DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 5 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Modificare chiuloasa dacia 1.4 carburator.

ydaniel
post 19 Dec 2009, 21:24
Post #181


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Dec 2009, 21:18)
AiuEu va invat cum sa traiti, si sa va feriti de excroci,
*


console.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Dec 2009, 21:32
Post #182


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Dec 2009, 21:18)
jocul in planul de rotatie e dat de jocul de flanc al reductorului, care nu afecteaza precizia de aschiere.
*



Hmm , jocul de flanc nu are cum sa fie dat de reductor, reductorul este folosit pt a reduce turatia la arborele de iesire ( ai 2 turatii diferite , una la intrare si una la iesire ) prin intermediul unor pinioane/roti dintate iar jocul de flanc se masoara pe acele pinioane ( roti dintate )nu e tot ansamblul ( reductor ) ... precizia de aschiere ar fi afectata doar daca ai avea joc axial ...
Bafta !

This post has been edited by Minel: 19 Dec 2009, 21:32


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 19 Dec 2009, 23:39
Post #183


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Dec 2009, 21:18)
Aiureala. La o viteza de rotaie de doua ture pe secunda, ce masa neechilibrata vezi tu, si chiar de-ar fi dupa desteptaciunea ta, dezechilibrul e in planul de rotatie , si ar trebui sa sara strungu-n sus, nu in lateral. Cutitul e din "maraton" , si precizia e excelenta, jocul lateral al cutitului fiind ZERO, ca are rulmenti conici (daca sti ce-s aia), iar jocul in planul de rotatie e dat de jocul de flanc al reductorului, care nu afecteaza precizia de aschiere. Nu ca la service, unde am fost sa-mi faca cilindrii din lainere, si i-a facut trapezoidali, de a trebuit sa-i corectez acasa. Eu va invat cum sa traiti, si sa va feriti de excroci, dar , tocmai astia raspund. M-asteptam sa-mi cereti detalii de constructie.
*


Cam cat de precisa este:-??? Poate ma ajuti si pe mine la vara sa mai iau si eu din chiuloasa biggrin.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Dec 2009, 23:02
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ca sa ma fac inteles, nereu trebuie sa scriu cate un roman, de aceea cred ca , facultatea ar trebui sa dureze vreo 15 ani, sau sa se faca numai dupa varsta de 40. Poate n-am fost inteles, dar jocul cutitului in planul de rotatie, e dat de totalitatea jocurilor de flanc al pinioanelor din grupul reductor. Adica de reductor, ca doar n-o fi de carcasa lui. Cel axial e ZERO, iar precizia cum poate sa fie, cand nu exista joc? Cereti atata precizie, de parca cine stie ce nave cosmice ati avea, uitand ca cea mai buna masina din lume se face manual.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsutz03
post 24 Dec 2009, 21:51
Post #185


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 2 March 09
From: BRASOV




din chiulasa de dacie 1.6 cat pot lua?mai precis cat este recomandat sa ramana inaltimea ei?72mm e putin?


--------------------
Seat Toledo mk1 1993 - bc98yry
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Dec 2009, 16:00
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca ai gaz, merge si sub 72, nu cu mult, dar pe benzina aproape ca nici nu mai poti sa mergi cu acelasi avans. Nu cobora sub 72, pentru a putea merge bine si benzina.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsutz03
post 26 Dec 2009, 21:36
Post #187


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 2 March 09
From: BRASOV




eu vreau sa o montez pe un motor 1.6 care va merge numai pe benzina!


--------------------
Seat Toledo mk1 1993 - bc98yry
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Dec 2009, 15:35
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu poti lua mai mult de 2 mm.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Dec 2009, 16:31
Post #189


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(PH-06-BOA @ 5 Dec 2009, 23:45)
.... ultima facuta, e una de 1,6.....
luati din ea daca vreti performanta la demaraj chiar si peste 3mm.
Dati-i drumu' la treaba si nu mai priviti in gura unora care nici nu stiu ce-i ala alezaj, dar dau sfaturi.
*


QUOTE(PH-06-BOA @ 27 Dec 2009, 15:35)
Nu poti lua mai mult de 2 mm.
*


Fain happy.gif
Mai nasol e cand nu te poti decide daca e zi sau noapte unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Dec 2009, 20:10
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca ai citi , ai vedea ca e destul de clar. Pana atunci uitate la ahttp://www.youtube.com/watch?v=TlZmkvvAmZIsta:


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Dec 2009, 20:19
Post #191


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(PH-06-BOA @ 27 Dec 2009, 20:10)
Daca ai citi , ai vedea ca e destul de clar.
*


Da' fu clar ca nici tu nu mai stii ce vorbesti. Chiar foarte clar! happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Dec 2009, 20:31
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07






27 Dec 2009, 21:03:
Tu nu gresesti? Unde-s prost, accept indreptarea.

This post has been edited by PH-06-BOA: 27 Dec 2009, 21:03


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am.
post 27 Dec 2009, 22:52
Post #193


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




mecanicu minune tu esti BOA, tot nu te-ai apucat de masina lu Victoras?!


--------------------
sacia 130 1967 - 1-b-2867
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsutz03
post 29 Dec 2009, 22:28
Post #194


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 2 March 09
From: BRASOV




mai colegi(de forum) pe mine ma intereseaza cat trebuie sa aibe minim chiulasa.....70mm , 71mm sau 72mm?

This post has been edited by alecsutz03: 29 Dec 2009, 22:29


--------------------
Seat Toledo mk1 1993 - bc98yry
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 29 Dec 2009, 22:36
Post #195


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(alecsutz03 @ 29 Dec 2009, 22:28)
mai colegi(de forum) pe mine ma intereseaza cat trebuie sa aibe minim chiulasa.....70mm , 71mm sau 72mm?
*


Nu chiuloasa trebuie sa aiba un minim de inaltime excl.gif , ci raportul de compresia sa fie undeva la 10.5:1 maximul maximului(chiar si aici iti trebuie avans cu ajutorul microcontrolerului). Deja de aici incolo, iti trebuie aparatura serioasa.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 30 Dec 2009, 00:00
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Minim 71 pe GPL si 72 pe benzina, sau chiar mai mult cu cateva zecimi.Eu am acum la motor de 1,6 70,8 si bate pe benzina. Pe gaz e excelent , si merg cu ea de astavara.

30 Dec 2009, 00:02:
Singura problema, la rece, invarte greu electromotorul. Cand e cald nu e diferenta.

This post has been edited by PH-06-BOA: 30 Dec 2009, 00:02


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budu_vl
post 28 Jan 2010, 22:00
Post #197


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 December 09




In primul rand va rog sa incercati sa nu ma luati in gluma !
Detin o dacie 1310 din '87 am cumparato acum 6 . persoana respectiva mi-a spus .. ca motorul dupa ea nu este de dacie ..ci este de renault.. se vede ca seria este lipita cu poxipol si ca niturile sunt " proaspete ".. asa unde vreau eu sa ajung ...
Motorul nu pot sa zic ca nu ma multumeste , adica pe frigurile acestea trag soclu 2 sprituri si porneste insa mie mi se pare lenes. In cel mai scurt timp o sa fac rost de o chiuloasa de 1.4 motorul care este pe dacia mea are inscriptionat 1398 sau ceva de genu pe chiuloasa in partea cu , carburatorul.
Am tot citit pe aici pe topicul acesta de la pagina 1 pana la pagina 7 prea multe nu am inteles cine este dispus sa dea niste sfaturi sa le dea .. cine nu sa nu inceapa cu mistouri...
Mentionez ca .. vreau si fiabilitate .. insa si o putere mai mare .. insa mai mult .. putere decat fiabilitate ... adica sa ma tina vreo 10000km
Masina este pe benzina nu a rulat niciodata pe gaz si nici nu va rula .



Astept sfaturi !


Multumesc anticipat



--------------------
Dacia Super Nova 2001 - VL XX ETI
Power is nothing without control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 28 Jan 2010, 23:05
Post #198


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Majoritatea motoarelor 1.4 de renault asemanatoare cu cel de Dacie au fost axate pe consum redus. Adica axa cu came economica si raport de comprimare mic.

Daca astepti sfaturi - schimba axa cu came, pune-i de Dacie si frezeaza din chiulasa 1mm. Castigi 5-6 cai astfel (59 cai renault, 64 cai Dacia).
Asta-n ipoteza ca motorul e-n stare buna in rest.

This post has been edited by Muttley: 28 Jan 2010, 23:07


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budu_vl
post 29 Jan 2010, 12:03
Post #199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 December 09




Eu mai am un motor de dacie 102-13 si ma gandeam sa fac ceva modificari chiuloasei motorului de dacie intarirea arcurilor sa frezez 2-3 mm ... Insa aceasta frezare nu afecteaza montarea pompei de apa in vreun fel ?

Si as vrea sa montez chiuloasa de dacie pe motorul de renault

This post has been edited by budu_vl: 29 Jan 2010, 12:29


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - VL XX ETI
Power is nothing without control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 29 Jan 2010, 12:42
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Nu, doar daca iei incredibil de mult, si in cazul ala ar aparea alte probleme inainte de montarea pompei de apa smile.gif.


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budu_vl
post 29 Jan 2010, 20:32
Post #201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 December 09




Insa .. chiuloasa de dacie sa o modific sau chiuloasa de renault ?


--------------------
Dacia Super Nova 2001 - VL XX ETI
Power is nothing without control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 2 Feb 2010, 16:22
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




Postez si eu aici. Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna care sunt diferentele din punct de vedere constructiv intre chiuloasa de 1.3 si cea de 1.4. Ma mai intereseaza si inaltimile lor standard, inainte de orice modificare.
Un raspuns la concret m-ar ajuta mult. Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 2 Feb 2010, 16:36
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Vezi tabelul de mai jos, la mine masurata de pe motorul de 1.3 a fost aproape exact 73.4 ca in tabel.
chiulasedacia.JPG ( Size: 68.44k ) Number of downloads: 902

Daca vrei sa faci diferenta intre ele, poti dupa ce scrie pe chiulasa, dar nu stiu exact ce sa-ti zic, nu mai stiu ce scria pe a mea, dar stiu ca difera intre 1.3 si 1.4. Parca pe cele de 1.4 scrie 1397 huh.gif..

This post has been edited by ment: 2 Feb 2010, 16:44


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicipaian
post 2 Feb 2010, 17:10
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 304
Joined: 9 January 09
From: Tg. Mures




Multumesc ment, sunt interesat pt a face un transplant de chiulasa si cum nu am una de 1,4, trebuie sa apelez la cea de 1,3 care mi-e la indemana.Acum nu stiu daca se vor pupa si gaurile de la pompa de apa si toate celelalte, de aceea intreb aici ca sa nu am surprize la demontare.


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - MS 04 NWC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali_mga
post 2 Feb 2010, 17:13
Post #205


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 30 January 10
From: ploiesti




eu cred k se va potrivi


--------------------
dacia solenza 1.4 mpi 2005 europa - ph 27 mga
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 2 Feb 2010, 19:12
Post #206


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(cristicipaian @ 2 Feb 2010, 17:10)
Multumesc ment, sunt interesat pt a face un transplant de chiulasa si cum nu am una de 1,4, trebuie sa apelez la cea de 1,3 care mi-e la indemana.Acum nu stiu daca se vor pupa si gaurile de la pompa de apa si toate celelalte, de aceea intreb aici ca sa nu am surprize la demontare.
*


Puneo ca se potriveste. Combinatia o am si eu si am ajuns la RC 9.3:1.

This post has been edited by iuliano_smile: 2 Feb 2010, 19:12


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktm2000ro
post 21 Feb 2010, 23:16
Post #207


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 8 June 09
From: OLT




Sal! Pentru un motor 1,4(gpl)ce chiulasa este recomandat sa modific si sa pun pe el , am 3 chiulase 1,3/1,4/si1,6 (cea de 1,6 este pe motor si e ok)


--------------------
DACIA 1.4 Li 2000 - OT-02-KTM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Feb 2010, 23:22
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pune-o pe cea de 1,3. Eu as pune set si arbore de 1,6 cu pastrarea qlasei de 1,6 dar modif pt un rc~10(de fapt asta am facut)


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
selcosmin
post 22 Feb 2010, 01:24
Post #209


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 10 May 09
From: Buzau




am citit tot topicul. Deocamdata sunt in faza de achizitionare. Pana acuma am gasit:
- cutie de renault 18(1.6 aspirat)
- bloc motor frantuzesc de 1.3(cod 810-02) cu palier normal, dar pt dacie(a fost pus pe primele modele de dacii), arbore la ST, axa cu came de renault;
- cumparat set motor de uzina nou;
- chiuloasa normala de 1.3.
- o alta chiuloasa de 1.6 de pe acel renault 18 in stare exceptionala.
Nu ma intereseaza sa pun bloc de 1.4 sau chiuloasa de 1.4.
Vreau doar sa stiu daca de pe acea chiuloasa de 1.6 merge ceva pus pe cea de
1.3, in speta:rampa, arcuri, supape etc.

P.S. tongue.gife unde prin jud. BUZAU as putea gasi un service pentru modificari la chiuloasa??

22 Feb 2010, 01:27:
Sa nu uit. ma interesa daca as mai putea pune pe chiuloasa de 1.3 galeria de 1.6 de pe reno 18 si un carb dublu corp tot de pe acelasi motor.precizez ca acel motor avea galeria pe partea cealalalta fata de dacie.

This post has been edited by selcosmin: 22 Feb 2010, 01:27


--------------------
Dacia 1310 1993 - BZ-01-AZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 22 Feb 2010, 10:57
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




motorul de renault 18 pe care l-ai dezmembrat are blocul de aluminiu? daca da, atunci nu se potriveste nimic de la el pe dacie.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 21:30
Forum Renault