intreruperi in sarcina, mai ales la peste 80 km/h
![]() ![]() ![]() |
intreruperi in sarcina, mai ales la peste 80 km/h
mcm |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 2 May 06 From: TM ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
- AR-04-MHS
|
|||
Sorin_18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(BlackAlien @ 26 Feb 2008, 00:09) se pot face f simplu. tot ce iti trebuie este PFL si putina imaginatie. priviti! dak mai aveti intrebari... ( astea eu leam facut) QUOTE(mcm @ 26 Feb 2008, 08:59) Am citit mai multe threaduri referitoare la problema asta, dar nu stiu cu ce sa incep. In fapt, merge bine masina prin oras, are demaraj, se tureaza la relanti. Insa daca depasesc o anumita viteza incepe sa aiba intreruperi si nu stiu ce sa-i mai fac, mai exact nu stiu cu ce sa incep. Nu-mi dau seama daca intreruperile apar de la lipsa de benzina sau de la scanteie. Poate ma ajutati voi. Partea nasoala e ca imi face chestia asta inclusiv in depasiri si n-am chef sa ma fac frontal cu vreunul. Daca calc ambreiajul si o turez merge pana in 6000 de ture, in schimb in sarcina intrerupe. Ar fi urmatoarele posibilitati : - jicloarele si ciocul de papagal ? - membrana pompa de benzina (sau toata pompa) ? - capsula vacuumatica ? - tot delcoul ? - bujiile ? - bobina ? - garniturile de la carburator ? Fisele sunt noi, filtrul de aer e nou. Am "aprindere electronica" - Gotronic (deci condensatorul e scos din circuit) Motorul e de 1557 - initial era carburator dublucorp, acum e simplu corp (schimbat cu tot cu galerie) Distanta la bujii e de 0.8. Va multumesc anticipat. poate ai nivelul in cnc prea mic |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
mcm |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 2 May 06 From: TM ![]() |
n-am umblat deloc la nivelul CNC. Carburatorul a fost nou. Si o perioada a mers brici dupa ce l-am schimbat
This post has been edited by mcm: 26 Feb 2008, 09:58 |
--------------------
Dacia
1310 L
- AR-04-MHS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa am patit si eu in urma cu 3 ani.pana la urma era de la bujii-aveam niste master.am bagat brisk si a mers bine de atunci
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
gyony19 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 July 07 ![]() |
incearaca sa te lasi pe ea. adica I 4000 , II tot asa si daca intrerupe la fel ca la 80 km/h este bobina. cel mai bine te duci la dezmembrazi si iei una veche ca e 10 ron. asa am patit si eu. spor la treaba
|
--------------------
dacia
1310
1984
- DJ XX GYM
|
|
cosminus |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Aceasi problema a avuto un prieten si era oxidata bobina la fisa centrala, care merge spre delcou
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
recomandam dupa cate se vede un reglaj al aprinderi si schimbare eventual a componentelor care cedeaza de obice... fise, bujii, platina punere la punct a moorului...spor!
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
mcm |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 2 May 06 From: TM ![]() |
pana una alta am schimbat (fara sa vad raspunsurile voastre) bujiile ... interesant insa ca aveam acelasi model (brisk 15 ... si nu mai stiu cum) si set de jicloare carburator.
I-am dat si 4000 rpm si se pare ca merge. Referitor la bobina.... mai am una prin portbagaj care face turometrul ca toti dracii cand o pun. O tin doar de rezerva. Despre bujii insa vreau sa va spun ca erau pline de calamina. De vreo 2 ani ii dau benzina fara plumb. Are vreo legatura ? De ce se incarca bujiile cu calamina ? |
--------------------
Dacia
1310 L
- AR-04-MHS
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#9
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
mergi subturat? la ce turatie schimbi vitezele?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
gangara |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
dupa descrierea ta se pare ca ai aceeasi problema ca si mine....
tot motor de 1.6 am si eu si tot carburator de 1.4...masina mergea foarte bine la viteza mare, insa de cand m-am dus la un mecanic si mi-a reglat ceva pe la carburator (plutitorul..ceva, amestecul cica era prea saracacios in aer) spunand ca e dereglat ca naiba, consumul intradevar fiind de 8-9 exterior,se ingatuie la turatie mare in special de la treapa a III-a in sus...I-a si a II-a nu are nici o problema...nici la 5000rpm... deci cred ca problema e din carburator |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
tot interuperi am si eu, am un break si o berlina,la brek in tr I dar si la a doua,intrerupe ,zmuceste si moare,numai la turatii mici,cred ca pana la 2000,oare de la ce sa fie? eu banuiesc de la ce ,una peste alta mi sa marit nivelul la ulei cu inca aproape 2litri,bun am desfacut pompa am schimbat garniturile si corpul superior si am montat un filtru de benz,mentionez ca nu este de la carb fiindca l-am desfacut si curatat apoi reglat,enigma este ca garniturile de la pompa nu pareau ciupite
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
ageana |
![]()
Post
#12
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Nu stiu daca sunt 100% ontopic, dar nu stiu ce are masina mea de tremura in mers constant. Ex: merg cu 70 in a IV-a, constant, drum drept si tremura toata. Si pe gaz si pe benzina.
La relanti merge absolut perfect, doar in mers tremura toata. NU merg inecata, sigur, nu merge in 3 sigur. Cand o scot pe liber nu mai face, doar in sarcina. Am reglat si debitul la gaz, si avansul si degeaba. De la ce ar putea sa fie? M-a disperat. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Rover |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 26 August 07 ![]() |
explicati-mi si mie, pls, la ce turatii/treapta de viteza se considera o berlina subturata
This post has been edited by Rover: 29 Feb 2008, 16:16 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
mcm |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 2 May 06 From: TM ![]() |
hmm... vad ca si altii au probleme.
Ca sa raman la problema mea, de schimbat schimb "normal" la 2500-3000 rpm. Insa, problema mea era (sper ca am rezolvat-o cu schimbatul bujiilor care erau pline de calamina, si al jigloarelor de la carburator) aceea ca mergand constant cu 90-100, la un moment dat incepea sa trepideze, sa dea rateuri, smuceli. Va dati seama ca atunci cand face chestia asta in depasire e destul de nasol. This post has been edited by mcm: 29 Feb 2008, 21:17 |
--------------------
Dacia
1310 L
- AR-04-MHS
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(ageana @ 29 Feb 2008, 16:01) Nu stiu daca sunt 100% ontopic, dar nu stiu ce are masina mea de tremura in mers constant. Ex: merg cu 70 in a IV-a, constant, drum drept si tremura toata. Si pe gaz si pe benzina. La relanti merge absolut perfect, doar in mers tremura toata. NU merg inecata, sigur, nu merge in 3 sigur. Cand o scot pe liber nu mai face, doar in sarcina. Am reglat si debitul la gaz, si avansul si degeaba. De la ce ar putea sa fie? M-a disperat. bobina ai verificato??? |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
adrianne |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
sau avansul, deoarece in sarcina se creeaza un defazaj
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
QUOTE(ageana @ 29 Feb 2008, 22:01) Nu stiu daca sunt 100% ontopic, dar nu stiu ce are masina mea de tremura in mers constant. Ex: merg cu 70 in a IV-a, constant, drum drept si tremura toata. Si pe gaz si pe benzina. La relanti merge absolut perfect, doar in mers tremura toata. NU merg inecata, sigur, nu merge in 3 sigur. Cand o scot pe liber nu mai face, doar in sarcina. Am reglat si debitul la gaz, si avansul si degeaba. De la ce ar putea sa fie? M-a disperat. aceeasi problema am si eu ,la relanti e bine ,cand dau sa plec de pe loc zmuceste rau si merge numa in suturi,maine ma apuc sa caut peste tot la delcou ,si revin,enigma e ca pe liber accelerez si merge bine ,numa in sarcina face |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#18
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
vezi daca merge ciocul de papagal, sau ar mai putea fi jiglor principal partial infundat..schimba filtrul de benzina
Ageana daca face si pe gpl si pe benzina e problema de la aprindere clar..ar trebui sa schimbi pe rand,capac deloc,fise,buji,platina,tot ce tine de aprindere |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Poseidon |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 1 Mar 2008, 04:26) vezi daca merge ciocul de papagal, sau ar mai putea fi jiglor principal partial infundat..schimba filtrul de benzina Ageana daca face si pe gpl si pe benzina e problema de la aprindere clar..ar trebui sa schimbi pe rand,capac deloc,fise,buji,platina,tot ce tine de aprindere esti sigur?se vede ca nu ai citit tot!pe liber nu se manifesta nici o problema,accelereza bine fara intreruperi,deci nu este carburatorul,mai ales ca a fost curatat si reglat,desi am mentionat asta, problema este alta,dar o sa vad maine...iar ageana a mentionat ca face si pe gaz si pe benzina la fel! |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#20
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
lui ageana i-am zis ca daca face si pe benzina si pe gaz e problema de aprindere
cat despre prima parte,un jiglor partial infundat poate asigura accelerarea in gol fara probleme,insa in sarcina moare motorul din cauza amestecului prea sarac |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
mcm |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 2 May 06 From: TM ![]() |
Am constatat cu stupoare ca iar face figuri. De data asta, tinand cont ca era motorul cald, m-am dus si mi-am luat o bobina. Vedem dupa....
|
--------------------
Dacia
1310 L
- AR-04-MHS
|
|
ageana |
![]()
Post
#22
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Curios e faptul că la mine nu se manifeastă în demaraje. Pleacă foarte frumos de pe loc, și are un demaraj foarte bun, doar ca după ce bag a IV-a și "mă așez la drum" începe vibromasajul.
Nu e ceva teribil, adică nu mă dau cu capul de volan, dar levierul schimbătorului face o cursă du-te - vino de aprox. 5 cm, cu o frecvență de o cursă/sec. Cum am mai spus, mi se pare curios faptul că mașina fuge bine, nu se îneacă, am demaraje... ![]() Am încercat să filmez cu telefonul, însă framerate-ul telefonului este mai mic decât frecvența mișcării levierului și pare că stă pe loc. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Poseidon |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
dupa cum spuneam,am revenit, eu cred ca in sfarsit am depistat problema mea,desi nimeni nu mi-a dat o idee,am luat delcoul la cercetat,si surprizele au aparut una dupa alta,mai intai cama cu sectorul dintat de la capsula nu ea in contact cu capsula ci era rotita invers intr-o parte deci nema avans vacuumatic(era exagerat de mare,aproape dublu)apoi am demontat tot delcoul pe bucatele.bun,asta cu avansul vacuumatic se poate regla mai ales daca ai un stroboscop care poate citi in grade RAC,(cei care au asa ceva stiu despre ce vorbesc),insa la avansul centrifugal am gasit o siguranta de la contragreutati cazuta si un arc slabit,deci un mare joc la contagreutati,si ultima era stiftul de ax care era subtiat pe jumatate,iar gaurile largite.in concluzie alt delcou.Ma-m interesat de delcou si am gasit 2 tipuri:unu la facut la Iasi si unu turcesc toate la 90 lei fiecare,insa mie imi trebe tip 3239,oare sa mearga cu cele descrise mai sus,nestiind ce tip sunt,mai ales ca electroprecizia face vreo patru tipuri de distribuitoare,sau sa iau unu de electroprecizia care e vreo 250 lei,dar stiu ca merge sigur si respecta valorile stabilite ale avansului,(a se vedea cartea lui mondiru)deci ce ma sfatuiti,ati mai schimat delcouri merge de astea la 90 lei?eu doresc totusi ca motoru sa traga bine si sa nu consume,am mare grija de masinile mele.menionez ca am doua masini ,o berlina si un breck,amindoua din 97
This post has been edited by Poseidon: 5 Mar 2008, 13:04 |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 10:57 |