DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicAdd Video ReplayStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> [VIDEO] Crash test Laguna II, Laguna vs Pom

cosmin_2300
post 5 Mar 2008, 13:26
Post #31


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(cosmin_2300 @ 5 Mar 2008, 12:58)
Au spus ca probabil ar fi murit pasagerii din cauza presiunii enorme care s-a exercitat datorita opririi masinii de la 88 la 0 km/h
*




QUOTE(ssilviu @ 5 Mar 2008, 14:21)
Mometan nu se mai investeste nici un ban, tehnologia a ajuns la maturitate. De altfel nu m-as hazarda sa numesc fibra de carbon material special de parca cine stie ce ultima descoperire e. Cand eu am umbrela cu maner din fibra de carbon.

Iar ideea e ca tu ai afirmat faptul ca pasagerii din Laguna nu vor supravietuii pentru TI S-A PARUT TIE ca deceleratia a fost foarte mare. Si eu ti-am dat exemplu de accident similar, in care soferul nu a avut nimic. Dar na, nici nu ma asteptam sa nu desconsideri orice este mai modern decat breakul tau ...
*


Nu iau apararea nimanui ... dar tu ai citit tot ce s-a scris ? Ai ascultat ce zic aia in film ?
P.S.: as vrea sa vad si eu o poza cu umbrela aia a ta ... ca din cate stiu eu , fibra de carbon e foarte scumpa smile.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Mar 2008, 13:27
Post #32


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




antifizic, tie nu iti vine sa crezi ca masina ta are consum zero in frana de motor, asa ca abtine-te pe viitor de la comentarii de acest gen.

cosmin_2300, cei din film au zis ca PROBABIL. Adica era undeva la limita, nu se pot pronunta cu exactitate. Argon deja vedea forte mult peste cele normale. E o mica diferenta, nu crezi? In ccea ce priveste umbrela, cum ajung pe acasa la ai mei o sa ii fac o poza. E primita cadou si poarta sigla unui cunoscut producator de masini.

This post has been edited by ssilviu: 5 Mar 2008, 13:32


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 13:32
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ca vorbeam de testul cu Smart, in ultimul minut atentie la comentarii, e adevarat, viteza a fost mai mare, si anume 110 km/h dar betonul s-a deplasat putin, si masinile au deviat lateral, diminuand oarecum fortele, pomul nu.



--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Mar 2008, 13:40
Post #34


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dar tu ai auzit la ce viteza a fost testul? 112 km/h? Cu o masina care nu are aproape nici o zona de disipare e energiei de impact? Deceleratia pana la zero a fost aproape instantanee. Nici nu se poate compara cu crash-testul cu Laguna.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 13:42
Post #35


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




citeste tot postul. In test a mai fost o Fiesta de 3 stele, iar faza cu deplasatul betonului, si deplasarea masinilor in lateral nu cred ca o negi wink.gif De asemenea nu au zis ca daca fortele erau putin mai mici scapau, nu interpreta. Chiar Fiesta cu mai putine stele arata mai bine la interior decat smart-ul.

In testele ncap suprafata de contact e deformabila si statica, pentru a simula impactul cu alta masina, in viata reala corespunde impactului la 32 km/h cu o masina care are tot 32 km/h. Tocmai d'aia scapa si pasagerii cand celula de siguranta e intacta, ca-s limitate fortele. Pana la 88 sau 112 km/h la impactul cu un obiect nedeformabil e cale luuunga.

This post has been edited by argon: 5 Mar 2008, 13:53


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 5 Mar 2008, 13:48
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




legatura dintre umbrela ta si frana mea de motor eu nu reusesc sa o vad sincer, cred ca nici tu, dar in lipsa de argumente...


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Mar 2008, 13:55
Post #37


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(argon @ 5 Mar 2008, 13:42)
Pana la 88 km/h la impactul cu un obiect dedeformabil e cale luuunga.
*



Si de la 88 km/h si impactul unei masini de 5 stele cu o suprafata mare deformabila pana la 112 km si impactul unei masini de 3 stele compusa dintr-o cusca si cam atat e cale la fel de lunga. De altfel 88 e chiar la jumatatea drumului intre 64 si 112 wink.gif. Nici nu am negat veridicitatea afirmatiilor din testul cu Smart. Ci vroiam doar sa-ti arat irelevanta pe care o are in discutia de fata referitoare la Laguna.

This post has been edited by ssilviu: 5 Mar 2008, 13:57


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2008, 13:57
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu cred ca ajunge niciunde discutia, iar unii au inteles ca sustin ca stele nu-s bune, sunt foarte bune, dar de la un punct si in anume circumstante nu te mai salveaza, condusul preventiv e cel mai important.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 5 Mar 2008, 14:00
Post #39


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(argon @ 5 Mar 2008, 14:57)
nu cred ca ajunge niciunde discutia, iar unii au inteles ca sustin ca stele nu-s bune, sunt foarte bune, dar de la un punct si in anume circumstante nu te mai salveaza, condusul preventiv e cel mai important.
*


Felicitari ! FOARTE bine ai spus ! aplauze.gif aplauze.gif aplauze.gif aplauze.gif aplauze.gif

EXACT asta au vrut sa arate si producatorii filmului ! cool.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 9 Mar 2008, 11:34
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Masina ca masina, impactul ca impactul, ce ma surprinde pe mine e analiza pe care o fac aia la drumuri...


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 9 Mar 2008, 13:04
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




QUOTE(ssilviu @ 5 Mar 2008, 12:21)
Si eu ti-am dat exemplu de accident similar,


Stimabile, cele doua exemple, cel cu Laguna si F1 nu au nimic de a face una cu alta. Atat zic, la F1 impactul a fost semifrontal intr-o bariera de ANVELOPE. Impactul la Laguna a fost FRONTAL intr-un COPAC. Ce ti se pare tie similar in povestea asta? Ca ambele masini au VOLAN?

This post has been edited by liviu2004: 9 Mar 2008, 13:05


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 9 Mar 2008, 13:08
Post #42


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Deceleratia mi se pare similara wink.gif Pentru ca despre asta vorbim. Impactul deceleratiei asupra corpului uman.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 9 Mar 2008, 15:05
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Nici vorba sa fie la fel deceleratiile. Poate asta incerc sa explic si nu se intelege: in bariera de anvelope, deceleratia s-a facut pe cativa metri. Iar la Laguna deceleratia e in 0 metri. Nu poti sa faci comparatii asa.

This post has been edited by liviu2004: 9 Mar 2008, 15:05


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 9 Mar 2008, 20:54
Post #44


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




La Laguna deceleratia a avut loc in 1 metru. Cam atat s-a deformat botul. Si atat a parcurs manechinul din momentul impactului pana cand s-a oprit de tot. Daca distanta era zero, deceleratia era imensa. Si trebuia ca masina sa se opreasca instant. La masina de F1 au fost si acolo vreo 2 metri. Dar pe de alta parte si viteza de impact a fost mult mai mare. Sper ca ti-ai dat seama ca noi vorbim aici despre efectele asupra soferului, nu asupra suprafetelor lovite happy.gif

This post has been edited by ssilviu: 9 Mar 2008, 23:45


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LNG
post 9 Mar 2008, 23:15
Post #45


.


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 August 07




Eu sunt de parere testele EuroNCAP iti arata cum se comporta masina in cazului unui accident simulat in conditii de laborator si e cale lunga pana la viata reala. Sunt oameni care au scapat din accidente la viteze de 130-140 cu copaci si tot tacamu in masini de 3 stele, dar sunt si oameni care au murit sub tir cu 70 la ora.. Chiar azi am avut nefericita ocazie sa trec pe langa un accident care s-a intamplat cu 2 minute inainte, in care un Mertz aflat in depasire a intrat sub un tir care a facut stanga pe un drum lateral. Nu am putut sa fac poza la masina distrusa de sub tir din cauza unghiiului, dar oricum se vedea ( din unghiul asta nu) ca e cam jumate sub el. Peisaj macabru, s-a zbarlit pielea pe mine, cred ca cei din fata au murit, iar la un pasager din spate ii acorda primul ajutor. sad.gif
Pozele, poate asa le mai intra la unii in cap ca daca ai 5* nu inseamna ca esti invincibil, si ca pana la urma conteaza si cate stele ai in cap cand esti la volan.

09032008.jpg ( Size: 217.29k ) Number of downloads: 36
09032008_001_.jpg ( Size: 198.9k ) Number of downloads: 45
09032008_002_.jpg ( Size: 226.99k ) Number of downloads: 42


This post has been edited by LNG: 9 Mar 2008, 23:20


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 9 Mar 2008, 23:39
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Uite de aia imi plac mie masinile MAAARI.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicAdd Video ReplayTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 23:51
Forum Renault