DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 60 61 62 63 64 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

burtosu
post 20 Apr 2009, 08:30
Post #1831


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




HRISTOS A INVIAT !

@dia_ph2 am mai facut rost de un batator(prestige 380 grame) si as dori o parere din partea ta,anume unde sa-l montez si pe cel de-al doilea ptr maxim de efect?Am fost plecat la un drum mai lung si am ramas uimit de ceea ce poate face o bucata de fier imbracata in cauciuc dpdv al zgomotului.Pe primul l-am montat ca in foto atasate.


Attached thumbnail(s)
IMG_8247.JPG ( Size: 152.13k ) Number of downloads: 1728
IMG_8248.JPG ( Size: 219.94k ) Number of downloads: 1909
IMG_8220.JPG ( Size: 499.2k ) Number of downloads: 2010
IMG_8221.JPG ( Size: 468.63k ) Number of downloads: 1844


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 20 Apr 2009, 08:58
Post #1832


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




ADEVĂRAT A ÎNVIAT!
@burtosu - cât ai plătit pe bătător? Și de unde - dezmembrări?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 20 Apr 2009, 09:21
Post #1833


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Pe ambele am dat cate 5 lei si au fost luate de la dezmembrari.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Apr 2009, 12:44
Post #1834


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




eu daca as trece asa de des pe la dezmembrari as cumpara si niste elemente din cauciuc ... tot legate de esapament, in special pentru prima prindere


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Apr 2009, 16:57
Post #1835


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(burtosu @ 20 Apr 2009, 09:30)
as dori o parere din partea ta,anume unde sa-l montez si pe cel de-al doilea ptr maxim de efect?
*

Desi nu mie mi-a fost adresata intrebarea, mi-as permite sa-mi exprim o parere: la megane batatorul acustic e montat imediat inantea curbei de dupa intermediara, acolo unde la logan e prinderea de caroserie.
La symbol batatorul acustic, pe esapamantele pe care exista, e fixat in dreptul prinderii (la prinderea de dinaintea intermediarei) si/sau in dreptul prinderii de dupa intermediara sau cu cca. 5 cm inainte sau la mijloc intre prinderea de dupa intermediara si intermediara.
Eu as incerca: in dpretul bridei de prindere (usor in fata ei) de dupa intermediara, la mijloc intre intermediara si brida de prindere de dupa ea, cu 5-7 cm inainte de prinderea de dupa intermediara.

Si o metoda simpla de prindere a unui batator acustic:
Exhaust_Mass_Damper_2___Small.jpg ( Size: 42.72k ) Number of downloads: 1744


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 21 Apr 2009, 06:53
Post #1836


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(klaus @ 17 Apr 2009, 23:37)
1. E, chiar lipsa de rezonator nu e, ca nu are carcasa de filtru forma aia pe interior degeaba. Daca ai sa pui un filtru sport sau ai sa scoti carcasa aia de tot ai sa vezi ce inseamna de fapt lipsa unui rezonator.

2. Ca eu momnentan nu vad nici o idee noua sau vreo aplicare noua a ideilor vechi, in afara de aia cu suportul motor (care in opinia mea va avea rezultate minore, ca ala e important la relanti, nu la turatia de rezonanta)

3. Deviza mea e: maximum de confort cu minimum de efort.

4. Pe urma as trece la cela mai scumpute dar care au un efect cat de cat (flexibilul, ca acu sunt si o gramada de modele), poate o alta intermediara, poate si un insonorizant intre esapament si tunelul central (pe sub masina, cu niste deflectoare de aluminiu de la dezmembrari pe el).

5. Si abia apoi la chestii de fineturi cu efecte minime (suport motor, insonorizare oale fata, acoperiri gauri ce dau zgomote aerodinamice, bureti prin gaurile de trecere din stalpi, inchideri de borduri (unde e cazul) atat la sofer (cu insonorizantul sub bord de la dacia daca nu e) cat si la pasager etc)
*



1. Chiar nu m-am uitat in carcasa filtrului de aer, greseala mea;

2. Motorul meu sta destul la relanti, precum si la turatii scazute specifice mersului in oras la ore de varf, deci pentru mine, vibratiile la relanti chiar conteaza.

3. De acord

4. 5. Solutiile enumerate nu sunt scumpe sau de finete. Perceptia sunetului pentru diferite persoane, nu poate fi decat subiectiva.

Zgomotele percepute de mine, sunt asa:
- 750rpm - vibratii resimtite in scaun si zgomot de frecventa joasa, mai puternic pe locurile din spate; toba vibreaza si pufaie;
- 2000rpm - rezonanta esapament care simteam ca-mi infunda urechile - foarte deranjanta, mai ales pentru viteze intre 52-58km/h in viteza a 4-a;
- 3000-3800rpm - pentru mersul cu viteze intre 110-140km/h

Solutiile de genul pasla, burete+cauciuc nu pot interveni in spectrul frecventelor joase, unde se incadreaza vibratiile si rezonantele. Aici se incadreaza solutiile "celelalte": suport motor hidroelastic, intermediara de 16v, eventual racord flexibil, batator acustic. Acesta din urma s-a dovedit pentru mine cea mai ieftina si simpla solutie pentru eliminarea rezonantei de 2000rpm. Recomand cu caldura scoaterea temporara a acestuia, pentru a se "vedea" diferenta.








22 Apr 2009, 06:39:
QUOTE(dia_ph2 @ 16 Mar 2009, 09:54)
Nu stiu la altii cum e, dar la mine, o mare sursa de zgomot este trecerea cablului de ambreiaj prin tablier. Cum se manifesta? Opriti radioul si aeroterma, ridicati putin cu varful piciorului pedala de ambreiaj, si, daca nu sunt singurul cu problema asta, o sa simtiti ca se inchide portita lasata deschisa spre motor. Apasati doar 1cm si o sa simtiti diferenta.
... Astept rezultatele, sa vad daca sunt singurul "norocos".
*



Problema se pare ca nu este din ciclul "asa face toate". Am schimbat cablul de ambreiaj (28 lei) si am scapat. Vinovata se pare ca era bucsa de cauciuc care apasa pe tablier - era putin ciupita si in ciuda siliconului de remodelare si a vaselinei aplicate cu darnicie, a insistat sa ma amarasca.
In plus, am aplicat pedalei de acceleratie greutatea preluata de la cablul vechi, in stilul colegului Ironick, obtinand o reducere a vibratiilor acesteia.

This post has been edited by dia_ph2: 22 Apr 2009, 06:39


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Apr 2009, 09:54
Post #1837


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si nu puteai sa pui o greutate si pe pedala de ambreiaj daca tot ai umblat? Nu trebuie neaparat sa fie rotunda, patrata si cu gaura. Orice fier este binevenit ...

This post has been edited by IRONICK: 22 Apr 2009, 09:55


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 22 Apr 2009, 10:53
Post #1838


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Pe mine nu ma deranjeaza asa de tare vibratia pedalei de ambreiaj... dar o sa pun intr-o buna zi si pe pedala si pe cablu, ca nu am gasit (rapid) cablu de diesel, care ar fi avut deja greutate pe el.
A, si pe tija schimbatorului de viteze, cum am vazut mai demult pe acest topic.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Apr 2009, 11:00
Post #1839


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Vezi ca la Megane 1 (cred ca am mai spus), pe cablul de ambreiaj sunt 3 greutati!


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 22 Apr 2009, 11:14
Post #1840


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Daca ne-ai spune si unde sunt amplasate... poate are importanta, exact ca si batatorul acustic


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Apr 2009, 12:01
Post #1841


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Fotografii_0015.jpg ( Size: 192.59k ) Number of downloads: 861


Poza nu imi apartine, motorul este diesel si nu am verificat daca exista diferente intre motorizare benzina/diesel.

Aia in plus fata de cablul de diesel Logan este cea de pe fir central, dupa tija de actionare.

This post has been edited by IRONICK: 22 Apr 2009, 12:44


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 22 Apr 2009, 12:07
Post #1842


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Aia după tija de acționare se poate achiziționa separat? Dacă da, se poate monta ulterior? Sau vine din fabrică doar pt. diesel?

Fotografii_0015.jpg ( Size: 194.19k ) Number of downloads: 738


This post has been edited by Lostboy: 22 Apr 2009, 12:09


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Apr 2009, 12:57
Post #1843


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu stiu, momentan ma trece o stare in care ma exprim doar laconic.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 22 Apr 2009, 13:23
Post #1844


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




@ IRONICK Sa ma simt prost? Ca parca eu am adus, mai demult, acest cuvant in discutie. Ti-am trimis mesaj personal atunci, oare nu-i de ajuns?

@ Lostboy Daca urmam acelasi rationament pentru care Logan diesel beneficiaza in plus de o greutate suplimentara pe cablul de ambreiaj la cutiile JH3, greutate care nu se poate achizitiona separat, rezulta raspunsul pe care (nu) -l asteptai...


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Apr 2009, 13:27
Post #1845


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu zic ca poate se poate, nu trebuie neaparat sa fie rotunda si nici nu deranjeaza sa fie prinsa prin presare cu un colier metalic cu surub. Totul este sa ramana spatiu la actionarea ambreiajului ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 22 Apr 2009, 18:04
Post #1846


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




QUOTE(dia_ph2 @ 22 Apr 2009, 11:53)
Pe mine nu ma deranjeaza asa de tare vibratia pedalei de ambreiaj... dar o sa pun intr-o buna zi si pe pedala si pe cablu, ca nu am gasit (rapid) cablu de diesel, care ar fi avut deja greutate pe el.
A, si pe tija schimbatorului de viteze, cum am vazut mai demult pe acest topic.
*


Pe maneta schimbătorului sau pe tija de sub?
Eu am doar pe manetă, dar urmează să pun și pe tija aceea.

23 Apr 2009, 09:44:
Are cineva cablu de ambreiaj de diesel pe motorizare benzină?


This post has been edited by Lostboy: 23 Apr 2009, 08:44


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2009, 08:45
Post #1847


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




eu


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 23 Apr 2009, 08:55
Post #1848


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




În afară de tine. tongue.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2009, 08:59
Post #1849


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




nu cred ca mai gasesti si alti nebuni ....


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 23 Apr 2009, 09:19
Post #1850


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Nu fii sigur! biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 23 Apr 2009, 09:38
Post #1851


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(burtosu @ 20 Apr 2009, 08:30)
HRISTOS A INVIAT !

@dia_ph2 am mai facut rost de un batator(prestige 380 grame) si as dori o parere din partea ta,anume unde sa-l montez si pe cel de-al doilea ptr maxim de efect?
*




QUOTE(klaus @ 20 Apr 2009, 16:57)
Desi nu mie mi-a fost adresata intrebarea, mi-as permite sa-mi exprim o parere: la megane batatorul acustic e montat imediat inantea curbei de dupa intermediara, acolo unde la logan e prinderea de caroserie.
La symbol batatorul acustic, pe esapamantele pe care exista, e fixat in dreptul prinderii (la prinderea de dinaintea intermediarei) si/sau in dreptul prinderii de dupa intermediara sau cu cca. 5 cm inainte sau la mijloc intre prinderea de dupa intermediara si intermediara.
Eu as incerca: in dpretul bridei de prindere (usor in fata ei) de dupa intermediara, la mijloc intre intermediara si brida de prindere de dupa ea, cu 5-7 cm inainte de prinderea de dupa intermediara.

*



@burtosu:
Intrucat nu am apucat sa montez cel de-al doilea batator acustic, consider informatiile colegului klaus foarte folositoare pentru a experimenta pozitia acestuia.
Din moment ce spui ca ai achizitionat de la dezmembrari un batator acustic de Prestige, ar fi util daca ai mai da o fuguta pe acolo, pentru a vedea esapamentul de pe care a fost preluat si de a observa particularitatile acestuia. Astept cu interes...


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2009, 09:42
Post #1852


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Doar ca colegul klaus nu a specificat ca la alte masini este batator doar in spate ...

De ce crezi ca am pus poza cu catalizatorul sub baia de ulei si imbinarea sferica (sau flexibil) dupa catalizator ...

http://img125.imageshack.us/img125/5492/pi...94resizeef2.jpg

This post has been edited by IRONICK: 23 Apr 2009, 09:50


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Apr 2009, 11:45
Post #1853


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




La unele symbol (adicalea clio symbol asta nou) e si in fata batator, nu doar in spate (adica sunt 2). Mai rare, dar sunt.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 23 Apr 2009, 14:46
Post #1854


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Am facut o selectie a posturilor care mi s-au parut utile, incepand cu pagina 30.

Attached File  New_Text_Document.txt ( 144.69k ) Number of downloads: 211


Dati "save target as" pana reusesc sa o postez corect

This post has been edited by dia_ph2: 23 Apr 2009, 15:02


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 23 Apr 2009, 15:55
Post #1855


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




@ dia_ph2 din pacate cel de-al doilea batator acustic l-am primit seara de la tipul de la dezmembrari asa ca nu stiu de pe ce toba a fost dat jos,dar l-am montat ca in pozele de mai sus(prestige) in apropierea celei de-a doua prinderi in partea dinspre sofer.Momentan nu am facut niciun drum mai lung sa vad comportamentul si cu nr 2 montat.Ce tip de greutate sa montez pe tija schimbator si eventuale foto ale celor care au?Multumiri.

@ IRONICK ce reprezinta ceea ce ai incercuit tu in poza ca nu ma dumiresc?

This post has been edited by burtosu: 23 Apr 2009, 15:56


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2009, 16:14
Post #1856


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




poza nu este facuta de mine (luata de pe alt topic), ce este incercuit acolo este bieleta antirotire


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 23 Apr 2009, 18:23
Post #1857


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




QUOTE(burtosu @ 23 Apr 2009, 16:55)
....
Ce tip de greutate sa montez pe tija schimbator si eventuale foto ale celor care au?Multumiri.
*


Colecție masă acustică, este greutatea care vine din fabrică montată pe conducta flexibilă de AC. Nu am momentan poze, dar poți să cauți în topicul AC ZGOMOTOS.
Sau orice greutate, nu neapărat asta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 23 Apr 2009, 18:43
Post #1858


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Pai pe furtunul flexibil de la AC am o greutate,sa pun la fel si pe tija?


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Apr 2009, 18:50
Post #1859


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(dia_ph2 @ 23 Apr 2009, 15:46)
Am facut o selectie a posturilor care mi s-au parut utile, incepand cu pagina 30.
*


radmasa.gif Adevarul e ca am fost cam laconic. Eu si cu ironick ce am avut pe aici informatii reale... Si tot noi laconici... radmasa.gif
Daca elimin postarile mele si ale lui ironick, toate cele ramase adunate impreuna si inmultite cu 5 nu au atata informatie cate au avut doar ale mele (nu-l mai bag si pe ironick la calcule, ca poate sa-si duca si singur de grija)
Cand intr-adevar am fost laconic la treaba cu suportul hidroelastic de DSN, care fiind anexat unui motor asemanator (nu 16V-ului) ar putea fi adaptat mai repede (desi e discutabil daca sunt aceleasi distante intre motor si suport, ar trebui verificat), a fost necesar sa traduc intr-un fel sau altul informatia si de-abia apoi a inteles-o lumea.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 23 Apr 2009, 19:12
Post #1860


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




@Burtosu - Da, numai că cea pe care o vei cumpăra va fi diferită de cea pe care o ai tu acum, deoarece cea cumpărată este gândită să fie montată ulterior iar cea din fabrică să fie montată înainte de montarea țevilor de AC.
Recomand să pui și pe tija de sub, cea care acționează maneta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 60 61 62 63 64 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 20:02
Forum Renault