intrerupe cand iau de pe acceleratie
![]() ![]() ![]() |
intrerupe cand iau de pe acceleratie
to_the_limit |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
DodoBird |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(to_the_limit @ 2 Dec 2004, 17:45) De ceva timp masina (dacia 98) ma streseaza ,si anume cand iau de pe acceleratie se infraneaza parca (dar nu e ca e curata la etrieri etc) adica intrerupe asa..daca iau piciorul de pe acceleratie..e super enervant.. intrerupe de fiecare data..cand iau de pe acceleratie si vreau sa sa schimb viteza de ex.. aveti idee de unde poate fi treaba? relanti ok...baterie noua.. Daca relantiul sta bine si pleaca la apasare bine (spritul ok), vezi ca este foarte probabil ca jiglerului de sprit sa nu-i mearga supapa (bila) si exista o crapatura (sau neetanseizare) undeva pe ciocul de papagal astfel incat curge benzina si prin alte parti decat prin varful ciocului propriu zis si mai multa decat trebe ..... si atunci la ridicarea relativ brusca a piciorului de pe accel. apare o semi-innecare ca sa spun asa ..... verifica deci jiglerul, daca tine supapa, existenta celor 2 garnituri de cupru de deasupra si dedesuptul ciocului , si daca nu sunt fisuri in cioc . |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
cristidb |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca vrei sa spui ca frana de motor e puternica. Verifica avansul vacuumatic. Cred ca e prea mare. In momentul in care ridici piciorul de pe acceleratie avnsul creste mult, frontul de flacara loveste pistonul in momentul in care acesta urca si de aici o frana de motor puternica si un zgomot ciudat al motorului in frana de motor.
Regleaza rotita dintata incat arcul sa fie mai strans. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
nu stiu daca m-am exprimat eu..cum ar trebui ,dar ce trebuie sa mai mentionez este ca masina pare a fi infranata,cel putin asa sunt caracteristicile de baza..
iau de pe acceleratie si in drum drept scade viteza imediat...!! la faza cu intreruptul o simt cand schimb..sau cand iau de pe acceleratie.. nu e brutal intreruptul..nu..e finut dar sesizabil... da stat..sta in relanti..np..nu da in nas subturata.. adica de la 1300 ture pot sa o calc..(bine daca stiu si cum) fara sa dea in nas... oricum am notat si ce ai zis tu dodo.. editez ca acum am citit postul cristi...cred ca ai dreptate..da se manifesta ca o frana de motor puternica... a si urca greu tare peste 3000...asa..3500.. si nu depaseste 110 decat greu tare.....ff greu.. am dat 130 intru vale mare da greu... This post has been edited by to_the_limit: 2 Dec 2004, 21:35 |
-------------------- |
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Cand eram la primii km parcursi, am ridicat aceeasi problema... frana de motor, asta e, bucura-te ca e buna...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
sa stii ca nu sunt chair la primii km parcursi,am vreo 20 mii...in coada dar nu asta e important...
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
manifestarea asta o ai si din avans dereglat. Regleaza avansul si vezi daca mai face.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
plus ca daca o las mai mlt cu socul tras..si vreau sa merg asa se opreste...deci nu exista sa merg cu socul tras deloc..
thks guys de raspunsuri.. |
-------------------- |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(to_the_limit @ 3 Dec 2004, 17:14) plus ca daca o las mai mlt cu socul tras..si vreau sa merg asa se opreste...deci nu exista sa merg cu socul tras deloc.. thks guys de raspunsuri.. Cind ridici piciorul de pe acceleratie spui ca se infrineaza; incearca sa faci asta si cu ambreiajul decuplat, sau in treapta mare (a 5-a daca ai); pentru ca ma intreb: e frina de motor sau din cauza depresiunii care creste brusc acel "servo" avind oarece infundat pe acolo chiar se amorseaza si frineaza ca si cum ai calca frina? Sau, ca sa te edifici, dar pe un drum mai slab circulat sau chiar deloc, blocheaza furtunul de la vacuum (SERVO)(sa nu mai comunice cu galeria) si vezi daca se mai infrineaza ca inainte. Daca da, e din ce au spus cei dinainte; daca nu, e din servo. This post has been edited by diaconuliviu: 6 Dec 2004, 15:33 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:58 |