nu sta la relantiu, pe benzina
![]() ![]() ![]() |
nu sta la relantiu, pe benzina
KidTx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|||
MRM_Roby |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 19 August 07 From: Craiova ![]() |
verifica garniturile de la carburator sa nu iti traga aer fals. Odata desfacut carburatorul e bine sa iei si garnituri noi, inclusiv cele de teflon de la axul carburatorului. Mai verifica si diuza de pe furtun sa nu fie infundata
Bafta |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
KidTx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
garniturile sunt noi......furtunul cu diuza = curata....nimic
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
viorel 77 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 30 January 08 From: Bucuresti ![]() |
garnitura de la pompa de vacum daca ai bagat-o in decarbusol? daca a mers inainte si acum porneste fara probleme dar nu sta la relantiu |
--------------------
Dacia 1310
Break
2001
- B 26 DKR
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
De cand ai spalat carbul si pana l-ai suflat cu aer s-a evaporat si mama decarbusolvului! Poate te-ai procopsit cu un canal infundat!
Surubul de amestec (ala caruia ii spui tu "juglorul de aer") este prea stans, mai desfa!. Este explicata in detaliu procedura pe forum sau vezi aici. This post has been edited by vi_escu: 21 Feb 2008, 19:35 Attached thumbnail(s) Clipboard02.jpg ( Size: 67.76k ) Number of downloads: 83 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ori ai pus la loc jumate de jicler de ralanti, ori nu ai pus duza in furtun..zic eu..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
KidTx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
am strans surubul de aer si am inceput sa-i fac pormiri si din ce in ce desfaceam mai mult...pana am desfacut de tot....tot nu sta(parca nu se simte nici o schimbare)
care pompa de vacum cea din lateralul carburatorului care este actionata de o parghie?...nu nu am bagat-o in decarbusol sau vacumul de pe delcou.....am incercat si cu furtunul acela de vacum scos si tot nu merge. daca ii trag socul sta fara sa tin piciorul pe pedala,dar sta undeva la 1300-1400 de ture.daca incerc sa las socul se opreste. cu respect |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
alamicntfs |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 June 07 From: ploiesti ![]() |
la mine masina mergea super bine in sarcina, cand opream dupa 20sec nu mai statea la relanti, acul de la turometru se plimba intre 500 - 800 de ture si dupa 3-4 min se oprea masina. o luna de zile am albit. am pus un filtru de benzina ieftin (transparent) pe retur si am observat ca nu curge benzina pe acolo. CUIUL PONTOU ERA CAM VECHI SI NU MAI INCHIDEA BINE, la relanti baga multa benzina si se cam ineca masina.
|
--------------------
daciutza
1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE
1999/ 2004/2004
- ph82dic
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(KidTx @ 21 Feb 2008, 17:22) [...]juglorul de aer strans la maxim si desfacut 2 ture 1/2. [...] 1. Ala e SURUB de AMESTEC! 2. Nu se defileteaza 2 1/2 ture ci vreo 4-5, se porneste cu soc, se regleaza turatia de relanti la 800-900 rpm din surubul clapetei, se incalzeste motorul la 80 grade dupa care se face reglajul. Adica se stabileste turatia de relanti din surub clapeta iarasi la 800 rpm, se infileteaza surubul de amestec pina incepe sa scada turatia si se redeschide pina turatia e maxima. Apoi se regleaza din surub clapeta relantiul la 800 rpm. De regula aici se opreste reglajul dar, pentru siguranta se mai incearca desfacerea surunului de amestec jumatate de tura - daca mai creste turatia se continua, daca nu se revine. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
KidTx |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
am rezolvat-o
am reglat culbutorii 0,20 si admisie si evacuare,am schimbat filtrul de aer si am reglat cum a zis diaconuliviu. acum merge. dar in schimb pe GPL cand ma dau la ia (pe la 2000 de ture in sarcina)tremura. am mai redus din debitul de gaz,iar reglajul de pe plaman l-am desfacut aproape la maxim. acum nu mai tremura in sarcina,dar la relantiu mai da din cand in cand cate o intrebupere(nu este la un interval de timp regulat). sper sa nu fie din cauza ca am facut admisia la 0,20 multumesc tuturor This post has been edited by KidTx: 26 Feb 2008, 18:57 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 00:00 |