[VIDEO] Crash test Laguna II, Laguna vs Pom
![]() ![]() ![]() ![]() |
[VIDEO] Crash test Laguna II, Laguna vs Pom
cosmin_2300 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#32
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
antifizic, tie nu iti vine sa crezi ca masina ta are consum zero in frana de motor, asa ca abtine-te pe viitor de la comentarii de acest gen.
cosmin_2300, cei din film au zis ca PROBABIL. Adica era undeva la limita, nu se pot pronunta cu exactitate. Argon deja vedea forte mult peste cele normale. E o mica diferenta, nu crezi? In ccea ce priveste umbrela, cum ajung pe acasa la ai mei o sa ii fac o poza. E primita cadou si poarta sigla unui cunoscut producator de masini. This post has been edited by ssilviu: 5 Mar 2008, 13:32 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ca vorbeam de testul cu Smart, in ultimul minut atentie la comentarii, e adevarat, viteza a fost mai mare, si anume 110 km/h dar betonul s-a deplasat putin, si masinile au deviat lateral, diminuand oarecum fortele, pomul nu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#34
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dar tu ai auzit la ce viteza a fost testul? 112 km/h? Cu o masina care nu are aproape nici o zona de disipare e energiei de impact? Deceleratia pana la zero a fost aproape instantanee. Nici nu se poate compara cu crash-testul cu Laguna.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
citeste tot postul. In test a mai fost o Fiesta de 3 stele, iar faza cu deplasatul betonului, si deplasarea masinilor in lateral nu cred ca o negi
![]() In testele ncap suprafata de contact e deformabila si statica, pentru a simula impactul cu alta masina, in viata reala corespunde impactului la 32 km/h cu o masina care are tot 32 km/h. Tocmai d'aia scapa si pasagerii cand celula de siguranta e intacta, ca-s limitate fortele. Pana la 88 sau 112 km/h la impactul cu un obiect nedeformabil e cale luuunga. This post has been edited by argon: 5 Mar 2008, 13:53 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
legatura dintre umbrela ta si frana mea de motor eu nu reusesc sa o vad sincer, cred ca nici tu, dar in lipsa de argumente...
|
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#37
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Mar 2008, 13:42) Si de la 88 km/h si impactul unei masini de 5 stele cu o suprafata mare deformabila pana la 112 km si impactul unei masini de 3 stele compusa dintr-o cusca si cam atat e cale la fel de lunga. De altfel 88 e chiar la jumatatea drumului intre 64 si 112 ![]() This post has been edited by ssilviu: 5 Mar 2008, 13:57 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#38
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu cred ca ajunge niciunde discutia, iar unii au inteles ca sustin ca stele nu-s bune, sunt foarte bune, dar de la un punct si in anume circumstante nu te mai salveaza, condusul preventiv e cel mai important.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#39
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Mar 2008, 14:57) nu cred ca ajunge niciunde discutia, iar unii au inteles ca sustin ca stele nu-s bune, sunt foarte bune, dar de la un punct si in anume circumstante nu te mai salveaza, condusul preventiv e cel mai important. Felicitari ! FOARTE bine ai spus ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXACT asta au vrut sa arate si producatorii filmului ! ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Masina ca masina, impactul ca impactul, ce ma surprinde pe mine e analiza pe care o fac aia la drumuri...
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 5 Mar 2008, 12:21) Si eu ti-am dat exemplu de accident similar, Stimabile, cele doua exemple, cel cu Laguna si F1 nu au nimic de a face una cu alta. Atat zic, la F1 impactul a fost semifrontal intr-o bariera de ANVELOPE. Impactul la Laguna a fost FRONTAL intr-un COPAC. Ce ti se pare tie similar in povestea asta? Ca ambele masini au VOLAN? This post has been edited by liviu2004: 9 Mar 2008, 13:05 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#42
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Deceleratia mi se pare similara
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
liviu2004 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Nici vorba sa fie la fel deceleratiile. Poate asta incerc sa explic si nu se intelege: in bariera de anvelope, deceleratia s-a facut pe cativa metri. Iar la Laguna deceleratia e in 0 metri. Nu poti sa faci comparatii asa.
This post has been edited by liviu2004: 9 Mar 2008, 15:05 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#44
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
La Laguna deceleratia a avut loc in 1 metru. Cam atat s-a deformat botul. Si atat a parcurs manechinul din momentul impactului pana cand s-a oprit de tot. Daca distanta era zero, deceleratia era imensa. Si trebuia ca masina sa se opreasca instant. La masina de F1 au fost si acolo vreo 2 metri. Dar pe de alta parte si viteza de impact a fost mult mai mare. Sper ca ti-ai dat seama ca noi vorbim aici despre efectele asupra soferului, nu asupra suprafetelor lovite
![]() This post has been edited by ssilviu: 9 Mar 2008, 23:45 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
LNG |
![]()
Post
#45
|
. Group: Members Posts: 320 Joined: 6 August 07 ![]() |
Eu sunt de parere testele EuroNCAP iti arata cum se comporta masina in cazului unui accident simulat in conditii de laborator si e cale lunga pana la viata reala. Sunt oameni care au scapat din accidente la viteze de 130-140 cu copaci si tot tacamu in masini de 3 stele, dar sunt si oameni care au murit sub tir cu 70 la ora.. Chiar azi am avut nefericita ocazie sa trec pe langa un accident care s-a intamplat cu 2 minute inainte, in care un Mertz aflat in depasire a intrat sub un tir care a facut stanga pe un drum lateral. Nu am putut sa fac poza la masina distrusa de sub tir din cauza unghiiului, dar oricum se vedea ( din unghiul asta nu) ca e cam jumate sub el. Peisaj macabru, s-a zbarlit pielea pe mine, cred ca cei din fata au murit, iar la un pasager din spate ii acorda primul ajutor.
![]() Pozele, poate asa le mai intra la unii in cap ca daca ai 5* nu inseamna ca esti invincibil, si ca pana la urma conteaza si cate stele ai in cap cand esti la volan. 09032008.jpg ( Size: 217.29k ) Number of downloads: 36 09032008_001_.jpg ( Size: 198.9k ) Number of downloads: 45 09032008_002_.jpg ( Size: 226.99k ) Number of downloads: 42 This post has been edited by LNG: 9 Mar 2008, 23:20 |
--------------------
-
-
-
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Uite de aia imi plac mie masinile MAAARI.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:51 |