DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pierde ulei, mama ei de baie

mirceas
post 4 Aug 2007, 08:12
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




pierderea de ulei e permanenta? adica pata apare in fiecare zi sub masina?

in primul rand trebuie sa localizezi bine sursa (motor sau cutie). putin probabil sa poti face remedierea fara service (sau macar un mecanic), doar daca te pricepi sa schimbi semeringuri cv, garnituri etc.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 2 Mar 2008, 21:53
Post #32


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Sambata m-am decis sa schimb uleiul,pentru ca avea multi kilometrii cel din motor si tot curgea.Am zis sa etansez iar baia desi o mai etansasem odata.SI cand ma bag sub masina constat ca pe la baia de ulei curgea foarte putin ,am etansat-o iar,dar in schimb pe la semeringul de la distributie curgea in prostie.
Nu va mai spun ca a fost schimbat de 3 ori,am schimbat si acel ax pe care sta(avea un pic de uzura)si iar curge dupa nici 3 luni.
Deci nu stiu ce sa mai fac.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Mar 2008, 22:50
Post #33


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Bun venit in club , baia mea nu curge decat putin , mai mult supureaza asa de forma (desi a fost etansata si para etansata tot pierde putin pe la semilune , chiar ma gandeam sa ii pun garnituri acolo separate de silicon ) dar semeringul ala de distributie este criminal , apropo , nu se poate lipi cu altceva decat silicon simplu (rosu , sau negru) baia asta ?

am vazut un silicon special pentru garnituri lichide produs de IPZ , dar nu am nici cea mai mica idee cum reactioneaza cu uleiul , pretul este piperat (250 g = 80 ron) pentru un service este ok , dar pentru un end user nu prea ca este prea mult, la banii astia imi iau baie de ulei cu totul noua tongue.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 2 Mar 2008, 22:56
Post #34


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Deci numai suport.Ma omoara cand curge pentru ca motorul nu mananca ulei desi are 120 de mii,insa curge pe la acel semering .Costa 6 ron si schimbatu 30 ron.
Cate sa mai schimb pana nu mai curge.Am vreo sansa sau ma amagesc singur?


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Mar 2008, 11:29
Post #35


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ia silicon bun pt baie-adecvat;) si nu silicon de la varu/fratele/alte rude.pai ai cautat simmering de'' uzina''?se strica mai ales daca este montat defectuos.cum il monteaza?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 3 Mar 2008, 22:31
Post #36


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Siliconu este foarte bun se lipeste bine si nu am treaba cu el .Insa cu semeringurile nu stiu ce sa zic.Am luat semeringuri de culoare maro,nu stiu ce firma le face.
De montat le baga u o teava in care ciocane,o sa ii spun sa le unga putin ca am inteles ca e bine.
Ce firma face semeringurile de uzina?

This post has been edited by mad toz: 3 Mar 2008, 22:32


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 3 Mar 2008, 22:38
Post #37


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




este vorba de semeringul de fartec care este foarte bun, trebuie montat corespuzator si unz cu ulei la montaj , multi pun doua semeringuri ceea ce nu este gresit loc este destul, problema este ca acolo la semering exista si niste cuzienti la capacele palier , poate ai unul uzat si ai un joc in afara limitelor si deasta tot pica pe acolo , sau mai poate pica si pe la semiluna baii de ulei asta daca a fost deformata si nu mai etansaja perfect pe bloc


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 3 Mar 2008, 22:42
Post #38


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




deci nu da deloc pe la baie.Cat despre cuzinet nu stiu ce sa zic ,se poate,motorul dupa cum am spus are 120 de mii de kilometrii deci uzura cred ca exista ,desi am o presiune acceptabila la motor cand este motorul cald arata 2 la relanti si cam pe la 3000 si ceva rpm ajunge presiune pe la 5-6.
O sa incerc si cu 2 semeringuri,asa mi-a propus si mecanicu dar am zis sa mai incerc decat cu unul,m-am gadit ca nu e bine cu 2.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Mar 2008, 22:52
Post #39


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu e solutie montate a 2 simmeringuri:)
cauta-caci se gasea intr-o vreme,la pachet ambalat frumos de uzina:capacu de la distributie cu simmering-u montat si garnitura.e scump da merita;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 3 Mar 2008, 22:56
Post #40


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




tu ii sugerezi sa schimbe si capacul distributiei peste acel semering ,

pai daca tot il da jos si are si 120 mii cu motorul , verifica si patina lantului de distributie , si cu ocazia asta o sa dai si baia jos ca nu se pupa la capac la distributie si daca tot dai baia joc atunci verifica si joc cuzineti biela si palier , si VREI SA MAI CONTINUI tongue.gif mai am , ii poti face chiar si segmentare laugh.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 3 Mar 2008, 23:11
Post #41


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Pai asa de la amaratu ala de semering ma apuc sa fac tot motoru smile.gif))


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Mar 2008, 20:36
Post #42


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci:
''
Ciclul de viata al mansetelor depinde si de realizarea conditiilor privind exploatarea si intretinerea lor astfel ca orice schimbare a mediului de etansare privind depasirea temperaturilor garantate a vitezelor periferice ale elastomerilor, a presiunilor, poate duce la deteriorarea lor.
Simeringurile sunt piese delicate. Se impune transportarea, depozitarea si conservarea lor cu o deosebita grija. Transportul se va face cu mijloace de transport acoperite. Se vor evita socurile, loviturile, acestea provocand deterioararea si ovalizarea mansetelor.

In timpul efectuarii montajului, nu se va deterioara buza de etansare, iar in stare montata buza de etansare sa dispuna de un anumit spatiu liber pentru a se evita intepenirea."



--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 6 Mar 2008, 21:09
Post #43


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Deci cine ma poate ajuta cu sfaturi sa schimb singur semeringul de distributie,ca ma-m saturat de mecanici.
Si o schema din carte ceva ar fii binevenita.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 11 Mar 2008, 19:52
Post #44


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Chiar nu ma ajuta nimeni cu niste indicatii? dry.gif .


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Mar 2008, 22:23
Post #45


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




of neajutoratule biggrin.gif


scoti fulei de la vibrochen (dupa ce dau cureaua jos de la alternator) scoti fulei si mansonul ala de acolo in care se infileteaza surubul fuleie si acolo este semeringul pe care il scoti si pui altul nou , mare grija cum ul pui sa nu il distrugi ca este desul de firav

mai vrei detalii ?


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 12 Mar 2008, 08:42
Post #46


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Craiova




Spor la treaba.
053.gif

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 54.99k ) Number of downloads: 76


--------------------
Honda Civic 2001- 2.4-230HP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 09:17
Forum Renault