DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vibratii MOTOR 1.4 MPI, suporti sustinere motor

iza_alex
post 11 Oct 2005, 08:04
Post #1


Sw0rdfish


Group: Members
Posts: 41
Joined: 25 October 04
From: Timisoara




Nu stiu daca a mai existat un topic ca asta, scuze daca exista si puteti sa il inchideti - moderatorii - daca vreti.

Cand plec de pe loc am nicte vibratii si batai in dreptul motorului si cred ca este de la bieleta prindere motor... Asa mi s-a spus in AUTOCARDO Timisoara. Nu stiu ce sa cred. Este atat de importanta acea "bieleta" si da atat de puternice batai daca este stricata?


--------------------
renault megane 1 2000, 1.4 16v - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Oct 2005, 08:58
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cam ... da.
Cred ca trebuie sa o schimbi.
Dar ar fi bine inainte sa te uiti si la scut, sa nu fie prea aproape de zona inferioara a motorului.
Bieleta aia este cam pe mijloc, in zona barei antiruliu, si are rol de a impiedica "rotirea" motorului la sarcini mai mari, plus un oarece rol de amortizor antivibratii.
Eu recomand sa o schimbi, ca e destul de ieftina si nu se schimba greu.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iza_alex
post 11 Oct 2005, 09:05
Post #3


Sw0rdfish


Group: Members
Posts: 41
Joined: 25 October 04
From: Timisoara




Deci asta era...

Scututl mi l-au "reindoit" aia in service la ultima vizita si au zis ca si acum mai am vibratii inseamna ca e de la aia...

Multumesc frumos!


--------------------
renault megane 1 2000, 1.4 16v - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 19 Dec 2007, 00:08
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




Daca tot nu l-ati inchis vin si eu cu o prob asemanatoare cred.Pe scurt dardaie, tremura, se balanseaza ca rata stanga dreapta in treapta-2 si treapta-3 cand accelerez 2k-3k ture, ce e peste nu prea mai simt...
Cauciucuri OK.



--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mvali
post 19 Dec 2007, 23:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 8 February 07
From: Ploiesti




Cel mai usor se observa daca este de la acea bieleta antirotire daca in treapta a 3-a faci succesiv acceleratii (nu puternice) alternate cu mers frana de motor. la trecerea din frana de motor in putere si invers ar trebui sa simti cum se deplaseaza motorul fata spate. Si da si eu am avut problema si odata cu schimbarea a disparut.
Daca nu este de acolo.. o inspectie vizuala de asemenea ajuta, poate fi din alimentarea cu benzina vezi ca s'a discutat recent.


--------------------
ex Dacia SuperNova Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
posesorsn_tr_mag
post 19 Feb 2008, 19:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 February 08




pe la 2800-3000 ture chiar si pe liber vibreaza motorul de parca ar fi ceva descentrat ce sa fie oare?


--------------------
dacia supernova confort 2002 berlina - tr03zts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Feb 2008, 15:25
Post #7


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Trebuiesc verificate tampoanele pe care se sprijina motorul si cutia de viteze.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitzu
post 24 Feb 2008, 00:51
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 25 December 07




verifica aprinderea (bujii, fishe de bujii)...daca ai un piston care nu functioneaza in parametrii normali, atunci apare "scuturatul" motorului. asta ar fi o varianta... sau cum zice corbex...tampoanele motorului si ale cutiei...astea le poti verifica in mers intr-a 1-a, a 2-a sau a3-a accelerand puternic si apoi sa lasi acceleratia dintr-o data...si sa repeti d 2-3 ori...daca se aud lovituri de la motor, ca si cum s-ar lovi motorul de ceva, atunci sunt de vina tampoanele, daca nu....verifica totusi aprinderea....spor...pa pa


--------------------
dacia supernova campus 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandy_tdi
post 25 Feb 2008, 10:28
Post #9


Aerial Member


Group: Members
Posts: 749
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




In primu rand verifica scutu` sa nu fie stramb si la 2800 de ture de la rezonanta , posibil sa-ti faca atingere evacuarea...
Baga si tu o ranga sau ceva sa faci contra intre scut si motor.(mai mult ca sigur asta e)

2)Verifica bucsa de la cutia de viteze ce-a rasucita.


--------------------
Renault Megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 03:10
Forum Renault