DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

Codrin
post 5 Jan 2006, 15:19
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




In schimb merge pus pe plafon cu succes, pentru la vara.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 5 Jan 2006, 20:46
Post #512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Mai astia care tot il pupati pe domnu Klaus in fundulet(nu va suparti aiurea va rog)... stiati ca blana nu diminueaza rezonante ce apar la sute de kilometri pe ora(daca ar exista desigur rezonante)?! Si ca ce faceti voi acolo nu prea merita eforturile. Ca aia din Vitan mananca rahat ca sa isi vanda produsele de cacao.
Nu va mai avantati cu capul inainte la solutiile astea minune.



--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 5 Jan 2006, 20:54
Post #513


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




Mi-am pus si eu ieri un cheder de usa sub capota la motor sper ca acuma sa intre mai putin praf si poate si sa mai atenueze putin din zgomotul motorului.
Chederul ma costat 17 RON.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibo
post 5 Jan 2006, 21:16
Post #514


Sorin


Group: Members
Posts: 195
Joined: 12 May 05
From: Campina / Brasov




Cheder am montat si eu inca de cand s-a adus vorba aici pe forum. Si intr-adevar nu mai intra praf si mizerie pe acolo(da o sa intre pe jos de la roti putin). La capitolul zgomot, singurul care va fi atenuat va fi acela care apare la inchiderea capotei, in nici un caz la motor, pentru ca nu are nici o treba. Pe mine chederul nu m-a costat nimic, pentru ca mi l-a adus taicamiu... ce noroc am!!! 124.gif


--------------------
Renault; Opel clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP 2007 Dynamique; 2005 - PH10;01ALD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jan 2006, 22:16
Post #515


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Draga george_slz, as vrea sa iti zic, daca nu ai observat, ca nu eu am sustinut pe aici vibratii si alte alea...
Recomand o citire MAI CU ATENTIE, ca poate intelegi ce citesti. Oricum, binevenita ar fi si doar o citire. Chiar daca nu intelegi.

PS: De altfel te admir pentru finetea si subtilitatea limbajului. De mare intindere intelectuala.

PPS: daca nu ai observat, eu am avut taria sa ma adresez clar cuiva. Tu nu. ("astia care..."). Eu nu sunt tarfa politica...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 6 Jan 2006, 08:10
Post #516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




He he he Domnule Klaus, linisteste-te si schimba subtitlul bomba cu disparutul de rezonanta la 100km/h care este o falsitate mare.
Lasand la o parte intinderea mea intelectuala, ar trebui sa intelegi ca ce se intampla pe topicul asta nu prea e in regula, incep anumiti useri cu osanale si laude la adresa ta si deja e greu de suportat...mai au putin si iti aprind lumanari la Biserica.



--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih95
post 6 Jan 2006, 10:26
Post #517


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 October 05




Eu am pus chederul la capota.
Rezultat: mizerie mai putina la motor, si zgomot mai mic la inchiderea capotei, atat.
Chiar daca e clar OFF Topic :
Nu pot sa ma abtin , sincer, cand vad ca cineva care incerca sa faca ceva pentru o comunitate (respectiv acest forum) este atacat..... ma simt dator sa fiu de partea celui care incearca sa ajute, nu sa distruga. Nimeni nu are solutii ieftine si miraculoase, nimeni nu este specialistul " NUMARUL 1".
Fiecare are" intinderea" lui intelectuala.
Am vazut pe acest forum o atitudine pozitiva si constructiva, in care majoritatea incearca sa ajute, chiar daca nu reuseste 100% de fiecare data.
Hai sa incercam sa ramanem tot asa!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 6 Jan 2006, 13:49
Post #518


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(george_slz @ 6 Jan 2006, 08:10)
He he he Domnule Klaus, linisteste-te si schimba subtitlul bomba cu disparutul de rezonanta la 100km/h care este o falsitate mare.
Lasand la o parte intinderea mea intelectuala, ar trebui sa intelegi ca ce se intampla pe topicul asta nu prea e in regula, incep anumiti useri cu osanale si laude la adresa ta si deja e greu de suportat...mai au putin si iti aprind lumanari la Biserica.
*



Metre tu chiar esti varza.
Tu chiar nu intelegi ce citesti (sau poate ca nici nu citesti).
In primul rand nu Klaus a fost initiatorul topicului. In al doilea rand ar trebui sa fi aflat pana acum (de la parinti, rude, televizor, etc) ca atunci cind un om te ajuta cu o treaba, iti da o idee buna, atunci ii multumesti.
Nu pot sa nu ma leg de numarul de inmatriculare al masinii tale, pentru ca mi se pare sugestiv fata de atitudinea ta (probabil ca vre ca numai tu sa fi pupat acolo...); Cred ca in aceasta lumina mai bine alegeai B-XX-ASS.
Succese pe toata linia.

This post has been edited by dras: 6 Jan 2006, 13:51


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 6 Jan 2006, 18:12
Post #519


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




nu pot sa nuobserv cita lipsa de informatie exista pe acest topic de cind nu am mai trecut pe aci. Rusine sa le fie celor care nu au ce face si scriu aiurea... se stiu ei care, nu am timp acum sa citesc totul...

draga george_slz, te rog sa argumentezi ce declari. in fiecare zi conduc loganul de serviciu si loganul personal... diferenta se simte , este mai mult decit evidenta. iar aici, in cele 18 pagini s-a explicat de nenumarate ori ce rol are blana, ce rol are chederul, ce rol are alubandul s.a.m.d.

si incearca sa faci si tu ceva util, daca nu, nu mai critica aiurea... imi pierd timpul cuitind numai balivernele dumitale...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibo
post 6 Jan 2006, 22:38
Post #520


Sorin


Group: Members
Posts: 195
Joined: 12 May 05
From: Campina / Brasov




Domnule Dsign, nu vreau sa creada laumea ca ma bag in vorba pe degeaba sau ca sunt "pupincurist" (scuzati-mi expresia) excl.gif cu zice domnul george_slz, dar sunt de parere ca odata ce unii nu stiu sa multumeasca celor ce dau sfaturi mai mult sau mai putin utile sa fie lasati in pace. Asa ca domnule Jorjica ar cam trebui sa va schimbati atitudinea! Sincer.


--------------------
Renault; Opel clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP 2007 Dynamique; 2005 - PH10;01ALD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 7 Jan 2006, 08:10
Post #521


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Vreau sa fiti convinsi ca nu sunt sinucigas sa ma acum pun pe certat cu voi.
Ar fi mai decent din partea voastra sa nu va mai asmutiti la mine, cu asta cred ca vreti sa intrati in gratiile lui Klaus dar sigur el nu isi doreste asta.
Va stiu de pe forum si nu sunteti deloc gratiosi in comportament unii dintre voi, lasati harta deoparte si nu mai faceti un rau forumului prin pareri mai putin gandite.
Trebuie sa stiti ca solutiile prezentate aici nu sunt chiar atat de valabile, nu va mai repeziti cu capul inainte, pacat de munca voastra. Am aplicat solutii proprii si sunt in masura sa cred ca smoala in plafon(alubandul) nu e un lucru prea bun, asta e un exemplu. Nu am sa expun mai departe modificarile mele ca urmare a comportamentului vostru.
I-am cerut lui Klaus sa elimine subtitlul ala cu rezonanta pt ca nu e un lucru dovedit, nu m-a interesat cine a initiat topicul.

Chiar asa va deranjeaza unul ca mine care vine si spune....stati putin si nu va aruncati cu capul inainte sa cumparati diverse materiale si apoi sa le incorporati in masinile voastre, uzand de un volum mare de munca si timp ?!





--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jan 2006, 09:38
Post #522


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Asa este George draga, direct schimbarea titlului ai cerut. Ia sa ne reamintim ce ai zis prima oara:
QUOTE(george_slz @ 5 Jan 2006, 20:46)
Mai astia care tot il pupati pe domnu Klaus in fundulet(nu va suparti aiurea va rog)... stiati ca blana nu diminueaza rezonante ce apar la sute de kilometri pe ora(daca ar exista desigur rezonante)?! Si ca ce faceti voi acolo nu prea merita eforturile.
Aia cu schimbarea titlului a fost dupa, cand ti-am atras atentia ca te dresezi cuiva care nu a initiat topicul. Si apropo, dupa cum bine ai citit in topic, nu blana elimina rezonanta. Cred ca esti primul care sustine ceva de blana de motor (insonorizant capota) si rezonanta. Eu am citit altceva pe aici...
In al doilea rand, aici nu se vorbeste de aluband pe plafon (ci pe alt topic) - apropo, dupa cum stii sper, si vorbesti in cunostinta de cauza, alubandul este folie bituminoasa si nicidecum smoala. Sunt alte proprietati, alte caracteristici intre materiale. Faci confuzie intre ele, ca si cum ai zice ca silicoanele acrilice cu cele poliuretanice, cu cele butilice si cu cele acetice au aceleasi proprietati si sunt reciproc substituibile.
In al treilea rand, iti recomand sincer sa te documentezi privitor la modurile de insonorizare profesionala a autoturismelor (inclusiv la solutiile aplicate pe linia de fabricatie). Faptul ca tu ai dat masina cu antifon pensulabil aia nu se cheama insonorizare.
Intreaba-l de ex. pe userul ICET care a fost rezultatul insonorizarii cu "antifon" pensulabil 2 straturi, si care a fost rezultatul dupa ce si-a pus folie bituminoasa.
Iar alubandul nu l-am folosit pentru ca mi l-a recomandat cineva, ci pentru simplu motiv ca in cautarile mele a fost cel mai ieftin material de acest tip de pe piata.
Am fost suficient de dragut sa impartasesc si altora aceasta informatie. Tie iti recomand sa iei materiale speciale pentru masini. Nu sunt decat cu de la 5 pana la 10 ori mai scumpe, dar ce conteaza?

Deci as repeta, draga george, tu nu ai zis "I-am cerut lui Klaus sa elimine subtitlul ala cu rezonanta pt ca nu e un lucru dovedit", ci ai zis ceea ce am citat eu mai sus. Chiar sa faci lumea chioara in fata, ca nu citeste cum trebuie, cred ca nu aici isi gasea locul, ca "exista documentul" ca sa zic asa.

In al patrulea rand, desii sustii ca nu a fost demonstrata eliminarea unei anumite vibratii de catre solutia chederului, se pare ca cel putin pentru initiatorul acestui topic treaba a fost demonstrata practic.
Nu te supara pe mine, poti sa vii cu un argument pertinent in sustinerea afirmatiei tale "ca nu a fost demonstrata"? Din practica ta cu loganul, de ex, din experientele tale comparative cu si fara cheder etc. Mai ales ca ai zis ca este "o falsitate mare". As avea rugamintea sa-ti argumentezi afirmatiile.
Ai mai zis:
QUOTE(george_slz @ 5 Jan 2006, 20:46)
Trebuie sa stiti ca solutiile prezentate aici nu sunt chiar atat de valabile, nu va mai repeziti cu capul inainte, pacat de munca voastra. Am aplicat solutii proprii si sunt in masura sa cred ca smoala in plafon(alubandul) nu e un lucru prea bun, asta e un exemplu.

Am urmatoarele rugaminti la tine:
- sa mentionezi care sunt acele solutii neviabile si sa argumentezi de ce "nu sunt chiar atat de viabile", si care consideri ca ar fi de fapt solutiile viabile. Ca din schimbul de idei iese cea mai buna idee.
- impartaseste si la ceilalti membrii ce solutii proprii ai aplicat si concluziile tale. Hai, nu le tine pentru tine, fii si tu mai altruist...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 7 Jan 2006, 11:28
Post #523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B47CVJ @ 29 Nov 2005, 14:19)
Unde gasesc si eu pasla pentru capota de la motor exact ca la modelele diesel, gata facuta si la ce pret.
*



blana capota - 162,10
blana tablier motor - 555,9
blana pedalier - 545,6
radar recul - 474,9
tava portbagaj - 166,5

ron cu tva la dealer Dacia in Bucuresti...foarte scumpe izolatiile de tablier si pedalier...nejustificat decat poate de lacomie...


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi 2010 Laureate - B
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 8 Jan 2006, 07:59
Post #524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Vibratii apar in capota. Daca nu e tensionata bine de cauciucurile alea de protectie/fixare si nu e tensionat bine arcul ala de la mecanismul de blocare, pot sa apara zgomote, dar nu rezonanta.
Eu am experienta de solenza si, cu si fara blana tot nu am simtit vibratii ciudate in capota, decat cand am folosit masina la inceput, cand nu stiam ce reglaje se pot face.
Chederul ala ar putea sa preia rolul tampoanelor, adica sa preseze capota de caroserie, se elimine jocurile care la turatii mari pot genera zgomote. Insa, dintr-un reglaj corect al tampoanelor si al arcului, cum am spus si mai sus, se elimina necesitatea chederului aluia. Avantajul chederului ....?!

Apropo te-ai uitat pe capota sunt urme de matuire a vopselii in zona de contact cu chederul? Pt ca ar trebui sa fie....in mod normal. Daca tensionezi bine tampoanele , in timp se va observa o uzura mai pronuntata in zona de contact cu capota, semn ca in zona aia chiar se produce o miscare intre capota si restul caroseriei. Poti sa eviti uzura vopselii in zona de contact prin folosirea unei benzi autoadezive poroase,uzura datorandu-se si compozitiei cauciucului tampoanelor care la temperaturi scazute devine rigid.

Cu alte cuvinte consider ca achizitionarea si utilizarea chederului se poate face daca vrei ai asa ceva pe masina nu ca sa rezolvi problema vibratiei capotei.






--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Jan 2006, 18:34
Post #525


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(asybo2002)
blana pedalier - 545,6

Vezi ca se numeste "Imbracaminte inferioara plansa bord" si este mai ieftina decat ti-ai inchipui tu. Suna si la alt service si intreaba.

This post has been edited by IRONICK: 8 Jan 2006, 19:08


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Jan 2006, 14:15
Post #526


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(alexis @ 30 Dec 2005, 23:23)
Am montat si eu insonorizantul de capota si - combinat cu chedrerul - pot spune ca am remarcat o diminuare a zgomotului perceput in habitaclu in special la turatii mai mari (peste 3000 de ture).
De asemenea azi am montat un insonorizant si la capacul portbagajului. Insonorizantul l-am confectionat din covor de cauciuc microporos de 4 mm grosime luat din Bricostore. Fixarea s-a facut cu braduti in gaurile deja existente. Atentie: gaurile au un diametru mai mare decat cele de pe capota si ca urmare bradutii pentru capota nu sunt buni. Eu am utilizat braduti de prindere a tapiteriei de usa de berlina la care le-am retezat capatul (ce se insera in tapiterie). O sa revin cu poze.
*


Nu ai mai revenit cu poze.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosming
post 12 Jan 2006, 21:04
Post #527


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 2 November 05
From: Cluj-Napoca




Am montat si eu chederul in compartimentul motor, dar nu stiu ce sa zic parca tot cu zgomotul ala am ramas dar parca suna altfel... Am atasat si o poza smile.gif.



Attached thumbnail(s)
logan_izolat.jpg ( Size: 643.39k ) Number of downloads: 325


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2006
cosming
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 13 Jan 2006, 00:21
Post #528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Puteai sa-l lasi dintr-o bucata, sa tai doar ce ramanea in plus.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 13 Jan 2006, 10:00
Post #529


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




QUOTE(Codrin @ 13 Jan 2006, 00:21)
Puteai sa-l lasi dintr-o bucata, sa tai doar ce ramanea in plus.
*



asa am incerat si eu...dar tot din 2 bucati am pus...


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosm
post 17 Jan 2006, 11:39
Post #530


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7 December 05




Am sunat acum la firma Den Braven sa intreb de aluband (folie bituminoasa autoadeziva) ... dar surpriza !!! Mi-au spus ca nu este pt a izola fonic, pt antifonare, ci este hidroizolant!

Chiar ati avut rezultate cu el?


preturi pt cei interesati:

Rola 10cm x 10m - 8.79 Euro
Rola 30cm x 10m - 26.49 Euro
Rola 60cm x 10m - 52.89 Euro


--------------------
Logan Ambition - B01ERU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Jan 2006, 11:46
Post #531


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dragosm @ 17 Jan 2006, 11:39)
Am sunat acum la firma Den Braven sa intreb de aluband (folie bituminoasa autoadeziva) ... dar surpriza !!! Mi-au spus ca nu este pt a izola fonic, pt antifonare, ci este hidroizolant!

Chiar ati avut rezultate cu el?
preturi pt cei interesati:

Rola 10cm x 10m - 8.79 Euro
Rola 30cm x 10m - 26.49 Euro
Rola 60cm x 10m - 52.89 Euro
*


Specifica si tu daca sunt preturi cu TVA inclus sau nu.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jan 2006, 11:58
Post #532


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11288&hl= poate ca o sa va mai lamureasca...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosm
post 17 Jan 2006, 12:10
Post #533


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7 December 05




preturile sunt cu TVA (- pt Ironick)

Am vb cu unii care pun dynamat, au zis ca este ca este foarte bun... l-am spus si de aluband. Mi-au zis ca au vazut masini care aveau aluband in usi si care era scurs tot jos din cauza caldurii, si in nici un caz nu are careacteristicile dynamat-ului.


--------------------
Logan Ambition - B01ERU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jan 2006, 12:24
Post #534


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Parerea mea ca aia cu scursul e vrajeala de vanzator.
Benzile bituminoase de hidroizolatie sunt gandite in special pentru colturi si reparat acoperise, inclusiv cele de tabla, care ajung si ele la temperaturi suficiente.
La mine sta in usi de un an de zile, si nu s-au scurs asta vara.
Si crede-ma ca mare diferenta de compozitie intre dynamat si benzile de hidroizolatie nu este.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosm
post 17 Jan 2006, 12:57
Post #535


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7 December 05




pana la urma imi pun dynamat ... e mai bun? (intrebare pt klaus)


--------------------
Logan Ambition - B01ERU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jan 2006, 14:17
Post #536


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




E mai bun, dar e de 5 (cinci) ori mai scump (si nu stiu daca e de 2 ori mai eficient...)
Si vezi ca mai sunt si alte firme care comercializeaza folii bituminoase de insonorizare, specific pentru domeniul auto.
Eu consider ca dynamatul nu-si merita banii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 18 Jan 2006, 10:12
Post #537


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Aluband-ul este dupa parerea mea suficient de bun pentru insonorizarea masinii, si este destul de usor de aplicat. Eu am folosit o singura rola de 15 cm latime, si am pus doar pe suprafetele de tabla expuse mai tare vibratiilor, adica cele care nu se afla in imediata apropiere a vreunei ramforsatii, muchii, etc... Rezultatul este satisfacator, in ce priveste zgomotele provenite de la esapament, (ce auzeam la 100km/h se aude cam la 125 km/h) dar zgomotul motorului nu s-a atenuat foarte tare, poate si din cauza ca n-am izolat foarte bine pedalierul. Oricum, nu prea ma asteptam, de aceea nici n-am cumparat mai mult aluband.
Cheder la capota mi-am pus si eu, dar, nici o ameliorare in ce priveste zgomotul, cel putin nu una usor sesizabila. Ar fi relevant intr-adevar, daca cineva ar avea un spl-metru si ar masura nivelul de zgomot cu si fara cheder la capota, pe aceeasi masina, si in aceleasi conditii, si nu trancaneala de genul: "se simte diferenta intre masina personala, care are cheder, si cea de serviciu care n-are". Se poate incerca cu un microfon bun si un laptop cu Goldwave sau altceva, poate iese ceva relevant. unsure.gif
Cred ca trebuie facuta o precizare: celebra rezonanta este de la esapament, si nu cred ca se poate vorbi de vre-un fenomen de rezonanta a capotei, asa cum zicea si george mai sus.
Mentionez ca chederul il voi tine doar in lunile cu temp. scazute (cind chiar face foarte bine), si in nici un caz vara. Motivul nu este incalzirea mai accentuata a motorului, asa cum continua unii sa abereze, ci incalzirea suplimentara a FILTRULUI DE AER! Si va reamintesc: cu cit este mai cald aerul de admisie, cu atit sint mai fierbinti cele de evacuare, din cite stiu eu... Fara a mai vorbi de pierderea de putere la turatii mari.

This post has been edited by mario1980: 18 Jan 2006, 10:20


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosm
post 18 Jan 2006, 10:18
Post #538


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7 December 05




O sa-mi pun dynamat la o firma saptamana viitoare, sau peste doua si o sa va spun cum e... Am mers cu o Solenta care avea asa ceva si am zis ca nu e adevarat....

dar nu am mers cu o masina care are aluband ... ce-i drept...


--------------------
Logan Ambition - B01ERU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
juristul2000
post 18 Jan 2006, 10:25
Post #539


"Membru 20 cm record"


Group: Members
Posts: 793
Joined: 6 October 05
From: Oradea




Am si eu o intrebare sau ma rog mai multe.Cum arata alubandu asta si unde as putea gasi asa ceva in Oradea sau in judetele limitrofe .?Se poate antifona si in interior cu asa ceva sau este mai recomandabila pasla pt interior.Merci


--------------------
logan dacia Laurate 2005 - AR-07-RZV
20% warn permanent!!!
decat sa...... mai bine nu!!!!
NU, da spaga!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 18 Jan 2006, 22:43
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Alubandul se pune in interior, si daca consideri necesar, pasla peste el. Au depozit in Timisoara.

dsci00084ht.th.jpg dsci00050mm.th.jpg dsci00046xr.th.jpg

Ca format, sunt role de 10 m lungime si 10 sau 20 cm latime. Detalii mai sunt pe la inceputul topicului.

This post has been edited by Codrin: 18 Jan 2006, 22:44


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:59
Forum Renault