Modificare chiuloasa dacia 1.4 carburator.
![]() ![]() ![]() |
Modificare chiuloasa dacia 1.4 carburator.
selcosmin |
![]()
Post
#211
|
||
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 May 09 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1993
- BZ-01-AZR
|
|||
panter1 |
![]()
Post
#212
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
axa cu came de la renault 11 am inteles ca s-ar potrivi pe dacie. Un renault 11 cu motor de 1.4L are 75Cp cu acea axa.. Insa nu stiu ce structura are motorul de renault 11 SOHC sau DOHC, dar din cate am vazut pe forum punese cineva si cica ii mergea bine.
Referitor la cutie, cea cu 5 trepte de dacie normala este arhisuficienta la ce vrei sa faci.. dar sa fie mai noua de 1998, adica cu pinion bun pe treapta 5. Cutia de renault 18 nu o sa iti mai arate nici mort viteza reala pe vitezometru, cred ca ar fi fost bine sa imprumuti si vitezometrul daca poti sa il bagi cumva in bordul de dacie sa stii cu cat mergi.. |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
selcosmin |
![]()
Post
#213
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 May 09 From: Buzau ![]() |
de vitezometru stiam. de cutia ce este acum pe masina, este facuta merge ca o cutie de dacie, e mai veche de 1998, cu mult, dar oricum nu se compara cu cea de renault.
|
--------------------
Dacia
1310
1993
- BZ-01-AZR
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Am si eu o intrebare,am facut rost de la un prieten de o chiuloasa de Renault 5,este de pe motorul de 1100.
As vrea sa o pun pe Dacie chiuloasa,castig ceva? Se merita sa o schimb sau mai bine o planez pe cea de pe masina? Am inteles ca ar merge mai bine cu cea de Renault.....astept ceva pareri. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
ment |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
S-ar putea sa fie prea mare RC cu chiulasa asta, trebuie calculat vezi pe threadul cu masuratori etc, depinde de cat e RC original la R5 cu 1100, sau masori si tu camerele de ardere, si pe ce motor vrei s-o pui 1.3/1.4..
Nu stiu cum sunt chiulasele alea, s-ar putea sa aiba si alte dezavantaje, gen daca are supapele mai mici ? Sau porturile de admisie/evacuare sa fie mai mici. Cazuri in care motorul nu ar mai "respira" deloc bine, ar fi gatuit, si n-ar avea rost modificarea asta. Trebuie cautate detalii despre chiulasa aia (ar trebui sa am eu ![]() ![]() Pe de alta parte, multe chiulase de dacie au o gramada de defecte (majoritatea putand fi imbunatatite in ceva timp daca tot o dai jos s-o planezi) si probabil ca cele Renault sunt executate mult mai bine, pacat ca e de 1100. This post has been edited by ment: 8 Mar 2010, 00:19 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
schumi_86 |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Aha am inteles cum sta treaba....
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
ment |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Din ce am eu prin calculator, motorul ar fi C1E, pentru care supapele de admisie pot fi de 34.2 sau de 33.5 (33.5 parca e la dacie, deci s-ar putea sa fie mai mari). Iar cele de evacuare 30.3 sau 29 (la dacie e 30.3 parca, deci posibilitate sa fie mai mici). RC-ul varia de pe la 8.3 pana la 9.5, trebuiesc masurate camerele de ardere..
This post has been edited by ment: 9 Mar 2010, 00:41 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
schumi_86 |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Revin in legatura cu chiuloasa de 1100,am masurat pe inaltime azi chiuloasele si este o diferenta de 2mm intre cea de Renault de 1100 si a mea de pe masina de 1300.
Cea de Renault e mai mica cu 2mm.Aveti idee daca merge asa? Ma duc sa-i masor si supapele ca diametru si postez valorile pt.o comparatie. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
payty |
![]()
Post
#219
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
s-ar putea sa ai surpriza sa nu mai poti face joc deloc la culbutori, adica oricat ai desface surubul, tot sa nu se inchida supapele. nu stiu sa iti zic care e limita de inaltime a chiulasei, de la care jocul nu se mai poate regla, dar stiu ca eu am patit asta.
rezolvarea e cu alte tije, mai scurte, sau poti sa polizezi tijele existente ca sa le mai scurtezi, deci s-ar putea sa nu fie chiar bine pt ca tijele sunt tratate la capete si in plus la capatul inferior au diametru un pic mai mare ca sa micsoreze uzurile. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Am masurat diametrul supapelor si cele de admisie au 33,iar cele de evacuare 29.
Fata de cele de pe chiuloasa de 1.3 care are pe admisie 34.5 si evacuare 31.3 sunt mai mici....... Acum nu stiu ce sa fac,sa o pun pe asta? sau sa o reconditionez pe a mea si sa o comprim.....astept pareri This post has been edited by schumi_86: 21 Mar 2010, 00:11 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
ment |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Nu o pune pe asta, e exact cea cu supape mici.. Fa-o pe aia a ta.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
schumi_86 |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Mersi pentru sfat! Dupa ce am facut masuratorile la supape chiar nu ma mai gandeam sa o pun.....recomanda-mi si mie cam cat sa iau din chiuloasa,1mm e de ajuns??
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
O parere nimic?
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#224
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
@schumi_87:
"Barbieritul" chiloasei n-ar trebui sa sa faca cu un scop bine definit? Adica, "iei" din chiulasa ca sa ... ce?! Ca sa ai un raport de compresie mai mare si deci ceva mai multa putere. Deci, eu ma gandesc ca trebuie luat nu 1mm, sau 0,5mm sau mai stiu eu cat, ci se ia masurandu-se volumul camerei de ardere pana ajunge la acea valoare ce stabileste raportul de compresie al motorului dorit. Deci "cat se ia" din chiulasa se stabileste la fata locului, langa masina aia care nu stiu cum se numeste ![]() In acelasi timp trebuie verificat sa nu se ia prea mult caci poti arunca chiulasa daca ajung supapele sa loveasca pistoanele ajunse la PMS. Stia cineva p-aici cam la cat se poate merge cu marirea raportului de compresie, dar nu stiu exact unde a mentionat asta. Parca 11,5. (Trebuie facute calcule volumetrice; geometria si fizica de clasa a VIII-a) ![]() This post has been edited by dacia_slk: 24 Mar 2010, 16:29 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#225
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Nu se ia asa aiurea
![]() Daca vrei poti sa ajungi la 9.5 si o sa iti meraga binisor. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#226
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
As putea monta o chiulasa de 1300 completa fara sa ii fac vreo modificare, pe motorul meu de 1.4 injectie ? precizez ca merg mai mult pe GPL . ce consecinte ar putea avea?
|
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Revin in legatura cu chiuloasa,cea originala nu am mai pus-o deoarece am facut rost de la cineva de una noua de 1.4 din care am luat 1.5mm, am marit canalele de admisie si evacuare, lustruite, supape evacuare noi, semeringuri noi Goetze.
O supapa de evacuare din cele vechi avea coada stramba.....acum masina merge brici,nu am detonatii si sunt f.multumit de ceea ce am facut. Am verificat si distributia si este brici nici nu am mai umblat la ea pt.ca aveam de gand sa o schimb. Am pus si ceva poze. Attached thumbnail(s) P4200301.JPG ( Size: 3.25mb ) Number of downloads: 1310 P4200303.JPG ( Size: 3.01mb ) Number of downloads: 1466 P4200306.JPG ( Size: 2.94mb ) Number of downloads: 1388 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#228
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Felicitari. S-o stapanesti mai puternic ca inainte.
![]() Ai facut ceva calcule in legatura cu cei 1,5mm? Adica: daca ai luat 1,5mm, raportul de compresie la ce valoare a ajuns? This post has been edited by dacia_slk: 12 May 2010, 21:34 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
schumi_86 |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Mersi!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#230
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
La motoarele de 1.4 tip 102.00, raportul standard e 9, deci daca tu ai luat 1,5 mm e mai mare de 9.5 acuma, chiar 10 cred. Eu am montat o chiulasa de 1.3 din care s-a frezat 0.5 mm si cam detoneaza, dar cu benzina buna si avans mic merge bine
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Asa o fi, 9.5-10....Pana acum de cand am facut-o am bagat numai benzina de peco si nu am avut probleme....cel putin la inceput dupa ce era gata i-am bagat de la Rompetrol "Alto 101" si se simtea diferenta....
ma cam oftic ca nu am gasit o axa mai agresiva ca am vrut sa o schimb si pe ea da asta e,poate gasesc pana la urma.... |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
Burlacul |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 14 December 10 ![]() |
Nu sa mai discutat de mult,si am si eu o intrebare???
daca rectifici chiuloasa la un motor de 1400 cm si pui un carburator cu jiglere de 1300cmm!!! 1. care ar fi efectul? 2. credeti ca ar ramane puterea aceiasi??? daaca camerele de ardere au fost micsorat,sar apropia aproximativ de cele de 1300 cmm.asta depinzand de marimea alezajului! 3. ar fi benefica treaba asta din punct de vedere financiar tinand cont ca benzina este la pragul de 5 lei toata lumea ajunge sa se uite la consum :| |
--------------------
Dacia
1310
1994 BREAK
- BV-02-RCE
|
|
radu_ |
![]()
Post
#233
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
pai atunci putem redenumi topicul, micsorarea raportului de comprimare si bagam gazolina ca-i mai ieftina
|
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
Muttley |
![]()
Post
#234
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Burlacul @ 14 Dec 2010, 22:50) daca rectifici chiuloasa la un motor de 1400 cm si pui un carburator cu jiglere de 1300cmm!!! 1. care ar fi efectul? Prin rectificarea chiulasei ar creste raportul de comprimare, aparand riscul detonatiei. Prin montarea jicloarelor de 1300, ar saraci amestecul, aparand riscul detonatiei. Combinate cele doua, ai sanse mari sa faci praf motorul. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
anndi |
![]()
Post
#235
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Pentru ce sa maresti raportul de comprimare daca nu vrei putere in plus??? Numai sa fie marit si sa plangi in stanga si in dreapta ca e proasta si scumpa benzina? Daca mergi pe GPL are perfecta logica! La un raport de comprimare de 11 merge foarte bine motorul de Dacia, pe GPL.
Burlacul, "puterea" o sa scada putin, dar nu o sa iti dai seama. Camerele de ardere mai mici inseamna raport de comprimare mai mare. Capacitatea cilindrica nu scade datorita micsorarii camerei de ardere. Consumul probabil o sa scada avand in vedere ca nu ii dai benzina motorului(carb de 1,3 pe mot. de 1,4), dar nu prea mult, bineinteles cu riscul aparitie detonatiilor. Spor(t) la treaba! edit: Muttley a fost mai rapid si concis decat mine. This post has been edited by anndi: 15 Dec 2010, 09:57 |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Burlacul |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 14 December 10 ![]() |
Detonatile acestea de ce se produc??? compresie prea mare ?? sau??? ca sunt nou pe forum si nu prea inteleg termeni acestia!! pe romaneste sar produce rateuri?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994 BREAK
- BV-02-RCE
|
|
Muttley |
![]()
Post
#237
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Hai sa nu reinventam roata si forumul.
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627680081 Pe scurt, detonatia = o ardere neordonata. Intensitatea maxima a exploziei din camera de ardere apare inainte sa ajunga pistonul sus. Ca perceptii de moment, masina pierde din putere si se aude un tacanit strident de la motor. Pe termen lung, sufera pistoanele, bolturile, supapele, toata lumea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Burlacul |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 14 December 10 ![]() |
da mersi!! si scuzati de deranj~ bafta
|
--------------------
Dacia
1310
1994 BREAK
- BV-02-RCE
|
|
amx_te_vad |
![]()
Post
#239
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 10 ![]() |
cat pot sa iau maxim din chiulasa de 1.4 daca merg mai mult pe gpl? (rar pe benzina)
This post has been edited by amx_te_vad: 6 Mar 2011, 17:25 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- OT ** MIH
|
|
Iuli |
![]()
Post
#240
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
max 5 mm cam trei rectificari de 1,5 mm
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 21:27 |