relanti neregulat
relanti neregulat
morel |
6 Dec 2004, 21:39
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 December 04 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
dacia
logan 1.6
- b
|
|||
RIon |
6 Dec 2004, 22:01
Post
#2
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
aerul. da-l mai incet adica strange-l
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Ov |
6 Dec 2004, 22:06
Post
#3
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
poate-ti trage aer fals pe jos, sub carburator
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diaconuliviu |
7 Dec 2004, 10:32
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Ai duza in acel furtun?(asta daca intra in galerie, daca intra in pata calda nu e nevoie)
vezi acea "cala" din plastic sau textolit, sa nu fie fisurata, sau alte surse de aer fals. Eventual canalizatia de mers in gol, jiclorul de relanti... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
morel |
7 Dec 2004, 10:55
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 December 04 From: Bucuresti |
QUOTE(diaconuliviu @ 7 Dec 2004, 10:32) Ai duza in acel furtun?(asta daca intra in galerie, daca intra in pata calda nu e nevoie) vezi acea "cala" din plastic sau textolit, sa nu fie fisurata, sau alte surse de aer fals. Eventual canalizatia de mers in gol, jiclorul de relanti... Am schimbat toate garniturile,am duza(fixata cu un colier),cum curat canalizatia de mers in gol?Mai exista si alta metoda in afara de a scufunda tot carburatorul in decarburol(sau cum il cheama)? This post has been edited by morel: 7 Dec 2004, 10:59 |
--------------------
dacia
logan 1.6
- b
|
|
diaconuliviu |
7 Dec 2004, 12:48
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(morel @ 7 Dec 2004, 10:55) Am schimbat toate garniturile,am duza(fixata cu un colier),cum curat canalizatia de mers in gol?Mai exista si alta metoda in afara de a scufunda tot carburatorul in decarburol(sau cum il cheama)? Aia e metoda plus suflarea cu aer comprimat si eventual folosirea si a unor "litze-sirmulitze" dar cu mare atentie sa nu decalibrezi oarece. Alte porti pentru aer fals ar fi: servo precum si axul clapetei(pe linga el); cind ai schimbat oarece prin carburator n-ai pierdut cumva vreunul dintre acele mici jicloare dintre corp si capac? Unul din ele e pentru aer si chiar pentru relanti. A! carburatorul e fixat bine? This post has been edited by diaconuliviu: 7 Dec 2004, 12:49 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
morel |
8 Dec 2004, 08:43
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 December 04 From: Bucuresti |
QUOTE(diaconuliviu @ 7 Dec 2004, 12:48) Aia e metoda plus suflarea cu aer comprimat si eventual folosirea si a unor "litze-sirmulitze" dar cu mare atentie sa nu decalibrezi oarece. Alte porti pentru aer fals ar fi: servo precum si axul clapetei(pe linga el); cind ai schimbat oarece prin carburator n-ai pierdut cumva vreunul dintre acele mici jicloare dintre corp si capac? Unul din ele e pentru aer si chiar pentru relanti. A! carburatorul e fixat bine? Carburatorul e fixat bine si am facut proba cu altul si merge bine.La proba am pastrat tot ce este sub talpa (garnituri,flanse,tava) deci e clar din carburator. |
--------------------
dacia
logan 1.6
- b
|
|
diaconuliviu |
8 Dec 2004, 09:19
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(morel @ 8 Dec 2004, 08:43) Carburatorul e fixat bine si am facut proba cu altul si merge bine.La proba am pastrat tot ce este sub talpa (garnituri,flanse,tava) deci e clar din carburator. Pai mai ramine sa desfunzi canalizatia de mers in gol si s-o reglezi; vezi si acele mici jicloare de care spuneam mai sus, is doua alaturate |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
teaser |
9 Dec 2004, 18:31
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 August 04 |
O solutie simpla si care o poti incerca (daca n-ai incercat pana acum) e sa scoti tubul de aer de deasupra carburatorului o pornesti, o accelerezi tare si astupi carburatorul cu mana pana da sa se opreasca (nu o lasi sa se opreasca).Repeti operatia de cateva ori, ar trebui sa vezi diferenta. E o metoda de curatire a carburatorului care merita incercata inainte sa il desfaci de tot. Oricum indicat ar fi sa suflii si aer cu presiune prin carburator pe toate gaurile care par a fi canale, poti chiar cu pompa de la masina. |
-------------------- |
|
[Gusti] |
9 Dec 2004, 18:38
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 6 December 04 |
am si eu o problema la 'betoniera' mea din 90 la relantiu moare si la rece si la cald si mi e si frica sa mai ies cu ea ca la intersectii se opreste :blink cand mi-e lumea mai draga pls help me
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5 DCI. Preference
2007
- ab 03 yab viata e complexa ...fiti optimisti!!!
|
|
shaq_rose |
9 Dec 2004, 18:49
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 16 March 04 From: Bucuresti - Drumul Taberei |
turatie la relanti neregulata am avut si eu, remediu schimbat platina ! Merge brici !
|
--------------------
DACIA
1300
- B-12-CVD Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
[Gusti] |
9 Dec 2004, 18:52
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 6 December 04 |
shaq rose platina e noua nu are 300 de kilometrii se poate sa fie de la supape? in incepator..
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5 DCI. Preference
2007
- ab 03 yab viata e complexa ...fiti optimisti!!!
|
|
RIon |
9 Dec 2004, 20:04
Post
#13
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
REMEDIU RELANTI NEREGULAT:
Dacia Nova motor 1600 carburator monocorp de 1400, jiclor principal de D1300, adica de 135 (in lc de 140), aprindere de Mureș. Furtunul din carter lasat sa atarne iarna, capatul T astupat. Dupa metoda clasica: strans la maxim (cu motorul cald) surubul de aer (emulsie) - a murit motorul, clar - apoi date5 ture la 360grade (atentie sa nu fie de 180, aici se fac muuuulte greseli), eventual inca o tura de 180 si ceva de grade (dupa motor) si reglaje din surubul de relanti. Dupa luni de zile cu relanti neregulat, e stabil la 800 si ceva, maxim 850, dar STABIIIIIIIIIIILLL... Stabil chiar si cu faza scurta+casetofon+aeroterma la maxim+lampi ceata fata/spate+dezaburire spate+casetofon...mai ramanea bricheta si plafonierele, dar e super ok. Sunt linistit. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Ov |
10 Dec 2004, 09:56
Post
#14
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dyda |
10 Dec 2004, 10:32
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 |
QUOTE(morel @ 6 Dec 2004, 20:39) Daca slabesc jiclorul de relanti creste turatia.Daca scot capatul furtunului cu duza de la carburator si astup intrarea in furtun cu degetul,creste turatia. Chestia cu jiclorul relanti - daca gaura acestuia nu se pupa cu gaura canalizatiei din carburator ai relanti prost de regula moare motorul cind il stringi La tine avind jiclorul cu gaura excentrica,cind il slabesti faci ca sa se pupe cele 2 gauri canalizatie cu cea din jiclor Incearca mai multe jicloare relanti pina nimeresti unul bun Verifica daca trage aer fals, in special pe la tot ce este garnitura |
-------------------- Kox
|
|
[Gusti] |
10 Dec 2004, 19:38
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 6 December 04 |
mersi ov am sa incerc iar daca nu da nici un rezultat am sa te anunt
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5 DCI. Preference
2007
- ab 03 yab viata e complexa ...fiti optimisti!!!
|
|
Al Cap0nE |
11 Dec 2004, 03:13
Post
#17
|
Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti |
QUOTE(RIon @ 9 Dec 2004, 20:04) REMEDIU RELANTI NEREGULAT: Dacia Nova motor 1600 carburator monocorp de 1400, jiclor principal de D1300, adica de 135 (in lc de 140), aprindere de Mure?. Furtunul din carter lasat sa atarne iarna, capatul T astupat. Dupa metoda clasica: strans la maxim (cu motorul cald) surubul de aer (emulsie) - a murit motorul, clar - apoi date5 ture la 360grade (atentie sa nu fie de 180, aici se fac muuuulte greseli), eventual inca o tura de 180 si ceva de grade (dupa motor) si reglaje din surubul de relanti. Dupa luni de zile cu relanti neregulat, e stabil la 800 si ceva, maxim 850, dar STABIIIIIIIIIIILLL... Stabil chiar si cu faza scurta+casetofon+aeroterma la maxim+lampi ceata fata/spate+dezaburire spate+casetofon...mai ramanea bricheta si plafonierele, dar e super ok. Sunt linistit. 5 Ture complete ? Eu stiam de 2 jumate dupa ce moare motorul (cel putin la dacia mea cu 4 ochi ). |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
RIon |
11 Dec 2004, 09:42
Post
#18
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
Nasule, am scris ca l-am strans la maxim dupa ce a murit motorul, dar e foarte buna si metoda ta; mie mi-a dat 8 ture cu metoda ta, si doar vreo 6 si un pic cu asta.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
shaq_rose |
11 Dec 2004, 14:20
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 16 March 04 From: Bucuresti - Drumul Taberei |
nu conteaza daca platina e noua sau nu , poate sa fie noua si proasta, eu am schimbat 4 platini dupa 50 km, le uza repede, am tras o masa de la surubul de 7 de prindere al delco-ului pe un surub de pe caroserie, am constatat ca nu mai pisca platina asa des si turatia e constanta la relanti.
|
--------------------
DACIA
1300
- B-12-CVD Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
morel |
13 Dec 2004, 11:10
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 December 04 From: Bucuresti |
QUOTE(Dyda @ 10 Dec 2004, 10:32) Chestia cu jiclorul relanti - daca gaura acestuia nu se pupa cu gaura canalizatiei din carburator ai relanti prost de regula moare motorul cind il stringi La tine avind jiclorul cu gaura excentrica,cind il slabesti faci ca sa se pupe cele 2 gauri canalizatie cu cea din jiclor Incearca mai multe jicloare relanti pina nimeresti unul bun Verifica daca trage aer fals, in special pe la tot ce este garnitura Am gasit un jiclor cu care merge aproape perfect.Multumesc ! This post has been edited by morel: 13 Dec 2004, 11:12 |
--------------------
dacia
logan 1.6
- b
|
|
vas_adam2000 |
19 Dec 2004, 13:35
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 October 04 |
Salut
Eu am o alta problema... cu carburator curatat, tacheti reglati, aprindere reglata, tot tacamul merge foarte bine masina .... cand e motorul cald. Porneste frumos cu socul tras, isi tine relantiul superb pana ajunge apa la 50-60 de grade pentru prima data. acolo moare in relanti. Daca trece de "temperatura critica' totul revine la normal, si degeaba scade inca o data temperatuira apei la 50-60 grade totul e ok. Doar de prima data imi face probleme. de la ce ar putea fi? |
--------------------
Dacia
1310 Break
- CJ07DXW
|
|
RIon |
19 Dec 2004, 15:43
Post
#22
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
vas_adam2000, lasa socul tras si cand pornesti, tine-l vreo 2 km.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
vas_adam2000 |
21 Dec 2004, 22:58
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 October 04 |
QUOTE(RIon @ 19 Dec 2004, 15:43) Tin socul tras pana fac vreo 6-7 km si tot asa a fost. Astazi insa a facut de mai multe ori aceasi figura si ... era de la .... cica aprindere electronica (tranzistorizata rosie cu un led deasupra). L-am demontat si totul a revenit la normal. Asta e ... am mai invatat ceva. |
--------------------
Dacia
1310 Break
- CJ07DXW
|
|
RIon |
21 Dec 2004, 23:03
Post
#24
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
Hm. Cat te-a tinut aprinderea asta? Si care a fost diagnosticul clar cum ca s-a ars? Cu ce ai masurat-o?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
rogilg |
22 Dec 2004, 12:57
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 27 July 04 From: Aiud, ALBA |
Am si eu o problema cu relantiul neregulat.
Am curatat carburatorul si rezervorul de mizerii, am pus filtre noi, bujii boch cu patru picioruse, aprindere electronica de mures, avans reglat cu stroboscopul, garniturile de sub talpa carburatorului le-am facut cu silicon rosu (pentru o etansare mai buna, erau si un pic uzate) si la rece porneste la cheie iar dupa ce se incalzeste porneste f.f.f.f. greu si indiferent de starea motorului relantiul variaza singur. Ce am mai obsevat ca galeria de admisie se incalzeste f.f.f. puternic, ea fiind amplasata deasupra galeriei de evacuare. As dori cateva idei ca nu mai stiu ce sa ii fac. |
--------------------
dacia
logan
- AB-05-FBZ
|
|
dantes |
22 Dec 2004, 14:59
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
Eu nu am o problema de relanti...insa nu vreau sa postez in alta parte sa incarc forumu'....
In schimb am o problema cu acceleratia... Adica...intr-o zi am dat jos carbu', l-am curatat, spalat, suflat, etc...schimbat garnituri, membrana de sprit, flansa de sub carb, garnituri, distantierul, pus cu silicon rosu la toate imbinarile (ptr. aer fals), reglat (era deja, dar am verificat) plutitorul in CNC, etc... Cu toate astea...relantiul e stabil pe la 800-900 (poate il mai reduc...sa vad), e ok, dar am 2 probleme si nu stiu de unde...adica: 1. La pornire dimineata nu mai pleaca asa cum pleca ea...o ia la a 2-3 a cheie. 2. La acceleratie, are un mic moment in care imi da in nas, incetineste un pic, iar apoi zvacneste cu viteza care am cerut-o. Asta decat la o apasare pe accel. mai puternica... La pct. 1. pompa benzina noua, in carb totul etansat, aprindere electr., inainte pornea la sfert. La pct. 2. membrana de sprit schimbata, plutitorul verificat (7 cu 13), verificat la ciocul de rata daca benzineste bine, si reactioneaza bine si cu jet ca inainte...Nu mai stiu ce sa-i fac... Multam mult... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
diaconuliviu |
22 Dec 2004, 15:35
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(dantes @ 22 Dec 2004, 14:59) 1. La pornire dimineata nu mai pleaca asa cum pleca ea...o ia la a 2-3 a cheie. 2. La acceleratie, are un mic moment in care imi da in nas, incetineste un pic, iar apoi zvacneste cu viteza care am cerut-o. Asta decat la o apasare pe accel. mai puternica... La 2 voi raspunde si cred ca se rezolva si 1 din asta; Nu spui dar banuiesc asa: da sa se intrerupa intre relanti si repriza. Ca paranteza, daca "moare" intre relanti si turatii medii, e din avans si reglaj carburatie la relanti, daca se intimpla la turatii medii spre inalte, pompa de "sprit".. Deci, regleaza avansul si incearca sa deschizi acel surub de amestec (impropriu numit "de aer") cu 1/2-1 tura; daca nu se mai bilbiie, e de acolo, nu ai reglat bine relantiul. Verifica si cele 3 gauri de repriza. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dantes |
22 Dec 2004, 16:36
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
Intr-adevar, de la relanti si medii...sa incerc ce ai zis...mult'am..
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
DoruB |
22 Dec 2004, 17:42
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 May 03 From: Timisoara |
Da, cam asa zic si eu, una dintre probleme este la avans. Variatia ralanti-ului poate sa vina foarte bine de la avans. Dati-i putin mai mare avansul si s-ar putea ca acele fluctuatii sa dispara si mororul sa porneasca mai usor.
|
-------------------- |
|
godaro |
22 Dec 2004, 18:43
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 |
ma bag si io in discutie: problemele cele mai mari cu relantiul le am de la benzina (de Petrom). cum bag un plin de MOL EcoPremium cum am un relanti stabil.
ce bine ar fi sa se rezolve toate asa simplu |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 18:52 |