DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carfil 32 IRM 2A pe 1300

tzepesch
post 19 May 2008, 10:22
Post #1


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




salve...

vreau sa intreb, merita sa incerc sa caut un carb de 1410 si sa-i pun jigl de 1300? ma gandeam ca ar ajuta mai bine la pulverizare datorita dif. mai mare. banuiesc ca trebuie marita si galeria, nu? la gaura de prindere ma refer. sunt diferite cele de 1410 fata de 1310?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 May 2008, 10:29
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e aceasi prindere.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 19 May 2008, 10:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Eu unul am carb de 1400 si merge bine, dar nu se vede diferenta de 1300, poate 5%
Tu vrei consum mic, asa ca-ti recomand sa ramai la carb. de 1300 wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 May 2008, 10:59
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Carb 1400 cu jicloare de 1300 stiu ca se combina jicloarele unele pentru fuga si halea benzina mult sau altele pentru consum foarte mic dar era lenesa masina nu te bazai pe depasiri demaraj. Asa cum sunt acuma are si pt consum acceptabil plus un spor de putere deci mixt. Adi modifica tu reglajul la culbutori 0.1mm Admisie si 0.15 Evacuare si ai sa simti putere biggrin.gif dar nu prea mult ca dupa aceea se strica supapele.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 19 May 2008, 12:07
Post #5


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Eu am un carburator d-asta pus de vara trecuta si n-am avut probleme cu el pana acum. Adica nu l-am desfacut deloc, inca are un sigiliu pe un surub. De consumat nu stiu cat consuma inainte cu cel vechi. Oricum consumul n-are de ce sa creasca cu mai mult de 0.5% cu jicloarele lui, nu cele de 1300.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 19 May 2008, 21:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




tzepesch, nu ai prins ideea ca sunt doua situatii diferite?
De exemplu:
- Daca vrei consum mic, ai nevoie de pulverizare buna la turatii relativ reduse. Pentru asta, carburatorul trebuie sa aiba difuzorul cat mai mic.
- Daca vrei viteza maxima crescuta, ai nevoie de micsorarea franarii aerului care intra in cilindri odata cu vaporii de benzina. Pentru asta, vei folosi un difuzor mai mare. Sigur ca va creste si consumul.
Hibridul pe care il incerci tu e tare interesant...: difuzor mare cu amestec sarac...
Daca vrei doar sa faci economie prin saracirea amestecului, asta se poate face si pe carburator cu difuzor mic.
Daca saracirea vrei sa fie in regimuri joase de turatie, ajustezi surubul de amestec, tubul emusor si nivelul in CNC. Daca vrei sa fie in regimuri inalte, lucrezi cu tubul emulsor, nivelul in CNC, jicloarele econostatului, jiclorul principal de franare aer.
Atentie! Saracirea amestecului nu se poate face sub o oarecare limita. Apar efecte adverse: scaderea puterii motorului, ezitarea la accelerare, rateuri in carburator, motorul se incinge (se pot arde supapele, segmentii, garnitura de chiulasa)...
Daca se adauga alte sisteme economizoare (generator de hidroxi, admisie vapori de apa si/sau gaze de carter, etc), se poate reduce/elimina aparitia acestor neajunsuri.
Toate cele bune.

This post has been edited by Kinetix: 19 May 2008, 21:09


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 04:37
Forum Renault