Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
dia_ph2 |
![]()
Post
#2491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
tribunul |
![]()
Post
#2492
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Ironick daca-l montezi te rog sa faci si cateva poze.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
IRONICK |
![]()
Post
#2493
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 8 Oct 2010, 07:20) Adica eu mi-am racit gura degeaba... Nu, eu astept concluzile matale si pe urma purced si eu la montare. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2494
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
E simplu - monteaza-l si o sa ajungi la vorba mea: cine nu are batator, sa-si cumpere. Pozitia lui poate fi dupa cea a batatorului de fabrica, cu care ar trebui sa nu interactioneze, avand in vedere frecventele destul de diferite, la interval de o octava. Am incercat cu masina stationata sa gasesc o pozitie optima, dar nu am reusit. Am montat batatorul (in alta zi, de data asta fara laptop), pe pozitia primei prinderi a esapamentului (ca la symbol) si am facut proba scurta de drum; brusc mi-am amintit de rezonanta; l-am montat pe pozitia celei de-a doua prinderi - la fel, rezonanta ca la ea acasa. Am scos apoi batatorul, gandindu-ma ca el accentueaza poate fenomenul de rezonanta daca nu este intr-o pozitie optima - la fel de mult zgomot. L-am pus la loc unde l-am montat prima oara (adica intre catalizator si intermediara), si, deloc surprinzator, rezonanta de la 3000-4000rpm s-a redus mult. Nu a disparut complet, dar efectul este foarte evident. O sa mai tatonez pozitia imediat ce am acces la un laptop, dar iau in considerare si adaugarea unui batator identic. Doua circuite acordate pe aceeasi frecventa, cu aceeasi largime de banda, ar trebui sa mareasca atenuarea si sa largeasca banda utila.
PS Batatorul are 2 coduri inscrise pe el, unul cu 8200 si altul cu 7700 - asta daca va intrebati de ce batatorul lui Ironick are cod cu 7700. LE. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2651302 Chiar trebuie mai multe poze? This post has been edited by dia_ph2: 8 Oct 2010, 09:12 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
tribunul |
![]()
Post
#2495
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Unii dintre noi suntem novici in ale mecanicii, si ma gandeam eu asa, daca le lasa pe ambele, sa vad exact unde sunt montate, ceva de genul la "x" centrimetri de ...
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2496
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Deocamdata nu am nici eu o distanta de x cm, trebuie s-o determin pe masurate, caci urechiometrul este un instrument cu abateri mai mari. Dar probabil nu o sa te ajute nici dupa ce determin in situatia mea acea distanta, caci eu am ceva modificari la esapament. Iti dai seama oricum ca este destul de dificil a te baga sub masina si a schimba pozitia din x in x cm, pt ca apoi sa faci proba de drum (care drum ce intruneste conditiile pt masuratori este destul de departe de cas). Apoi trebuie sa vii iar acasa, sa schimbi iar pozitia, sa pleci iar la drum, ca doar nu o sa trag masina pe marginea drumului si sa o ridic pe cric, etc. Dar astea numai pt a determina eficienta maxima.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2497
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mi-am adus aminte. Se pare ca greutatea de pe Fluence se monteaza cum apuca fiecare pe linia de montaj ... dar si moduri noi de asamblare mai rapida si ieftina.
flue3.jpg ( Size: 262.4k ) Number of downloads: 1775 Mai uitam la M3 si mi-a sarit in ochi traducerea de la greutate ... amest.jpg ( Size: 27.35k ) Number of downloads: 1862 This post has been edited by IRONICK: 8 Oct 2010, 20:47 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Interesant, inca un loc unde se poate incerca montarea batatorului...
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#2499
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am montat batatorul acustic 8200 125 926 in locul celui de benzina care l-am avut din fabrica.
Detalii montaj: - am dat jos batatorul original prins cu 2 suruburi - am dat o gaura de 8mm cu bormasina in suportul de tabla langa piulitele sudate in suport de care se prindea batatorul original - am fixat noul batator cu o piulita de 13 Efecte observate la testele efectuate in treptele a II-a si a III-a (nu am avut unde sa fac teste in a IV-a si a V-a): - rezonanta din zona 3000-4000 rpm cu maximul in 3500 rpm s-a atenuat foarte mult - mai exista o urma de rezonanta intre 3500-3750 rpm - deci nu a disparut complet. Exact ce a observat si dia in post-ul de aici el avand in acel moment racord flexibil pe esapament. Raman de studiat si situatiile: - efectuarea de teste si in treptele IV si V - montarea noului batator cu colier mai inspre spatele masinii (posibil ca rezultatele sa fie similare daca nu identice cu ce va studia dia) - remontarea batatorului original la locul lui si montarea noului batator cu colier in spatele primului This post has been edited by madhorsefuzzy: 9 Oct 2010, 16:13 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2500
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu am pus batatotul original la locul lui si in paralel cu el orientat spre spate (in partea dreapta a esapamentului) am pus noul batator. Inainte era cel de diesel la pozitia de fabrica si cel de fabrica la cot.
Rezultate: rezonanta creste de la ~3250rpm si se linisteste pe la 3750rpm. Asa ca varianta cu doua batatoare pica ... o sa il pun doar pe cel nou pe pozitia de fabrica. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#2501
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu merg 2 batatoare puse (cel original si cel de clio) atunci trebuie studiat daca nu cumva dispare rezonanta daca batatorul de clio e montat cu 5-10 cm mai in spate fata de pozitia de fabrica.
In pozitia de fabrica mai exista rezonanta (desi mult atenuata) intre 3500 si 3800 rpm. In fata pozitiei de fabrica zgomotul e mai mare (testat de dia). |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2502
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
L-as schimba saptamana asta, dar imi trebuie timp, rampa si o cheie de 13 pentru colier ...
This post has been edited by IRONICK: 10 Oct 2010, 20:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2503
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Nu trebuie neaparat rampa, eu am mutat batatorul de cateva ori fara macar sa o ridic pe cric.
Dupa testele mele ar fi o reducere de 4-5db in zona 2900-3400rpm si o marire cu circa 1db intre 2700-2900. Cel putin la mine. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#2504
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum dupa 2 zile de plimbat cu noul batator am senzatia ca e un pic mai zgomotoasa intre 2000 si 3000rpm, desi zgomotul pare ca creste liniar pana la 4000 rpm.
Nu stiu daca e doar o senzatie sau chiar e mai mare zgomotul. In plus s-a mai si racit afara ceea ce face si motorul mai zgomotos cand e rece. As vrea sa mai confirme cineva cele de mai sus. La tine dia zgomotele in zona 2000 probabil ca au fost eliminate de elementul flexibil. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2505
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai l-ai dat jos pe ala de fabrica, care era pentru turatii mai mici ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#2506
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiu.
![]() Trebuie sa gasim o solutie multivalenta. ![]() Trebuie sa-i gasim noului batator o pozitie buna pentru a fi montat impreuna cu cel de fabrica. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
GBi |
![]()
Post
#2507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
in weeckend_ul acesta am montat si eu batatorul de clio, si am renunta la cel de diesel, rezonanta produsa dupa 3000 rpm este mult diminuata, mai reapare putin aproape de 4000 rpm.
Ps: rezonanta la turati mici (2000 si ceva de rpm) pt. mine nu este deranjanta, si asa Dacia la modele dupa 2008 si Ph2 au renunta la batator. |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#2508
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
acuma ai montat doar cel de clio ?
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
GBi |
![]()
Post
#2509
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
da, doar cel de clio, si l-am pozitionat 1 - 2 cm mai spre catalizator fata de pozita celui vechi.
Ps: acuma nu stiu care este cea mai ok pozitie pt. el ![]() |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2510
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu m-am intalnit cu dia in weekend-ul asta si am facut niste comparatii. Scurte, dar destul de edificatoare.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
GBi |
![]() ![]()
Post
#2511
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
|
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2512
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bre greu de explicat, mai mult am incercat "sa ne fixam ceasurile pe aceeasi ora", ca sa zic pe scurt.
18 Oct 2010, 22:49: QUOTE(GBi @ 17 Oct 2010, 23:57) da, doar cel de clio, si l-am pozitionat 1 - 2 cm mai spre catalizator fata de pozita celui vechi Dar tu nu aveai suport de fabrica pentru batator?This post has been edited by IRONICK: 18 Oct 2010, 21:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
GBi |
![]()
Post
#2513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
De prin primavara lui 2008, Dacia a mai facut putina "economie" si renuntat la suport si la batator pe Ph1 si a mentiut "obiceiul prost" si pe Ph2.
Ps: un mic avantaj la 1.6 MPi este ca intermediara este putin mai mare fata de 1.4 |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2514
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu vedeam doar 04 in semnatura ta ...
![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(GBi @ 18 Oct 2010, 21:07) Am avut putin timp la dispozitie, asa ca nu am facut nici un fel de masuratori (am avut un microfon cu preamplificator in portbagaj, pe care am uitat sa-l fac cadou lui Ironick, sa se joace si el). Am comparat masinile la ralanti si la o proba de drum printre blocuri (max 60km/h presupun), comparatie in urma careia fiecare a ramas cu un ranjet pe fata: a mea e mai silentioasa/ ba a mea! Adevarul este ca fiecare aveam dreptate. Ironick a lucrat foarte mult pentru a atenua zgomotul de frecvente medii-inalte (pasle, bureti), eu am fost preocupat mai mult de zgomotul de frecvente joase (urletul caracteristic). Am mai avut "la dispozitie" un Symbol 2007 k4j, pe care l-am turat doar pe loc. Dupa mine, un clasament ar fi asa: -zgomotul de frecventa medie-inalta (se simte foarte bine la pornire si ralanti, cu toate cele oprite, adica radio si ventilatie off): cel mai silentios este Loganul lui Ironick, apoi Symbol, apoi a mea -zgomotul de frecventa joasa, incluzand rezonantele si urletul la 3000-4000: cel mai silentios Symbol, apoi a mea, apoi Ironick Concluzia: sunt bucuros ca se poate si mai bine, in ambele privinte. PS. Duminica ajung din nou prin Bucuresti. Daca timpul o sa fie bun, o sa dau jos batatorul de la Symbol, pentru a vedea daca prezinta eficienta si la turatul pe loc, ocazie cu care as putea concluziona daca se poate regla pozitia acestuia stand pe loc (mult mai avantajos si precis decat mersul pe o portiune de drum de multe ori) This post has been edited by dia_ph2: 19 Oct 2010, 07:02 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2516
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Haibi bre ca eu am plecat cu ranjet mai mult ca aveam ceva in portbagaj. Sa imi identific eu "problema", si la urmatorul drive-test ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Dupa cum am precizat mai sus, aveam si un microfon pe care vroiam sa ti-l dau. Te mai distrai si tu cu ceva masuratori.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#2518
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
IRONICK tu ce aveai montat pe masina in momentul comparatiei?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2519
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai nu am mai schimbat nimic, a ramas cum era mai sus. Si nu sunt prea fericit ce se intampla.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2520
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Bre, da' laconic mai esti... Mai bine spune-i omului ca aveai pasle si bureti prin cele mai diverse locuri (capota, perete antifoc, pedalier, intre aripi, sub bord - ca l-ai dat jos, pe pompa de frana, chedere pe la capota si la marginea usilor, prin montanti, dublura la peretele antifoc cu inca una de Clio, buretele ala intre bord si parbriz, etc.) plus aluband pe usile fata si podea. Nu stiu daca aveai batatorul de Clio montat, dar racord flexibil ca mine, nu ai. Eu aveam batator, folie pe podea, pasle de diesel cu ceva folie bituminoasa sub ea pe peretele antifoc. Cam atat.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:42 |