Probleme racire motor
![]() ![]() ![]() |
Probleme racire motor
Jockerul |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1989
- B66JOK
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
e posibil sa nu fie facuta bine aerisirea.... termostatul in ce stare e?
This post has been edited by sorin1983: 5 Mar 2008, 17:58 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
avans/ameste incorect reglat.termostat defect.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Jockerul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 March 08 ![]() |
Aerisirea a fost facuta corect, nu am termostat, l-am scos !
Cu avansul nu stiu...insa e ciudat faptul ca pe benzina nu sunt probleme ci numai pe gaz! This post has been edited by Jockerul: 5 Mar 2008, 19:18 |
--------------------
Dacia
1300
1989
- B66JOK
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
temperatura pe gpl este mai mare pentru ca si arderea este mai puternica , cifra octanica a gpl este mult mai mare decat a benzinei , si automat si temperatura la apa creste , acum depinde cat creste la tine , diferenta ar trebui sa fie de cateva grade
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 5 Mar 2008, 22:01) temperatura pe gpl este mai mare pentru ca si arderea este mai puternica , cifra octanica a gpl este mult mai mare decat a benzinei , si automat si temperatura la apa creste , acum depinde cat creste la tine , diferenta ar trebui sa fie de cateva grade daca vrei te iau o tura cu mine ... daca tu vezi vreo diferenta pe ceas la temperatura pe gaz sau pe benzina... eu il mananc ![]() omul se plange ca trece pe rosu... asta e altceva ![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
adrianne |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
ai electroventilator?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
am gresit
![]() This post has been edited by sorin1983: 5 Mar 2008, 23:18 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Jockerul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 March 08 ![]() |
Merci Mihai0070,te cred, insa la mine e chiar pe rosu...nu stiu ce sa mai zic...
Adrianne nu am electroventilator. |
--------------------
Dacia
1300
1989
- B66JOK
|
|
adrianne |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Suspectam un ELV cu atingere pe comanda de valva GPL, care ar fi dus la oprirea lui. Nu stiu de ce face asa, am similar cu tine, dar acul sta la fel indiferent de tipul combustibilului.
Totusi, la comutarea pe benzina, cat de repede isi revine, iar la trecerea pe gaz urca rapid? Te rog da detalii. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
giullia24 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 21 February 08 ![]() |
ai un scurt undeva intre instalatia de GPL si ceasurlie respective, d-aia ai tu probleme numai atunci cand comuti pe gaz....
|
--------------------
x
x
x
- x
|
|
Jockerul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 March 08 ![]() |
Interesant...merci mult tuturot pt pareri !
Adrianne problema sta in felul urmator...deci o pornesc pe benzina, e ok, incalzesc motorul, trec pe gaz si plec ...dupa un timp (nu stiu exact cat) ,mers cu masina aprox 60-65km/h incepe sa urce temp (mentionez ca apa nu fierbe in borcan si aerisirea e facuta "ceas" )...apoi daca revin la benzina observ cu stupoare ca acul de pe ceas si temp apei scade simtitor si se stabilizeaza la o temp ...indiferent de viteza si timp ! Mentionez totodata ca daca merg cu viteze mai mari,pe gaz (90-100Km/h si peste) creste mult mai rpd temp ! Iti multumesc mult si tie pt raspuns Giullia,dar nu e concludent ceea ce ai spus, revin-o te rog cu mai multe detalii...oricum din ceea ce am inteles eu de la tine, nu are legatura cu probl mea ! This post has been edited by Jockerul: 6 Mar 2008, 23:04 |
--------------------
Dacia
1300
1989
- B66JOK
|
|
adrianne |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Sincer, nu stiu. Ma gandeam poate pompa de apa nu are suficient debit, sau poate cureaua patineaza...
Se duce aproape de rosu la mine cand sunt vara pe autostrada la 4000 rpm sau, tot pe canicula, in infernalul trafic din Buc. Am mai avut ceva oarecum asemanator asta-vara cand plangea pe la un colier, ca apoi sa traga aer fals pe acolo. Dar la mine nu era dependenta de benz/gaz... Rabdare si tutun, poate rezolvi/rezolvam. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cam asa s-a rezolvat la mine avind si GPL http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=900264 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=951809
This post has been edited by bygy007: 7 Mar 2008, 12:22 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
masalko |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 25 January 08 From: SIBIU ![]() |
si mie a inceput sa mi se incalzeasca apa.Dupa ce am mers cca 4 km fara curea de alternator acum cu o curea noua mi se incalzeste foarte tare apa sa sa fi defectat ceva la pompa de apa?
|
--------------------
dacia
1310
1310 tx -1987
|
|
os |
![]()
Post
#16
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Jockerul: ceea ce ne prezinti cam sunt dupa mine simptome de:
1. amestec prea sarac la functionarea pe GPL 2. eventual combinat cu avans la aprindere prea mic in acest regim ------- Toata povestea pe fondul unei instalatii de racire care-i la limita (poate nu face fata nici ea asa cum trebuie). Eu mi-as pune intrebarile in ordinea: - Este avansul modificat la functionarea pe GPL? (nu stiu daca e posibil, caci nu stiu instalatia - dar o cauza teoretica ar putea fi) - Este cumva avansul prea mic in general? - Indiferent de concluzia celor de mia sus: la functionarea pe GPL - este amestecul (mult) prea sarac? Aer fals in acest regim? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
adrianne |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu are treaba avansul cu problema lui, am avut avans dereglat rau si nu urca apa pe rosu, cum de altfel nu a urcat niciodata de la avans. Poate ca avansul catalizeaza efectul, dar nu este cauza.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
os |
![]()
Post
#18
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Un avans prea mic poate inrautati situatia. Eu am recomandat sa se uite la avans (sau: si la avans) caci e una din opeariile cele mai simple - respectiv ieftine.
Totusi in cazul nostru - fiindca presupun ca avansul e acelasi la functionarea cu benzina si cu gaz, eu as inclina spre compozitia amestecului. ---- Nu s-a precizat de ce un amestec prea sarac si/sau un avans prea mic (intirziat) pot produce supraincalzirea motorului, insotite de scaderea randamentului. Amestec sarac: arderea e ceva mai lenta; prin urmare se intinde mai mult timp in cilindru si - mai important - gazele sunt in contact cu o suprafata mai mare a cilindrului (caci ne aflam in cursa de destindere, pistonul se deplaseaza spre PME). Prin urmare se transmite (pierde) spre peretii cilindrului mai multa caldura. Acelasi fenomen apare si datorita unei aprinderi prea tirzii a amestecului (avans prea mic), De aceasta data insa arderea se deplaseaza in ansamblul ei spre momente in care suprafata expusa a cilindrului este mai mare. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
adrianne |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
...si implicit scade temperatura gazelor de pe esapament...
Adica o astfel de situatie ii urca lui temperatura cu minim 10 grade?!? Alta este cauza. unul din noi tre sa mearga la "bula" m-am jucat la amestec, atat pe benzina, cat si pe GPL - nu este de la el. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Jockerul |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 March 08 ![]() |
Va multumesc tuturor pt sfaturi , momentan nu mai circul cu Dacia....
Am o masina de servici,dar o sa repar si Dacia mai sper vara...(doar e masina mea de suflet !!!) Oricum o sa tin cont de toate sfaturile pe care le-am primit in masura in care ma pricep sau altfel spus o sa merg la un mecanic sa discutam simtomele. This post has been edited by Jockerul: 7 Mar 2008, 21:36 |
--------------------
Dacia
1300
1989
- B66JOK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:30 |