Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
IRONICK |
![]()
Post
#2971
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
iacob_manuel |
![]()
Post
#2972
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 May 15 ![]() |
Dintre cei care si-au antifonat masina, aveti cumva o masuratoare inainte si dupa cu un decibelmetru? fara aplicatie pe telefon, ca microfonul telefonului/(aparat de inregistrat) este atenuat in functie de nivelul zgomotului automat si masuratorile ies aiurea. As vrea sa incep si eu antifonarea care ma costa in total 1KEuro(toata masina cu manopera cu tot) si nu stiu daca se merita mai mult ca suspensiile pneumatice(teoretic astea ar reduce zgomotul de rulare mult mai mult si ar spori confortul pentru drumurile noastre, stepway-ul parca are arcuri de locomotiva). Sandelul meu urla efectiv sub 100KM/h pe prima parte din A2, pe care o fac destul de frecvent, si ca sa scap de zgomotul ala trebuie sa merg cu 130-140Km/h prin gropi care cu siguranta nu fac bine niciunei parti mecanice(zgomotul marindu-se semnificativ dar nu mai urla ca la uzina cand se schimba tura). Am incercat sa citesc tot topicul dar 100 de pagini sunt un pic cam mult, scz.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2015
- B 67 NJN
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2973
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu are cum sa coste asa de mult insonorizarea. Exagerez daca spun maxim 250E materialele combinate.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
iacob_manuel |
![]()
Post
#2974
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 May 15 ![]() |
Doar Ground Zero Gold costa vreo 400 de lei 3.75mp si cred ca trebuie vreo 10mp plus alte materiale antitermice, fonoabsorbante si fonoreflectorizante, eu zic ca se duce spre 500E si 500 manopera, cel putin asa mi-au zis unii care vand asa ceva si si monteaza. e ca la gresie, cata pui atata platesti.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2015
- B 67 NJN
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2975
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Este o prostie ce ti-au spus aia. Faptul ca vand sau monteaza nu insemna ca se pricep. Ei doar vand.
Cine si-a insonorizat masina pe topicul asta facut-o cu alte tipuri de materiale si a obtinut rezultate corespunzatoare ca a facut-o cum trebuie. Nu ai nevoie de cantitati mari, nu ai nevoie de materialele obscen de scumpe. Sunt 3 tipuri de materiale combinate, unu dintre ele nu are ce sa caute acolo. Si nu se numesc asa. Plus ca nu doar materialele fonoabsorbeza, ci si schimbarea solutiilor tehnice. Daca te astepti sa iti faca cineva un rezumat, gresesti. This post has been edited by IRONICK: 20 Jun 2019, 17:21 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
iacob_manuel |
![]()
Post
#2976
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 May 15 ![]() |
Alte oferte nu am avut, pana acum am pus doar chedere de duster pe usi, sub capota si ceva "bucse" de cauciuc la tijele alea care intra in usa de la balamale, s-a schimbat sunetul dar tot ma doare capul dupa ce ies de pe A2. As face si eu cu tutorialele din topic dar imi trebuie timp si spatiu, pe care nu le am, asa cam apelat la firme si cam asta cer, cu materiale STP iese mai ieftin dar na manopera te omoara, cam la cine am sunat mi-au zis ca ce dau pe materiale cam atat o sa dau si pe manopera. O sa incerc dupa concediu sa pun STP 2.2mm bitum cu aluminiu in portbagaj si sub bancheta ca mi se pare cel mai accesibil loc si nu trebuie demontat nimic. Am si deciBel-metru si pot sa fac o comparatie. Doar cu chedere am 80dB la 130Km/h iar pe partea nasoala de A2 ajunge la 90dB si conform standardelor actuale nu prea ai voie sa stai in medii cu presiune acustica mai mare de 85dB. E bine ca imi aud copilul cand plange 111dB la 1m distanta
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2015
- B 67 NJN
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2977
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
De folie bituminoasa nu ai nevoie multa. Aia se pune pe tabla unde este goala. Podea, tablier, dar nu tunelul central sau traverse. Pe usi pui pentru audio. Este o exagerare sa umpli masina de bituminoasa. Cum a procedat aici: https://apollo-frankfurt.akamaized.net/v1/f...mage;s=1000x700
Pe urma poti sa folosesti asa ceva. Materialul asta se pune peste tot. Deasupra trebuie pasla (nu fonomin). Vindea cineva pe olx parca. Pentru carenajele rotilor fata foloseste asa ceva. Pune si scut plastic cu insonorizant sau doar insonorizant pe el. Husa pe baterie, pe langa protejarea ei de caldura, acelasi efect ca si insonorizantul de pe scut sau capota. This post has been edited by IRONICK: 21 Jun 2019, 00:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2978
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#2979
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Asa ceva am folosit eu la Loganul meu. Am lipit vreo doua zile, peste tot (podea, usi, portbagaj...). Rezultatul = ZERO !
Nu cred ca materialele no-name (si mai ales cele made in PRC) au efecte evidente ... This post has been edited by FRATELLO: 21 Jun 2019, 08:11 |
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
iacob_manuel |
![]()
Post
#2980
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 May 15 ![]() |
Multumesc IRONIK, destul de structurat pentru mine ce ai scris, ma gandesc serios daca sa incep lucrari d-astea sau sa imi iau alta masina
![]() QUOTE Asa ceva am folosit eu la Loganul meu. Am lipit vreo doua zile, peste tot (podea, usi, portbagaj...). Rezultatul = ZERO ! Nu cred ca materialele no-name (si mai ales cele made in PRC) au efecte evidente ... Si asta e unul din motive pentru care am ales ground zero sau STP si daca fac lucrarea la o firma ma costa asa mult, dar tot asa... nu o sa iasa nici macar skoda din dacie cat insonorizant ar fi. As fi interesat sa merg cu unul din cei care si-au antifonat bine de tot masina si sa facem un test cu decibel metru' poate asa ma decid daca se merita sau nu antifonarea. This post has been edited by iacob_manuel: 21 Jun 2019, 08:26 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2015
- B 67 NJN
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#2981
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Materialele alea nu-ti transforma masina. O sa taie cateva frecvente, o sa fie ceva mai liniste, dar nu cu prea mult. Posibil uneori sa nu observi (cazul lui Fratello). Eu am bagat in Solenza 10mp de pasla - toata podeaua, portbagaj, usi, bord, am muncit doi insi 4 zile incheiate. La final diferenta se vedea mai ales in afara orasului - disparuse aproape complet fasaitul cauciucurilor, zgomotul motor si el diminuat, dar in oras aproape ca nu simteai diferenta.
Cheltuieli - 100 lei pasla, doua tuburi adeziv Moment = 50 lei, mocheta in portbagaj = 50lei. A meritat? La o Solenza da, la alta masina nu m-as incumeta. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#2982
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(FRATELLO @ 21 Jun 2019, 09:10) Asa ceva am folosit eu la Loganul meu. Am lipit vreo doua zile, peste tot (podea, usi, portbagaj...). Rezultatul = ZERO ! Nu cred ca materialele no-name (si mai ales cele made in PRC) au efecte evidente ... Insonorizarea se face prin combinatie de materiale folosite, adaptate modului de propagare a sunetului. Folosirea doar a unui material poate sa nu schimbe nimic sau chiar sa faca mai rau dezechilibrand frecvente si niveluri. Daca nu stii ce trebuie sa faci, nu pui material in disperare si te astepti sa ai efecte. Unii au folosit materiale care au fost produse si utilizate pentru alte scopuri, dar structura lor era foarte buna pentru atenuarea sunetului si au avut efecte. Totul este sa intelegi ce trebuie sa faci. This post has been edited by IRONICK: 21 Jun 2019, 21:53 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
psychoo |
![]()
Post
#2983
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Dupa ce am citit informatiile de la ironick m.am apucat si eu de insonorizat solenza.
Podea, usi, plafon, portbagaj, perete antifoc, cochilie bord. Bitum, pasla minim 5cm grosime, folie cauciucata. Nici nu mai statea mocheta podelei de cata pasla am bagat. Ploaia nu mai suna a tabla chioara din plafon, se auzea din parbriz doar ca la masini straine. Muzica imbunatatita, zgomot rulare atenuat. In schimb au aparut vajaieli oglinzi, vajaieli usi ca intra aerul intre stalp si usa peste 100kmh(nici cu inca 2 randuri de chedere nu am scapat de problema asta), zgomot motor pe frecvente medii si inalte de nu o mai suportam. Rezonante esapament, rezonante aer, rezonante curele cu intinzator fara arc. Scapi de niste frecvente, scoti in evidenta altele. Co cluzia mea a fost: schimb troaca cu una gandita ca sa iti ofere comfort cu suma frecventelor. Dupa munca si bani bagati in troaca, tot o troaca a ramas. Barem i.am bagat inca zeci de kile in plus sa ii creasca si consumul...plus tabla facuta sandwich intre bitumuri se corodeaza in draci, umezeala nemaiavand loc de evaporare. Am dat.o cu podeaua intacta, dar nu pot garanta ca nu a inceput oxidarea ireversibila... |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2984
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai da, poti sa faci totul perfect. Dar raman cateva portite prin care ajunge sunetul in habitaclu. Schimbatorul de viteze cu tija, acceleratia cu cablu, ambreiaj cu cablu. Aerodinamic nu sta bine si ai multe turbulente. Totul este sa pleci de la o baza.
Nu am zis prima data, dar materialele se pun intr-o anumita ordine in straturi. Nu o respecti, obtii efectul lu' fratello. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#2985
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 21 Jun 2019, 01:09) Pe urma poti sa folosesti asa ceva. Materialul asta se pune peste tot. Da, poti pune peste tot, dar efectul este nul. ...Si, chiar daca ai vrea sa completezi cu alte straturi (sub sau peste acest minunat material), din cauza grosimii lui nu ai cum face asta. |
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2986
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Am scris intentionat invers, pasla se pune intre tabla si material. Rezonanta, absortie, reflexie. Tot nu inseamna chiar peste tot. Am mai spus, este degeaba.
Insonorizarea unei masini nu se face doar intr-un loc sau izoland o singura cale de transmitere. Nu vei obtine mare lucru. Si am mai scris, unii au folosit materiale care nu au absolut nici o legatura cu insonorizarea (sunt folosite in alte scopuri, ex transport echipamente), dar au structura care reuseste sa aibe efect de ~75%(sau chiar mai mult) dintr-un material dedicat. Din acelasi motiv am si spus ca materiale scumpe nu isi merita banii. producatorii auto folosesc alte combinatii cu efecte mai bune. Ca sa ajungi la un nivel de masina straina, trebuie sa parcurgi tot pasii. Altfel vei ramane blocat pe un material minunat cu efect NULL si de la care te astepti sa faca minuni. <span class='edit'>24 Jun 2019, 00:33:</span> Acum de exemplu am un proiect (mai mult cu rol de invatare) de insonorizare al unei masini care este destul de bine insonorizata. Dar mai este loc. Am inceput usor cu zgomotul de rulare, a crescut nivelul zgomotului de motor. Am folosit doua solutii la motor, a revenit cel de rulare in anumite conditii. Si asta doar pentru fata. This post has been edited by IRONICK: 24 Jun 2019, 00:07 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#2987
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Actuala KIA (Ceed SW) este foarte bine insonorizata, exceptand zgomotele de rulare. Cu anvelope de iarna (67 dB) este OK, dar cu cele de vara ( tot 67 dB declarati !) zgomotul e mult mai mare ...asa ca sunt direct interesat de solutiile adoptate in aceasta directie. As fi recunoscator daca ai posta aici rezultatele obtinute. Multumesc anticipat !
|
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2988
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In primul rand trebuie analizata putin masina. Ce are implementat deja si ce se poate imbunatatii.
La nivel de carenaje roti fata, aripi fata, scut motor, montanti A si compartiment motor. Pe spate la fel. Asta in prima faza. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2989
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu ai mai revenit cu info despre masina si nici poze.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2990
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
I30ul are o pasla alba groasa pe tot tablierul para foc... am curatat si eu plasticele si am vazut asta de jos, dupa 4 luni.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#2991
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Scuze...Am revenit din concediu (asta a insemnat sute de km cu masina). Informatii despre cum arata (si ce au facut altii) an gasit la prietenii de la rasarit : https://kia-ceed.net/showthread.php?t=308
|
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2992
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pe carenaje se pune pasla alba la exterior si 'mocheta' (se poate lua de la masini sh si decupa) la interior/spre roata. Pe tabla se mai da un strat de vopsea cauciucata la exterior. Gaurile din montant/lonjeron se astupa daca mai sunt cu dupuri de plastic (preventiv se poate baga ceara inainte).
Aaaa EXAGERAT cu materialul bituminos!!! Mi-am pierdut rabdarea cand am vazut ca a pus bucati de material bituminos pe orice, chiar si pe plasticele plansei de bord. Cel mai haios este cel cu buretele. Insonorizare fara logica. Nici macar nu au avut grija sa imbine perfect materialele intre ele. Pe interiorul plansei de bord suplimentezi cu un strat de pasla, cand nu exista. This post has been edited by IRONICK: 1 Jul 2019, 21:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#2993
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Pasla nu mentine umezeala, intre carenaj (plastic) si tabla ?
|
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
Victorine |
![]()
Post
#2994
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Cam da, din ce am vazut eu. E greu sa gasesti un win-win... Acuma depinde de configuratia masinii, poate ai suficient spatiu intre carenaj si tabla, in asa fel incat tabla sa nu stea in contact deloc cu pasla imbibata cu apa. La Logan se intalnesc.
This post has been edited by Victorine: 2 Jul 2019, 09:16 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2995
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pasla alba este diferita (densitate si material) de aia din interiror si se usuca mai repede.
Daca exista contact, poti sa suplimentezi cu vopsea cauciucata pe tabla. QUOTE(Victorine @ 2 Jul 2019, 10:14) Cam da, din ce am vazut eu. E greu sa gasesti un win-win... Acuma depinde de configuratia masinii, poate ai suficient spatiu intre carenaj si tabla, in asa fel incat tabla sa nu stea in contact deloc cu pasla imbibata cu apa. La Logan se intalnesc. Tie iti este frica sa dai 4 gauri in podea ![]() Ma faci sa demontez un sfert de masina sa iti arat gaurile date de mine. This post has been edited by IRONICK: 2 Jul 2019, 09:24 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#2996
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Multumesc !
Silent Coat Noise Isolator 8 poate inlocui cu succes pasla ? E mai usor de gasit online, e autoadeziv ... |
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2997
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Singurul material apropiat ca proprietati este asta. Stiu, este tot chinezesc.
Este cu autoadeziv. Am folosit de cativa ani, am pus de test si in compartimentul motor si a rezistat. O atentie deosebita trebuie sa ai la marginea taiata. Este de preferat sa o pui in partea de jos, unde nu este curent de aer puternic sau miscare mecanica. La carenaje este de ajuns sa fie latura de jos. This post has been edited by IRONICK: 2 Jul 2019, 12:27 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#2998
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
Multumesc frumos ! O recomandare si de vopsea cauciucata ?
|
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2999
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Un model anume, nu. Acum depinde si ce vrei, la pensula sau spray.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
FRATELLO |
![]()
Post
#3000
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 923 Joined: 7 November 06 From: PLOIESTI ![]() |
O sa incerc cu un spray Champion, de la aceeasi sursa recomandata anterior. Multumesc. Numai bine !
|
--------------------
DACIA
LOGAN
old 1.5 dCi-E4 ; now 1.2 @ 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:56 |