DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu sta la relantiu, pe benzina

KidTx
post 21 Feb 2008, 17:22
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




ok...nu mai suport sad.gif

sa incep cu inceputul.
am dat jos carburatorul,l-am desfacut din toate oasele,am curatat si spalat jigloare si piesele cu decarbusol,am fost la vulcanizare si am rugat pe cei de acolo sa-l sufle.
am venit acasa,am sters ff bine iar toate cele pe care le-am scos,le-am montat la loc,am schimbat garniturile de la carb si l-am pus pe masina,juglorul de aer strans la maxim si desfacut 2 ture 1/2.
motorul la semn pe volanta,am schimbat si reglat platina (0.4 mm cu lera),am schimbat bujii (Sinterom),reglat avansul cu becul.
pana aici toate bune si frumoase
am pornit motorul (a pornit imediat),dar cand am lasat-o la relantiu nu sta sub nici o forma.
ce sa-i ma fac?
mi-au iesit fire albe si tot nu am putut sa-i dau de cap.
problema este ca trebui sa ma duc sa fac si ITP-ul.
va rog sa ma ajutati
multumesc


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MRM_Roby
post 21 Feb 2008, 17:35
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 19 August 07
From: Craiova




verifica garniturile de la carburator sa nu iti traga aer fals. Odata desfacut carburatorul e bine sa iei si garnituri noi, inclusiv cele de teflon de la axul carburatorului. Mai verifica si diuza de pe furtun sa nu fie infundata

Bafta


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 21 Feb 2008, 19:04
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




garniturile sunt noi......furtunul cu diuza = curata....nimic sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel 77
post 21 Feb 2008, 19:14
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 30 January 08
From: Bucuresti





garnitura de la pompa de vacum daca ai bagat-o in decarbusol?
daca a mers inainte si acum porneste fara probleme dar nu sta la relantiu


--------------------
Dacia 1310 Break 2001 - B 26 DKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 21 Feb 2008, 19:34
Post #5


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




De cand ai spalat carbul si pana l-ai suflat cu aer s-a evaporat si mama decarbusolvului! Poate te-ai procopsit cu un canal infundat!
Surubul de amestec (ala caruia ii spui tu "juglorul de aer") este prea stans, mai desfa!. Este explicata in detaliu procedura pe forum sau vezi aici.

This post has been edited by vi_escu: 21 Feb 2008, 19:35

Attached thumbnail(s)
Clipboard02.jpg ( Size: 67.76k ) Number of downloads: 83


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Feb 2008, 19:37
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ori ai pus la loc jumate de jicler de ralanti, ori nu ai pus duza in furtun..zic eu..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 22 Feb 2008, 18:08
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




am strans surubul de aer si am inceput sa-i fac pormiri si din ce in ce desfaceam mai mult...pana am desfacut de tot....tot nu sta(parca nu se simte nici o schimbare)
care pompa de vacum cea din lateralul carburatorului care este actionata de o parghie?...nu nu am bagat-o in decarbusol
sau vacumul de pe delcou.....am incercat si cu furtunul acela de vacum scos si tot nu merge.
daca ii trag socul sta fara sa tin piciorul pe pedala,dar sta undeva la 1300-1400 de ture.daca incerc sa las socul se opreste.

cu respect


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alamicntfs
post 26 Feb 2008, 09:11
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 June 07
From: ploiesti




la mine masina mergea super bine in sarcina, cand opream dupa 20sec nu mai statea la relanti, acul de la turometru se plimba intre 500 - 800 de ture si dupa 3-4 min se oprea masina. o luna de zile am albit. am pus un filtru de benzina ieftin (transparent) pe retur si am observat ca nu curge benzina pe acolo. CUIUL PONTOU ERA CAM VECHI SI NU MAI INCHIDEA BINE, la relanti baga multa benzina si se cam ineca masina.


--------------------
daciutza 1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE 1999/ 2004/2004 - ph82dic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Feb 2008, 10:40
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(KidTx @ 21 Feb 2008, 17:22)
[...]juglorul de aer strans la maxim si desfacut 2 ture 1/2.
[...]


1. Ala e SURUB de AMESTEC!
2. Nu se defileteaza 2 1/2 ture ci vreo 4-5, se porneste cu soc, se regleaza turatia de relanti la 800-900 rpm din surubul clapetei, se incalzeste motorul la 80 grade dupa care se face reglajul.
Adica se stabileste turatia de relanti din surub clapeta iarasi la 800 rpm, se infileteaza surubul de amestec pina incepe sa scada turatia si se redeschide pina turatia e maxima. Apoi se regleaza din surub clapeta relantiul la 800 rpm. De regula aici se opreste reglajul dar, pentru siguranta se mai incearca desfacerea surunului de amestec jumatate de tura - daca mai creste turatia se continua, daca nu se revine.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 26 Feb 2008, 18:50
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




am rezolvat-o
am reglat culbutorii 0,20 si admisie si evacuare,am schimbat filtrul de aer si am reglat cum a zis diaconuliviu.
acum merge.
dar in schimb pe GPL cand ma dau la ia (pe la 2000 de ture in sarcina)tremura. am mai redus din debitul de gaz,iar reglajul de pe plaman l-am desfacut aproape la maxim.
acum nu mai tremura in sarcina,dar la relantiu mai da din cand in cand cate o intrebupere(nu este la un interval de timp regulat).
sper sa nu fie din cauza ca am facut admisia la 0,20

multumesc tuturor

This post has been edited by KidTx: 26 Feb 2008, 18:57


--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:00
Forum Renault