DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reglare aprindere

mmi&g
post 9 Mar 2008, 21:03
Post #1


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




Domnilor acum vreo 2 luni m-am dus sa-mi reglez gazu (gpl)si mi-au spus ca nu-l pot regla pt ca am scapari pe traseul de esapament.Am rezolvat problema si m-am dus iar,dar nu s-a putut regla pt ca aprinderea e varza si mi s-a dat un biletel pe care scria -verificare bujii
-verificare fise
-amestec sarac
-verificare avans
Am schimbat fise,bujii,platina,adica tot,am regalt avansu dupa metoda colegilor de la clt si m-am dus iar,dar nici acum nu s-a putut regla pt ca aprinderea e varza si de data asta am primit un bon pe care scria -reglare avans
-verificare compresie
si mi s-a spus ceva de supape ca poa sa fie arse si ma chinui degeaba
Mentionez ca tocmai am trecut la carb de 1400 si ce-i drept nu merge prea rotund motoru(in sensul ca vibreaza ),si am si mici detonari in esapament f dese,cam 1 la 2 sec.Plus ca surubul ala de aer tre sa-l invart 3-4 ture intr-o parte sau alta ca sa-mi modifice relantiul
O sa ma duc si la alt service dasta de gaz sa vad ce zic dar m-ar interesa si niste metode de diagnosticare sau macar de reglaj a aprinderii sau un service in buc unde pot face asta si eventual niste preturi
Si inca ceva,asta iarna adica inainte sa incep sa schimb si sa reglez cand dadeam la automat sa rup uleiul ia dadea sa porneaca si chiar pornea daca acceleram putin chiar si fara soc,iar acum dau de 4-5 ori la automat ca sa o ia dimineata (restul zilei aproape la sfert).Si am observat ceva ciudat dimineata primele 2-3 chei nimic,la a 4 cum cuplez da sa porneaca,la a5-a la fel si apoi o ia dar ce e ciudat ca la 5-6-7 cheie cand tre sa porneasca ,daca nu porneste in primele 2 sec de cand cuplez pot sa o tin io asa 10 min ca tot nu o ia,tre sa intrerup si sa dau din nou
Sper ca ati inteles ce am vrut sa spun si sa-i dau de cap ca in rest io sun f multumit de ea (nu ploua ,nu scartie,nu are rugina,tabla e perfecta pe ea)


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 9 Mar 2008, 21:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




detonarile sunt de la platina reglata prost si avansul prea marit.
daca te referi ca dai multe chei sa o pornesti pe benzina, problema e ca se dezmorseaza pompa de benzina.
calca pedala de acceleratie de 4-5 ori si apoi dai cheie.o tii turata din pedala.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Mar 2008, 21:17
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Salut , si eu am o nova Gt dar modelul 97 tot pe Gpl

si hai sa iti spun unde reglez eu masina (Pe soseaua colentina la un turc, sau arab , la care am si montat instalatia acum 4 sau 5 ani , in 20 min este ok cu tot cu noxe fara constatari , problemele de gen avans sau aprindere deregalta se remediaza pe loc.)

Pornirile greoaie sunt din cauza avansului dereglat , asta se poate regla , cel mai bine cu bec (daca nu ai aprindere cu led) sau stroboscop , dar se mai poate regal la fel de bine si dupa cum merge motorul

Detonatiile la evacurare sunt de la supape de evacuare cu problem , adica nu mai etansaza bine in scaun , daca asta este se rezolva repede in max jumate de zi , cu schimb de supape si cu bani putini biggrin.gif asta daca intradevar detonatiile sunt de la supape si nu de la amestec si avans dereglat.

Vibratiile pot aparea si de la un tampon nestrans sau de la unul care este foarte elastic , nu exclude nici varianta ruperii unui tampon.

PS. Vad ca esti din bucuresti , daca sambata sunt disponibil mai vb pe forum si poate ne vedem , daca nu in timpul saptamanii intr-o parcare luminata biggrin.gif si ne uitam putin la motor (ce instalatie ai de Gpl?)


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 10 Mar 2008, 17:59
Post #4


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




Mutumesc ca incercati sa ma ajutati.Din cate am vazut sunteti printre cei mai buni cunoscatori de nova de pe forum.

Sa incepem.Pompa de benzina noua-excus dezamorsare,platina reglata cu lera,avansu dupa mersul motorului (cu becu mergea rau motoru si becu sta aprins la capatul avansului,apoi pe masura ce dau avans se stinge si apoi se aprinde si sta aprins cat misc de avans vreo 5-6 cm(ma rog in cerc )ceea ce cred ca nu e bine ).Din cate am citit pe aici daca bobina e fierbinte inseamna ca lucreaza in scurt,a me a deabea tineam mana pe ea asa ca am schimbato si astept sa vad cum porneste maine
Sambata am schimbat abreajul si parca mi s-a parut f elastic tamponul motorului (dar inainte tot ala era si nu vibra motorul)
Acum eu nu sunt disperat pt ca ea mere bine doar ca stiu ca poate mai mult.Mihai poate ne vedem sa-mi dai niste idei(instalatia e brc).Ar fi interesanta o explicatie amanuntita a unui reglaj al aprinderii


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 10 Mar 2008, 21:53
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Cel mai bine ar fi sa ne vedem , ca pe vorbe aprinderea nu o sa o reglam sigur. daca ai BRC este ok , ca BRC am si eu si ma pricep cata de cat sa o reglez ,


stabileste si tu o zi cand poti


mihai


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 11 Mar 2008, 21:23
Post #6


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




Daca poti sa-mi dai un nr de telefon sau o adresa de mes ar fi mai simplu de stabilit


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Mar 2008, 21:37
Post #7


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




da-mi pm ca direct aici nu dau numar de tel ph34r.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 11 Mar 2008, 21:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(mihai0070 @ 11 Mar 2008, 21:37)
da-mi pm ca direct aici nu dau numar de tel ph34r.gif
*





l-ai dat pe alt topic smile.gif radmasa.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Mar 2008, 21:58
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




da-mi link ca il sterg


asta explica telefoanele si bipurile sad.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 12 Mar 2008, 11:43
Post #10


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




salut smile.gif am si eu o mica problema si anume cand cobor penti sau pur simplu fac frana de motor, motoru se misca rau de tot si la fel si schimbatoru` mentionez ca prinderea din fata o am rupta dar am rezolvat cu un fier prins de acel surub de pe sasiu si carcasa ambreajului dar tot face asa, adica nu face frana de motor constant se misca foarte rau inainte si inapoi motoru cu tot cu cutie si banuieasc ca tot din cauza asta i`mi sare si din viteze ca`ci i`mi sare cam din toate treptele mai ales cele in fata 1, 2 , 3 , 5. ce ar putea fii de facut sa schimb toate tampoanele si la cel din fata cred ca nu mai am ce`i face ca sa rupt urechea de pe carcasa unde venea vechea prindere, ce sfaturi i`mi dati?smile.gif


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 12 Mar 2008, 15:57
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




fara suparare dar N-AM INTELES NIMIC.

Mai pune si tu cate un "punct" , mai incepe cu un rand mai jos, mai lasa un spatiu ca mi-am zapacit ochii citind asa biggrin.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 06:03
Forum Renault