servo frana---probleme
![]() ![]() ![]() |
servo frana---probleme
cristidb |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|||
CristianH |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 10 August 04 From: Sighisoara ![]() |
|
--------------------
Ex DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4 mpi
/ Skoda Octavia Tour 1.9 tdi
|
|
harbulet |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
AJUTOOOOOR
am o problema mare cu franele am schimbat racordurile pe fata la mecanic erau crapate inainte de operatie faranele erau fara repros acum tine la fund, daca dau in gropile minuate ale bucurestului trebuie sa fac pedala si tine bine am aer pe conducta in sistem OK am facut aerisirea tine sus canda pornesc motorul se imoaie am uitat am servo si pompa simpu circuit de ce????? trebuie sa fac arisirea si cu motorul pornit????? merci |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
Dyda |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Este si normal sa ai un asemenea fenomen la pedala, cu motorul pornit vacuumul actioneaza servo si ai efort mai mic la pedala dar si cursa mai mare. Fara motor nu ai vacuum in servo efort la pedala mai mare - trebuie sa invingi forta arcului , cursa este cam aceiasi dar nu o sesizezi.
Trebuie sa faci aerisire la tot circuitul fata + spate , caci ai atita aer incit daca o pui pe apa va pluti. am mai spus de citeva ori pe forum cea mai buna aerisire este prin cadere libera - lasa lichidul sa curga liber fara sa-l ajuti cu pedala. Te rog sa ai incredere in ce-ti spun ptr ca am lucrat cu sistemul de frinare pete 15 ani |
-------------------- Kox
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#35
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dyda @ 16 Dec 2004, 14:10) Este si normal sa ai un asemenea fenomen la pedala, cu motorul pornit vacuumul actioneaza servo si ai efort mai mic la pedala dar si cursa mai mare. Fara motor nu ai vacuum in servo efort la pedala mai mare - trebuie sa invingi forta arcului , cursa este cam aceiasi dar nu o sesizezi. Trebuie sa faci aerisire la tot circuitul fata + spate , caci ai atita aer incit daca o pui pe apa va pluti. am mai spus de citeva ori pe forum cea mai buna aerisire este prin cadere libera - lasa lichidul sa curga liber fara sa-l ajuti cu pedala. Te rog sa ai incredere in ce-ti spun ptr ca am lucrat cu sistemul de frinare pete 15 ani Adica aceasta "cadere libera" a lichidului se face si la pompele dublu circuit ? Pe spate cum faci ? Eu am aerisit numai cu pedale si nu putine...! |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
Dyda |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Binteles ca da (numai la pompa simplu nu merge la circuit spate ptr ca are supapa si deschide la pedala)
Desfaci purja de aerisire la cilindru roata atit cit va incepe sa curga, lasi cca 3-5 min sau pina nu mai ies bule de aer iar daca ai si ICP trebuie desfacut manocontactul ptr a nu avaria pompa |
-------------------- Kox
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#37
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dyda @ 16 Dec 2004, 14:47) Binteles ca da (numai la pompa simplu nu merge la circuit spate ptr ca are supapa si deschide la pedala) Desfaci purja de aerisire la cilindru roata atit cit va incepe sa curga, lasi cca 3-5 min sau pina nu mai ies bule de aer iar daca ai si ICP trebuie desfacut manocontactul ptr a nu avaria pompa Ok, dar daca unul din aerisitoare este rupt ? (la etrierul din stanga fata) si cel din spate dreapta cred ca o sa aiba aceeasi soarta ? ICP este senzorul ala de pe pompa ? |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
Dyda |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pentru siguranta le inlocuiesti cu unele noi si de origine
|
-------------------- Kox
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#39
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dyda @ 16 Dec 2004, 15:36) Da, din pacate asa se pare ca va fi...insa revin la cealalta parte a intrebarii : ca este ICP-ul ala, adica manocontactul ? Chestia aia ca un senzor cu un fir pe el ? Daca poti sa explici mai detaliat modul de functionare al aerisirii franelor prin cadere libera ! Cred ca ar convinge pe multi si ar fi foarte util ! Multumim ! |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
Dyda |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Uffff... cam mult de butonat la tastatura - miine- stiu ca am mai pus dar nu stiu unde metoda
|
-------------------- Kox
|
|
harbulet |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
revin nu am fost lamurit aerisirea se face cu motorul pornit sau oprit la Dacia 1310 pompa simplu circuit +servo ca nea meseriasu cara a inlocuti furtunele a facut aerisirea cu motorul oprit si ca franele sunt OK cu probe prin curte dar dupa prima frana nu am fost multumit reclamand a zis ca se va reglementa si dupa cca 50 Km au aparut problemele din postul anterior vreau sa-i faca aerisire sambata si nu stiu daca este mai bine cu/sau fara motor bafta |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
sorin76 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 October 04 ![]() |
Am si eu aceeasi problema pe care o are Andrii (pedala de frana tare si scapa aer, se aude in compartimentul motor).
Poate sa imi spuna si mie cineva cat costa partea de servo de la pompa de frana, si eventual manopera la lucrarea asta? Merci! |
--------------------
dacia
1310
- SB-01-RDZ
|
|
Dyda |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Aerisire prin cadere libera
Se aplica la pompele dublu circuit cu sau fara ICP si la circuit fata pompa simplu circuit ICP- Indicator Cadere Presiune - Un compartiment alaturat in pompa compus dintr-un set de pistonase si un manocontact care binenteles este in circuitul electric al unui martor luminos. In momentul cind se produce un dezechilibru hidraulic in pompa de frina - in speta cade circuitul fata ( pierdere de lichid la etrier , furtun etc) acest ans de pistoane(ICP) va dirija lichidul din circuit fata -pompa catre circuitul spate( roti), iar martorul luminos de la bord va indica acest lucru. In acest fel se mareste presiunea spate scotind limitatorul din plaja de 28-30 bar si poti continua drumul avind totusi frine ptr a ajunge la primul service si remedieri. -ATENTIE- In momentul cind se efectueaza aerisirea la pompa de dublu cu ICP, acesta se DEMONTEAZA inainte de a incepe aerisirea, deoarece cind se da drumul la lichid pe purja de aerisire fata, ICP simte ca si o avarie , va canaliza lichidul catre circuit spate si veti ramine fara frine pe fata cu toata aerisirea facuta. - Aerisirea va incepe cu purjarea ICP desfacind purja pompa ICP – Nu se face pedala.Se trece la circuitul cel mai lung adica stg spate. Se va lua furtunul vacuum de la delcou cu acea parte de cauciuc care se pune la purja iar celalalt capat se pune intr-o sticla plastic curata ptr recuperarea lichidului , dupa care desfaceti purja cu o cheie de 8 si lasati sa curga lichidul cca 50-60ml sau cca 3-4 min. - Se stringe purja si se trece la partea DR spate aplicind aceiasi metoda - Se stringe purja si se trece la circuit fata DR- aceiasi metoda- se stringe purja - Si ultimul circuit fata STG aceiasi metoda – se strige purja Dupa ce va-ti asigurat ca toate purjele sunt strinse faceti 3-5 pedale cu apasare energica. Montati manocontactul fara sa stringeti tare , nu va curge lichid - ATENTIE- Pe toata durata operatiei de aerisire trebuie sa va asigurati ca vasul ptr lichid al pompei nu ramine fara lichid, completati tot timpul cu lichid NU folositi imediat lichidul recuperat posibil sa contina bule de aer. Acesta se va folosi la o eventuala aerisire Functionarea motorului nu are implicatii in operatia de aerisire circuit frina. de regula se face fara motor Sper ca nu am uitat ceva OK |
-------------------- Kox
|
|
Ov |
![]()
Post
#44
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
dupa ce-am citit postul asta, mai ca-mi vine sa ma duc sa-mi aerisesc si eu franele cu toate ca bietele de ele tin f bine. Bravo !!!
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#45
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Tanks !
Buna explicatia ! Asa o sa fac ! Multumim mult ! Va dau de veste luni ce am facut cu franele mele ! PS : ...si totusi ! Pompele astea cu ICP nu sunt pe NOVA, SUPERNOVA etc ? |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
Ov |
![]()
Post
#46
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu, si eu am pe a mea ICP
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#47
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am o 1410 din 93 la care i-am schimbat pompa acum vre-o 4 ani, ma rog daca zici ca si a mea are atunci e ok, incerc maine sa-i fac o aeriseala si va tin la curent !
This post has been edited by mewtwo: 17 Dec 2004, 09:48 |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
felicitari dyda pt niste posturi extrem de profesionale si folositoare noua tuturor...
daca am manocontact cu martor in bord inseamna ca pot face operatia descrisa de tine?? nu am probleme dar e bine de stiut... |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
mewtwo |
![]()
Post
#49
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Gata mai baieti !
S-au intamplat urmatoarele (care este) : 1.) Am demontat senzorul ICP si am trecut sa aerisesc fara el ; 2.) Desfacand purjele, nu mi-a curs nici un strop de lichid, asa ca a trebuit sa fac pedale - lucru valabil atat pe spate cat si pe fata ; 3.) Dupa ce am terminat operatiunea de aerisire, am montat senzorul ICP si am frane beton de BETON ; Ieri am citit si eu in carte modul de functionare al pompei cu ICP, ca abia ieri am gasit-o ! Multumiri lui Dyda si tutulor care au dat cate un sfat sau o idee ! |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
Andrii |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 12 November 04 ![]() |
Eu tot nu mi-am rezolvat problema cu pedala de frana care este foarte tare, dar a aparut alta, si anume: dupa ce merg vreo 20 de minute mi se blocheaza pistonasele de la etriere pe placute si se infraneaza masina. Am desfacut estrierele si am schimbat garniturile de la pistoane, pe care le-am curatat cu smirghel, le-am pus la loc si am facut aerisirea. Acum franele sunt ok, dar pedala e tot tare si masina e tot infranata dupa ce merg ceva km si apa de cat mai multe ori frana. Eu cred ca e de la pompa ceva, ca de la etriere nu are cum din moment ce am curatat de rugina pistoanele.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva ce pot face sa nu se mai infraneze masinuta? |
--------------------
Fiat
Albea
- B-01-ANDRII
2006 - 1.4 Fire
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
nu se curata pistonasele cu smirghel , doamne fereste!!!
cu o carpa curata, sau, am mai auzit desi nu am incercat,pe un lemn moale...poate voi fi contrazis.... schimba din nou garniturile, sau fa un test cu roata scoasa si vezi daca lucreaza ca lumea sau nu.... |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
mewtwo |
![]()
Post
#52
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andrii @ 20 Dec 2004, 03:45) Eu tot nu mi-am rezolvat problema cu pedala de frana care este foarte tare, dar a aparut alta, si anume: dupa ce merg vreo 20 de minute mi se blocheaza pistonasele de la etriere pe placute si se infraneaza masina. Am desfacut estrierele si am schimbat garniturile de la pistoane, pe care le-am curatat cu smirghel, le-am pus la loc si am facut aerisirea. Acum franele sunt ok, dar pedala e tot tare si masina e tot infranata dupa ce merg ceva km si apa de cat mai multe ori frana. Eu cred ca e de la pompa ceva, ca de la etriere nu are cum din moment ce am curatat de rugina pistoanele. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva ce pot face sa nu se mai infraneze masinuta? Pistonasele nu trebuiau curatate cu smirghel...suprafata aceea este cromata ori nichelata...o sa-ti apara rugina foarte repede . Aceeasi problema am avut-o si eu cu blocarea etrierelor ; cand mi-au montat pompa de frana noua acum 4 ani "mecanicii" au umblat la tamburusul care iese din servo ... scotand tamburusul acesta nu mai permite ansamblului de pistonase din pompa sa elibereze presiunea din etriere...in scurt timp ramai cu masina blocata complet ! Eu am desfacut pompa de frana din cele doua suruburi si am bagat ca distantiere diferite saibe . Am experimentat pana am gasit grosimea optima, la mine fiind cam 1-2 mm si am rezolvat problema ! In cartea lui Mondiru sunt foarte clar date niste cote pe care e bine sa le respecti, ar fi mult mai indicat sa citesti acolo si sa reglezi ansamblul servo dupa cotele prescrise . Cotele alea sunt : de la varful tamburusului pana la suprafata de sprijin a pompei sa fie de 9mm, iar de la furca de cuplare (centru gaurii) pana la suprafata de sprijin sa fie de 13 mm . Pentru asta fie iti iei o servo noua , fie o dai jos pe aia veche si vezi la fata locului . Asta cu saibele este buna dar sigur nu este cea mai buna solutie ! Bafta ! PS : Duminica am tot umblat cu masina, am avut frana, totul a fost ok, numai ca la intoarcere spre casa pedala a cam inceput sa se inmoaie ... si ma bucuram asa mult ca rezolvasem problema ! Ma rog, asta este o sa mai ma bag iar pe sub masina cand o sa mai am timp ! |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#53
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Dyda,
Asa cu am scris mai sus, am intre pompa de frana si servo distantiere de 1-2 mm, nu cumva din cauza lor nu imi curge lichidul pe la purje ? adica pistonasele nu mai revin complet din cursa si supapele raman blocate ? desi, masina numai infranata nu merge !!! O sa mai incerc o aerisire detasand pompa de servofrana, o sa dau jos si servo sa vad cotele si sa o reglez la cote ! Oricum multe multumiri ! |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
cristidb |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Legat de etrierele care raman blocate... Daca placutele de frana nu au o uzura uniforma, de exemplu partea din exterior este mai groasa decat cea din interior, sau daca discul are uzura neuniforma, se poate inclina pistonasul in etrier, ceea ce duce la blocarea lui la prima frana puternica. Verificati si asta.Placutele trebuie sa aiba acceasi grosime in orice punct.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
BOBINATOR |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest ![]() |
Salutare !
Am si eu 2 probleme legate de frane : 1)Cand am aerisit prima data de cand am luat masina ,adica cam acum o luna , tipul care mi-a executat opertia a inceput cu rotile din fata .La stanga fata mi s-a rupt "aerisitorul" acela care i-al desfaci cu cheia de 8 la nivel cu etrierul sau cum se numeste piesa respectiva. 2)Cand plec de pe loc dupa o stationare indelungata (o noapte de ex) se aude ca o troznitura care pare sa fie de la roti , dupa care nu mai aud nimic de genu asta. Am mai aerisit odata la un mecanic si preventiv am schimbat si celelalte 3 aerisitoare ca nu aveam chef sa o patesc ca si cu primul. Nici la ora actula nu am frane care sa ma arunce in cap , trebuie sa franez din timp caci pedala tine jos .De unde imi dau seama daca am servo sau nu,dublu sau simplu circuiit? Stie cineva un service foarte bun sau ma poate ajuta cineva sa o rezolv si cu aerisitorul rupt si cu franele ?Am inteles ca se da alta gaura si se pune o reductie ,ceva de genu asta ! Apreciez orice sugestii! |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
Andrii |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 12 November 04 ![]() |
Pistoanele de la etriere le-am curatat cu un smirghel foarte fin inmuiat in lichid de frana, si etrierul pe dinauntru l-am sters cu o carpa. Intrebarea mea este: clopotul de la servo e bulit si ala tre sa il inlocuiesc sau corpul propriu-zis al pompei de frana( acela care are purja in cap) ?
Problema mea este ca daca desfac pompa si clopotul de la servo, nu pot sa imi dau seama care are vreo buba! |
--------------------
Fiat
Albea
- B-01-ANDRII
2006 - 1.4 Fire
|
|
Ov |
![]()
Post
#57
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BOBINATOR @ 20 Dec 2004, 18:37) 2)Cand plec de pe loc dupa o stationare indelungata (o noapte de ex) se aude ca o troznitura care pare sa fie de la roti , dupa care nu mai aud nimic de genu asta. De unde imi dau seama daca am servo sau nu,dublu sau simplu circuiit? Stie cineva un service foarte bun sau ma poate ajuta cineva sa o rezolv si cu aerisitorul rupt si cu franele ?Am inteles ca se da alta gaura si se pune o reductie ,ceva de genu asta ! Unde se aude trosnitura, in fata sau in spate. Cel mai probabil nu e de la frane (ci de la o bucsa de tirant sau de bascula). Totusi poate sa fie si de la frana, pe fata de la arcurile care tin placutele de frana si pe spate s-ar putea sa fie autoreglajul. Din ce an e masina ta, dupa poza pare a fi 96-98, deci ai sigur servofrana si dublu circuit. Servofrana o identifici ca fiind ca o oala argintie de care se prinde pompa de frana. Cat despre etrier eu l-as schimba (defapt asta am si facut la mine cand am rupt aerisitorul). |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dyda |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pistonul etrier ramine blocat datorita:
- reglaj defectuos al tijei actionare pompa - ramine pompa atacata si cursa de retragere piston insuficienta - garnitura piston gomflata ( umflata) , blocheaza pistonul - cauza lichid neconform sau urme de PP in lichidul de frina - pete de rugina sau amprente adinci pe suprafata de contact cu garnitura a pistonului, totodata acestea mutileaza garnitura si daca nu se blocheaza pistonul favorizeaza patrunderea aerului. Pe suprafata pistonului si in general la tot ce este alezaj in sis frinare NU SE VA ACTIONA cu obiecte abrazive in vederea inlaturarii petelor. Se accepta o forma din lemn de brad imbibata in lichid de frina si se freaca pina la disparitie sau obtinrea unei suprafete fara asperitati - Placutele nu sunt implicate in revenirea naturala a pistonului etrier, cel mult acestea ramin blocate in cele 2 urechi de ghidare mewtwo NU se pun bailagare intre pompa si servomecanism. Acel motoflender de iese din servo are o piesa ptr reglaj distanta foloseste-l Mai am ceva sa va zic dar parca nu prea ma descurc - am fost la un taiat de porc si-i tare greu capul la ora asta |
-------------------- Kox
|
|
BOBINATOR |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 3 November 04 From: Bucharest ![]() |
Am berlina din 96.
Troznitura dupa urechea mea se aude in partea din fata a masinii. Cred ca ramane ceva blocat cand actionez frana de mana . Cam acat costa un etrier are cineva idee cu manopera de montaj tot ? Si un service bun unde sa imi faca lucrarea asta sau sa imi scoata bucata aia de aerisitor ? Acela din Pantelimon (laga Cora or avea meseriasi sau or face lucru de mantuiala)? |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-05-SIO Daca masinile ar merge cu apa , toti am fi miliardardari :)!
|
|
Dyda |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Bucata de aerisitor nu prea ai sanse sa o scoata mai ales daca este retezata la nivelul suprafetei etrier
Cind vei merge la service roagal sa-ti verifice: penele la etrier;suruburi fixare furca etrier; fixarile ( urechi) ; gidajul si lamelele elastice placute Bucse si piulite tirant cit si fixarea lui pe caroserie - posibil rupta ( tot o ureche dar de tabla) Posibil si ceva bucse elastica brat inferior - putin posibil Daca totul pare in ordine dupa verificare, pune mecanicul sa suspende masina pe partea cu pricina si fara roata sa porneasca dupa care sa frineze si iar sa porneasca fiind atent la ce se intimpla. Stai linistit masina nu va demara daca debraiaza fara o roata |
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 17:31 |