DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu porneste desi se stinge martorul de injectie, probeme ehnice

moise
post 12 Nov 2009, 11:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 2 December 06




Sal
Problema mea este ca desi se stinge martorul de injectie si demarorul o invarte de o ia naiba nu porneste ,si s-a intaplat deodata doar ce am lasat-o undeva si cand m-am intors sufletu` nu mai vrea si pace ,acum o sa ma duc sa verific daca ii vine curent la pompa de alimentare din rezervor si daca pompeaza ceva pompa aia.Daca stie cineva altceva poate spune! si la altii mai prosti ohmy.gif


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 CU INJECTIE - CT05TWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 12 Nov 2009, 15:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




verifici daca iti baga benzina.Scoti ansamblul filtru de aer si acolo sunt 2 furtune tur si retur( sunt niste sageti acolo si vei depista care e turul) scoti furtunu si pui pe cineva sa puna contactu si tu verifici daca vine benzina(sa ai o sticluta sau un paharel in care sa curga benzina )
Daca nu vine benzina verifici daca iti vine curent la pompa cu un aparat de masura sau un bec cu fir(scoti mocheta din portbagaj desfaci capacul si e o mufa cu 4 fire iar cele 2 mai groase sunt de la pompa).Daca ai curent si totusi nu baga benzina inseamna ca e dusa pompa sau ca e blocata(daca e blocata se poate demonta din rezervor scoti pompa de pe ansamblu si o cureti bine sa nu aiba benzina apoi conectezi 2 fire plus- minus si o pui direct la baterie in sens invers(adica negativ la pozitiv si viceversa) pentru 1-2 secunde apoi o pui normal(plus la plus si minus la minus) si se va debloca-am patit asa eu si am dus-o la un mecanic care a facut ce ti-am zis)))
E posibil sa fie DEZAMORSATA.....caz in care inainte de a scoate pompa ti-as sugera ca in momentul cand cineva pune contactul si da la cheie tu sa tragi prin acel furtun(tur) benzina cu gura(dar sa ai grija sa nu inghiti benzina) daca incepe sa bage benzina pui rapid furtunul la loc si pornesti.poti incerca de mai multe ori.
Daca nu primesti curent la pompa verifici daca iti da curent din releu( e un releu pe aripa stanga (pe la baterie) si sunt si 2 sigurante de 10 A pe care o sa le verifici.
Poti verifica daca iti da scanteie(scoti fisa de pe bujie si o tii cu o carpa mia groasa la o distanta de cativa milimetri de capul bujii timp in care cineva da incearca sa porneasca motorul) ca sa elimini cauza asta.
Daca nu ai nici scanteie verifici daca e conectat cablul de alimentare al injectiei( e un fir relativ gros care vine dinspre electromotor)
REVIN-O cu detalii!

This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 12 Nov 2009, 15:57


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moise
post 12 Nov 2009, 16:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 2 December 06




Am masurat curentul de pe mufa dela rezervor si vine curent .am scos capacul de la rezervor si am pus cupla ,nu se aude nimic si nici nu vine pe tur benzina dar nu stiu cum e prinsa pompa p fundul rezervorului ca e prinsa intr-o carcasa metalica si se vede ca are 4 aripi pompa pe carcasa .Acum nu stiu daca iese colivia aia cu totul sau iese numai pompa ca vad ca se misca si nu se vede nici un surub. blush.gif


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 CU INJECTIE - CT05TWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul Gabriel
post 12 Nov 2009, 17:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 590
Joined: 16 October 07
From: Cluj-Napoca




vezi sa nu fie infundata pompa din rezervor


--------------------
Suzuki/Audi GSXR/A4 2005 - CJ XX RUN
-----------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 12 Nov 2009, 17:43
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




- pentru ca sa fi sigur sa nu scoti pompa degeaba, firele de alimentare la pompa sunt cele mai groase, unul dintre ele fiind masa intregului ansamblu si + de alimntare pompa, celelalte 2 sunt pentru + la indicator nivel benzina repectiv bec avertizare rezervor gol, asta ca sa sti ce ai masurat, in cazul in care ai avut contactul pus trebuia sa fie curent si pe firele subtiri

- pompa de benzina iasa un pic mai greu din "colivia" respectiva daca tragi un pic mai tare de ea in sus, incearca sa o demontezi si sa o alimetezi tu separat, daca nu porneste (e un motor in ea care zuraie) scutur-o poate a inghitit ceva daca nu porneste poate e tot blocata si o poti ajuta alimntand-o invers ca sa invarta invers, daca nu schiteaza nici un gest pune aparatu de masura ca sa-i verifici rezistenta electrica, daca nu indica cativa ohmi (zeci max sute) e "arsa"- un lucru important e sa aibe sitele intacte sa nu inghita jeguri

- cand o bagi la loc daca nu reusesti sa bagi ambele maini in rezervor sa ghidezi cele 4 colturi de prindere din plastic, cred ca e mai bine sa scoti benzina sa vezi daca e fixata bine ca sa nu se desprinda si sa danseze in rezervor sau sa atinga sita pe fundul rezervorului sa se rupa ca o iei de la capat

This post has been edited by danciusergiu84: 12 Nov 2009, 17:48


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moise
post 12 Nov 2009, 18:47
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 2 December 06




Se vede fundul rezervorului si sita pare intreaga , apropo curent este pe ambele circuite si nivel si pompa,si zici sa trag mai tare de ea sa o scot?,am sa incerc maine ,dezamorsata nu e ca are benzina pe furtunul de tur eletro cuplele par in regula pe pompa ,si sa o pornrsc in sens invers nu stiu ce fel de pompa este si daca merge ca daca nu e reversibila nu merge ,nu stiu daca prin inversarea polaritatii la almentarea cu curent ar merge ca e cu impamantare si daca face scantei iau foc asa ca o s incerc mai intai sa o scot,
Multumesc


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 CU INJECTIE - CT05TWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 13 Nov 2009, 01:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




bineinteles cu ea data jos, motorasele de curent continuu polarizate invers se rotesc invers, poate gresesc dar din ce imi aduc aminte ca am citit si din ce am experimentat cand am dat pompa mea jos ea este un motoras


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 13 Nov 2009, 09:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




exact!


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moise
post 13 Nov 2009, 14:00
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 2 December 06




problema rezolvata ,pompa noua iar cea veche iese biggrin.gif din colivie daca introduci o lamela sau o surubelnita subtire intre corp si colivie sa apesi pe limba aia de fixare, la mine s-a blocat ca a cazut partea de jos afiltrului si a aspirat pompa ce a gasit si ea prin rezervor. biggrin.gif
Multumesc


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 CU INJECTIE - CT05TWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 13 Nov 2009, 14:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




poate o mai poti desfunda, nu strica o rezerva sau sa un cadou cuiva


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 14 Nov 2009, 17:57
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




asa am patit eu acu vreo 3 luni .....mi-a picat partea de jos a filtrului si din cauza asta uneori se dezamorsa.Am schimbat acea sita( 8 lei parca) si merge fara nici o problema!


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 15 Nov 2009, 00:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




ai gasit sita speciala adica impreuna cu rama aceea de plastic sau ai luat doar panza repectiva care ai mulat-o pe structura de plastic a sorbului pompei


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 16 Nov 2009, 15:27
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




sita speciala cu tot cu acea rama(Noua sita era dintro bucata nu mai era ca cea veche din 2 jumatati unite.....)

This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 16 Nov 2009, 15:28


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 17 Nov 2009, 00:22
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




asta e o veste buna... astept primavara


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:23
Forum Renault