Scârțit enervant!, scartaie in fata ceva...
![]() ![]() ![]() |
Scârțit enervant!, scartaie in fata ceva...
valy1233 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|||
sspoitoru |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
daca ai bara de dizal pe fata s-ar putea sa frece pe lonjeroane
la mine de acolo facea zgomot si a trebuit repozitionate bucsile alea de cauciuc mai pe coltul lonjeronului .... spor |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#3
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
QUOTE(sspoitoru @ 25 Sep 2012, 13:11) daca ai bara de dizal pe fata s-ar putea sa frece pe lonjeroane la mine de acolo facea zgomot si a trebuit repozitionate bucsile alea de cauciuc mai pe coltul lonjeronului .... spor nu am bara de "dizelar"...dar nu cred ca ar fi exclus ca si asta de dacie sa frece acolo...am sa verific...astept si alte opinii This post has been edited by valy1233: 25 Sep 2012, 15:34 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Am avut si eu o problema similara in trecut, am schimbat bucsele de la bratul inferior, nu s-a rezolvat nimic. Apoi am trecut la cele superioare, plus teul amortizor si rotula superioara. Nu stiu de la care a fost mai exact, cert e ca toate prezentau uzura destul de pronuntata, cel mai important a fost ca zgomotul a disparut.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
placutele de frana sau protectia discului de frana atinge de janta.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
valy1233 |
![]()
Post
#6
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
Chitu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 3 July 12 ![]() |
De la bucsi se aude:D
|
--------------------
Dacia
Berlina
1976
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
bucsile tirant
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#9
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
valy1233 vezi protectiile de la pivoti,capete de bara,daca sunt crapate sa dus vaselina din ele si la mici denivelari face scart,scart
remediere--se inlocuieste pivotu/capu de bara care are protectia crapata/rupta,si la celelalte se face cate o injectie cu ulei mai gros in protectia de cauciuc alta scartaiala poate apare la prinderea basculelor pe lonjeroane, daca sunt pozitionate prost bucsile pe bascule,acestea pot freca pe urechea lonjeronului,sau daca mecanicu din exces de zel a strans surubu de la bascula pana a deformat urechea de la lonjeron daca nu te bagi pe sub masina sa constati singur ce si cum e greu sati dam informatiile mura-n-gura |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#10
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
am rezolvat problema ...era de la bucsile tirantului din stanga fata
![]() |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
ghitza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Exact ce ziceam mai sus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
S-a intamplat sa fie de la tirant (impingatorul), dar majoritatea cazurilor se manifesta la pivoti (fie si cei de la bielete), iar rezolvarea, asa cum spune si Niku, e sa se injecteze cu o seringa, ulei amestecat cu vaselina, facand gaura in burdufurile de prrotectie. Am intalnit pivoti, de noi, fara vaselina, decat spoiti putin. Mai poate scartai si tija amortizorului, in cazul cand mai are ulei putin si tija e foarte fina la suprafata de frecare cu bucsa de cauciuc , de etansare.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(valy1233 @ 25 Sep 2012, 12:14) de când am scos mașina din reparații și a început sa facă km...se aude un scârțâit enervant în fata..pe la bucși... pivoți,bascula.. suporți motor...am încercat sa vad de unde se aude cu mașina stand pe loc...o mișcam(stânga dreapta,sus jos..nimic) dacă e important... mașina are tăiate 2spire jumătate pe fata din arcuri doar mergând încet cu mașina se aude... după ce trece de aprox 60km nu se mai aude..probabil din cauza tobei(sport),dar nu asta e important când ploua afara..nu se mai aude deloc ma dispera,zici ca e o căruța ![]() din care capat al arcurilor ai taiat ? ma intereseaza si pe mine sa tai dar nu stiu de unde |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#14
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#16
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 18:38 |