DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> relanti neregulat

dantes
post 23 Dec 2004, 12:07
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




La mine nu variaza relantiul...ci doar problema cu reprizele...Nu cred sa fie de la pompa de sprit, nici de la avans...Avansu' nu bate, relantiul e frumos, reprizele daca o iau usor sunt bune, daca las soclu tras un pic, dispar problemele...

Varianta cea mai probabila este lipsa de benzina la acele turatii...de la o turatie de peste 1500 in sus, dispare problema...adica apas puternic pe accleratie, merge bine merci...
Dupa cum a spus si diaconuliviu, este posibil de la surubu' de "aer" de la talpa...da o sa mai deschid capota...la anu' ...si la multi ani!


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Dec 2004, 12:10
Post #32


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.521
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca spui ca merge bine cu socul tras, atunci s-ar putea sa-ti traga aer fals pe undeva.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 23 Dec 2004, 13:02
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Hmmm...exact de asta mi-a fost frica....dar am etansat tot carbu' pe la imbinari cu silicon d-ala rosu de pui la baia de ulei....binenteles cu grija sa nu astup ceva ce trebuie sa nu fie astupat...Singurul loc unde nu am mai pus este la talpa...acolo nu am pus nimic..doar garniturile si distantierul...atat...dar o sa verific sa vad ce mama ei are..da acum e frig, sarbatori alea alea...

Referitor la benzina de la pecouri diverse..intr-adevar de la petrom, lukoil fluctueaza cam 200 rpm iar de la omv, mol brici..parca a ramas acolo cu superglue...De aceea cand fac reglaje la aprindere/carburatie, am grija sa fie benzina mai buna in rezervor.

Oricum merci mult ptr. sfaturi...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Dec 2004, 13:40
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Ov @ 23 Dec 2004, 12:10)
daca spui ca merge bine cu socul tras, atunci s-ar putea sa-ti traga aer fals pe undeva.
*



Nu, nu e de la aer fals; cu socul tras, obturatorul este deschis partial si- de cele mai multe ori peste cele 3 gauri de repriza, deci "impasul" provocat de ele e trecut; in plus clapeta de aer e partial inchisa, deci amestec bogat in benzina.

Incearca sa dai un pic de avans dar INAINTE de asta deschide surubul de amestec cum am zis, 1/2-1 tura. Poate ar trebui sa cureti si acele trei gauri, sa nu fie partial infundate...

This post has been edited by diaconuliviu: 28 Dec 2004, 13:42


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 23:35
Forum Renault