela 30 de lei pana la 200 lei Pe langa asta te pregatesti si cu bani de placute si eventual placile de frictiune de la tamburi,te pregatesti si cu inca 2 bidonase de jumate de lichid de rfina dot 3 sau 4(s-au discutat avantajele folosirii fiecaruia). O recomandare personala este sa nu te zgarcesti la piese,sa iei doar de origine,si pana si mecanicul sau serviceul sa fie unul bun.Se pot intimpla multe gresit,de exemplu poate sa iti stringa conductele de frina gresit pe pompa si apoi sa iti zica :"era stricata,schimb-o!".Deasemenea este recomandabil sa schimbi tot lichidul de frina si sa cureti conductele;daca umblii pe o parte a masinii si descoperi defectiuni,obligatoriu schimbi acelesi lucru si pe partea dreapta. This post has been edited by kalyyyyyy: 23 Feb 2008, 09:35 |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
un mecanic imi zicea o data : nu o fi dracu asa de negru incat sa nu putem rezolva.......eu am ramas fara frane de 3 ori ...defectul a fost la pompa ...avea garniturile duse .......daca ai cu circuit dublu e cam nasol ........daca fasaie pedala e din pompa ,cel putin asa a fost la mine ...si nu cred ca ar fi chiar asa de scump pe cum zic unii pe aici adica 2 mil .......du-te la un mecanic .......in niciun caz la service aia te mananca de bani si-ti mai fac si munca cam de mantuiala ...bafta
This post has been edited by vallyyy: 23 Feb 2008, 13:46 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 07:28 |